Meer informatie over restaurant De Knijp

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Soep werd niet helemaal goed warm geserveerd, maar na even de ober hiervan te hebben ingelicht werd dit gelijk verholpen. Verder heerlijk gegeten spies met runderhaas en een lekkere saus met verse groenten. Lekkere smalle frietjes. Heerlijk glas Chianti rood erbij gedronken. Gezellige bediening. Wat lange tijd tussen voor - en hoofdgerecht., maar toch op tijd klaar voor het concert. Geluidsniveau nogal welluidend, ook omdat ik alleen was viel dit op. Denk dat het met een partner erbij minder zal opvallen. Volgende keer kom ik weer met tweeën.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Gezellige eetgelegenheid met veel "Amsterdams houtwerk", royale porties, ruim aangekleed en je kan er een karafje wijn (rosé) bestellen. Je moet wel een steile trap op voor bar-of toiletbezoek.
maartje A.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Jammer dat het 'warme voorgerecht' heel koud was. Verder prima
ckekkoop K.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
volledig ingespeeld op concertgebouw bezoekers
Thea S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
We komen al vele jaren bij de Knijp. Meestal voor een koncert in het concertgebouw. Zo bouw je een "heerlijk" vriendschap op!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Heerlijk gegeten in precies goed tempo om op tijd te zijn in het Concertgebouw!
Aanrader!!
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Prima restaurant om snel een aperitiefje en erna een goed smakend gerecht te eten voor een prettige prijs. Ik kom er meerdere keren per jaar
Erna75 V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Na een (lange) middag Matthäus Passion in het Concertgebouw kwamen we met een gezonde trek binnen. De ontvangst en bediening was prima, evenals dat wat door de kok op de borden was gelegd. Heerlijke kalfslever! Prima wijn. Geslaagde dag.
Jo F.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Top. Goede prijs-/kwaliteitverhouding. Vriendelijke bediening en gezellige locatie dichtbij het Concertgebouw.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gewoon lekker eten voor een goede prijs. Service is snel. Goede start voor een concert in het Concertgebouww.
paulien K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Prima!!
Hay E.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Mooie kaart, gerechten met vakmanschap en liefde bereid en vriendelijk geserveerd. Zeer prettige achtergrondmuziek, gezellige ambiance.
D.P.C. P.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
We komen hier al bijna 40 jaar onregelmatig eten. Dan weet je eigenlijk al genoeg. Nog steeds gezellig, sfeervol, enthousiaste bediening en lekker eten!!
Erik C.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Lekker eten, goede service!
Maroeska B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Wij waren hier met 2 personen eten. Het eten vond ik niet heel bijzonder. De hamburger zelf was goed medium gebakken, maar qua smaak was het allemaal wat saai. Er lag een grote hoop gebakken ui en wortelsalade bij op het bord, wat met maar weinig fantasie was neergelegd. De vegetarische schotel die we bestelden was een groentenlasagne, maar dan wel een erg kleine portie. Al met al vind ik dat je daarom teveel betaald voor wat je ervoor krijgt. De ontvangst en eigenlijk al het handelen van de bediening vond ik wat gehaast. Het is fijn dat men hier rekening houdt met de Concertgebouw bezoekers die op tijd weer weg moeten, maar daardoor zit je eigenlijk niet erg rustig. Geen aanrader voor een rustig romantisch etentje dus. Ook vond ik de bediening een beetje arrogant overkomen, alsof ze niet echt geinteresseerd waren, maar dat kan iets persoonlijks zijn.
ewschutzmann .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Weer eens lekker gegeten voor een bezoek aan het Concertgebouw orkest. Prima sfeer. Vlotte bediening. Op tijd voor het concert. We gaan dit gewoon vaker doen
Cor B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Leuk en gezellig restaurant, vriendelijk personeel.
TP72 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Leuk tentje. De menukaart is van een eetcafé (waar niks mis mee was) maar de inrichting is net wat sjieker en gezelliger dan dat. Gezellige bediening en normale prijzen. Helemaal prima eigenlijk.
Betty C.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het was lekker en goed eten. De bediening kwam iets te vaak vragen of alles naar wens was. Het geluid beneden is net aan de hoge kant. Als er iets gedaan kan worden aan de akoestiek dan zou dat een enorme verbetering zijn. Er is behoorlijk wat omgevings lawaai. Verder een heel leuk restaurant, dat heel goed aansluit op concertgebouw bezoek!
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Van binnen leuker dan het van buiten lijkt! Prettige bediening en goede sfeer binnen.
Beetje jammer dat in het vegetarische genre alleen een dagschotel beschikbaar was, geen keuze. De smaak van de vega lasagne was verder prima.
En de hoge snelheid van doorkomen van gerechten, waarschijnlijk gericht op concertgebouw, had voor ons niet gehoeven. Het eten werd verder mooi gepresenteerd opgediend en was smakelijk.