De knijp

Doctor C. Voogdplein 90 4141 CN Leerdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De knijp

Dinsdag en Woensdag 16:00 - 00:00
Donderdag en Vrijdag 16:00 - 02:00
Zaterdag 11:30 - 02:00
Aline S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gisteravond met vier personen hier gegeten. Als voorgerecht namen wij het vleesplateau voor 2 personen. Het was heerlijk en als voorgerecht ruim voldoende voor 4. Als hoofdgerecht de weekhap (varkenshaas met champignonsaus) en het boerderijkippetje . Allebei verrukkelijk . Vlotte gezellige bediening en sfeervol decor.
William V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Het eten is goed ...heerlijke biefstuk gegeten, knijp sate is ook goed.
Goede aanwinst voor Leerdam.
Als enige tip of opmerking zou ik willen zeggen, geen biefstuk serveren op een houten plank, plank wordt na diverse keren gebruik toch wat ranzig.
John D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Al diverse keren lekker gegeten bij De Knijp. Aardige bediening en prima prijs/kwaliteit. Bij de nagerechten zou ijs wel welkom zijn en misschien als vooraf een meer toegankelijk soepje. Aanwinst voor Leerdam en omgeving.