De kluft

Hoogeweg 26 8377 EM Kalenberg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De kluft

Singha .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Nog nooit eerder op een camping zo lekker gegeten. Zowel de varkenshaasmedaillons als de proscuitto met geitenkaas waren heerlijk. Ook was er een gratis warm/koud buffet aanwezig die zeker de moeite waard was. Wij zaten op een terras naast de speeltuin van de camping. De kleintjes kunnen zich hier dus ook goed vermaken. Aanrader!
Sabina S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Een inrichting dat weinig uitstraalt, maar altijd goed is. Wij houden niet van bijgerechten in een buffervermogen, je kunt wel kiezen wat je graag lust. Je eten wordt ondertussen koud en dat is jammer. Marbre met laagjes ham en geitenkaas was heerlijk. Eveneens de tonijn die goed bereid was. De kaart is uitdagend met veel bijzondere gerechten. We hadden een hoge verwachting van de yoghurt met twist als dessert. Dit viel tegen, klein glaasje yoghurt met drie pistachenoten. De slagroom niet juist geklopt. Het leek melk. De directe manier van feedback hierop maakte de serveerster stil.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Het verbaast ons ieder jaar weer het kooknivo van dit restaurant op camping de Kluft. Er wordt erg goed gekookt, met kwalitatief goed materiaal en er is een zeer uitgebreid koud en warm groente buffet met heerlijke gerechten. Wij hadden op deze dag onze zoon en kleindochter op bezoek. Ook voor de kleintjes wordt gelijk goed gezorgd tekening en potloden op tafel en een speciaal kindermenu. Wij namen het menu, met een lekker salade vooraf en Spareribs en vis als hoofdgerecht. Onze gast had een avocadotaartje vooraf, mooi gemaakt en een steak van prima formaat en kwaliteit. We konden lekker buiten op het terras zitten, kinder speeltuin grenst eraan, dus kinderen spelen en je kunt het goed in het oog houden.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Retaurant bij camping/jachthaven, met terras buiten. Rouleau van gerookte zalm is echt heel lekker. Mijn partner had filet van Livar varken, erg goed, ik de scholfilet, prima kwaliteit. Binnen is een salade buffet met warme en koude groenten waar je vrij van kunt nemen.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Dit is ons vaste vakantie restaurant als we met de boot in Ossenzijl zijn. Ook deze keer voor een camping restuarant eigenlijk te goed. Vooraf krijgen we Een voortreffelijke zalm rouleou, heerlijk gevuld met krabsalade. Als hoofdgerecht een perfect stukje vlees van de waterbuffel en mijn partner deed wederom de spareribtest, ook deze waren perfect het vlees viel van de botjes.

Daarnaast een zeer vriendelijke bediening, Het restuarant heeft een terras buiten, grenzend aan een kinder speeltuin, dus ook een kindvriendielijk restaurant.