Meer informatie over restaurant De Knijp

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant De Knijp

Kademensen .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Het restaurant voldeed aan mijn herinneringen van langere tijd geleden. Heb in De Knijp vroeger vaak gegeten.
Door omstandigheden enige tijd niet meer, maar ben weer helemaal onder de indruk, kom dus weer regelmatig.
Wies T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
We vonden het alledrie prima ,de gerechten lekker en de sfeer hardstikke goed.Ook heel vriendelijke bediening!
Vroeger kwam ik al in de Knijp met mijn vader die er allang niet meer is en toen vonden we het altijd al gezellig en goed!
Zo leuk dat niet alles strak getrokken is,maar dezelfde sfeer heeft behouden!
Chantal N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Erg gezellig en top bediening. Helaas viel t bij mij verkeerd en werd ik ziek van de varkenshaas. Zonde want voor de rest was t top
A.W. M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Gezellig, zeer vlotte en vooral aardige bediening. Het eten smaakvol en prima kwaliteit.
Een aanrader.
hjv H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Besproken tafel pal naast de “garderobe”. Nauwelijks plaats om te zitten: niet echt relaxed. Kon helaas niet anders zei een ober terwijl er vele lege tafels met een bordje “gereserveerd” waren en hij liep weg. Bij navraag gaf de “leiding” ons direct een mooie tafel bij het raam. Zo kan het dus ook.
Andre A.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
zowel het beenhammetje met honing-mosterd saus en het lamshaasje met heerlijke bijpassende groenten waren overheerlijk van smaak
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Gezellig, sfeer- en smaakvol, correcte en vriendelijke bediening
Loes R.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Lekker en gezellig gezeten met een stel vriendinnen voordat we naar 'n concert gingen. Bediening aardig en snel. Eten prima. Aanrader.
Ch. W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Goede prijs-kwaliteit verhouding voor wat betreft de vegetarische schotel. vlotte en snelle bediening, gezellig druk.
Janny L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Wij zaten in het begin van het eethuis, tegen de zeer warme radiator was minder prettig.maar verder een uitstekende gelegenheid om een hapje te eten,wel heel druk voor 1 serveerster.
Brenda K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Handig om naar een concert te gaan. De zalm was niet lekker, maar de rode baars leek beter.
lauravandervoorn .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Ondanks de drukte prettige ontvangst, snelle en zeer vriendelijke service en heel lekker eten! de zuurkool met hertenstoof is een echte aanrader
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Leuk informeel restaurant, precies goed voorafgaande aan bezoek concertgebouw. Eten was prima, kaart met veel keus, van hamburger tot wild gerechten.
Pieter J.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Prima eetgelegenheid voor bezoek aan concertgebouw. Hoofdgerechten waren goed (hertenbiefstuk en beenhammetje). Echter voor en nagerecht kunnen echt wel beter. Bediening was drankbestelling vergeten, kan gebeuren in drukte, en excuseerde zich daar voor. Dat is prima.
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Wij komen al bijna 30 jaar in De Knijp en zullen ook zeker blijven komen. Maar het is op de bovenverdieping wel heel erg rumoerig, je kunt elkaar bijna niet verstaan. Daar zou qua akoestiek iets aan te doen moeten zijn! Wok kwamen na afloop enigszins vermoeid naar buiten.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Leuke locatie goed eten goede bediening
Servaas W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Uitstekend wild gerecht, hazerug, heerlijk rood en mals vlees
Idzard V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We kozen dit keer niet voor de specials van de dag/week, maar de 'klassiekers'. Die mogen ze nog een tijd lang op de kaart houden. De sate was mals en kalfslever precies goed. Het was druk dus de bediening moest stevig aanpoten en opletten (niet altijd de sterkste kant van Nederlandse obers), maar ze waren zeer vriendelijk.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Bij de Knijp moet je zeker minimaal één keer geweest zijn. Het is er wel altijd druk (tijdig reserveren!) maar gezellig. Daardoor soms wel even wachten maar personeel is erg vriendelijk en het eten is het waard. Dicht bij Concertgebouw dus erg makkelijk als je daarna een concert hebt.
Gé H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017