Over restaurant de Kluis

Genieten in een oude bank

Geniet van een grandioos diner in de oudste bank van Venlo. Ambacht staat hier hoog in het vaandel, het keukenteam bereidt alles zelf en dat proef je. De gezellige inrichting en de kundige bediening maken het plaatje helemaal af. Alles klopt gewoon. Het dakterras biedt in de zomer een aangename setting voor een mooie middag en avond met karakteristiek uitzicht op de oude binnenkant van Venlo.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant de Kluis

Trein en bus op 5 minutenloopafstand

- Brunch 11:00 -

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Susanne G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was weer geweldig.Dit is de 3de keer dat we met de AH actie komen.Wij vinden het helemaal super.We komen er eigenlijk te weinig.
Steegh.h .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Eten was heerlijk. Keuze was gevarieerd. De bediening mocht iets vriendelijker zijn. Enne...iets beter poetsen. De spinnenwebben hingen aan de lamp waar wij aan t eten waren.
MinkeNL .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het eten was lekker (carpaccio, maiskip). Het toetje (chocolademousse trio met nootjes) uitstekend. Het was behoorlijk druk maar de bediening werkte zo hard dat we niet hoefden te wachten op iets. Wij vonden het veel waar voor ons geld met het AH menu. Ook de huiswijn is goed (Shiraz, Viognier).
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Leuk om een hapje te eten. Terras zag er mooi uit trouwens dus misschien in de zomer nog eens terug komen. Hoorde later van iemand dat ze eigen bier brouwen, werd helaas niet aangeboden!
Amber E.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij de Kluis via de Albert Heijn zegels. Genoeg keuze, gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Een aanrader!
Angie1981 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Ik vond eigenlijk alles redelijk,het eten was niet slecht maar ook niet verrassend.Ik verwacht dan ook geen culinair hoogstandje met deze prijzen maar het mag best wat spannender !
Het personeel was niet enthousiast en het leek alsof ze er weinig zin in hadden..ik zou hier niet snel meer voor kiezen persoonlijk..Ik denk dat er veel meer uit te halen valt bij dit restaurant!
Marij V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Gerechten waren smakelijk maar de porties erg afgemeten. Te duur voor het geleverde.
Wijn was niet wat gevraagd werd, zonder overleg iets anders geserveerd.
Gelegenheid heeft een opknapbeurt nodig en de vervuilde lampen maken de sfeer groezelig.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Op zoek naar een aardig restaurant ergens tussen Maastricht en Nijmegen belandden we in Venlo bij de Kluis. een goed bewaard geheim dat we nu even ontdekt hebben. geen poespas en franje, gewoon een fatsoenlijke eettent met prima eten. Karaf kraanwater, natuurlijk kan dat. Twee BOB arrangementjes, uiteraard kan dat. Het mandje brood staat net op tafel als het voorgerecht al wordt geserveerd, Dat is inderdaad (te) vlot. Smakelijk opgemaakte borden met verrassend grote hoeveelheden. Enig minpuntje is de beperkte hoeveelheid groenten. In Venlo wordt vroeg gegeten dus de hele avond ligt nog voor je als de keuken sluit. Wij zijn tevreden .
P.C. S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Een stemmig restaurant, vriendelijk personeel en goede kwaliteit eten.
Een aanrader.
Mjhvanes .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Bijzondere locactie maar prima!
Bediening was ook prima!
Het menu waaruit wij konden kiezen was dik in orde!
Alle gerechten waren heerlijk!

Zeker aan te bevelen!

Ria

Fr.the .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Prima eten, alleen chef straalt uit dat hij weer een goedkoper ah menu verkoopt! Lokatie buiten staan wat te veel tafels te dicht bij elkaar.
Beste heer, Hartelijk dank voor uw reactie op uw bezoek gisteravond. Helaas waardeert u het onvoldoende dat u voor half geld prima kunt eten. Wellicht kunt u ons adviseren? Een tip: Geniet van de mooie dingen in het leven en laat de rest voor wat het is. Als u zich realiseert dat wij voor dertien euro (€15 min €2 commissie) een driegangenmenu aanbieden wat eigenlijk meer dan het dubbele zou moeten opleveren, kunt u waarschijnlijk bedenken wat dat voor de marche betekent.
Els E.
Heerlijke 3-gangenmenu gegeten
Carpaccio die was enorm lekker.
Gegrilde zalm enorm heerlijk met het vel krokant gebakken ernaast.
Met bjibetaling van 1 euro mochten wij een ander dessert nemen, de cheesecake.
Alle 3 een aanrader.
Vanwege het prachtige weer hebben wij super lekker gedineerd op het dakterras.
Alles was top! Mochten wij nog eens in Venlo zijn dan komen wij hier graag terug.
H.leermakers-t .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was prima. Goede prijs/kwaliteitverhouding !! De bediening was vriendelijk maar af en toe een beetje stuntelig. Boven op terras zitten was prima (mede door het prima weer die dag).
AnSu .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk gegeten met een ah actiebon. Mooie gerechten, bijzondere presentatie en een goede bediening. Een kleine kanttekening: de (vrij) dure wijnen die met veel elan bij elk gerecht worden geadviseerd, zouden in een mooier glas gepresenteerd mogen worden. Verder is het voor de gast prettig om te zien dat de gekozen wijn werkelijk wordt geschonken. Inschenken aan tafel ipv in de keuken dus! Voor de rest alleen maar lof!
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Bij restaurant De Kluis wordt heerlijk gekookt! Mijn vrouw en ik waren met de actie en hadden voor het 3 gangen menu keuze uit vis (flink grote zalmfilet) en zelf een gekruid varken op een bedje van diverse groenten (selderij, champignons). Vooraf een mooie soep en de carpaccio, allebei erg lekker. Ook een gevarieerd toetje met bolletje vanille ijs met citroensaus, kletskopje, aardbeitjes. Alles top, culinair hoogstandje en bediening ook prima. Aanrader.
Jurryt7 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heel lekker gegeten, erg leuk personeel. De locatie is ook heel tof in het midden van het centrum maar toch op een mooi terras
Haan04 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Lekker gegeten goede balans tussen de heerlijke smaken van de gekozen gerechte.
Lekker weer dan is het terras een aanrader
Stefanhoogenboom .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten gebruik makende van de AH-actie. Voorgerechten zagen er super uit en smaakte heerlijk, de zalm was erg mals en het kaasplankje een fijne afsluiting. Aardige mensen, leuk dakterras!
Marksvos M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
We zijn met de kortingsbonnen van AH bij de kluis terecht gekomen en we waren aangenaam verrast. Ze hadden voor ons een keuzemenu. Dit was erg lekker! Ook de bediening was vriendelijk en goed.
Kortom een aanrader!
Martine H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Eenvoudig maar prima eten, ging misschien wat snel. Stonden in 2u buiten.
Ambiance buiten ook prima.
Personeel vriendelijk en allert.