Meer informatie over restaurant De Knijp

Erna75 V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Jo F.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Top. Goede prijs-/kwaliteitverhouding. Vriendelijke bediening en gezellige locatie dichtbij het Concertgebouw.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gewoon lekker eten voor een goede prijs. Service is snel. Goede start voor een concert in het Concertgebouww.
paulien K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Prima!!
Hay E.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Mooie kaart, gerechten met vakmanschap en liefde bereid en vriendelijk geserveerd. Zeer prettige achtergrondmuziek, gezellige ambiance.
D.P.C. P.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
We komen hier al bijna 40 jaar onregelmatig eten. Dan weet je eigenlijk al genoeg. Nog steeds gezellig, sfeervol, enthousiaste bediening en lekker eten!!
Erik C.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Lekker eten, goede service!
Maroeska B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Wij waren hier met 2 personen eten. Het eten vond ik niet heel bijzonder. De hamburger zelf was goed medium gebakken, maar qua smaak was het allemaal wat saai. Er lag een grote hoop gebakken ui en wortelsalade bij op het bord, wat met maar weinig fantasie was neergelegd. De vegetarische schotel die we bestelden was een groentenlasagne, maar dan wel een erg kleine portie. Al met al vind ik dat je daarom teveel betaald voor wat je ervoor krijgt. De ontvangst en eigenlijk al het handelen van de bediening vond ik wat gehaast. Het is fijn dat men hier rekening houdt met de Concertgebouw bezoekers die op tijd weer weg moeten, maar daardoor zit je eigenlijk niet erg rustig. Geen aanrader voor een rustig romantisch etentje dus. Ook vond ik de bediening een beetje arrogant overkomen, alsof ze niet echt geinteresseerd waren, maar dat kan iets persoonlijks zijn.
ewschutzmann .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Weer eens lekker gegeten voor een bezoek aan het Concertgebouw orkest. Prima sfeer. Vlotte bediening. Op tijd voor het concert. We gaan dit gewoon vaker doen
Cor B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Leuk en gezellig restaurant, vriendelijk personeel.
TP72 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Leuk tentje. De menukaart is van een eetcafé (waar niks mis mee was) maar de inrichting is net wat sjieker en gezelliger dan dat. Gezellige bediening en normale prijzen. Helemaal prima eigenlijk.
Betty C.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het was lekker en goed eten. De bediening kwam iets te vaak vragen of alles naar wens was. Het geluid beneden is net aan de hoge kant. Als er iets gedaan kan worden aan de akoestiek dan zou dat een enorme verbetering zijn. Er is behoorlijk wat omgevings lawaai. Verder een heel leuk restaurant, dat heel goed aansluit op concertgebouw bezoek!
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Van binnen leuker dan het van buiten lijkt! Prettige bediening en goede sfeer binnen.
Beetje jammer dat in het vegetarische genre alleen een dagschotel beschikbaar was, geen keuze. De smaak van de vega lasagne was verder prima.
En de hoge snelheid van doorkomen van gerechten, waarschijnlijk gericht op concertgebouw, had voor ons niet gehoeven. Het eten werd verder mooi gepresenteerd opgediend en was smakelijk.
Romanie S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Gezellig en knus. Eten was lekker en als je niet zoveel tijd hebt, gaat het redelijk snel. Ook als is het druk
tinekevzb .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Voor aanvang van ons concertbezoek weer gegeten bij De Knijp, zoals altijd tot volle tevredenheid! Zowel voorgerecht (carpaccio van hert) als hoofdgerecht (zalmfilet/zeebaars) was van prima kwaliteit. Goede en attente service!
Johanna D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Voortreffelijk gegeten met familie in prettige sfeer.
ewschutzmann .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst en bediening. Goede kaart, overzichtelijk, niet overdreven veel keus, zodat je door de bomen het bos niet meer ziet. Op tweede kerstdag keuze uit 3 wildgerechten. Goede kwaliteit. We hebben er lekker gegegeten voorafgaande aan een bezoek aan het Concertgebouw. Dat zullen we t.z.t. Zeker weer doen!
Kim N.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wat een leuke tent. Super personeel. Houden rekening met een eventuele voorstelling in t Concert gebouw. Gamba's om je vingers bij af te likken. Kortom prima vertoeven en heerlijk eten!
Maarten N.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Prettige, snelle service. Prima eten voor een redelijke prijs.
Stoelen nodigen niet uit tot een heel lange zit.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Lekkere uiensoep en super lekkere sate, de perentaart had wel veel spijs. Vriendelijke bediening, fijne sfeer.