De knijp

Doctor C. Voogdplein 90 4141 CN Leerdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De knijp

Dinsdag en Woensdag 16:00 - 00:00
Donderdag en Vrijdag 16:00 - 02:00
Zaterdag 11:30 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant De knijp

Leon H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben met zes personen gedineerd in de Knijp te Leerdam.
De sfeer was gezellig. Eten was goed tot zeer goed.

De bediening is altijd vriendelijk en service verlenend.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Fijne en snelle informele bediening, blijf er komen, leuke locatie en inrichting, verzorgd servies en bestek ,,iets afwijkens bestellen kan ook,, afz Johan Beths
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten zoals altijd. Erg vriendelijke mensen. Wij zijn al een paar keer geweest en vertellen ook aan vrienden en kennissen dat ze daar zeker een keertje moeten gaan eten.
G.C. V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Leuke zaak, eten is goed en betaalbaar. De bediening is vlot en erg vriendelijk.
op dinsdag, woensdag en zondag zijn er zelfs aangepaste lagere prijzen voor biefstuk en sate.
Aline S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gisteravond met vier personen hier gegeten. Als voorgerecht namen wij het vleesplateau voor 2 personen. Het was heerlijk en als voorgerecht ruim voldoende voor 4. Als hoofdgerecht de weekhap (varkenshaas met champignonsaus) en het boerderijkippetje . Allebei verrukkelijk . Vlotte gezellige bediening en sfeervol decor.
William V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Het eten is goed ...heerlijke biefstuk gegeten, knijp sate is ook goed.
Goede aanwinst voor Leerdam.
Als enige tip of opmerking zou ik willen zeggen, geen biefstuk serveren op een houten plank, plank wordt na diverse keren gebruik toch wat ranzig.
John D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Al diverse keren lekker gegeten bij De Knijp. Aardige bediening en prima prijs/kwaliteit. Bij de nagerechten zou ijs wel welkom zijn en misschien als vooraf een meer toegankelijk soepje. Aanwinst voor Leerdam en omgeving.