Over het restaurant de Kluis

Genieten in een oude bank

Geniet van een grandioos diner in de oudste bank van Venlo. Ambacht staat hier hoog in het vaandel, het keukenteam bereidt alles zelf en dat proef je. De gezellige inrichting en de kundige bediening maken het plaatje helemaal af. Alles klopt gewoon. Het dakterras biedt in de zomer een aangename setting voor een mooie middag en avond met karakteristiek uitzicht op de oude binnenkant van Venlo.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant de Kluis

Trein en bus op 5 minutenloopafstand

- Brunch 11:00 -

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Sjaak S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het 3-gangendiner was uitstekend, evenals de wijn. De ontvangst en bediening was heel vriendelijk. Wij gaan zeker nog eens terug.
Bernard P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
door familie getipt, blijkt vriendelijke ontvangst, prettige en vlotte bediening, uitstekend eten, gezelliger locatie, aan te bevelen
Miep H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben er heerlijk gedineerd.
De stoelen waren Prettig om op te zitten. Vind ik heel belangrijk vanwege vaak pijn aan mijn onderrug en stuitje. Vond de inrichting heel gezellig met al die warme kleuren. En het was er lekker warm.
De bediening was heel vriendelijk.
Voor ons voor herhaling vatbaar.
rene T.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
he was het net niet..........net ietsje te eenvoudig/karig, weinig tot geen groenten, aangegeven niet van selderij te houden, wat zit er bij het voorgerecht en hoofdgerecht? juist......toetje was een heerlijke verrassing
Marcel_lo .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker keuzemenu en à la carte mogelijkheden. Alcoholvrij bier van Warsteiner! Dat zie je vaak, erg lekker! Vriendelijke bediening.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben met 4 personen hier heerlijk gegeten. Zowel het voor, hoofd en nagerecht bleek voortreffelijk! Het personeel is zeer attent en heeft een zeer goede timing. We hadden het er al over wanneer we er weer eens terug zouden gaan. Een aanrader dus, absoluut!
MMuS .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben lekker gegeten.
Wij hadden gereserveerd maar het was geen probleem dat we een uurtje te vroeg waren.
Jammer dat het binnen erg koud was (terwijl wij niet bij de deur zaten).
Wij gaan niet terug omdat het niet fijn is om in de kou te dineren.
Tip: voor de Kluis: zorg dat het aangenaam warm is, dan komen de gasten misschien wel terug.
Tip: voor de gasten: doe warme kleding aan!
Susanne G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was weer geweldig.Dit is de 3de keer dat we met de AH actie komen.Wij vinden het helemaal super.We komen er eigenlijk te weinig.
steegh.h .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Eten was heerlijk. Keuze was gevarieerd. De bediening mocht iets vriendelijker zijn. Enne...iets beter poetsen. De spinnenwebben hingen aan de lamp waar wij aan t eten waren.
MinkeNL .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het eten was lekker (carpaccio, maiskip). Het toetje (chocolademousse trio met nootjes) uitstekend. Het was behoorlijk druk maar de bediening werkte zo hard dat we niet hoefden te wachten op iets. Wij vonden het veel waar voor ons geld met het AH menu. Ook de huiswijn is goed (Shiraz, Viognier).
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Leuk om een hapje te eten. Terras zag er mooi uit trouwens dus misschien in de zomer nog eens terug komen. Hoorde later van iemand dat ze eigen bier brouwen, werd helaas niet aangeboden!
Amber E.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij de Kluis via de Albert Heijn zegels. Genoeg keuze, gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Een aanrader!
Angie1981 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Ik vond eigenlijk alles redelijk,het eten was niet slecht maar ook niet verrassend.Ik verwacht dan ook geen culinair hoogstandje met deze prijzen maar het mag best wat spannender !
Het personeel was niet enthousiast en het leek alsof ze er weinig zin in hadden..ik zou hier niet snel meer voor kiezen persoonlijk..Ik denk dat er veel meer uit te halen valt bij dit restaurant!
Marij V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Gerechten waren smakelijk maar de porties erg afgemeten. Te duur voor het geleverde.
Wijn was niet wat gevraagd werd, zonder overleg iets anders geserveerd.
Gelegenheid heeft een opknapbeurt nodig en de vervuilde lampen maken de sfeer groezelig.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Op zoek naar een aardig restaurant ergens tussen Maastricht en Nijmegen belandden we in Venlo bij de Kluis. een goed bewaard geheim dat we nu even ontdekt hebben. geen poespas en franje, gewoon een fatsoenlijke eettent met prima eten. Karaf kraanwater, natuurlijk kan dat. Twee BOB arrangementjes, uiteraard kan dat. Het mandje brood staat net op tafel als het voorgerecht al wordt geserveerd, Dat is inderdaad (te) vlot. Smakelijk opgemaakte borden met verrassend grote hoeveelheden. Enig minpuntje is de beperkte hoeveelheid groenten. In Venlo wordt vroeg gegeten dus de hele avond ligt nog voor je als de keuken sluit. Wij zijn tevreden .
P.C. S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Een stemmig restaurant, vriendelijk personeel en goede kwaliteit eten.
Een aanrader.
mjhvanes .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Bijzondere locactie maar prima!
Bediening was ook prima!
Het menu waaruit wij konden kiezen was dik in orde!
Alle gerechten waren heerlijk!

Zeker aan te bevelen!

Ria

fr.the .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Prima eten, alleen chef straalt uit dat hij weer een goedkoper ah menu verkoopt! Lokatie buiten staan wat te veel tafels te dicht bij elkaar.
Beste heer, Hartelijk dank voor uw reactie op uw bezoek gisteravond. Helaas waardeert u het onvoldoende dat u voor half geld prima kunt eten. Wellicht kunt u ons adviseren? Een tip: Geniet van de mooie dingen in het leven en laat de rest voor wat het is. Als u zich realiseert dat wij voor dertien euro (€15 min €2 commissie) een driegangenmenu aanbieden wat eigenlijk meer dan het dubbele zou moeten opleveren, kunt u waarschijnlijk bedenken wat dat voor de marche betekent.
Els E.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijke 3-gangenmenu gegeten
Carpaccio die was enorm lekker.
Gegrilde zalm enorm heerlijk met het vel krokant gebakken ernaast.
Met bjibetaling van 1 euro mochten wij een ander dessert nemen, de cheesecake.
Alle 3 een aanrader.
Vanwege het prachtige weer hebben wij super lekker gedineerd op het dakterras.
Alles was top! Mochten wij nog eens in Venlo zijn dan komen wij hier graag terug.
h.leermakers-t .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was prima. Goede prijs/kwaliteitverhouding !! De bediening was vriendelijk maar af en toe een beetje stuntelig. Boven op terras zitten was prima (mede door het prima weer die dag).