de Kluis

Klaasstraat 23B 5911 JN Venlo Nederland Kaart

Over het restaurant de Kluis

Genieten in een oude bank

Geniet van een grandioos diner in de oudste bank van Venlo. Ambacht staat hier hoog in het vaandel, het keukenteam bereidt alles zelf en dat proef je. De gezellige inrichting en de kundige bediening maken het plaatje helemaal af. Alles klopt gewoon. Het dakterras biedt in de zomer een aangename setting voor een mooie middag en avond met karakteristiek uitzicht op de oude binnenkant van Venlo.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant de Kluis

Trein en bus op 5 minutenloopafstand

- High Tea 12:00 - 21:00
- Brunch 11:00 -

Ger K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Goede gelegenheid een lekker hapje te eten. Zullen we wel vaker doen.Tot een volgende keer.
Zal het aan andere familieleden doorgeven.
T. D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten in een aparte, rustige sfeer op het dakterras.
Nette en hartelijke bediening. Eten wordt 'mooi' opgedient.
Is de prijs zeker waard.
chantal F.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk zoals alle vorige keren! Deze keer weer eens vlees besteld,was ook mooi geserveerd en lekkere wijn erbij. Zeker aan te bevelen en wij komen weer een keer.
viersterren .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Leuk gelegen restaurant met heerlijk dakterras in het centrum van Venlo. Iedere keer heerlijk gegeten, creatieve gerechten die iedere keer verrassen door samenstelling en/of uiterlijk. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Bijzonder vriendelijk personeel.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We hebben a la carte gegeten omdat het AH menu ons minder aantrok. Er werd vijf euro perppersoon extra voor gerekend. Goede bediening, lekker eten, goede wijn..
Marie-jose V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Was een goeie vlotte en vriendelijke bediening. Heerlijke soep van de dag stond op het menu.
Ook was de plek een dakterras heel gezellig om daar te eten.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij hebben bij de Kluis zeer lekker gegeten. Eten is mooi opgemaakt en van hoge kwaliteit. Vriendelijke bediening. Kort om top! Een aanrader.
Richelle S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Gisteren met de AH restaurant actie bij de kluis wezen eten. Super lekker en uitgebreid menu, goede service! Echt een aanrader!
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Een reservering gemaakt met een AH dinnerkortingsbon. Slechts een menu gold voor de korting, voor een a la carte menu moest vijf euro extra betaald worden. De prijs - kwaliteitsverhouding is goed. Het eten was van goede kwaliteit en daar was de prijs ook naar. Zoals meestal in een restaurant het geval is, de drankjes maken het geheel uiteindelijk toch duurder dan verwacht.
pierot .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Zeer vriendelijke ontvangst. Eenvoudige gerechten, voor ons niet echt speciaal. Leuk terras op de daken van Venlo. Lekkere spaanse rode wijn en heerlijke irish coffee.
MinievD D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Wij hadden gereserveerd via de AH Restaurantactie en hebben gebruik gemaakt van dit 3 gangenmenu. De ontvangst was zeer vriendelijk en mochten tafeltje uitzoeken. We hebben gekozen voor het terras: gezellig tussen heerlijke tuinkruiden. Als voorgerecht kregen we een heerlijke aspergesoep, daarna zuurvleis met heerlijke aardappels in partjes in de schil, een lekkere salade erbij en roerbakgroenten. Het dessert was een plaatje op ons bord. Vergeten te tellen maar volgens mijn 6 verschillende gerechtjes. Als afsluiting hebben we nog een lekkere kop koffie genomen. CONCLUSIE: heerlijk eten in een gezellige ambiance. Zaterdagavond gaan we hier weer eten en verwachten dezelfde gastvrijheid en heerlijk eten.
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Mijn schoonzus adviseerde dit Restaurant. Dit was een hele goede keuze.
Hele vriendelijke gastvrije mensen. En verrassend lekker eten. Echt een aanrader.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Zeer vriendelijke ontvangst, professionele bediening (vooral door de Nederlands sprekende eigenaar).
Heerlijk buiten gezeten (terras)
Á la carte gegeten, waardoor we wel wat moesten bijbetalen.
Het AH-menu zag er goed uit, echter ik wilde 'n ander voorgerecht dan soep.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Vriendelijke, professionele gastheer! We hebben lekker gegeten. Ontzettend leuk dat er ook een plek is om na het eten gezellig te gaan zitten om na te borrelen!
S H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Heerlijke gerechten, meer dan voldoende.
Sjaak S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het 3-gangendiner was uitstekend, evenals de wijn. De ontvangst en bediening was heel vriendelijk. Wij gaan zeker nog eens terug.
Bernard P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
door familie getipt, blijkt vriendelijke ontvangst, prettige en vlotte bediening, uitstekend eten, gezelliger locatie, aan te bevelen
Miep H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben er heerlijk gedineerd.
De stoelen waren Prettig om op te zitten. Vind ik heel belangrijk vanwege vaak pijn aan mijn onderrug en stuitje. Vond de inrichting heel gezellig met al die warme kleuren. En het was er lekker warm.
De bediening was heel vriendelijk.
Voor ons voor herhaling vatbaar.
rene T.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
he was het net niet..........net ietsje te eenvoudig/karig, weinig tot geen groenten, aangegeven niet van selderij te houden, wat zit er bij het voorgerecht en hoofdgerecht? juist......toetje was een heerlijke verrassing
Marcel_lo .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker keuzemenu en à la carte mogelijkheden. Alcoholvrij bier van Warsteiner! Dat zie je vaak, erg lekker! Vriendelijke bediening.