Meer informatie over restaurant De Knijp

Betty C.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Van binnen leuker dan het van buiten lijkt! Prettige bediening en goede sfeer binnen.
Beetje jammer dat in het vegetarische genre alleen een dagschotel beschikbaar was, geen keuze. De smaak van de vega lasagne was verder prima.
En de hoge snelheid van doorkomen van gerechten, waarschijnlijk gericht op concertgebouw, had voor ons niet gehoeven. Het eten werd verder mooi gepresenteerd opgediend en was smakelijk.
Romanie S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Gezellig en knus. Eten was lekker en als je niet zoveel tijd hebt, gaat het redelijk snel. Ook als is het druk
tinekevzb .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Voor aanvang van ons concertbezoek weer gegeten bij De Knijp, zoals altijd tot volle tevredenheid! Zowel voorgerecht (carpaccio van hert) als hoofdgerecht (zalmfilet/zeebaars) was van prima kwaliteit. Goede en attente service!
Johanna D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Voortreffelijk gegeten met familie in prettige sfeer.
ewschutzmann .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst en bediening. Goede kaart, overzichtelijk, niet overdreven veel keus, zodat je door de bomen het bos niet meer ziet. Op tweede kerstdag keuze uit 3 wildgerechten. Goede kwaliteit. We hebben er lekker gegegeten voorafgaande aan een bezoek aan het Concertgebouw. Dat zullen we t.z.t. Zeker weer doen!
Kim N.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wat een leuke tent. Super personeel. Houden rekening met een eventuele voorstelling in t Concert gebouw. Gamba's om je vingers bij af te likken. Kortom prima vertoeven en heerlijk eten!
Maarten N.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Prettige, snelle service. Prima eten voor een redelijke prijs.
Stoelen nodigen niet uit tot een heel lange zit.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Lekkere uiensoep en super lekkere sate, de perentaart had wel veel spijs. Vriendelijke bediening, fijne sfeer.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, de bediening was vriendelijk, netjes en snel. De ligging perfect bij Concertgebouw. Aanrader
Anne-Marie1953 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Vóór een concert hebben we hier gereserveerd. We werden vriendelijk en vlot bediend. Er werd rekening gehouden met de tijd die we hadden vóór het concert. Bij de wildgerechten op de kaart werd nog een suggestie gegeven voor een combi als we met meerdere personen voor een wildgerechten zouden kiezen. Er werd rekening gehouden met een notenallergie. We kozen voor hertenbiefstuk, tournedos en zeewolf. De gerechten waren heerlijk mals en goed van smaak. Kortom we hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug.
Ruurd P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekker eten, met zorg bereid, voor een redelijke prijs. Porties zijn normaal tot groot. Bediening houdt rekening met het feit dat je nog naar een concert moet. AANRADER!
Dhr. M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Goed restaurant, vriendelijke bediening. Eten tegen redelijke prijs van voldoende kwaliteit.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
erg gezellig, ook qua inrichting, restaurant met uitstekend eten en goede snelle bediening. Niks op aan te merken en voor herhaling vatbaar. Iedereen van het gezelschap was enthousiast, dus voor herhaling vatbaar!
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
De betrekkelijk kleine lamshaasjes moeten niet worden gegrild, want dan overheerst de grilsmaak en het lam is dan echt dood.
JokeMarkx .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Prima restaurant om te eten voor je naar Concertgebouw gaat. Boven zit je wat rustiger dan beneden - maar er is wel veel geluid om je heen. Personeel is attent en de bediening is zeer vlot. Volgende keer weer hier eten als we naar concert gaan.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Er werd rekening gehouden met een glutenvrij dieet. Het geserveerde broodje was te snel afgebakken en daardoor heel hard geworden. Verder goede prijs/kwaliteit verhouding.
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk restaurant met een uitstekende kaart, vooral de biefstuk was helemaal perfect klaargemaakt. Ook de bediening was vriendelijk en zeer professioneel. Wij hadden een fles wijn besteld en deze geproefd, ik vond deze goed maar wel met een tinteling. De serveerster rook aan de wijn en vond dat deze naar kurk rook en verwisselde meteen de glazen en bracht een nieuwe fles wijn. Deze smaakte inderdaad veel beter.
Erwin P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Leuke sfeervolle tent. Ouderwets bistro/ brasserie eten (in goede zin van het woord). Leuke sfeer! Mikt op concertgebouwgangerd.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
De Knijp heeft een bekende naam in de buurt, helaas is de kwaliteit zeer matig, vooraf een bospaddenstoelen soep, die smaakt als een kant en klare fabriek soep. Hoofdgerecht saté en zeewolf, de saté is verdronken in de saté saus en voor varkenshaas te rood van binnen en zonder enige fantasie op een bord neergelegd. De zeewolf was plakkerig van smaak, geserveerd op een kwak aardappel puree met stukjes venkel of iets dergelijk. M.i. zijn de koks ongeïnteresseerd aan het werk. Absoluut geen aanrader