De Koeienhemel

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant De Koeienhemel

Een oer-Hollandse omgeving

Zoals de naam al suggereert zijn koeien in dit restaurant een onmisbaar element. Ze kijken vanuit het hele restaurant gezellig met u mee. Alleen al het prachtige plafond maakt een bezoek aan de Koeienhemel zeker de moeite waard. Maar laat de omgeving je niet afleiden van de dagverse producten die je voorgeschoteld krijgt. In een oer-Hollands decor genieten van de lekkerste Hollandse gerechten.

Meer informatie over restaurant De Koeienhemel

- Diner 17:3

Jouw recensie over het restaurant De Koeienhemel

Romy K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Portie's van de hoofdgerechten waren erg klein, en de saus die erbij hoorde was "opgezogen" door de snijbonen die onder het vlees lagen. Smaak van het vlees was wel goed.
etenmax .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
rustieke inrichting, komt heel lekker over. Wij zaten met zijn drieën aan een ronde tafel, wat zeer prettig was. Kaart eenvoudig, maar keuze genoeg. Lekker gegeten. De bediening was attent, maar niet opdringerig.
Gerdie H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ws een verkeerde avond getroffen. De smaak/kwaliteit viel ons tegen.

Helaas smakeloos voorgerecht. Frieten te donker en hard.
Jacqueline1967 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Voor en hoofdgerechten waren prima. Helaas was er geen dagschotel meer en de sliptong was ook op. Vonden wij wel een kwalijke zaak. Helaas moesten we erg lang op een mandje brood wachten zo'n 45 minuten en tussendoor werd er ook niet gevraagd of we nog iets wilde drinken. Jammer wat het is een leuk restaurant om te gaan eten. Bediening was wel vriendelijk.
P. L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Goed eten, vriendelijk personeel. Alleen erg veel tafels in een kleine ruimte, hierdoor erg rumoerig. Eten was goed en voldoende, voordeel was dat je voor sommige gerechten kleine portie kon bestellen.
Enid W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het eten smaakt geoed, maar de biefstuk was vergeleken bij de vorige keren heel erg klein. Toen ik dat aangaf bij de serveerster moest ze lachen en zei ze: 'ja, dat snap ik'. Niet de reactie die je dan mag verwachten..
coby.isp .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Jl. zaterdag 18.02.2017 in verlengmaand nog kunnen profiteren van de AH diner actie bij bij “de Koeienhemel” in Schagen.
Prima gegeten en leuke bediening, en wij konden ook aangeven in welk tempo we wilde eten.
Zelf ben ik dan van het soort dat rust belangrijk vind maar helaas de 2 andere gasten die mee waren hadden meer haast in eten. Maar wat betreft “de Koeienhemel” in Schagen dit is een goede locatie in huiselijke sfeer, intiem restaurant en gezond en goed eten, komen ook regelmatig vragen of alles bevalt en naar wens is. De AH diners waren goed voorbereid en uitgevoerd. Zeker de moeite waard om dit restaurant te visiteren met een reservering. Punten 9.5
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Gezellige uitstraling. Eten viel niet mee. Tomatensoep smaakte niet naar tomaat, rode peper overheerste. Daghap, wrap met kip, daarna, flauwtjes. Dame die achter mij kwam zitten, moest met stoel tegen mijn stoel, krapjes. Thee van t huis ivm feedback.
vdmaagdenberg .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gezellig gezeten en heerlijk gegeten. Prima AH menu.
De soep mag wat mij betreft een kleinere portie zijn.
Vriendelijke en attente bediening.
We gaan zeker nog eens terug
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten.prima kwaliteit. Zeer beperkte keus voor de AH-actie, maar stond op de website dus was geen verrassing. Heerlijke soep, vlees of vis beiden zeer goed en mooie sorbet. En bij de wijn ongevraagd een glas water, klasse!
nj.erents .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij hebben zeer genoten
Het was perfect
Leuke bediening
Prijs kwaliteit is goed
Aan te raden
Komen hier graag weer terug
nicolettedukker .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een erg leuk ingerichte ruimte. Bediening vriendelijk. Akoestiek matig. Wat mij betreft had de muziek wel uit gemogen.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Enthousiaste en hartelijke ontvangst. Rustige sfeer sobere uitstraling maar gezellige sfeer.
Bediening prima goede uitleg van de gerechten goede verhouding prijs, kwaliteit met de AH-restaurant actie gerechten. 3e persoon van de kaart ruime keuze en eveneens goede prijs, kwaliteit verhouding.
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wij hebben er heerlijk gegeten. Alles was goed op elkaar afgestemd. Konden zelf de tijd tussen de gangen bepalen. Tijdens de maaltijd kwam men nog informeren of alles naar wens was. De sfeer is er gezellig.
Wijnand U.
Heerlijk rustig gegeten. Goed sfeer
P T.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
porties hadden wel iets groter gemogen -aangepast op de AH aanbieding, jammer.
Bijgevoegde salade zeer teleurstellend - hebben we iets van gezegd maar dat was al bekend ?
Waarom dan niets mee gedaan ...?
Alles bij elkaar ok maar voor dit geld kun je ergens anders ook prima eten zonder AH voucher
Lilian W.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk gegeten, goed menu voor knappe prijs. Goede service. Zeker voor herhaling vatbaar. Ook erg huiselijk qua inrichting.
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Lekker gegeten! Inderdaad wel veel en vaak sla, welke overigens wel vers was!

Gelukkig weten ze uitstekend wat blue is!

Bediening top! Vriendelijk, snel en correct!

Sausen zijn erg zout, behalve de honing/tijmjus deze was heerlijk. Er werd ook niet moeilijk gedaan over een bakje extra saus, deze heb ik zelfs niet op de rekening terug gezien!
kiwijos .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
We hebben hier prima gegeten. Door de AH actie was de tweede maaltijd gratis en was het echt voordelig eten.
Geen concessie aan de hoeveelheid of kwaliteit van het eten. Echt een aanrader om nog eens terug te gaan.
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het eten was lekker, vooral de kreeftensoep met gamba's, de bediening heel correct en vriendelijk, er werd gevraagd of de volgende gang al gewenst was. De inrichting was leuk, origineel en gezellig. Prima tentje, je moet alleen niet het tafeltje naast de deur hebben, want dan komt er iedere keer een vlaag kou binnen. Wij hadden er geen last van, we zaten in een hoekje. Het is wel krap, als de mensen achter je eruit willen moet je opstaan anders lukt het niet.