De Koeienhemel

Gedempte Gracht 1 1741 GA Schagen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      2 bollen ijs met slagroom
      Alternatief

Over het restaurant De Koeienhemel

Een oer-Hollandse omgeving

Zoals de naam al suggereert zijn koeien in dit restaurant een onmisbaar element. Ze kijken vanuit het hele restaurant gezellig met u mee. Alleen al het prachtige plafond maakt een bezoek aan de Koeienhemel zeker de moeite waard. Maar laat de omgeving je niet afleiden van de dagverse producten die je voorgeschoteld krijgt. In een oer-Hollands decor genieten van de lekkerste Hollandse gerechten.

Meer informatie over restaurant De Koeienhemel

- Diner 17:3

Jouw recensie over het restaurant De Koeienhemel

eijks .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Na een teleurstellend 1e bezoek, was het eten deze keer gelukkig een stuk beter!
Nog steeds weinig keuze, maar er was deze keer tenminste iets te kiezen!
De bediening is vriendelijk en de sfeer ongedwongen.
Hebben gezellig en lekker gegeten!
Voor herhaling vatbaar!
Wies K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Alles vers en zeer smakelijk en vooral goed op temperatuur.Gluten-en lactose vrije maaltijd smaakte voortreffelijk.De horecamedewerkster was zeer gastvrij en vriendelijk!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Leuke vlotte bediening,erg lekker eten, {vis met parmesaanze kaas!} , toetje om te smullen, Tophemel !

Anita&Harry
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Wat een waanzinnig combinatie vlees met vis. Zeker op de kaart houden. Jong Team gaaf.
Alles bij elkaar een zeer zeer mooi restaurant.
Waar komt de naam "Koeienhemel"vandaan?
Wij gaan zeker terug komen, ook al is het een eind rijden.
Ga zo door
Danique H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Op een drukke avond stond ze helemaal alleen te serveren waardoor we lang moesten wachten op drankjes en bestellingen niet door kwamen
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Een uitstekende plek om heerlijk te eten. Goede ontvangst en vlotte bediening. Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance.
Olande D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Het AH menu was slecht vlees was taai en toetje was een koude cappuccino met topping en niet lekker.Het voorgerecht was oké.het Ah menu is geen aanrader. De bediening was aardig.
Tea S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Gezellig buiten op het terras gezeten. We komen zeker weer een keer terug.
Jeanette K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Heerlijk gegeten!! Prima bediening! Top!
M. D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Ik schrijf normaal nooit recensies en wij zijn ook echt geen zeikerds maar bij dit restaurant zou ik zeker zeggen: ga hier NIET naartoe! De kipsaté was heel weinig (1 dun stokje) en er zat praktisch geen pindasaus bij. En het bord met roodbaars en risotto was duidelijk opgewarmd in de magnetron en was taai en hard. Niet doen dus en kies een ander restaurant in Schagen!!!
K.ees G.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Van de menukeuze die Iens liet zien, kwam niets terecht: nauwelijks keuze
Bij het toetje al helemaal niet
Een bevroren⛄️ Koffie: dat was het
Vooraf:
Soep of ham
Hoofdgerecht: vis of vlees
Bediening is best vriendelijk????
Alfred H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Het eten en service was heel goed voor elkaar. We hoefde niet lang te wachten. Iets minder vet aan de ribeye steak zou beter zijn maar smaakte voor de rest heel goed.
Minieuw .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Vriendelijk personeel, met Vomarbonnen gegeten maar dat was nergens aan te merken qua service, de drankrekening was trouwens hoger. Heerlijk gegeten en meer dan voldoende, zalmcarpaccio was veel zalm en de ribeye was groot, van salade en patat kon meer gevraagd worden maar was niet nodig. De tomatensoep was voortreffelijk, bevroren watermeloen niet zo want daarvan was de smaak door bevriezing weg, dus dit liever niet als ijs serveren.
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Voorgerecht en Hoofdgerecht waren goed! Toetje was zwaar teleurstellend.....
We aten op de Vomar-bonnen. We vonden het tegenvallen......
Doordat nu de tweede persoon gratis was, was het oke....maar het menu was echt niet €32.50 waardig!
Happypatty M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
ik moet eerlijk zeggen, We hadden 7 uur gereserveerd, en pas kwart voor 8 kreeg ik mijn koude soep, Dat was erg teleurstellend. Dus weer langer w achten, maar daarna was het wel heerlijk, Helaas moesten we op het hoofdgerecht weer 3 kwartier wachten, zodoende hadden we om half 9 nog geen hoofdgerecht, Dat moet niet kunnen, het was wel heel lekker , en het dessert was 5 minuten na het diner dus dat was erg snel, maar ja het eten is altijd prima hier, en ik ben absoluut van plan terug te komen, en hopelijk gaat het dan een stuk sneller.
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Gegeten met zes vriendinnen! Alles was heerlijk!
Op de Vomar-diner kaarten! Keuze uit vis en vlees! Zalig toetje!
We komen zeker weer terug!
Jolanda P.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
We zijn bij de koeienhemel gaan eten omdat zij een van de deelnemende restaurants zijn van de vomar actie. Er was een vooraf vastgesteld menu dat ons verteld werd. Ik had het graag vooraf geweten op bijvoorbeeld hun kaart of aan de telefoon bij het maken van de reservering. Het werd verteld en stond niet op een menukaart of zo. De prijs is ook niet genoemd.
In het hele menu kwam geen koeienvlees voor;
Voor; gerookte zalm (leek alsof het uit blik kwam) of soep (smakeloos en zout) (vegetarisch)
Hoofd; zeebaars (redelijk) of varkenshaas
Na; frapuchino (erg vullend door vette en veel slagroom)

Bediening was redelijk.
Wij waren niet dol enthousiast na ons bezoek.
Jet R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Weinig keus en niet lekker
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Met zijn zessen met kleindochter van 2 jaar naar de Koeienhemel. We waren er nog nooit geweest, maar het bleek een goed idee :-). Omdat de kleine al op tijd naar bed moest hebben we allemaal hetzelfde besteld, namelijk een hamburger zodat de kok sneller kon werken. Lekker makkelijk, maar het bleek een prima keus, Zeldzaam lekker gebakken brood eromheen, niet zo'n slap klef ding maar een beetje crispy. Smullen!!!
Esther O.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018