Meer informatie over restaurant De Knijp

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maroeska B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Wij waren hier met 2 personen eten. Het eten vond ik niet heel bijzonder. De hamburger zelf was goed medium gebakken, maar qua smaak was het allemaal wat saai. Er lag een grote hoop gebakken ui en wortelsalade bij op het bord, wat met maar weinig fantasie was neergelegd. De vegetarische schotel die we bestelden was een groentenlasagne, maar dan wel een erg kleine portie. Al met al vind ik dat je daarom teveel betaald voor wat je ervoor krijgt. De ontvangst en eigenlijk al het handelen van de bediening vond ik wat gehaast. Het is fijn dat men hier rekening houdt met de Concertgebouw bezoekers die op tijd weer weg moeten, maar daardoor zit je eigenlijk niet erg rustig. Geen aanrader voor een rustig romantisch etentje dus. Ook vond ik de bediening een beetje arrogant overkomen, alsof ze niet echt geinteresseerd waren, maar dat kan iets persoonlijks zijn.
ewschutzmann .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Weer eens lekker gegeten voor een bezoek aan het Concertgebouw orkest. Prima sfeer. Vlotte bediening. Op tijd voor het concert. We gaan dit gewoon vaker doen
Cor B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Leuk en gezellig restaurant, vriendelijk personeel.
TP72 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Leuk tentje. De menukaart is van een eetcafé (waar niks mis mee was) maar de inrichting is net wat sjieker en gezelliger dan dat. Gezellige bediening en normale prijzen. Helemaal prima eigenlijk.
Betty C.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het was lekker en goed eten. De bediening kwam iets te vaak vragen of alles naar wens was. Het geluid beneden is net aan de hoge kant. Als er iets gedaan kan worden aan de akoestiek dan zou dat een enorme verbetering zijn. Er is behoorlijk wat omgevings lawaai. Verder een heel leuk restaurant, dat heel goed aansluit op concertgebouw bezoek!
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Van binnen leuker dan het van buiten lijkt! Prettige bediening en goede sfeer binnen.
Beetje jammer dat in het vegetarische genre alleen een dagschotel beschikbaar was, geen keuze. De smaak van de vega lasagne was verder prima.
En de hoge snelheid van doorkomen van gerechten, waarschijnlijk gericht op concertgebouw, had voor ons niet gehoeven. Het eten werd verder mooi gepresenteerd opgediend en was smakelijk.
Romanie S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Gezellig en knus. Eten was lekker en als je niet zoveel tijd hebt, gaat het redelijk snel. Ook als is het druk
tinekevzb .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Voor aanvang van ons concertbezoek weer gegeten bij De Knijp, zoals altijd tot volle tevredenheid! Zowel voorgerecht (carpaccio van hert) als hoofdgerecht (zalmfilet/zeebaars) was van prima kwaliteit. Goede en attente service!
Johanna D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Voortreffelijk gegeten met familie in prettige sfeer.
ewschutzmann .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst en bediening. Goede kaart, overzichtelijk, niet overdreven veel keus, zodat je door de bomen het bos niet meer ziet. Op tweede kerstdag keuze uit 3 wildgerechten. Goede kwaliteit. We hebben er lekker gegegeten voorafgaande aan een bezoek aan het Concertgebouw. Dat zullen we t.z.t. Zeker weer doen!
Kim N.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wat een leuke tent. Super personeel. Houden rekening met een eventuele voorstelling in t Concert gebouw. Gamba's om je vingers bij af te likken. Kortom prima vertoeven en heerlijk eten!
Maarten N.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Prettige, snelle service. Prima eten voor een redelijke prijs.
Stoelen nodigen niet uit tot een heel lange zit.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Lekkere uiensoep en super lekkere sate, de perentaart had wel veel spijs. Vriendelijke bediening, fijne sfeer.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, de bediening was vriendelijk, netjes en snel. De ligging perfect bij Concertgebouw. Aanrader
Anne-Marie1953 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Vóór een concert hebben we hier gereserveerd. We werden vriendelijk en vlot bediend. Er werd rekening gehouden met de tijd die we hadden vóór het concert. Bij de wildgerechten op de kaart werd nog een suggestie gegeven voor een combi als we met meerdere personen voor een wildgerechten zouden kiezen. Er werd rekening gehouden met een notenallergie. We kozen voor hertenbiefstuk, tournedos en zeewolf. De gerechten waren heerlijk mals en goed van smaak. Kortom we hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug.
Ruurd P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekker eten, met zorg bereid, voor een redelijke prijs. Porties zijn normaal tot groot. Bediening houdt rekening met het feit dat je nog naar een concert moet. AANRADER!
Dhr. M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Goed restaurant, vriendelijke bediening. Eten tegen redelijke prijs van voldoende kwaliteit.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
erg gezellig, ook qua inrichting, restaurant met uitstekend eten en goede snelle bediening. Niks op aan te merken en voor herhaling vatbaar. Iedereen van het gezelschap was enthousiast, dus voor herhaling vatbaar!
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
De betrekkelijk kleine lamshaasjes moeten niet worden gegrild, want dan overheerst de grilsmaak en het lam is dan echt dood.
JokeMarkx .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Prima restaurant om te eten voor je naar Concertgebouw gaat. Boven zit je wat rustiger dan beneden - maar er is wel veel geluid om je heen. Personeel is attent en de bediening is zeer vlot. Volgende keer weer hier eten als we naar concert gaan.