Meer informatie over restaurant De Knijp

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maarten N.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Prettige, snelle service. Prima eten voor een redelijke prijs.
Stoelen nodigen niet uit tot een heel lange zit.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Lekkere uiensoep en super lekkere sate, de perentaart had wel veel spijs. Vriendelijke bediening, fijne sfeer.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, de bediening was vriendelijk, netjes en snel. De ligging perfect bij Concertgebouw. Aanrader
Anne-Marie1953 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Vóór een concert hebben we hier gereserveerd. We werden vriendelijk en vlot bediend. Er werd rekening gehouden met de tijd die we hadden vóór het concert. Bij de wildgerechten op de kaart werd nog een suggestie gegeven voor een combi als we met meerdere personen voor een wildgerechten zouden kiezen. Er werd rekening gehouden met een notenallergie. We kozen voor hertenbiefstuk, tournedos en zeewolf. De gerechten waren heerlijk mals en goed van smaak. Kortom we hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug.
Ruurd P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekker eten, met zorg bereid, voor een redelijke prijs. Porties zijn normaal tot groot. Bediening houdt rekening met het feit dat je nog naar een concert moet. AANRADER!
Dhr. M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Goed restaurant, vriendelijke bediening. Eten tegen redelijke prijs van voldoende kwaliteit.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
erg gezellig, ook qua inrichting, restaurant met uitstekend eten en goede snelle bediening. Niks op aan te merken en voor herhaling vatbaar. Iedereen van het gezelschap was enthousiast, dus voor herhaling vatbaar!
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
De betrekkelijk kleine lamshaasjes moeten niet worden gegrild, want dan overheerst de grilsmaak en het lam is dan echt dood.
JokeMarkx .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Prima restaurant om te eten voor je naar Concertgebouw gaat. Boven zit je wat rustiger dan beneden - maar er is wel veel geluid om je heen. Personeel is attent en de bediening is zeer vlot. Volgende keer weer hier eten als we naar concert gaan.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Er werd rekening gehouden met een glutenvrij dieet. Het geserveerde broodje was te snel afgebakken en daardoor heel hard geworden. Verder goede prijs/kwaliteit verhouding.
Erwin P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Leuke sfeervolle tent. Ouderwets bistro/ brasserie eten (in goede zin van het woord). Leuke sfeer! Mikt op concertgebouwgangerd.
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk restaurant met een uitstekende kaart, vooral de biefstuk was helemaal perfect klaargemaakt. Ook de bediening was vriendelijk en zeer professioneel. Wij hadden een fles wijn besteld en deze geproefd, ik vond deze goed maar wel met een tinteling. De serveerster rook aan de wijn en vond dat deze naar kurk rook en verwisselde meteen de glazen en bracht een nieuwe fles wijn. Deze smaakte inderdaad veel beter.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
De Knijp heeft een bekende naam in de buurt, helaas is de kwaliteit zeer matig, vooraf een bospaddenstoelen soep, die smaakt als een kant en klare fabriek soep. Hoofdgerecht saté en zeewolf, de saté is verdronken in de saté saus en voor varkenshaas te rood van binnen en zonder enige fantasie op een bord neergelegd. De zeewolf was plakkerig van smaak, geserveerd op een kwak aardappel puree met stukjes venkel of iets dergelijk. M.i. zijn de koks ongeïnteresseerd aan het werk. Absoluut geen aanrader
Jcvanhal .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten. prijsvriendelijk. Goede sfeer, uitstekende bediening. Uitstekend begin voor een concertavond. De Knijp houdt goed rekening met de start van het concert in het concertgebouw.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
zoals al eerder, heerlijk gegeten en genoten van de prima ambiance.
Fenneken K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Prima restaurant dicht bij het concertgebouw. Vlees/vis van goede kwaliteit, en veel goede groente. Altijd attent, snel, en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Adriaan R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Prima eten; vriendelijke bediening en vlakbij het Concertgebouw
Rixtvankeulen V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Gezellige ambiance en zeer klantvriendelijke bediening.Het eten is prima
Vera B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Het is een leuk en sfeervol restaurant. De bediening was heel vriendelijk en efficiënt en de gerechten waren lekker. Een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Vrijdagavond hier gegeten met 4 personen. De service van het bedienend personeel was ronduit slecht. Buiten stroomde het van de regen. Niemand van het personeel die vroeg of ze de jassen konden aannemen. Zelf de garderobe gezocht . Geen paraplubak. Dus de natte plu maar onder de tafel gelegd. Direct na het voorgerecht werd het hoofdgerecht al geserveerd. Nee dat kon niet wachten werd gezegd want anders werd het koud. Niemand van het personeel die ons vroeg ons of de maaltijd naar onze wens was. Tijdens onze maaltijd werd aan de bar bestek en glazen opgeruimd. Ging met heel veel lawaai gepaard. Achter onze tafel werd plotseling en zonder dat er iets werd gevraagd een raam open gezet terwijl het buiten zeer slecht weer was. Omdat het flink tochtte dit door ons direct weer gesloten. Het nagerecht moest kennelijk snel besteld worden en was van matige kwaliteit. Weer niemand die ons vroeg of alles naar behoren was.
Daarom de fooi maar achterwege gelaten en zelf de jassen maar weer opgehaald uit de garderobe. Hier zullen we niet meer komen. Ronduit ongastvrij.