Meer informatie over restaurant De Knijp

goede wijn behoeft
geen krans
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Gezellig, sfeervol, snel, vertrouwd, toch altijd variatie.
Vriendelijke attente bediening al werd de gevraagde Tomatenketchup vergeten.
Toos E.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Prettige en adequate bediening en 9goede sfeer.
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Hebben daar heerlijk gegeten voordat we naar het Concertgebouw gingen. Was erg druk met eters om dezelfde reden. Ondanks de drukte liep alles gesmeerd.
Roel K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk asperges met zalm gegeten. Ook de aspergesoep was van prima kwaliteit. Vriendelijke bediening. Prettige ambiance. Goede locatie om met vrienden er dineren voorafgaand aan concert.
Henri R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Restaurant Knijp is een goed restaurant. Met gratis karaffen koud water scoor je bonuspunten. Lekkere Rioja die beter op smaak kwam naarmate de kurk er langer af was.
Goede porties eten.
Personeel was vriendelijk.
ruth S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
ik heb een fijne avond gehad, want de service en ambiance waren top. Maar ik was teleurgesteld in de carpaccio: het vlees was te koud, het geheel was smakeloos, maar fantasieloos. Niet de romige smaak met truffelmayonaiese, wat dikkere plakjes, en smaakvolle garnering. Deze doorzichtige plakjes hadden alleen iets van pesto, pijnboompitjes en enkele frutseltjes kaas. Oh ja, ook wat onvermijdelijk rucola. Het was een tamelijk gering portie voor die prijs, beneden de kwaliteit die je mag verwachten. Ook de coquilles als voorgerecht vielen tegen, eveneens niet in verhouding tot de prijs. Maarrrrrr, daar staat tegenover de heerlijke ceasar als hoofdgerecht, met perfecte frites, het lekkere brood bij binnenkomst en de kleine salades bij de hoofdgerechten, daar kom ik graag nog eens voor terug. Nog een tip: zorg dat de boter op smeertemeratuur is. Ook omdat hij dan meer smaak heeft, en je hebt geen brokken op brood.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Groente bij de gerechten kan beter (bij Tournedos gorgonzola - heel veel paprika - en bij Saté met atjar). Vlees was prima.
pauline D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
De Knijp blijft De Knijp, een vertrouwd gezicht al 30 jaar! Hulde
thbrus .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Los van een ongelukje met een vlek op mouw door wat slordig afruimen door de ober (wat best en keer kan gebeuren en opgelost met een servet met warm water), stond er een 2e fles wijn, die wij met zijn tweeën niet genuttigd hadden op de nota. Foutje, ook dat kan gebeuren. Het gemak waarmee aangekondigd werd, "oh ik breng u even een andere nota", klonk bijna geroutineerd. Dus ondanks alleszins behoorlijk eten en een leuke entourage, toch vertrokken met een wat ambivalent gevoel
Marja K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
AL jaren en jaren dezelfde gezelligheid, kwaliteit en service. Gezellige inrichting en heerlijk eten en snelle service.
Zeker een aanrader voor een concert !
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Prima adres om te eten voordat je het Concertgebouw bezoekt.
Ga daar iedere keer heen en ben nooit teleurgesteld. Vooraf reserveren is wel nodig.
Renee R.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Wij komen hier altijd heel graag eten voor een concert of iets dergelijks. Zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten.
Ruth V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Prettig en lekker, helaas aan het begin wat matige geuren.
Manon S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Salade vooraf fijn.
Hoeveelheid groente lekker.
Zalm perfect klaargemaakt.
L.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Heerlijk gegeten.Vlotte bediening en de prijs was zeer gunstig.Fijne locatie om naar toe te gaan voordat je naar het concertgebouw gaat.
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Fijn restaurant, goede sfeer en ideaal om vlak voor een bezoek aan bijv. het Concertgebouw iets te eten. Zeker een aanrader.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
De bediening was rond uit slecht en niet attent, moest continue zelf om drankjes vragen terwijl het restaurant om 20:00uur zo goed als leeg was. Waarschijnlijk had dit te maken met het feit dat de drukte voor de bezoekers van het Concertgebouw teveel energie hadden gevergd van het bedienend personeel. Het eten was voor wat betreft het voorgerecht en ossenhaasspies prima. De garnituren van de hoofdgerechten waren niet warm en de eend was te ver doorgegaard. We hadden dit moeten doorgeven maar niet gedaan. Ik kom hier al jaren maar dit was de slechtste ervaring ooit.
Lies R.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Gezellig restaurant, vlotte bedieningen uitstekend eten
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Bediening was erg slecht, absoluut niet vriendelijk. Dat vind ik bijna belangrijker dan het eten. Er werd niet eens gevraagd of het eten smaakte. Erg jammer, leuke tent, leuke locatie.