Over het restaurant de Kluis

Genieten in een oude bank

Geniet van een grandioos diner in de oudste bank van Venlo. Ambacht staat hier hoog in het vaandel, het keukenteam bereidt alles zelf en dat proef je. De gezellige inrichting en de kundige bediening maken het plaatje helemaal af. Alles klopt gewoon. Het dakterras biedt in de zomer een aangename setting voor een mooie middag en avond met karakteristiek uitzicht op de oude binnenkant van Venlo.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant de Kluis

Trein en bus op 5 minutenloopafstand

pierot .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
MinievD D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Wij hadden gereserveerd via de AH Restaurantactie en hebben gebruik gemaakt van dit 3 gangenmenu. De ontvangst was zeer vriendelijk en mochten tafeltje uitzoeken. We hebben gekozen voor het terras: gezellig tussen heerlijke tuinkruiden. Als voorgerecht kregen we een heerlijke aspergesoep, daarna zuurvleis met heerlijke aardappels in partjes in de schil, een lekkere salade erbij en roerbakgroenten. Het dessert was een plaatje op ons bord. Vergeten te tellen maar volgens mijn 6 verschillende gerechtjes. Als afsluiting hebben we nog een lekkere kop koffie genomen. CONCLUSIE: heerlijk eten in een gezellige ambiance. Zaterdagavond gaan we hier weer eten en verwachten dezelfde gastvrijheid en heerlijk eten.
lieshoutenko .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Mijn schoonzus adviseerde dit Restaurant. Dit was een hele goede keuze.
Hele vriendelijke gastvrije mensen. En verrassend lekker eten. Echt een aanrader.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Zeer vriendelijke ontvangst, professionele bediening (vooral door de Nederlands sprekende eigenaar).
Heerlijk buiten gezeten (terras)
Á la carte gegeten, waardoor we wel wat moesten bijbetalen.
Het AH-menu zag er goed uit, echter ik wilde 'n ander voorgerecht dan soep.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Vriendelijke, professionele gastheer! We hebben lekker gegeten. Ontzettend leuk dat er ook een plek is om na het eten gezellig te gaan zitten om na te borrelen!
S H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Heerlijke gerechten, meer dan voldoende.
Sjaak S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het 3-gangendiner was uitstekend, evenals de wijn. De ontvangst en bediening was heel vriendelijk. Wij gaan zeker nog eens terug.
Bernard P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
door familie getipt, blijkt vriendelijke ontvangst, prettige en vlotte bediening, uitstekend eten, gezelliger locatie, aan te bevelen
Miep H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben er heerlijk gedineerd.
De stoelen waren Prettig om op te zitten. Vind ik heel belangrijk vanwege vaak pijn aan mijn onderrug en stuitje. Vond de inrichting heel gezellig met al die warme kleuren. En het was er lekker warm.
De bediening was heel vriendelijk.
Voor ons voor herhaling vatbaar.
rene T.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
he was het net niet..........net ietsje te eenvoudig/karig, weinig tot geen groenten, aangegeven niet van selderij te houden, wat zit er bij het voorgerecht en hoofdgerecht? juist......toetje was een heerlijke verrassing
Marcel_lo .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker keuzemenu en à la carte mogelijkheden. Alcoholvrij bier van Warsteiner! Dat zie je vaak, erg lekker! Vriendelijke bediening.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben met 4 personen hier heerlijk gegeten. Zowel het voor, hoofd en nagerecht bleek voortreffelijk! Het personeel is zeer attent en heeft een zeer goede timing. We hadden het er al over wanneer we er weer eens terug zouden gaan. Een aanrader dus, absoluut!
MMuS .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben lekker gegeten.
Wij hadden gereserveerd maar het was geen probleem dat we een uurtje te vroeg waren.
Jammer dat het binnen erg koud was (terwijl wij niet bij de deur zaten).
Wij gaan niet terug omdat het niet fijn is om in de kou te dineren.
Tip: voor de Kluis: zorg dat het aangenaam warm is, dan komen de gasten misschien wel terug.
Tip: voor de gasten: doe warme kleding aan!
Susanne G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was weer geweldig.Dit is de 3de keer dat we met de AH actie komen.Wij vinden het helemaal super.We komen er eigenlijk te weinig.
steegh.h .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Eten was heerlijk. Keuze was gevarieerd. De bediening mocht iets vriendelijker zijn. Enne...iets beter poetsen. De spinnenwebben hingen aan de lamp waar wij aan t eten waren.
MinkeNL .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het eten was lekker (carpaccio, maiskip). Het toetje (chocolademousse trio met nootjes) uitstekend. Het was behoorlijk druk maar de bediening werkte zo hard dat we niet hoefden te wachten op iets. Wij vonden het veel waar voor ons geld met het AH menu. Ook de huiswijn is goed (Shiraz, Viognier).
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Leuk om een hapje te eten. Terras zag er mooi uit trouwens dus misschien in de zomer nog eens terug komen. Hoorde later van iemand dat ze eigen bier brouwen, werd helaas niet aangeboden!
Amber E.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij de Kluis via de Albert Heijn zegels. Genoeg keuze, gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Een aanrader!
Angie1981 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Ik vond eigenlijk alles redelijk,het eten was niet slecht maar ook niet verrassend.Ik verwacht dan ook geen culinair hoogstandje met deze prijzen maar het mag best wat spannender !
Het personeel was niet enthousiast en het leek alsof ze er weinig zin in hadden..ik zou hier niet snel meer voor kiezen persoonlijk..Ik denk dat er veel meer uit te halen valt bij dit restaurant!
Marij V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Gerechten waren smakelijk maar de porties erg afgemeten. Te duur voor het geleverde.
Wijn was niet wat gevraagd werd, zonder overleg iets anders geserveerd.
Gelegenheid heeft een opknapbeurt nodig en de vervuilde lampen maken de sfeer groezelig.