De Koepoort

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Tina P.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Gezellig restaurant, prijzen na verhouding. Heerlijk gegeten, service super en zeer vriendelijk en sociaal. Ruime keuze, meer dan 80 soorten pannenkoeken!
René H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Met ons gezin pannenkoeken gegeten bij de Koepoort. Twee van de vijf pannenkoeken kwamen niet overeen met onze bestelling: ingrediënten teveel of te weinig.
Drie pannenkoeken waren niet gaar. Slechte en onpersoonlijke bediening. Ons ongenoegen hebben we zeker ook kenbaar gemaakt. De reactie was dat het erg druk was (2 tafels binnen vol en drie tafels buiten), dat de kok al 60 was en dat het nog altijd mensenwerk is. we hebben er een zeer nare bijsmaak aan over gehouden..
tanjavisser .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Wat een heerlijke pannenkoeken en door geweldig enthousiast personeel bereidt en geserveerd! Heerlijk gegeten.... Het restaurant zag er binnen ook erg gezellig uit...!!! Bedankt voor de gezelligheid, we komen vast snel weer genieten...