De Koekoekshof

• : Parkeerplaats

- Lunch vanaf 12:00

Karin V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Heerlijk gegeten met de Shell-Restaurantactie. Vriendelijke ontvangst, rustige omgeving, goed bereikbaar. Salade had iets veelzijdiger mogen zijn...
Hhrniemeijer .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Uitstekende maaltijd, smaakvol en goed op temperatuur en tevens voldoende.
Perfecte bediening en goede terugkoppeling of het eten in orde is.
Camak .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
hoofdgerechten aardig goed, maar groentes waren erg gewoontjes.
Salade met mais uit blik en zilveruitjes zonder echte verse sla kan naar mijn idee niet.
Desert was wel erg lekker
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten van de Shell actie. Mochten van de reguliere kaart 3 gangen kiezen, en het goedkoopste werd niet in rekening gebracht! Prima!
Langt01 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Ik trof gastvriendelijke medewerkers en een eenvoudige kaart maar geheel mijn smaak.
Genoten van de mosterdsoep en medium Tournedos met gebakken aardappelen en groenten.
Inrichting en aankleding is duidelijk afgestemd op de hotelgast en dus voel je je direct thuis.
De verwende gast zal zijn vertier waarschijnlijk elders zoeken. Smaken verschillen; maar ik kom graag nog eens terug om me aan de rest van de kaart te wagen.
Elly1952 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Het restaurant was ons niet bekend en dat maakt ons altijd nieuwsgierig.
De ontvangst was vriendelijk en ondanks dat het niet druk was ( maar twee tafels bezet) hebben we het heel gezellig gehad. Het eten was prima, ruim voldoende en boven verwachting. Zijn we in de buurt, komen we zeker terug,
Wbrouw .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Bediening casual maar zeer plezierig en niet opdringerig
Decor huiskamerachtig, met gezellige haard zit
Eten bevalt uitstekend. Zeker de hache.
Arthur_kamphuis .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
We waren met een gezelschap van 4 personen en 2 kinderen. Bij binnenkomst kregen de kinderen een grote doos met speelgoed. Al het eten was voortreffelijk. Ook de bediening was vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!
Aafke S.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Heerlijk gegeten, hartstikke gezellig, sfeervolle ruimte en hele vlotte vriendelijke bediening !!

Heerlijk malse biefstuk gegeten, verse groente, salade, friet én aardappelen erbij. En als super afsluiter een heerlijk grand dessert !
Soof L.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
al bij binnenkomst voel je een huiselijke sfeer, de spareribs waren om te zuigen en de sausjes, groentes en frites waren er volop, ook word er steeds gecontroleerd of je wel genoeg hebt, de prijs was eigelijk goedkoop voor zo een gerecht.
Mijn man had snitzel met groentes en gebakken aardappeltjes ook deze waren goed op smaak en een rijkelijk gevuld bord.
Zeker een aanrader!
Chiel B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
We waren hier op 2e kerstdag en er werd een 4 gangen kerstmenu geserveerd. Na de amuse startten we met een risotto van bospaddenstoelen met truffel en rauwe ham, een heerlijke combinatie, gevolgd door een rijk gevulde en smakelijke bouillon. Het hoofdgerecht was een tonijnmoot met teriyakisaus en knapperige oosterse groente. De tonijn had echter te lang in de pan gelegen. Toen we er iets van zeiden werd gevraagd of we een andere wilden: netjes! Erg eenvoudige bijlagen (aardappelrozetjes en gare worteltjes) De salade daarentegen was heerlijk aangemaakt.
We sloten af met een mooi grand dessert met onder meer een bolletje bosvruchtenijs, een chocoladetaartje en ananas.
Al met al geen toppertje, maar daar is de prijs ook naar.
De bediening is attent, het interieur is enigszins gedateerd.
Knoop1973 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
In een gastvrije ambiance heerlijk in de zon op het terras gegeten. Het voorgerechtje (stokbroodje) was helaas aan een verkeerde tafel bezorgd, maar werd later alsnog geleverd met vele excuses (en niet op de rekening) dus super opgelost. De hoofdgerechten, vegatarische chili con carne en een schnitzel bleken zalig te zijn, eerlijke gerechten. De afsluitende ijs met advocaat zorgde voor een prima finale... Al met al lekker gegeten tegen een relatief lage prijs gezien de kwaliteit. Tel daarbij op de gastvrijheid en je hebt een heerlijk avondje uit...
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Vandaag mijn verjaardag afgesloten met een diner bij de koekoekshof.
Altijd leuk om hier even binnen te vallen! Vriendelijke gastvrije eigenaren met oog voor detail.
En uiteraard lekker eten; heerlijke boerenbol met kruidenboter en tappenade vooraf, smaakvol.
Gevolgd door een ribeye, de garing(rood) was goed, enig minpuntje; koude borden, das dan weer jammer. Goede frieten en ouwewets lekker gebakken aardappelen . Zo uit het water getrokken boontjes(jammer..) maar daarentegen een heerlijke salade van oa lekkere witlof in een yogurtdressing.
Als dessert een grand dessert; eingelijk van ieder nagerecht op de kaart een beetje, de parfait van banaan en de groene appelijs zijn mij zeker bijgebleven, erg lekker!!
Al met al een goede afsluiter en dat voor een zeer schappelijke prijs, we komen in de zomer wel weer eens een terrasje pakken!
Robertvh .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
We zijn speciaal omgereden naar dit restaurant omdat hij op diverse sites fantastische beoordelingen krijgt (gemiddeld een 9). Misschien waren ons verwachtingen daarom te hoog gespannen, maar het viel eerlijk gezegd een beetje tegen. Het restaurant zelf zat vrij vol, dat leek vooral te komen door de fietsvierdaagse. Deze bezoekers kregen een eigen 3 gangen menu.

De inrichting komt wat oubollig en gedateerd over, maar dat is voor mij persoonlijk niet het belangrijkste, het gaat om de sfeer en het eten :)

De bediening (door een nuchtere Drent) was goed, regelmatig werd er even gecheckt of alles naar wens was. Het eten zelf vond ik niet bijzonder. Als voorgerecht hadden ik mosterdsoep met Drentse droge worst: de soep zelf smaakte goed maar van de worst waren maar een paar schilfertjes terug te vinden. Mijn partner had een boerenbol met kruidenboter, denk ik iets te lang in de oven gezeten want de onderkant was hard.

Als hoofdgerecht had ik biefstukreepjes op oosterse wijze. Deze waren doorbakken (was niet gevraagd van te voren) en niet echt veel. De hoeveelheid spareribs van mijn tafelgenoot was ook mager en er zat weinig smaak aan.

De bijlages bestonden uit rabarbercompote (smaak van vanillesuiker was veel te sterk aanwezig), broccoli (weinig bijzonders), een salade met prei en kool, en patat. Gezien de beperkte hoeveelheid maar om een extra bakje patat gevraagd. Die kwam na vrij lang wachten en werd tegen € 0 op de rekening vermeld.

Het dessert (dame blanche) was erg lekker, daar is verder niks op aan te merken. Bij elkaar zo'n 70 euro uitgegeven, en ik moet zeggen dat ik het in dit geval vrij duur vind voor het gebodene.

Ikke3162 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
Ik ga veel naar restaurants in veel landen en plaatsen en heb nog nooit een recensie geschreven. Echter vond ik dit hier wel geplaatst. Wij zaten bij het b&b aan de overkant en kwamen in een leeg restaurant. Dit is voor mij een raadsel want ik heb heer-lijk gegeten. Voorgerechten max 10 euro en een tournedos voor 1standaard +\-25 euro. De gerechten klasseer ik bij de beste 75% die ik uit eten heb gehad (en dat is meer dan 1.000 keer!). Value for money wise super tent en iets wat ik niet verwacht had toen ik binnen liep. Als klap op de vuurpijl prima lokaal gebrouwen bieren van brouwerij maallust. Ik kan het eerlijk waar iedereen aanraden en ik ben een Bourgondiër. Chapeau!
Hartelijk dank voor deze lovende woorden en de moeite die u heeft genomen om uw ervaring in ons restaurant te delen!
J. Z.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2013
Werkelijk niets op dit hotel restaurant aan te merken. Wij aten hier 3 van de 4 avonden, dat we er logeerden en dat zouden we normaal nooit doen (houden van variatie en ontdekken). Echter was de keus zo uitgebreid en het gebodene van zo'n kwaliteit, dat we (echtpaar 60+ met veel horeca ervaring) dit restaurant van harte kunnen aanbevelen.Naast de hoofdgerechten zelf - serveert men een uitgebreid palet aan bijgerechten. Met name de specialiteit (Schweinehaxe) is heerlijk. En voor e26,50 kan je al la carte een 3-gangen menu genieten. Wij namen vis én vlees en genoten van alles. Ook leuk, dat de kok af en toe even langs komt op een attente manier. Daarbij is het - jonge - beheerders echtpaar een lichtend voorbeeld voor inzet (7 dagen in de week..) en service. Een besliste aanrader