De Koeienhemel

Gedempte Gracht 1 1741 GA Schagen Nederland Kaart

Over het restaurant De Koeienhemel

Een oer-Hollandse omgeving

Zoals de naam al suggereert zijn koeien in dit restaurant een onmisbaar element. Ze kijken vanuit het hele restaurant gezellig met u mee. Alleen al het prachtige plafond maakt een bezoek aan de Koeienhemel zeker de moeite waard. Maar laat de omgeving je niet afleiden van de dagverse producten die je voorgeschoteld krijgt. In een oer-Hollands decor genieten van de lekkerste Hollandse gerechten.

Meer informatie over restaurant De Koeienhemel

Maandag t/m Vrijdag
- Ontbijt 08:00 - 11:00
Zaterdag
- Ontbijt 09:00 - 11:00
- Ontbijt 10:00 - 11:00
- Diner 17:3

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Enthousiaste en hartelijke ontvangst. Rustige sfeer sobere uitstraling maar gezellige sfeer.
Bediening prima goede uitleg van de gerechten goede verhouding prijs, kwaliteit met de AH-restaurant actie gerechten. 3e persoon van de kaart ruime keuze en eveneens goede prijs, kwaliteit verhouding.
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wij hebben er heerlijk gegeten. Alles was goed op elkaar afgestemd. Konden zelf de tijd tussen de gangen bepalen. Tijdens de maaltijd kwam men nog informeren of alles naar wens was. De sfeer is er gezellig.
Wijnand U.
Heerlijk rustig gegeten. Goed sfeer
P T.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
porties hadden wel iets groter gemogen -aangepast op de AH aanbieding, jammer.
Bijgevoegde salade zeer teleurstellend - hebben we iets van gezegd maar dat was al bekend ?
Waarom dan niets mee gedaan ...?
Alles bij elkaar ok maar voor dit geld kun je ergens anders ook prima eten zonder AH voucher
Lilian W.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk gegeten, goed menu voor knappe prijs. Goede service. Zeker voor herhaling vatbaar. Ook erg huiselijk qua inrichting.
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Lekker gegeten! Inderdaad wel veel en vaak sla, welke overigens wel vers was!

Gelukkig weten ze uitstekend wat blue is!

Bediening top! Vriendelijk, snel en correct!

Sausen zijn erg zout, behalve de honing/tijmjus deze was heerlijk. Er werd ook niet moeilijk gedaan over een bakje extra saus, deze heb ik zelfs niet op de rekening terug gezien!
kiwijos .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
We hebben hier prima gegeten. Door de AH actie was de tweede maaltijd gratis en was het echt voordelig eten.
Geen concessie aan de hoeveelheid of kwaliteit van het eten. Echt een aanrader om nog eens terug te gaan.
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het eten was lekker, vooral de kreeftensoep met gamba's, de bediening heel correct en vriendelijk, er werd gevraagd of de volgende gang al gewenst was. De inrichting was leuk, origineel en gezellig. Prima tentje, je moet alleen niet het tafeltje naast de deur hebben, want dan komt er iedere keer een vlaag kou binnen. Wij hadden er geen last van, we zaten in een hoekje. Het is wel krap, als de mensen achter je eruit willen moet je opstaan anders lukt het niet.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Lekker gegeten, vooral de kreeftensoep is een aanrader.
Lucas44 M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
constructieve feedback? Dan mogen de kleine gamba's niet in een industrieruikende olie zwemmen, mag er wat meer in de tuin groeien dan sla, en mogen er meer dan 2 wijntjes aangeboden worden, en de frietjes kunnen wat gelijkmatiger van textuur zijn. De kaart beperkt zich tot de lagere regionen van het culinaire avontuur. Onder de koeienhemel smaakte het lam en de vis best wel goed, en werd mooi en vriendelijk ter tafel gebracht.
Het is er aangenaam en ontspannen toeven na een drukke dag.
Kortom: simple, mais convenabe.
Luc.
Jules B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vandaag voor een snelle maaltijd (we hadden 1 1/2uur tussen afspraken in) wezen eten in dit leuke restaurantje... helaas ging er het een en ander mis... de tonijn was door en door gebakken, dat kan echt niet meer in 2016 en de medium gebakken steak had niet mogen rusten waardoor het een bloedbad werd.. wel kregen we door het zeer vriendelijke personeel een nieuwe maaltijd aangeboden, maar daar hadden we helaas geen tijd voor. Uiteindelijk hoefden we de drankjes niet te betalen en kregen we de excuses van de chefkok aangeboden.
JuanCiruela .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Met z’n vieren gaan eten bij De Koeienhemel. We tafels zijn wat krap op elkaar gezet, waardoor één van onze tafelgenoten regelmatig werd aangestoten. Erg irritant. Eten was redelijk. Bediening vriendelijk. Inrichting eenvoudig en het was zeer gehorig. Kortom voor ons waarschijnlijk de eerste en laatste keer.
JanWo .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We zaten, met z'n vieren, nogal dicht bij een deur waar de kou behoorlijk naar binnen trok, wanneer deze werd opengedaan. De paprikasoep was niet meer voorradig en ik kon hem laten vervangen door kreeftensoep. Echter in de soep was de kreeft weg gezwommen. Ik moest het alleen doen met de smaak ervan. Bij het hoofdgerecht zat, als groente, weer de eeuwige sla. Ik lust gerust wel sla maar het lijkt wel of de meeste restaurants niets anders meer hebben te bieden. Op de geserveerde steak en kabeljauw viel weinig aan te merken. Evenals op het nagerecht en de bediening. Een van de gasten moest de gerechten kruidenvrij geserveerd hebben en daar is goed rekening mee gehouden wat we als erg positief willen aanmerken.
jadobak .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Goede prijs/kwaliteit. Erg vriendelijk personeel. Positief is dat men steeds even vraagt of volgende gang al door mag komen en ook dat er niet steeds wordt gevraagd of je nog iets wil drinken.Heel relaxte sfeer
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten! Zeer vriendelijk personeel en ondanks dat het helemaal vol zat prima op tijd de drankjes en gerechten. Als we weer in de buurt zijn komen we zeer zeker terug.
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijk gegeten, de banken nodigen alleen niet uit om nog wat na te zitten. De bediening was super klantvriendelijk, we hebben genoten, zeker voor herhaling vatbaar.
martenelly1 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wij waren met z'n tweeen om koeienhemel ui te proberen. We zaten erg op elkaar en vonden het 't erg rumoerig/rumoerig. Ik denk niet voor herhaling vatbaar.
gerrit.idske .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wat een heerlijk relaxt restaurant, waar ze rekening houden met je wensen en je op vriendelijke en humorvolle wijze helpen. De paprikasoep was verrukkelijk een echte aanrader. De sla bij het hoofdgerecht mag wel wat fantasievoller, nu wat kaal en vrij smakeloos, jammer. Maar over de gehele linie, een dikke 9. Dank jullie wel!!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten in de koeienhemel. Vriendelijk personeel en snel geholpen. Door de ah actie was het een leuke prijs voor een geslaagde avond!
c.w.koning .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Ontzettend lekker gegeten in een prettige sfeer. We waren met de ah actie en beide soepen waren heerlijk. Als hoofdgerecht hadden we de pepersteak met friet en salade. Alleen de pepersaus was niet mijn smaak.
Ik vond de tafeltjes erg dicht op elkaar staan. Dat was niet prettig.