Meer informatie over restaurant De Knijp

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Te weinig personeel om drukte van concertgangers op te vangen. Het toetje was niet doorgegeven en moesten wij voorbij laten gaan omdat wij naar het Concertgebouw moesten. Jammer.
Renske B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Een typisch eetcafé of bistro. In lange tijd niet gedaan, want dit soort eetgelegenheden wordt zeldzaam. Uitgebreide kaart waaruit het moeilijk kiezen was en dan ook nog een bord met de specials van de dag. Uiteindelijk gekozen voor een Caesar-salade als hoofdgerecht, met plakjes gerookte kip (vleeswaar?) en knapperig gebakken spekrepen, croutons (uit een pakje?), kaas en hardgekookt ei. Er had voor mij wel een tikkeltje meer saus op gemogen, maar het was een prima gerecht. Vooraf had ik een paté. Mijn partner had een dagsoep (broccoli-gorgonzola) en een gegrilde kalfsentrecote met mediterrane groenten. We dronken er frisdrank en bier bij en eindigden met een Irish coffee, wat ook een zeldzaamheid wordt.
Bediening was erg attent en omdat we tevoren hadden aangegeven naar het concertgebouw te moeten, waren we ook netjes op tijd klaar.
De prijs-kwaliteitverhouding kan beter, want een Irish coffee voor € 7,75 vind ik wel wat veel, maar eerlijk = eerlijk: hij was wel erg lekker! We betaalden € 75,75 in totaal.
E. V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten van een mooi gerecht.
Hugh D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
In twee woorden: Zeer Aangenaam.

Tot spoedig Deo Volente.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Soep werd niet helemaal goed warm geserveerd, maar na even de ober hiervan te hebben ingelicht werd dit gelijk verholpen. Verder heerlijk gegeten spies met runderhaas en een lekkere saus met verse groenten. Lekkere smalle frietjes. Heerlijk glas Chianti rood erbij gedronken. Gezellige bediening. Wat lange tijd tussen voor - en hoofdgerecht., maar toch op tijd klaar voor het concert. Geluidsniveau nogal welluidend, ook omdat ik alleen was viel dit op. Denk dat het met een partner erbij minder zal opvallen. Volgende keer kom ik weer met tweeën.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Gezellige eetgelegenheid met veel "Amsterdams houtwerk", royale porties, ruim aangekleed en je kan er een karafje wijn (rosé) bestellen. Je moet wel een steile trap op voor bar-of toiletbezoek.
maartje A.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Jammer dat het 'warme voorgerecht' heel koud was. Verder prima
ckekkoop K.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
volledig ingespeeld op concertgebouw bezoekers
Thea S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
We komen al vele jaren bij de Knijp. Meestal voor een koncert in het concertgebouw. Zo bouw je een "heerlijk" vriendschap op!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Heerlijk gegeten in precies goed tempo om op tijd te zijn in het Concertgebouw!
Aanrader!!
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Prima restaurant om snel een aperitiefje en erna een goed smakend gerecht te eten voor een prettige prijs. Ik kom er meerdere keren per jaar
Erna75 V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Na een (lange) middag Matthäus Passion in het Concertgebouw kwamen we met een gezonde trek binnen. De ontvangst en bediening was prima, evenals dat wat door de kok op de borden was gelegd. Heerlijke kalfslever! Prima wijn. Geslaagde dag.
Jo F.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Top. Goede prijs-/kwaliteitverhouding. Vriendelijke bediening en gezellige locatie dichtbij het Concertgebouw.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gewoon lekker eten voor een goede prijs. Service is snel. Goede start voor een concert in het Concertgebouww.
paulien K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Prima!!
Hay E.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Mooie kaart, gerechten met vakmanschap en liefde bereid en vriendelijk geserveerd. Zeer prettige achtergrondmuziek, gezellige ambiance.
D.P.C. P.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
We komen hier al bijna 40 jaar onregelmatig eten. Dan weet je eigenlijk al genoeg. Nog steeds gezellig, sfeervol, enthousiaste bediening en lekker eten!!
Erik C.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Lekker eten, goede service!
Maroeska B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Wij waren hier met 2 personen eten. Het eten vond ik niet heel bijzonder. De hamburger zelf was goed medium gebakken, maar qua smaak was het allemaal wat saai. Er lag een grote hoop gebakken ui en wortelsalade bij op het bord, wat met maar weinig fantasie was neergelegd. De vegetarische schotel die we bestelden was een groentenlasagne, maar dan wel een erg kleine portie. Al met al vind ik dat je daarom teveel betaald voor wat je ervoor krijgt. De ontvangst en eigenlijk al het handelen van de bediening vond ik wat gehaast. Het is fijn dat men hier rekening houdt met de Concertgebouw bezoekers die op tijd weer weg moeten, maar daardoor zit je eigenlijk niet erg rustig. Geen aanrader voor een rustig romantisch etentje dus. Ook vond ik de bediening een beetje arrogant overkomen, alsof ze niet echt geinteresseerd waren, maar dat kan iets persoonlijks zijn.
ewschutzmann .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Weer eens lekker gegeten voor een bezoek aan het Concertgebouw orkest. Prima sfeer. Vlotte bediening. Op tijd voor het concert. We gaan dit gewoon vaker doen