De Kluis

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag vanaf 12:00

Gys J.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Zondag geen zin om te koken. Diner bij De Kluis. Pompoensoep, vegetarisch gerecht, Dame Blanche. Het eten vonden we heerlijk, het restaurant was gezellig druk. De bediening vriendelijk en behulpzaam.
Mariqua88 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Met een paar vrienden een hapje gaan eten. Bij een van de couverts was de kipsate nog roze van binnen. Dit laten terug brengen naar de keuken. Kwam een bordje terug met minder kip als er weggebracht werd. Dit aangegeven, maar volgens de serveerster was dit nog meer als er teruggebracht werd. Volgens de kok dan, die zelf niet de ballen had om zijn excuses te komen maken voor halfgare kip. Salmonella enzo, maargoed niet professioneel. Rest van de gerechten waren fantasieloos en ouderwets.
LekkerbekDenBosch .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Vorige week nog maar weer eens een keer bij De Kluis gaan eten. Het was in 1 woord weer geweldig! Alles klopte weer: het eten was TOP, de bediening SUPER en de sfeer in het restaurant is GEZELLIG. Fatsoenlijke prijzen en lekkere wijnen! Hmmmmm, als ik het zou kunnen zou ik hier elke week gaan eten! Ik hoop dat De Kluis in deze formule nog heel lang blijft bestaan. Ik zou zeggen: Benny & Suzan ga zo door!
Lilex L.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Hier kun je heerlijk eten.
Bediening is super vriendelijk en als er iets mist wordt t gelijk in orde g er maakt.
De panini brie uit de oven is heerlijk maar dat is mijn ding. De kaart staat vol lekkers en mijn tafel genoten waren zeer te spreken over de kwaliteit van t eten.
Hoop er nog vaak te gaan eten?
Boudewijn70 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Prima gegeten met 2 kids. Het asperge menu had wat weinig asperges, maar dat kun je van 2 kanten zien. Al met al was het lekker en voldoende. Gezellige sfeer. Vrolijk personeel. Met voldoende eten en drinken € 145 afgerekend incl de tip.
WSmuller .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Twee keer gegeten, 2x slecht bevallen.
1e keer te weinig saus bij het vlees en kregen we ongelijke porties terwijl we hetzelfde besteld hadden. Maar bij mijn man maakte het deel uit van een menu, dus goedkoper. En daarom een dunnere plak paté.
De tweede keer moesten we zo ontzettend lang op ons hoofdgerecht wachten en kregen we het pas nadat we er nadrukkelijk om vroegen.
En ik heb nog nooit zo'n droge en taaie kalfsspies op. Spijt dat ik hier voor de 2e keer geweest ben.
De bediening was niet erg attent, het restaurant ziet er wel mooi en gezellig uit.
Rwbergschenhoek .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2012
Redelijk standaard kaart maar goede kwaliteit tegen goede prijs. Gamba Kroketjes vooraf wat veel korst, maar lekker brood. Vegetarische groeten strudel netje voor de hand liggend maar smakelijk. Herten biefstuk gede bereiding en lekker garnituur. Hazelnoot dessert zoet maar wel erg lekker combi van schuimgebak ijs en mousse overdekt met amandelen. Smakelijke huiswijn die we gewoon even konden proeven alvorens een keus te maken.
LekkerbekDenBosch .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Heb nu al een paar keer bij De Kluis; altijd goed! leuke, vriendelijke bediening, gezellige ambiance en lekker eten (vooral de carpaccio is telkens weer een aanrader). De prijs/kwaliteitverhouding is goed. Wat mij betreft mag de kaart iets vaker wisselen (maar de carpaccio moet er natuurlijk wel op blijven staan :-)