Meer informatie over restaurant De Knijp

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant De Knijp

Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
De bediening was heel plezierig en keurig. Het eten was heel smakelijk en fijne porties. We hebben een heerlijke avond gehad.
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
gevraagd om geen koolhydraten en in plaats daar van meer groenten. hele bord lag vol met rijst......
luistert de bediening naar je wens of weet hij niet wat koolhydraten zijn..
John P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Bediening had onze bestelling niet aan de keuken doorgegeven waardoor wij laat ons eten kregen. Tip voor de serveersters: schrijf de bestellingen op zodat je niet terug naar de tafels hoeft om te vragen: "Wat had u ook al weer besteld?"
Eten was verder van goede kwaliteit.
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Prima prijs-kwaliteit. Vlotte bediening!
JG S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Vooraf aan bezoek concertgebouw heerlijk parelhoen gegeten , was helemaal goed op smaak op een bedje van knapperige groenten. Het eten kwam op tijd wat prettig is als je naar een voorstelling moet.
kortom voor herhaling vatbaar.
kick K.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
was prima , vriendelijke ontvangst goede bediening , eten was goed zoals gebruikelijk een eerlijke goede maaltijd zonder veel fratsen
Jenny Bierenbroodspot B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Dit restaurant ken ik goed. Het eten is er altijd goed en de bediening uitermate professioneel en aardig
Paulan S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Dessert viel een beetje tegen (appeltaart die overduidelijk niet zelf gemaakt was). Verder heerlijk, lever met spek en ui prima! Goede hoeveelheden. Prettige bediening, persoonlijk en attent.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Kaart met veel klassieke gerechten. Eten is op zich ok. Wat beter kan is de bediening van enkele medewerkers. Bij binnenkomst geen vriendelijke ontvangst. Tafel toewijzing gaat met een wijsvinger zonder er iets bij te zeggen. Het is veelal erg pragmatisch, maar niet echt hartelijk. Misschien moet men wat minder tafeltjes in het restaurant plaatsten, zodat men wat minder drukte heeft en meer aandacht aan de mensen kan geven. Dat zou m.i. de hele beleving veel goeds doen.
Nora K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Het was gezellig, we werden zeer gastvrij ontvangen, het eten was lekker en de service was prima! leuke locatie.

we komen graag nog eens terug.
Bianca J.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Het eten was echt super lekker. Wij moesten naar t concertgebouw en door files krap in de tijd. Super snelle bediening en eten op tafel. De tournedos was ook heerlijk maar de truffelsaus was naar onze mening geen truffelsaus, er was niets van een truffel smaak in te ontdekken.(wij gaan geregeld eten ). Toen ik hier opbouwend een opmerking over maakt reageerde zowel de serveerster als de kok zeer denigrerend . Dus wil je een goede hap; prima! Wil je genieten en vriendelijke bediening: dan zou ik doorlopen. ( overigens de andere serveerster was wel heel relaxed en aardig, )
Saskia T.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Was gezellig, lekker gegeten, leuke ambiance en aardige bediening! Reden om nog eens terug te komen!
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Zijn hier al vaak geweest. Jammer genoeg blijft ons de slechte en onvriendelijke bediening steeds bij. Weet niet of we weer gaan. Verder is alles heel goed!
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Het eten was erg goed, alleen de bediening raffelde de boel een beetje af. Ging allemaal erg snel en geen leuk of gezellig contact. Door een voorstelling in het concertgebouw was het erg druk en werd iedereen er snel doorheen gewerkt. Er werden zelfs klanten van tafel gestuurd omdat ze plek nodig hadden, de klanten hadden weinig keus en verlieten het restaurant.
Willemkos K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Een leuke en sfeervolle locatie met keurige bediening om na een concertbezoek te gaan dineren.Acceptabel prijsniveau. Deze locatie is voor herhaling vatbaar.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Het is een gezellig echt Amsterdams restaurant met een ongedwongen sfeer. Wij komen er graag en vaak. De bediening is vlot en met toewijding. Het menu bevat klassieke gerechten die heel smakelijk worden bereid. Een absolute aanrader.
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Het eten was heerlijk, de sfeer was levendig. Jammer dat we het dessert niet haalden, ondanks dat we gemeld hadden naar het theater te gaan (en dus op tijd wilden vertrekken) en ondanks dat daarom al geen voorgerecht gekozen hadden.
Nou ja. Toch een heel geslaagd bezoek!
Nicolien G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Een mooie gelegenheid, beetje bruin-café achtig en super gezellig. Lekker eten en mooie wijnen. En dichtbij het concertgebouw en alle musea, dus die combi zit wel goed.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijk gegeten, prettige en vlotte bediening, goede sfeer, fijn dicht bij het Concertgebouw gelegen, dus een prima gelegenheid om te combineren met concertbezoek. Aanrader.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
hier ga ik nog vaker eten!!! gr Kees