De Koekenpan

Woensdag t/m Zaterdag 12:00 - 19:30

Voordelig
Remy M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Super pannenkoeken. Gezellige bediening en oud hollandsche inrichting. Nu nog een keer terug voor de biefstuk. Bedankt dames
Drswgj .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
vriendelijke mensen en lekker eten om niet te zeggen een zalige biefstuk. Ook alle aandacht voor onze hond. Mijn vrouw twijfelde tussen een kruidenbitter (ingendael?) of gewoon rivella. Ze koos naast de rivella een klein beetje kruidenbitter om te proeven. Na de jeneversmaak van els was deze meer naar haar zoete, smaak. Jammer dat de dames de zaak gesloten hadden toen we terug wilden komen enkele dagen later; maar begrijpelijk vanwege de warmte. Volgend jaar dan maar weer een poging.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Wat een aangename verrassing is dit restaurant! Naast pannenkoeken zijn er ook enkele streekgerechten te krijgen, erg fijn als één van de gasten wel van pannekoeken houdt en de ander niet. Hierdoor hebben wij hier beide heerlijk gegeten. Goed vers bereid, met een leuke twist waardoor je merkt dat de kokkin ervaring heeft.
Ook de hond was meer dan welkom, bij aankomst kreeg zij (met toestemming van ons) direct een hondenkoekje.
Leuk restaurant, leuke dames die hart voor de zaak hebben en met volle kracht en enthousiasme deze zaak hebben!
KlaasJanHonig .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Een leuk eenvoudig restaurantje zonder pretenties. Het eten wordt voor je gevoel bijna aan tafel bereid door het open keukentje in de kleine zaak. Eenvoudige kaart met goede gerechten. De kokin weet hoe je een biefstuk moet bakken, de friet is heerlijk krokant en aan de begeleidende salade is aandacht gegeven. Vriendelijke bediening die ook graag een praatje maakt en wat verteld over de omgeving. Kindvriendelijk. Een aanrader.
Hanno S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Echte mensen, echt eten, echt lekker. Soms vind je een oester. En als het dan nog eens meezit, dan vind je nog een parel ook. De Koekepan is er eentje. Heerlijk gegeten met een groep van zo'n 15 man. Volop aandacht, alles kan. En vriendelijk geprijsd. Hier leeft de liefde voor de streek, de gast en goed eten. En het interieur. Tja, dat is ook echt en puur. Niks mis mee.
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Na een mooie wandeling kwamen we terecht bij de Koekenpan. Aangezien de kinderen zin hadden in pannekoeken kwam dat goed uit. Heel vriendelijke bediening, en hetgeen we wilden bestellen was ook aan te passen qua ingredienten. Verder nog wat speelgoed en spelletjes aanwezig voor de kinderen en lekkere biertjes voor de ouders. Prima gelegenheid om na een mooie wandeling iets te gaan eten.
Thunder .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Gemoedelijke sfeer bij Charlotte en Georgine. Vriendelijke bediening waardoor je je meteen thuis voelt. Hier krijg je nog een mooi stuk biefstuk zonder poespas. Voortreffelijk! Kortom een aanrader
Dames we komen zeker nog eens terug.

Khermans .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2013
Dit jaar in mei ontdekt. In juli nog een keer met 4 kleinkinderen op het terras pannenkoeken gegeten. Afgelopen oktober weer een paar keer De Koekenpan bezocht. Steeds heerlijk gegeten. Opvallend de goede sfeer. Kinderen zijn meteen op hun gemak en voelen zich belangrijk. Ook het gebruik van streekgerechten draagt bij aan de sfeer. Heerlijke maaltijden, heerlijke sfeer.
Nameless .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
In een najaarszonnetje op het terras een heerlijke kop pompoensoep en pannekoeken gegeten. De pompoensoep was een beetje Oosters gekruid en gevuld met geitenkaas, echt heerlijk! Ook de boerenpannenkoek was van topkwlaiteit, zo hoort een pannekoek te zijn! De bediening is enthousiast, vriendelijk en erg behulpzaam. Ook honden krijgen hun bakje water geserveerd.
De lokatie is ideaal voor fietsers (zullen we uw bidon vullen?) en wandelaars. Er is een parkeerplaats 100meter verder op.
Een echte aanrader!
Henrietekempers .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2013
Volledig verzopen kwamen we in dit vriendelijke eethuisje terecht. Niet alleen kregen we een handdoek om ons af te drogen, ook genoten we van een heerlijk menu bestaande uit een Italiaanse tomatensoep en een pizza met geitenkaas. Voor ons als vegetariers en buitenmensen een echte aanrader, omdat het eten heerlijk is en er ook voor veggies heel veel keus is. Sfeer is gemoedelijk/huiselijk, locatie vlak bij Savelsbos en veld schitterend. Pluim voor de lieve gastvrouwen!
Criston S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2013
Gisteren na een wandeling wezen eten. Na een wel zeer hartelijk ontvangst bestelden we wat te drinken en gelijk een verse tomatensoep (letterlijke tekst op het bord) waarna we van de serveerster te horen kregen dat deze vegetarisch was. Mooi, als hij dan maar vers was.

helaas, wat we kregen was ons inziens absoluut geen "verse" tomatensoep. Hij smaakte alsof hij uit poeder was verkregen en dat hebben we dan ook vermeld bij de serveerster. Ze bleef volhouden dat hij wel degelijk vers gemaakt was en dat er alleen een "bouillonblokje" aan was toegevoegd voor het zout en de smaak. Al met al hebben de soep niet hoeven af te rekenen (we hebben hem dan ook niet opgegeten), maar het neemt niet weg dat we hier niet snel nog eens zullen aanschuiven. Jammer, er zijn niet veel plekjes in Sint Geertruid waar je na een wandeling relax wat kunt nuttigen.
Joosjen .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Wat een leuk tentje is dit! Wij kwamen alleen voor een drankje en een klein hapje tijdens een wandeling en hebben genoten van overheerlijke verse pompoensoep met vergeten groente! Lekker bokbiertje erbij... Enthousiaste eigenaresse. Ga zeker nog een keer terug voor een avondmaal!