De Koffer

7,1
7,1
EDommel .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Tussen de gerechten door konden mijn vrouw en ik lekker op het verwarmde terras genieten van een drankje. Tapas gerechten waren gewoon goed en lekker, meer kan ik er niet over zeggen. Bediening was jong maar leergierig, pluspunten dus.
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Bij entree (alleen daar) een licht muffige geur die eigenlijk wel bij het wat verlopen aandoende interieur past. Voor jong uitgaanspubliek een geschikte zaak voor 'een snelle rechttoe rechtaan hap' met lange nadronk. Overigens goede steaks, attente vlotte bediening en prijzen gemiddeld. Hopelijk is er geld om het interieur eens flink op te fleuren.
Willemien V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
We aten tapas onbeperkt... de gerechtjes waren heerlijk...maar wat jammer dat de bediening geen oog heeft voor de klanten... We waren voor zessen binnen en na zevenen kregen onze kleine kinderen hun eten pas... er zat veel te veel tijd tussen de rondes tapas...aandacht is moeilijk te trekken. Jammer hoor, want het ziet er gezellig uit en het was ook lekker.
MrsGee .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Even met mijn zus uit eten om zo de file te vermijden, wel de files waren zeker opgelost toen we klaar waren. Wat een slome bediening, we moesten zelfs naar de bar lopen om te vragen waar ons eten bleef. Na een tijdje kwam het antwoord dat ze er mee bezig waren, maar geen excuses dat ze het vergeten waren. De bediening bedoelt het goed, maar heeft gewoon duidelijk aansturing nodig, ik zag nog meer mensen die wat aandacht konden gebruiken. Mijn handen jeukten om in te grijpen. De biefstuk was niet de kwaliteit die je zou verwachten, de quiche van mijn zus was gewoon veel. De quiches van AH smaken veel beter. Nadat ik zelf voor had gesteld koffie van het huis aan te bieden, kregen we dat ook. Geen fooi achtergelaten. Sommige stoelen zijn authentiek oud en zitten door de oude vering niet lekker. Het ziet er dan ook leuk uit, totdat je plaatsneemt. Met een beetje meer aandacht kan dit veel beter, zelfs met deze bediening.
LuukenSophie .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Wij hebben lekker gegeten bij de koffer met het tapas-menu, porties waren alleen erg groot, waardoor je minder verschillende gerechten kan proeven. We zaten in een hoekje en moesten vaak lang wachten om iets te bestellen. Ook duurde het redelijk lang voordat het eten kwam. Mooi ingericht restaurant!
LindaJK .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Ach ach,ach, Vd week bij dit restaurant geluncht, slechter kan haast niet! Ik bestel een broodje hamburger met friet, geb uitjes e.d. Mijn man een broodje koffer, na bijna een uur wachten werd de lunch geserveerd, op het oog zag het er keurig uit, tot dat ik het boven kantje van het broodje verwijderde en tot mijn schik een hamburger zag die zo zwart als roet was, met het bijgeleverde steakmes deed ik nog een poging om de hamburger door te zagen, maar zelfs dit lukte niet. Ober geroepen en terug naar de keuken laten sturen, de bediening nam geen moeite mij verder te informeren over het verloop. Na tien minuten vroeg ik de ober of ik eventueel nog iets te eten kreeg, dit moest hij even navragen bij de kok. En jawel , het nieuws was dat er een andere hamburger in de maak was. Wat ik toen kreeg was te erg voor woorden, een stuk stokbrood doormidden gesneden met daarop een plakje komkommer? Een part tomaat?? Een plakje kaas en daar boven op een hamburger die doormidden was gesneden, met een soort dressing er over heen!! Geen patat en verder niets. Ik ben naar binnen gelopen en heb ook dit broodje retour later sturen en wilde na ruim twee uur graag betalen, natuurlijk was het broodje van mijn rekening gehaald. Aan de overkant bij de kaasboer/ groentezaak een broodje oude kaas gehaald, tien keer beter dan De Koffer, wat een afgang die zaak!!
Corry T.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Vriendelijke bediening, genoeg variatie in t menu, ook aan de viervoeters wordt gedacht.
1 klein min puntje. ...muziek staat wel wat hard....is geen prettig achtergrond geluid!
Wendela.paul .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2015
Hier komen we altijd graag, en we nemen altijd Tapas onbeperkt. We hebben hier nu een keer of 6 gegeten en zijn altijd tevreden. We eten beiden geen vlees maar er is genoeg keuze aan andere tapas, dat zie je niet bij elk tapas-restaurant. Soms is aandacht trekken van de bediening wel een hele tour, flink zwaaien, wuiven, handje opsteken etc. voor ze je in de gaten hebben.
Michelle-- .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Lekker geluncht op het terras afgelopen woensdag met het heerlijke weer. Ik heb de salade 'De Koffer' gegeten. Super! Deze was gevuld met o.a. rundercarpaccio en warme gamba's. Mijn vriendin had een tosti gegeten. Bij de meeste zaken heb je maar 1 tosti keus maar hier had ze 3 keuzes. Er werd vaak gevraagd of we nog wat wilden drinken wat wel nodig was met dat weer. Volgende keer komen we dineren!
Ferry W.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Dit pand zal best zijn functie hebben als gezellig buurtcafe maar om dit een restaurant te noemen gaat wel ver. Wat een drama. Als je voor het tapasmenu ("onbeperkt" in 2,5 uur) kiest krijg je ongevraagd een mandje brood. De functie hiervan (je krijgt relatief goedkoop een vol gevoel) snap ik, maar om dit verplicht te stellen vind ik te ver gaan. Vervolgens hebben we een half uur moeten wachten op de eerste bestelling. In dat half uur is er wel 4 keer gevraagd of we nog iets wilde drinken (goed gedrild dat personeel!) Vervolgens kregen we koude jalopenopepers (iets eerder uit de vriezer halen kok!) en verkeerde nanchos (zonder gehakt). Dat zal ons leren, als we zo ongeduldig zijn! Na 2 gangen (en anderhalf uur later!) en teleurstellend eten (wordt er hier wel iets zelf gemaakt?) zijn we afgehaakt. Iedere ondernemer zou een gratis drankje aanbieden voor het lange wachten en het uitserveren van verkeerd gerechten maar dat laat het verdienmodel kennelijk niet toe. Uiteindelijk 60 euro afgetikt (geen fooi want die moet je namelijk verdienen), snel vergeten en hier nooit meer terugkomen!
WilcoVS .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
We hebben besloten dat we voorlopig alleen nog naar de koffer gaan voor een drankje, want hoewel het terras gezellig is vind ik dat het eten zeer de wensen over laat.

Bij het "onbeperkt tapas" menu ben je verplicht om een (flinke) mand brood bij te bestellen en die ook op te eten (alles wat niet op gaat wordt immers los rekening gebracht). Vervolgens kun je per persoon 2 tapas bij bestellen (3 totaal dus per keer). Helaas kregen wij het idee dat deze veelal recht uit een pakje werden getrokken. De scampi`s waren taai, de lamskoteletjes helemaal doorbakken en de calamari`s waren slap. De gehaktballetjes in tomatensaus smaakte overgins wel prima.

De jonge bediening is vriendelijk, wel enkele keren moeite gehad om de aandacht te krijgen.

Voor € 22,50 kun je misschien niet alles verwachten, maar wij hadden graag wat meer betaald voor betere kwaliteit. We hadden gehoopt dat het nu met de nieuwe eigenaar beter zou zijn, maar helaas hebben wij hier nog weinig van gemerkt.
Lenne K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014

Gisteren onbeperkt Tapas 2 personen gegeten.€22,50 p.p.

1)De porties waren verschrikkelijk groot en daardoor niet ervaren als tapas

1. Pan al ajillo - brood met knoflookmayonaise
Flinke(te) mand met klein bakje knoflook mayonaise

8. Boquerones alinadas - gemarineerde ansjovis
teveel en zo uit de pot in t schaaltje

Tapas (WARM)
20. Patatas bravas - gefrituurde aardappelpartjes met mojosaus
te grote hoeveelheid aardappelpartjes,slappe hap

24. Champinones con queso - champignons gegratineerd met kaas
U raad het al veel te veel,in vieze saus smakeloze kaas erover en een overdaad aan thijm

28. Calamares Romana - gefrituurde inktvisringen in knoflooksaus
gebakken in oud frituurvet,5 ringen

29. Pollo piri piri - kipfiletstukjes met piri piri kruiden
redelijk wel weer te veel

32. Albondigas - gehaktballetjes in tomatensaus
lekker 6 balletjes

34. Lomo al ajillo - gemarineerde varkenshaas met een knoflooksaus
veel saus weinig knoflook in te proeven slappe hap
het leek op fijngesneden prak maar de smaak was oké wel weer te veel

36. Pollo de capricho - gemarineerde kippenvleugeltjes
teruggestuurd,nog koud van binnen wel gaar wordt hoogstwaarschijnlijk opgewarmd. Is daarna goed warm(van binnen)geserveerd.

38. Pollo con salsa tomate - kipfilet in tomatensaus met paprika en ui
ronduit vies!!

Kortom,niet voor herhaling vatbaar.

Het is een prachtige locatie in Mierlo en wij komen hier regelmatig voor een wijntje,2 jaar geleden ook tapas gegeten,was voortreffelijk toen,nu gewoon echt te erg voor woorden en een afgang voor de kok.
Eten / drinken 1
Sfeer 7
Service 7
Prijs / kwaliteit 1

Gingermaine .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2014
Ik heb met mijn collega's gegeten in de Koffer.
Naast de Tapaskaart was er ook een gewone dinerkaart aanwezig. We hebben gekozen voor de Tapaskaart omdat we dat zo gezellig vonden om uit verschillende schaaltjes te kunnen prikken. Hoeveelheid Tapas per schaaltje is best ruim. We moesten alleen wat langer wachten op de eerste ronde en vervolgens de 2e ronde. Het bedrag van 22,50 onbeperkt tapas eten is wat aan de dure kant want daar zat helaas geen toetje bij. Dat moet nog apart bijbetaald worden. We vonden de schaaltjes met aardappelen en brood met tapenade te vol gevuld. Je gaat je snel helemaal vol eten aan de Koolhydraten.
Ambiance was erg goed. Mooi verwarmd terras buiten en binnen kon je ook heerlijk huiselijk zitten. Daarnaast liep er voldoende personeel rond om te bedienen.
Wat je niet moet vergeten is dat dit een eetcafé is en geen restaurant.
Op zich een leuke aanwinst voor Mierlo
Graaglekkereten .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Wat een gezellige zaak. De verschillende zalen zijn prachtig en de koffers overal geven de zaak echt een eigen touch. De flank steak was heerlijk gebakken, heel erg mals. De bediening was net gekleed en er was ook sprake van goede samenwerking. Zeker een aanrader!
Ingmar D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
Superlekkere gekruide spareribs met sla met een heerlijke dressing! Prachtig decor met een vriendelijke bediening ! Aanrader!
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Teleurstellend. Eten was lauw en soep en diner werden gelijktijdig geserveerd. Weinig vlees op je bord terwijl op de kaart staat dat je bv 200 gram vlees krijgt. Als je extra friet besteld krijg je hiervoor de rekening terwijl we met 4 personen een heel klein schaaltje friet kregen. Schandalig. We hebben het gemeld maar trokken hun schouders op. Wij gaan hier nooit meer heen.
HDroppert .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2013
De Koffer is gezellig. Zelfs op woensdag was het lekker druk. Het eten is degelijk, maar niet speciaal. We hadden eerst een cocktail. Die werd vermeld met een mojo saus, maar het was gewoon een cocktailsaus. Daarna hadden we een biefstuk met pepersaus. Deze saus was niet bijzonder gepeperd, maar de biefstuk was best lekker. Ook het dessert was niet speciaal, maar wel redelijk.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
De koffer is een ontzettend gezellig restaurant!
De koffers overal en spaanse muziek en aankleding doen veel, de sfeer is super.

Het eten, helaas niet geweldig, eenvoudige, vlakke smaken. De bediening doet zijn best, maar we moesten lang wachten op het eten. Ook valt op dat de prijzen van drankjes 15% hoger zijn dan elders.

Voor de lunch is de 'de koffer' sandwich erg lekker! Ook de hsmburger met friet is erg lekker!

Ik was van plan een fooitje te geven, helaas nam de medewerker tijdens het betalen zijn mobieltje op, dus de fooi heb ik maar gehouden.