de Kluis

Klaasstraat 23B 5911 JN Venlo Nederland Kaart

Over het restaurant de Kluis

Genieten in een oude bank

Geniet van een grandioos diner in de oudste bank van Venlo. Ambacht staat hier hoog in het vaandel, het keukenteam bereidt alles zelf en dat proef je. De gezellige inrichting en de kundige bediening maken het plaatje helemaal af. Alles klopt gewoon. Het dakterras biedt in de zomer een aangename setting voor een mooie middag en avond met karakteristiek uitzicht op de oude binnenkant van Venlo.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant de Kluis

Trein en bus op 5 minutenloopafstand

- Brunch 11:00 - 17:00
Zondag
- High Tea 12:00 - 21:00
- Brunch 11:00 -

Jouw recensie over het restaurant de Kluis

Catharina C.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten met verse producten!
De inrichting is sober en minder sfeervol.
Gunstige ligging in het hart van de gezellige stad Venlo.
Asselina H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Goede ontvangst.
Gegeten met AH bonnen. Mochten a la carte eten tegen een meerprijs van 5.00 euro pp.
Heerlijk gegeten. Prima kwaliteit! Goede bediening.
Jolanda T.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten op het dakterras.
Lekkere gerechten met verse ingrediënten en mooi opgediend.
Complimenten voor de kok!
Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
We zijn net met z'n tweeën wezen eten met de AH actie: 2e 3 gangen menu gratis. Op de site staat de prijs vermeld van een 3 gangen menu a 14 euro. Bestel je a la carte dan kost het 3 gangen menu 19 euro. Tot onze verbazing moesten we voor het eten twee keer 19 euro betalen! (inclusief drankjes €50 betaald) Dit ondanks onze spaarkaart waarmee het 2e 3 gangenmenu gratis zou zijn. Ik heb navraag gedaan bij de dienstdoende ober (Peter, ook eigenaar?). Hij gaf aan dat deze prijs al de helft van de gangbare prijs zou zijn. Dit klopt ook niet want als ik de reguliere prijzen door 2 deel zouden we een lagere rekening hebben gehad.
Thuisgekomen de site er nog eens op nagelezen: Dit staat er echt niet. Het 2e menu zou gratis moeten zijn. Telefonisch nogmaals gereclameerd. Helaas heb ik Peter niet tot inzicht kunnen krijgen. Slechte zaak; mensen worden zo op het verkeerde been gezet en zijn dubbel zo duur uit als verwacht.
Eerlijkgezegd zou ik het niet meer dan fair vinden als jullie 19 euro terug storten.
Gerty H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We hebben lekker gegeten .was gezellig buiten op t dakterras
Paula M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Smaakvol prei- kerrie soep! lekker verschillend brood! Heerlijk stoofpotje, smaakvolle schijven aardappels in schil, salade erbij en een heel gevarieerd toetje: van alles wat! Echt genoten en gesmuld!
M S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Vriendelijke bediening, rustig, voldoende keus, aanpassing vegetarisch mogelijk, wel erg calorierijk, veel room met name in de soep.
piet H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Wij hebben vanavond hier heerlijk gegeten met de AH bon.
We hebben het Limburg menu genomen en dit was super, meer dan genoeg, en overheerlijk
Een heel vriendelijke bediening, en t weer zat ook nog mee want we hebben heerlijk buiten op het dakterras kunnen zitten.
Super!
Fammy H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie bon. Elk het AH diner genomen van € 14,00 per persoon exclusief drankjes. Het hoofdgerecht is een echt Limburgse gerecht en was uitstekend klaargemaakt.
tina R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Eten was prima en ook de bediening. Jammer dat het regende, aangezien het terras er erg gezellig uit zag. Volgende keer beter!
bijl-t .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Als je de locatie niet kent, is het lastig te vinden. Je moet een trap op en er is geen lift.
Het menu was echter uitstekend.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Met ah-actie heerlijk gegeten. Bijbetaling voor een andere keus dan het actiemenu is gering. Leuke locatie en goede sfeer.
Ger K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Goede gelegenheid een lekker hapje te eten. Zullen we wel vaker doen.Tot een volgende keer.
Zal het aan andere familieleden doorgeven.
T. D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten in een aparte, rustige sfeer op het dakterras.
Nette en hartelijke bediening. Eten wordt 'mooi' opgedient.
Is de prijs zeker waard.
chantal F.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk zoals alle vorige keren! Deze keer weer eens vlees besteld,was ook mooi geserveerd en lekkere wijn erbij. Zeker aan te bevelen en wij komen weer een keer.
viersterren .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Leuk gelegen restaurant met heerlijk dakterras in het centrum van Venlo. Iedere keer heerlijk gegeten, creatieve gerechten die iedere keer verrassen door samenstelling en/of uiterlijk. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Bijzonder vriendelijk personeel.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We hebben a la carte gegeten omdat het AH menu ons minder aantrok. Er werd vijf euro perppersoon extra voor gerekend. Goede bediening, lekker eten, goede wijn..
Marie-jose V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Was een goeie vlotte en vriendelijke bediening. Heerlijke soep van de dag stond op het menu.
Ook was de plek een dakterras heel gezellig om daar te eten.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij hebben bij de Kluis zeer lekker gegeten. Eten is mooi opgemaakt en van hoge kwaliteit. Vriendelijke bediening. Kort om top! Een aanrader.
Richelle S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Gisteren met de AH restaurant actie bij de kluis wezen eten. Super lekker en uitgebreid menu, goede service! Echt een aanrader!