de Koekenbakkers

Hoog-Beugt 11 5473 KN Heeswijk-Dinther Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant de Koekenbakkers

• : Parkeerplaats

Vrijdag 12:00 - 20:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 20:30

Beheerder I.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Pannenkoeken zijn goed in vergelijking met andere huizen
De carpaccio en het ijs daarentegen niet. Te goedkoop en smakeloos.
Wij komen er vaak. Persoonlijk ook wel jammer dat als je een keer iets anders wilt geen frites kunt eten.
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Normale pannenkoeken, voldoende voor de normale eter. Ruime keuze. Kindvriendelijk, leuke speeltuin. Service daarentegen onvriendelijk en bij sommige zelfs chagrijnig. Eigenaar geeft ook niet echt het goede voorbeeld. Al zeker minimaal 10keer er geweest, maar service neemt helaas af. Jammer...
Beste meneer/mevrouw,

Aangezien wij graag iets van uw feedback willen leren, zouden wij graag van u willen weten wat er is voorgevallen. Welicht kunt u contact met ons opnemen. In uw recensie meld u dat al vele malen in ons pannenkoekenhuis bent geweest. Vanzelfsprekend zien wij u ook graag terug in ons restaurant. Wij horen graag van u

Reactie van proever:

Hallo.
Wat goed dat jullie reageren. Pannekoeken eten is vooral een feest voor ons kind en kids van onze vrienden en familie. In het begin Was de service en vriendelijkheid prima. In de loop van de tijd is dit behoorlijk afgenomen. Ik ga geen specifieke voorval benoemen, maar vindt dat het overall bij diverse serveerde (ste) rs zo is. Een glimlach is meer dan voldoende een bepaalt de sfeer. Ik kwam idd regelmatig bij jullie, daarom dat dit mij opvalt. Hopelijk kunnen jullie er iets mee.

anf 2e reactie van restaurant:

Beste Darin,
Bedankt voor uw reactie. Wij gaan het in ons team onder de aandacht brengen.
Wij zien u graag weer een keer in ons restaurant.
Bosbesje85 .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Afgelopen weekend hier met 7 volwassenen en 2 kids wezen eten. Prima pannenkoeken: goed gevuld, verse producten en luchtig deeg. Menukaart biedt enorm veel keuze (misschien wel te veel keuze?). Ik kies altijd voor de specialiteiten pannenkoeken. Net even wat anders dan anders. Voor kinderen is het een waar speelparadijs. Mooie nieuw speeltuin buiten en ook binnen is genoeg te beleven. Altijd een gezellige drukte; precies wat je verwacht bij een pannenkoekenhuis.