De knijp

Doctor C. Voogdplein 90 4141 CN Leerdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De knijp

Dinsdag en Woensdag 16:00 - 00:00
Donderdag en Vrijdag 16:00 - 02:00
Zaterdag 11:30 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant De knijp

Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Met zeven personen gegeten, verschillende menu's, allen zeer tevreden over de kwaliteit en bereiding, een aanrader, en ook de bediening zeer vriendelijk.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Ook deze keer weer lekker gegeten. Hoofdmaaltijden zijn lekker al zou ik zelf wat meer groente/sla bij het hoofdgerecht wel lekker vinden. Toppers bij de Knijp zijn: de zelfgemaakte friet en het grand dessert.
Lian V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Leuk, gezellig restaurant. Enige minpuntje was dat er bij de Meat Market met vleesgerecht van de dag niet werd vermeld wat de prijs hiervan was. En dus pas op de rekening zichtbaar werd dat het zo'n 8euro duurder was...
wmngt .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijke gerechten. Perfecte garing van vlees en vis. De desserts zijn lekker, een aanrader. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Eigenlijk alles prima en gezellig. Helaas bleek er achteraf een thee op de rekening te staan die we niet besteld hadden :-(
José V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Er hangt een nare lucht in het restaurant, rioollucht. Het personeel ging om 2215 schoonmaken met schoonmaakmiddel, niet erg klantvriendelijk. Verder gezellige avond gehad en lekker gegeten.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Lekker gegeten in prettige sfeer en dito bediening. Soms wat onevenwichtig in tijden tussen bestellingen; bv tijd tussen broodjes en hoofdgerecht was aan de korte kant.
Leon H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben met zes personen gedineerd in de Knijp te Leerdam.
De sfeer was gezellig. Eten was goed tot zeer goed.

De bediening is altijd vriendelijk en service verlenend.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Fijne en snelle informele bediening, blijf er komen, leuke locatie en inrichting, verzorgd servies en bestek ,,iets afwijkens bestellen kan ook,, afz Johan Beths
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten zoals altijd. Erg vriendelijke mensen. Wij zijn al een paar keer geweest en vertellen ook aan vrienden en kennissen dat ze daar zeker een keertje moeten gaan eten.
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Leuke zaak, eten is goed en betaalbaar. De bediening is vlot en erg vriendelijk.
op dinsdag, woensdag en zondag zijn er zelfs aangepaste lagere prijzen voor biefstuk en sate.
Aline S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gisteravond met vier personen hier gegeten. Als voorgerecht namen wij het vleesplateau voor 2 personen. Het was heerlijk en als voorgerecht ruim voldoende voor 4. Als hoofdgerecht de weekhap (varkenshaas met champignonsaus) en het boerderijkippetje . Allebei verrukkelijk . Vlotte gezellige bediening en sfeervol decor.
William V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Het eten is goed ...heerlijke biefstuk gegeten, knijp sate is ook goed.
Goede aanwinst voor Leerdam.
Als enige tip of opmerking zou ik willen zeggen, geen biefstuk serveren op een houten plank, plank wordt na diverse keren gebruik toch wat ranzig.
John D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Al diverse keren lekker gegeten bij De Knijp. Aardige bediening en prima prijs/kwaliteit. Bij de nagerechten zou ijs wel welkom zijn en misschien als vooraf een meer toegankelijk soepje. Aanwinst voor Leerdam en omgeving.