Meer informatie over restaurant De Knijp

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant De Knijp

Roos-Pleun .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Lekker gegeten, adequate bediening, vriendelijk personeel, vaste kaart met daarnaast nog keuze van het schoolbord. We zaten buiten dus je moet het geluid van het verkeer voor lief nemen. Maar daarvoor zit je ook midden in de stad.
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Ondanks dat we meer dan 1 uur te laat waren voor onze reservering, werden we zeer hartelijk ontvangen, en kregen we een mooie tafel. Heerlijk en gezellig gegeten!
Peter-Ben S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Aardige tent, verschrikkelijke bediening, die het volstrekt normaal vindt om flink aan de gasten te zitten. Als je rustig en veilig wilt eten: hier moet je je niet wezen.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Een heel leuk restaurant. Het eten was lekker, maar niet op hoog niveau. Zo waren de coquilles prima klaargemaakt, maar de bijbehorende wakamé verdrong de smaak volledig. De tournedos was prima, maar de hollandaisesaus en gorgonzola er bovenop, deden er afbreuk aan. Hetzelfde gold voor de eendeborst in truffelsaus: het vlees was goed klaargemaakt, maar de saus zodanig gereduceerd dat er geen truffel was te proeven. Maar de sfeer en de zeer attente bediening maakten veel goed.
AmsterdamNS S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten, prima bediening zodat we op tijd naar het Concertgebouw konden en zalig op het terras gezeten.
Be H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Salsa bestond uit zes reepjes wortel. Steak niet echt mals
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Die fantasieloze salade met die zonnebloempitten blijft me al jaren ergeren, bovendien al uitgeserveerd met veel dressing erop. Jammer, want overigens een leuke kaart.
Renee R.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Komen hier al jaren. Altijd feest om daar te eten. Vriendelijk personeel. Hulpvaardig en verzoek om aanpassingen geeft geen problemen.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Weinig ruimte om te zitten omdat het erg vol is met meubilair. Niet echt storend. Vriendelijk bediening, vlug en ietwat aan de snelle kant. Als je haast hebt voor een concert is dit natuurlijk erg welkom.
Eten was prima, niet heel bijzonder maar voor het type restaurant zeker in orde. Je kunt hier gerust gaan eten.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
We beoordelen het eten hier altijd positief maar de ambiance kan erg luidruchtig zijn, vooral tijdens het rush hour voor de concerten.
jopbraams .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Niet doen. Leuke locatie maar de kok,
noch het bedienend personeel snapt er iets van. Ik bestel een stuk vlees rood en tot 2x toe doorgebakken. Uiteindelijk hoefde ik niet te betalen maar daar kom ik niet voor. Een halfslachtige poging van de ober bracht geen soelaas. Misschien toch maar vegetariër worden?
RSRMN .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
We hadden maar een uurtje om te eten voordat we naar een voorstelling in het Concertgebouw gingen, maar in dat uurtje hebben we rustig kunnen genieten van een heerlijk hoofd- en nagerecht met prima wijnen (en koffie toe). Een aanrader!
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
De service was prima hoewel onze ober erg gehaast was (en dat doet toch wel wat af aan de service en de beleving). Daarnaast had ik o.b.v. de recensies van IENS meer verwacht van de kwaliteit van het eten maar dit voel een beetje tegen want de eendenborst was te doorbakken en ook de gamba's waren wat droog gebakken.
Jammer want de locatie was top! Misschien hadden we er ook wel iets te veel van verwacht o.b.v. de recensies.
joke W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Als er veel gasten/concertgangers zijn piekt het en is de akoestiek heftig. Maar de inrichting en de salade zijn als vanouds ( niet veranderen, hoor!) en de kwaliteit van het eten is prima. Tip voor de kok: geen zout toevoegen.
B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Op terras is het erg rumoerig. De asperges waren te slap en te lang doorgekookt. Verderwas het ok. De sfeer is op een drukke avond, zeker binnen na een concert, goed. Voordeel is dat de keuken lang open is.
a3reekers .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Wij aten bij de Knijp voorafgaand aan een concert. We kwamen om 18.00 en waren ruim op tijd klaar. Votte bediening. Prima
Ineke G.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Gezellig klein knijpie zoals De Knijp hoort te zijn. Prima eten gezellige bediening. Kom zeker nog eens terug
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
goed eten tegen goede prijs, prima service en goed ingespeeld op het feit dat we om 19 uur bij Van Gogh museum moesten zijn.
J.J. O.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
goede wijn behoeft
geen krans
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Gezellig, sfeervol, snel, vertrouwd, toch altijd variatie.
Vriendelijke attente bediening al werd de gevraagde Tomatenketchup vergeten.