De Kluizenaar

Burghardt van Den Berghstraat 96 6512 DP Nijmegen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Kluizenaar

Emko24 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Voor de spareribs gekozen. Ongeveer een jaar geleden waren ze daar echt heerlijk.
Dit keer een ontzettende teleurstelling. Nauwelijks gemarineerd en geen saus erbij, waardoor je op smakeloos vettig vlees zat te kauwen. Na een verzoek aan de bediening om er iets van een sausje bij te doen, kregen we een bakje flauwe rode saus die volgens mij uit een flesje kwam.
Ga er nooit meer eten.
Els S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Gezellige kroeg waar we een bar-meal hebben gegeten met bijpassend biertje. De spare-ribs waren iets te zwart maar verder heel lekker. De barman was een gezellige vent die ons ook leuk adviseerde. Prima prijs voor een leuke maaltijd.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Eten is prima, betaalbaar en vers. Jammer dat het goede eten de slechte bediening moet compenseren. Ongeinteresseerd en duurde veel te lang voordat we werden geholpen. Gemiste kans.
JanNMGN .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2014
Afgelopen vrijdag weer eens lekker tapas gegeten bij De Kluizenaar. Meestal prima eten, al is t de ene keer beter dan de andere keer. Hangt wellicht ook samen met de steeds wisselende menukaart. De (speciaal) bierkaart blijft gelukkig constant super!
Sanne R.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Als je de Kluizenaar beziet als "gewoon" een gezellige kroeg met als bonus een uitgebreide keuze aan tapas, met een groot terras en goede bediening... dan is het een topplek. Sommige tapas zijn origineel en creatief. Ze zijn allemaal goed en lekker klaargemaakt. Dit is een prima plek om een borreltje uit de hand te laten lopen...