De Koffer

Meer informatie over restaurant De Koffer

Jouw recensie over het restaurant De Koffer

Marco D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heerlijk gegeten voor een normale prijs. De steak was erg mals, goede kwaliteit! Even lekker eten en je bent in de buurt, ga naar de koffer in Mierlo. Genoeg keuze, simpel en lekker.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk zitten daar! Lekker in het zonnetje met uitzicht op een prachtige molen.
Het was gister superdruk en het arme meisje liep haar benen onder haar lijf uit, maar we hadden toch tijd zat.
We hebben niet eens heel lang moeten wachten. Lekkere tosti gegeten, vriendelijke service!
Als we weer gaan fietsen zullen we zeker een ommetje maken via Mierlo!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
ontvangst was goed, gebruik gemaakt van tapas arrangement, smaak van de gerechtjes was goed, porties waren groot voor een tapas, ondanks dat het niet zo druk was duurde de tijd tussen de gerechtjes vrij lang.
al met al geslaagde avond
Jacoba R.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Op nieuwjaarsdag 2017 heerlijk gegeten bij De Koffer. De twee rib-eyes waren voortreffelijk bereid zoals aangegeven. De smaak van het vlees was prima. Het dessert en de wijn waren een heerlijke toevoeging bij dit vleesgerecht. De bediening was vriendelijk en vlot. Mochten wij de eerstvolgende keer Mierlo weer aan doen, dan zal De Koffer weer onze keus zijn om te dineren ook vanwege de gezellige ambiance.
EDommel .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Tussen de gerechten door konden mijn vrouw en ik lekker op het verwarmde terras genieten van een drankje. Tapas gerechten waren gewoon goed en lekker, meer kan ik er niet over zeggen. Bediening was jong maar leergierig, pluspunten dus.
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Bij entree (alleen daar) een licht muffige geur die eigenlijk wel bij het wat verlopen aandoende interieur past. Voor jong uitgaanspubliek een geschikte zaak voor 'een snelle rechttoe rechtaan hap' met lange nadronk. Overigens goede steaks, attente vlotte bediening en prijzen gemiddeld. Hopelijk is er geld om het interieur eens flink op te fleuren.
Willemien V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
We aten tapas onbeperkt... de gerechtjes waren heerlijk...maar wat jammer dat de bediening geen oog heeft voor de klanten... We waren voor zessen binnen en na zevenen kregen onze kleine kinderen hun eten pas... er zat veel te veel tijd tussen de rondes tapas...aandacht is moeilijk te trekken. Jammer hoor, want het ziet er gezellig uit en het was ook lekker.
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Wij hebben lekker gegeten bij de koffer met het tapas-menu, porties waren alleen erg groot, waardoor je minder verschillende gerechten kan proeven. We zaten in een hoekje en moesten vaak lang wachten om iets te bestellen. Ook duurde het redelijk lang voordat het eten kwam. Mooi ingericht restaurant!
wendela.paul .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2015
Hier komen we altijd graag, en we nemen altijd Tapas onbeperkt. We hebben hier nu een keer of 6 gegeten en zijn altijd tevreden. We eten beiden geen vlees maar er is genoeg keuze aan andere tapas, dat zie je niet bij elk tapas-restaurant. Soms is aandacht trekken van de bediening wel een hele tour, flink zwaaien, wuiven, handje opsteken etc. voor ze je in de gaten hebben.
Ferry W.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Dit pand zal best zijn functie hebben als gezellig buurtcafe maar om dit een restaurant te noemen gaat wel ver. Wat een drama. Als je voor het tapasmenu ("onbeperkt" in 2,5 uur) kiest krijg je ongevraagd een mandje brood. De functie hiervan (je krijgt relatief goedkoop een vol gevoel) snap ik, maar om dit verplicht te stellen vind ik te ver gaan. Vervolgens hebben we een half uur moeten wachten op de eerste bestelling. In dat half uur is er wel 4 keer gevraagd of we nog iets wilde drinken (goed gedrild dat personeel!) Vervolgens kregen we koude jalopenopepers (iets eerder uit de vriezer halen kok!) en verkeerde nanchos (zonder gehakt). Dat zal ons leren, als we zo ongeduldig zijn! Na 2 gangen (en anderhalf uur later!) en teleurstellend eten (wordt er hier wel iets zelf gemaakt?) zijn we afgehaakt. Iedere ondernemer zou een gratis drankje aanbieden voor het lange wachten en het uitserveren van verkeerd gerechten maar dat laat het verdienmodel kennelijk niet toe. Uiteindelijk 60 euro afgetikt (geen fooi want die moet je namelijk verdienen), snel vergeten en hier nooit meer terugkomen!
Lenne K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014

Gisteren onbeperkt Tapas 2 personen gegeten.€22,50 p.p.

1)De porties waren verschrikkelijk groot en daardoor niet ervaren als tapas

1. Pan al ajillo - brood met knoflookmayonaise
Flinke(te) mand met klein bakje knoflook mayonaise

8. Boquerones alinadas - gemarineerde ansjovis
teveel en zo uit de pot in t schaaltje

Tapas (WARM)
20. Patatas bravas - gefrituurde aardappelpartjes met mojosaus
te grote hoeveelheid aardappelpartjes,slappe hap

24. Champinones con queso - champignons gegratineerd met kaas
U raad het al veel te veel,in vieze saus smakeloze kaas erover en een overdaad aan thijm

28. Calamares Romana - gefrituurde inktvisringen in knoflooksaus
gebakken in oud frituurvet,5 ringen

29. Pollo piri piri - kipfiletstukjes met piri piri kruiden
redelijk wel weer te veel

32. Albondigas - gehaktballetjes in tomatensaus
lekker 6 balletjes

34. Lomo al ajillo - gemarineerde varkenshaas met een knoflooksaus
veel saus weinig knoflook in te proeven slappe hap
het leek op fijngesneden prak maar de smaak was oké wel weer te veel

36. Pollo de capricho - gemarineerde kippenvleugeltjes
teruggestuurd,nog koud van binnen wel gaar wordt hoogstwaarschijnlijk opgewarmd. Is daarna goed warm(van binnen)geserveerd.

38. Pollo con salsa tomate - kipfilet in tomatensaus met paprika en ui
ronduit vies!!

Kortom,niet voor herhaling vatbaar.

Het is een prachtige locatie in Mierlo en wij komen hier regelmatig voor een wijntje,2 jaar geleden ook tapas gegeten,was voortreffelijk toen,nu gewoon echt te erg voor woorden en een afgang voor de kok.
Eten / drinken 1
Sfeer 7
Service 7
Prijs / kwaliteit 1

Gee G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2014
Ik heb met mijn collega's gegeten in de Koffer.
Naast de Tapaskaart was er ook een gewone dinerkaart aanwezig. We hebben gekozen voor de Tapaskaart omdat we dat zo gezellig vonden om uit verschillende schaaltjes te kunnen prikken. Hoeveelheid Tapas per schaaltje is best ruim. We moesten alleen wat langer wachten op de eerste ronde en vervolgens de 2e ronde. Het bedrag van 22,50 onbeperkt tapas eten is wat aan de dure kant want daar zat helaas geen toetje bij. Dat moet nog apart bijbetaald worden. We vonden de schaaltjes met aardappelen en brood met tapenade te vol gevuld. Je gaat je snel helemaal vol eten aan de Koolhydraten.
Ambiance was erg goed. Mooi verwarmd terras buiten en binnen kon je ook heerlijk huiselijk zitten. Daarnaast liep er voldoende personeel rond om te bedienen.
Wat je niet moet vergeten is dat dit een eetcafé is en geen restaurant.
Op zich een leuke aanwinst voor Mierlo
Ingmar D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
Superlekkere gekruide spareribs met sla met een heerlijke dressing! Prachtig decor met een vriendelijke bediening ! Aanrader!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
De koffer is een ontzettend gezellig restaurant!
De koffers overal en spaanse muziek en aankleding doen veel, de sfeer is super.

Het eten, helaas niet geweldig, eenvoudige, vlakke smaken. De bediening doet zijn best, maar we moesten lang wachten op het eten. Ook valt op dat de prijzen van drankjes 15% hoger zijn dan elders.

Voor de lunch is de 'de koffer' sandwich erg lekker! Ook de hsmburger met friet is erg lekker!

Ik was van plan een fooitje te geven, helaas nam de medewerker tijdens het betalen zijn mobieltje op, dus de fooi heb ik maar gehouden.