De Koeienhemel

Gedempte Gracht 1 1741 GA Schagen Nederland Kaart

Over restaurant De Koeienhemel

Een oer-Hollandse omgeving

Zoals de naam al suggereert zijn koeien in dit restaurant een onmisbaar element. Ze kijken vanuit het hele restaurant gezellig met u mee. Alleen al het prachtige plafond maakt een bezoek aan de Koeienhemel zeker de moeite waard. Maar laat de omgeving je niet afleiden van de dagverse producten die je voorgeschoteld krijgt. In een oer-Hollands decor genieten van de lekkerste Hollandse gerechten.

Meer informatie over restaurant De Koeienhemel

Ria K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Lekker gegeten, vooral de kreeftensoep is een aanrader.
Lucas44 M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
constructieve feedback? Dan mogen de kleine gamba's niet in een industrieruikende olie zwemmen, mag er wat meer in de tuin groeien dan sla, en mogen er meer dan 2 wijntjes aangeboden worden, en de frietjes kunnen wat gelijkmatiger van textuur zijn. De kaart beperkt zich tot de lagere regionen van het culinaire avontuur. Onder de koeienhemel smaakte het lam en de vis best wel goed, en werd mooi en vriendelijk ter tafel gebracht.
Het is er aangenaam en ontspannen toeven na een drukke dag.
Kortom: simple, mais convenabe.
Luc.
Jules B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vandaag voor een snelle maaltijd (we hadden 1 1/2uur tussen afspraken in) wezen eten in dit leuke restaurantje... helaas ging er het een en ander mis... de tonijn was door en door gebakken, dat kan echt niet meer in 2016 en de medium gebakken steak had niet mogen rusten waardoor het een bloedbad werd.. wel kregen we door het zeer vriendelijke personeel een nieuwe maaltijd aangeboden, maar daar hadden we helaas geen tijd voor. Uiteindelijk hoefden we de drankjes niet te betalen en kregen we de excuses van de chefkok aangeboden.
JuanCiruela .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Met z’n vieren gaan eten bij De Koeienhemel. We tafels zijn wat krap op elkaar gezet, waardoor één van onze tafelgenoten regelmatig werd aangestoten. Erg irritant. Eten was redelijk. Bediening vriendelijk. Inrichting eenvoudig en het was zeer gehorig. Kortom voor ons waarschijnlijk de eerste en laatste keer.
JanWo .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We zaten, met z'n vieren, nogal dicht bij een deur waar de kou behoorlijk naar binnen trok, wanneer deze werd opengedaan. De paprikasoep was niet meer voorradig en ik kon hem laten vervangen door kreeftensoep. Echter in de soep was de kreeft weg gezwommen. Ik moest het alleen doen met de smaak ervan. Bij het hoofdgerecht zat, als groente, weer de eeuwige sla. Ik lust gerust wel sla maar het lijkt wel of de meeste restaurants niets anders meer hebben te bieden. Op de geserveerde steak en kabeljauw viel weinig aan te merken. Evenals op het nagerecht en de bediening. Een van de gasten moest de gerechten kruidenvrij geserveerd hebben en daar is goed rekening mee gehouden wat we als erg positief willen aanmerken.
Jadobak .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Goede prijs/kwaliteit. Erg vriendelijk personeel. Positief is dat men steeds even vraagt of volgende gang al door mag komen en ook dat er niet steeds wordt gevraagd of je nog iets wil drinken.Heel relaxte sfeer
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten! Zeer vriendelijk personeel en ondanks dat het helemaal vol zat prima op tijd de drankjes en gerechten. Als we weer in de buurt zijn komen we zeer zeker terug.
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijk gegeten, de banken nodigen alleen niet uit om nog wat na te zitten. De bediening was super klantvriendelijk, we hebben genoten, zeker voor herhaling vatbaar.
Martenelly1 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wij waren met z'n tweeen om koeienhemel ui te proberen. We zaten erg op elkaar en vonden het 't erg rumoerig/rumoerig. Ik denk niet voor herhaling vatbaar.
Gerrit.idske .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wat een heerlijk relaxt restaurant, waar ze rekening houden met je wensen en je op vriendelijke en humorvolle wijze helpen. De paprikasoep was verrukkelijk een echte aanrader. De sla bij het hoofdgerecht mag wel wat fantasievoller, nu wat kaal en vrij smakeloos, jammer. Maar over de gehele linie, een dikke 9. Dank jullie wel!!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten in de koeienhemel. Vriendelijk personeel en snel geholpen. Door de ah actie was het een leuke prijs voor een geslaagde avond!
C.w.koning .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Ontzettend lekker gegeten in een prettige sfeer. We waren met de ah actie en beide soepen waren heerlijk. Als hoofdgerecht hadden we de pepersteak met friet en salade. Alleen de pepersaus was niet mijn smaak.
Ik vond de tafeltjes erg dicht op elkaar staan. Dat was niet prettig.
Mavadeja .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Waren we vorige keer nog zo enthousiast over de Koeienhemel, nu viel het tegen. Ons tafeltje stond tegen de bar geklemd, op nog geen meter van andere gasten, van wie we de conversatie woordelijk konden volgen. . We namen het menu van de AH Restaurantactie, dat ons de vorige keer zo goed was bevallen. Maar de mosterdsoep was dit keer niet te eten: veel te zout, en iets geschift. Na een paar happen gaven we de soep maar terug, wat tot geen verdere actie leidde dan dat men het aan de keuken zou melden. Het biefstukje was lekker, maar het fantasieloze bakje sla erbij had versere tijden meegemaakt. Op het dessert (sorbet en drankje met limoncella) viel niets aan te merken. Vorige keer kostte het AH Menu nog 30 Euro, nu was dat opgelopen tot 32,25 Euro. Over de soep werd niet meer gepraat. Jammer, jammer, jammer.
Verametselaar M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Bij binnenkomst werden wij erg vriendelijk ontvangen het was nog niet zo druk dus wij konden gezellig kletsend alles bekijken, wij konden kiezen tussen twee menu`s, de soep was erg lekker het hoofdgerecht zag er geweldig uit zo ook het nagerecht wij waren helemaal tevreden.
Roelanda V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Het eten was lekker maar niet super goed. Het personeel (4 jonge jongens) waren meer met hunzelf bezig en met het schoonmaken dan met de klant. Alles ging ook super snel achter elkaar, ze wilden duidelijk snel naar huis. Ze vroegen wel of we even wilden wachten tussen de gangen door en dat wilden wij ook, maar binnen 5 min haddenwij de volgende gang al weer. Ik was jarig en daar dezen ze niks mee (gefeliciteerd was het minste, maar een kopje koffie van de zaak was ook leuk geweest) Je kan er beter lunchen dan warm eten!!!
Acdonker .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
we hebben heerlijk gezeten en gegeten. Bediening was attent.
Het enigste minpunt was dat de tafel iets ongelijk stond wat met eten soms opviel.
Bedankt voor de met zorggemaakte voeding.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Heerlijk gegeten,alles was voortreffelijk, op eigen tempo in een gezellig ingericht restaurant het personeel was zeer vriendelijk.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Gezellige plaats om buiten te eten.
Supervriendelijke en vakkundige bediening.
Het voorgerecht de paprikasoep met gamba's was heerlijk, evenals de dagverse kabeljauw als hoofdgerecht. Een echte aanrader.
Yolandabloemen .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Als je relaxed wil zitten in een fijne sfeer, dan is een etentje bij de Koeiehemel perfect. De maaltijden zijn heerlijk, bediening is snel en attent. Prijs, kwaliteit verhouding in orde, aanrader !