De Koeienhemel

Gedempte Gracht 1 1741 GA Schagen Nederland Kaart

Over het restaurant De Koeienhemel

Een oer-Hollandse omgeving

Zoals de naam al suggereert zijn koeien in dit restaurant een onmisbaar element. Ze kijken vanuit het hele restaurant gezellig met u mee. Alleen al het prachtige plafond maakt een bezoek aan de Koeienhemel zeker de moeite waard. Maar laat de omgeving je niet afleiden van de dagverse producten die je voorgeschoteld krijgt. In een oer-Hollands decor genieten van de lekkerste Hollandse gerechten.

Meer informatie over restaurant De Koeienhemel

• Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Gezellig en heerlijk gegeten
KVR233 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Vanwege een evenement in Schagen was het druk en moesten we erg lang wachten. Twee van ons hadden een klach5 over de soep en dit werd heel netjes opgelost!
Ko V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Heerlijk gegeten met de “Vomar” actie. Lekker menu keuze uit vis of vlees. Een aanrader. Heel vriendelijke bediening .????????
eijks .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Eten viel een beetje tegen.
Geen keuze van voor- en nagerecht (soep en ijskoffie) en het hoofdgerecht was alleen een soort karbonade of een (simpele) salade.
en de gerechten waren erg eenvoudig klaar gemaakt.
Jammer.
Bediening was heel vriendelijk.
Regina G.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Een gezellig niet te groot restaurant met een goede sfeer en waar je lekker kunt eten! ook fijn dat je eventueel buiten kunt zitten
Bryan V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Ik vond het restaurant er mooi uitzien van buiten en van binnen. Ik vind ook de naam erg goed bedacht. Ik zou de kipsaté zeker aanraden
IDee17 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Na eerdere positieve ervaringen, nu een mindere avond. 2 keer moeten vragen om de kaart. Broodje vooraf duurde lang. Prosseco flesje werd dicht op tafel gezet. Tussendoor zelf moeten vragen om nog een drankje. Asperges van het hoofdgerecht waren niet goed geschild en te kort gekookt. Gemeld aan de bediening, volgende keer zouden ze beter schillen... geen drankje van het huis oid en geen zin om een gezellige avond te bederven door te vragen om een lagere rekening. Teleurstellend. Betreffende bediening mag steviger, alerter en klantgerichter.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Leuk ontvangen, heel fijne en nette bediening. Vlees was echt heerlijk mals. En het toetje......... Super
Heerlijk gegeten, komen hier zeker nog een keer terug.
Janine H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel, lette goed op en vroeg geregeld of alles naar wens was.
Prima pauze tussen voor en hoofdgerecht. We komen zeker terug
Herma H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Prima eten, kom hier vaker. Ik had gekozen voor de kipsate van kippendijen, heerlijk mals, salade en patat erbij, lekker.
Nu op maandag met groepje eten en intussen wat zaken evalueren. Prima avond, lekker rustig.
Jack S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Een gezellige en prima sfeer, ontzettend aardige en vlotte bediening. Goede prijs-kwaliteitsverhouding en een echte aanrader om eens heerlijk en ontspannen binnen te stappen in de Koeienhemel.
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Was heel gezellig en het eten was heel goed!
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het was Valentijnsdag en wij hadden wel iets te vieren. In het restaurant waren grote rode ballonnen, op tafel lagen 'rozenblaadjes'. Dat was de aankleding van een entourage die sowieso aantrekkelijk is. De bediening was vlekkeloos. Binnenkomertje was een kabouterhapje van zalm, heerlijk van smaak. Plankje met een glas soep (pittig) , geroosterde gekruide toast, tapenade. Prima. De eendenborst was niet heel groot, maar ja, hoe groot is een gewone eendenborst dan wel? Misschien hoort het wel zo. De smaak was voortreffelijk. De salade bestond uit rucola, wat gewoontjes. Frietjes erg zout. Het toetje: ijsbolletje, mousse, wat jam, geklopt eiwit. Niet al te veel, dit toetje, want de romantiek zat in het samen delen van dit dessert. Al met al wat prijzig, maar we hebben wel lekker gegeten. In tegenstelling tot een ander eettentje in Schagen, hier kun je gewoon praten met elkaar. Goede akoestiek. Ook belangrijk.
Annalies P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
het eten was lekker. voor herhaling vatbaar.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Goede prijs kwaliteit verhouding
Dominique D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Gezellig gezeten ,prima lunch gehad en beide dames in de bediening aardig.Had wel het idee dat het te druk was voor de twee dames.Zondag middag en het restaurant zat shok vol. Wat ik mis is een iets oudere gastvrouw die de boel goed in de gaten kan houden ik mis gewoon een beetje de aandacht voor de gasten.
Ditta L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Heerlijk gegeten bij de Koeienhemel met vriendelijke bediening. Een aanrader!
Frea V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Gezellig restaurant, goed eten, goede prijs en top personeel
Inoka P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Super leuk restaurant! We hebben heerlijk gegeten en heel gezellig gezeten. De bediening was erg goed! Vriendelijk personeel
Ivo V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
leuk eettentje, het eten was lekker alhoewel ik de voorgerechten wel redelijk aan de prijs vond.. een soort bladerdeeg creatie met 3 paddenstoelen voor 7,5 vind ik duur.. maar voor de rest een goed prijs kwaliteit verhouding. De service was vriendelijk en snel en verder vond ik de ambiance ook goed.