De Klub

Zondag Geslo

Lang
Valentijn S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gisteravond met een vriend gegeten bij De Klub, met deze keer het weekendthema Ode aan het Bos. Zowel voor mij als carnivoor als mijn tafelgenoot vegetarisch was het smakelijk eten.
Als een etentje begint met een amuse, dan weet je dat je goed zit. Verder voorgerecht met paddenstoelen, pecorino en quinoa was gezond met Italiaanse twist. Hoofd bij mij hert (zeer mals en ruime portie) en tafelgenoot kingboleet (grote champignon met veel smaak) met een heerlijke truffelportobellopuree en bosbessen. Nagerecht was een bijzondere pompoentaart met bosvruchtenchutney en botercrème.
Heerlijk, verrassend, veel smaken (bij hoofdgerecht teveel) door elkaar! In dat opzicht ben ik het niet met vorige recensist eens over degelijk eten en haute cuisine personeel.
Dus lekker eten op een hippe, industriële plek met een vlotte, zeer vriendelijke bediening. O ja, en goed betaalbaar voor 3-gangen+ amuse menu van 29,95 euro met 2 drankjes, was 35 euro in totaal.
FleurJ .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Gister weer eens bij de Klub gegeten. Kwaliteit is eigenlijk altijd goed. Gister duurde het wel lang voordat de gerechten kwamen, maar ons brood en de thee werden ons gratis aangeboden ter compensatie. De wijnen waren goed uitgekozen. Niet alles was perfect (het gepocheerd ei was niet runny, de tiramisu te zoet) maar wel goed. Enige echte minpunt was voor mij de bediening, die ik niet bij de gerechten vind passen. De Klub kookt tamelijk traditioneel en heel degelijk, daarvoor was de bediening iets teveel haute cuisine.
Johannes D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Deze week met een groep gegeten in De Klub. Het was hier mijn eerste ervaring, na enthousiaste aanbevelingen door enkele collega's. Je moet de wat troosteloze omgeving (industrieterrein) en de weinig uitnodigende entrée (via een groot hek en een wat rommelig ogende parkeerplaats) voor lief nemen, maar eenmaal binnen is het prima, vooral dankzij de prettig informele sfeer en de gastvrije en aardige bediening. Het decor binnen is nogal industrieel, daar moet je van houden, maar het is ook leuk om de kok min of meer naast je bezig te zien in de open keuken. We werden wat overvallen door de mededeling dat er deze dag sprake was van een verrassingsmenu (op zichzelf best leuk en spannend) met in het hoofdgerecht keuze uit uitsluitend vis of vegetarisch. Geen vlees dus. Dit klopte niet met het menu dat via de site kon worden gedownload, bij bestudering achteraf bleek dat een menu van een week éérder. Beetje slordig dus. Kennelijk is het uitgangspunt: de ene week vlees of vegetarisch, de andere week vis of vegetarisch. Eerlijk gezegd vind ik dat toch een te smalle keuze. Waarom niet altijd keuze uit vlees, vis of vegetarisch?? Als je geen visliefhebber bent wordt je dus gedwongen om voor vegetarisch te kiezen. Het eten (en daar gáát het natuurlijk om) was kwalitatief overigens helemaal prima, niet alleen van smaak maar het zag er ook prachtig opgemaakt uit. Speciaal compliment voor het verrukkelijke dessert: iets omelet siberien-achtigs met chocola en ijs, heerlijk! De sympathieke bediening legde alles goed uit en vertelde van iedere gang uitgebreid wat het was. Ook de geadviseerde wijnen waren lekker. Klein minpuntje vond ik wel de lange wachttijden tussen de gangen door. Er waren weliswaar meerdere tafeltjes bezet maar het was zeker niet vol en met één vast menu zou je verwachten dat de doorloop iets vlotter zou kunnen. De wat spartaanse houten keukenstoeltjes maken een zit van in ons geval 3 ½ uur toch wat vermoeiend. Hoe dan ook: uiteindelijk voor mij toch een prettige eerste kennismaking. Ik ga zeker een keer terug (als ik zeker weet dat het een vleesweek is!)
InUtrecht D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Met een grote groep een drie-gangen menu gegeten met amuse vooraf. De amuse (haring met kippenvel en rode biet) vond ik ronduit vies, maar dat is wellicht persoonlijk. De lever bij het hoofdgerecht was verre van gaar heb ik laten staan. De gerechten waren origineel en gedurfd, maar helaas voor een deel slecht uitgevoerd. De bediening had zelfstandig besloten het diner veel later te serveren dan was afgesproken. We aten op het terras aan picknicktafels en die waren hard en oncomfortabel. De locatie is ongezellig en ver van het centrum. De wijnen zijn behoorlijk aan de prijs. Ik heb zelden zo slecht gegeten en ben met een naar gevoel weggegaan.
CarelCuisson .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Prima restaurant met lekker eten voor een goede prijs. Bijzonder hoe ze met hele normale producten (kip, bimi, zeekraal) orginele schotels kunnen neerzetten. De bedieding is attent en vriendelijk. De locatie is raar gekozen, vlak naast de prostitutie-straat, maar het terrein zelf is hip en ruim. Hier komen we zeker nog een keer terug!
Evelien O.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij de Klub. Heel originele gerechten, mooie presentatie en dat voor 30 euro. De service was goed met prettige ervaren bediening. De locatie is wat zoeken op een verlaten parkeerterrein maar binnen is het mooi aangekleed. Topavond!
Harm R.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Met de hele familie lekker uit eten. Eerst een drankje buiten op het terras en daarna verhuizen we naar binnen voor het eten. De bediening is erg vriendelijk en denkt goed mee wat handig is met een grote groep. Ook aan de kleine kinderen wordt gedacht. Ze mogen de kleurboeken lenen van de kinderen van de eigenaar. Ook is er een speelkeuken en wordt er zelfs een rondleiding door de echte keuken en de rest van het restaurant gegeven voor de kleintjes. De kok verteld gepassioneerd over het eten en alles smaakt even lekker. Eenvoudige ingrediënten met veel liefde en zorg bereid. Een mooi restaurant met een gemoedelijke industriële uitstraling. Echt een aanrader voor een gezellig avond met lekker eten!
T2011 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016

Hier heb ik al regelmatig gegeten en nog nooit het zelfde voorgeschoteld gekregen. Telkens worden mijn verwachtingen weer overtroffen met mooie wijn-spijs combinaties. Soms gedurfd met rode wijn bij het voorgerecht en wit bij het hoofd en als je glas tussen de gerechten door leeg is, wordt het gewoon bijgeschonken.

Een hele poos geleden was de Ode aan Bowie één groot feest, alles was tot in de puntjes Bowie. Wat moeten ze ook een plezier gehad hebben met het samenstellen van het menu.

Een keer besloten we, omdat het mooi weer was, op het laatste moment hier te gaan eten. Eerst gebeld of er nog plek buiten was, dat was zo. We moesten aan de picknicktafel zitten, dat vonden we wel jammer. Ook duurde alles, omdat het zo druk was, langer dan ik gewend was. Maar ze hebben het allemaal goed opgepakt. Er kwam een extra collega helpen en we hebben uiteindelijk een heerlijke avond buiten gehad.

Van de week zijn we er weer geweest, ik eet sinds een poos suikervrij. Bij de reservering vroeg ik of dat mogelijk was. Geen probleem! Wederom heerlijk gegeten, ik kreeg ongevraagd extra groenten naast het hoofdgerecht en de kok had zelfs een suikervrij dessert voor me gemaakt!

Google eens op 'Het perfecte terrasje' van Lebbis, de Klub is er één!
R V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Vrijdag hebben we hier heerlijk met een aantal vrienden gegeten en genoten van de kookkunsten van de keuken brigade. Leuk om te merken dat ik m'n vrienden kon verassen met de bijzondere lokatie en het heerlijke eten. Eerst een drankje op het terras, Los van een prettige bediening en heerlijk bier mag dit wel wat gezelliger aangekleed. wel erg kaal op het parkeerterrein hetgeen makkelijk wat gezelliger kan. Binnen worden we verrast met een heerlijk arrangement van wijn en eten startend met een appetizer; een bisque van langoustines. Daarna een entree van heerlijke vis met een palet van garnalen tot oester, echt heerlijk.
De bedieningis zeer enthousiast, betrokken, gedreven en legt echt op een goede manier uit wat we eten en waar we van proeven op wijn gebied. Na de vis is er een heerlijk hoofdgerecht met een haantje op een bedtje vena verschillende boontjes en een knakworst. na deze gang volgt een kaasplankje met heerlijke kazen. Eigenlijk herken je daar een goed restaurant aan, aan de keuze van de kazen. Nou hier zijn ze heerlijk, smaakvol en zeker geen obligate keuze. We sloten de avond af met een heerlijk toetje met een pannenkoekje met bananenvulling en een vers vruchtenijs
nies aan veranderen, gewoon gaan genieten!
Sanne R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Leuke setting, een beetje oud-industrieel. De open keuken is fijn, kan je meekijken wat daar gebeurt. Ik heb hier vaker geluncht. Ik vind het fijn dat er een vrij beperkte keuze is, dat maakt het voor mij makkelijk. De gerechten worden bepaald door de grote hoeveelheid originele, verse en kwalitatief hoogwaardige ingrediënten. Ik had een salade met verschillende soorten peulvruchten en bietjes. Goede balans tussen de ingrediënten en de dressing. De hoeveelheid vind ik wat mager. De bediening is vlot en attent. Fijne plek.
Tycho J.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Op een woensdag hier gegeten. Had niet verwacht dat het op een doordeweekse dag zo druk zou zijn bij een restaurant buiten het centrum. Décor is hip en leuk gedaan.
Wij hadden als voorgerecht krab, welke heerlijk was. Ook het hoofdgerecht was lekker en alle ingredienten pasten erg goed bij elkaar.
De service was prima, ik ben zelf allergisch voor het meeste fruit en dat had ik doorgegeven. Echter zat er alsnog fruit bij het voorgerecht, ik wilde het al gewoon opzij schuiven en het risico nemen maar de jongen die ons hielp stond er op een nieuw voorgerecht voor mij te halen. Dit gaf mij een goed gevoel en dus is er door hem goed gehandeld. Zal hier zeker nog eens terugkomen.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Afgelegen locatie en dan toch een restaurant beginnen, dat moet wel goed zijn anders red je het niet. En dat is hier precies het geval. Mooie tent, jong publiek en heerlijk gegeten. Ben niet zo van thema avonden, want dan kun je inderdaad op een groenteavond terecht komen. Dat lijkt me dan minder prettig. Beter om van te voren te informeren.
Leuke bediening, gaat ogenschijnlijk moeiteloos. De wijnkaart was niet meer beschikbaar, op 1 wijn na. Wat er wel was , was heerlijk maar niet verassend. Dat hoort denk ik bij het soort tent, het is niet zo gereguleerd en het komt zoals het komt.
Valentijn S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Gisteravond gegeten voor het eerst in de Klub. Gelukkig gereserveerd want alle tafeltjes zijn bezet. Binnen is het warm en gezellig, met een mooie open keuken waar hard gewerkt wordt. Gister en vandaag is het thema Ode aan het Lam: 3-gangen voor €27,50 met uitbreiding van kaasplankje mogelijk. Over het eten zijn we blij verrast: lekkere lamstong met 4 verschillende soorten groenten, die op verfijnde wijze rondom het vlees opgediend wordt. Heerlijke combinatie van smaken. Hoofdgerecht was lam op twee manieren plus groenten: lekker, smaakvol en ruime portie. Vervolgens kaasplankje met 5 (!) verschillende kazen, lekker brood, walnoten, druifjes en dadels. Wederom erg lekker! Vanwege de ruime porties hebben we nagerecht overgeslagen, hetgeen geen probleem voor keuken was en niet in rekening werd gebracht door ober.
Wijnen uit wijnarrangement pasten goed bij menu: zachte rode wijnen, die de smaken van het lam versterkten.
Nog even met sous-chef gepraat over de wekelijks verschillende Odes, waaruit vakmanschap, creativiteit & een deskundige visie blijkt.
Complimenten voor de koks en attente bediening, want we voelden ons in de watten gelegd tegen een betaalbare prijs, waardoor we zeker terug komen!
KoosKrabbers .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Als je aan komt rijden denk je wtf. Maar als je binnenkomt is het gezellig. Hippe mensen, mooie mensen. Serveerster is tikje ondeugend. Weet niks van wijn. Maar doet goed alsof. Maar dan komt het eten. Heerlijk. Smaken. Proeven. Snotverkouden. En doen alsof je al die moeilijke ingrediënten kent. Het toetje was geweldig. Ik kom hier weer. Lekker teut weer naar huis gegaan.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Een fijne avond gehad in de Klub met heerlijk eten en goede bijpassende wijnen. De dames in de bediening waren zeer enthousiast en volledig in hun toelichting bij de wijn-spijs combi's. We hebben ons laten verrassen door de verschillende gangen en het kaasplankje was een heerlijke toevoeging aan het geheel. Ik kom zeker nog een keer terug.
Jos E.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Hippe tent met open keuken waar 3 baardige mannen druk aan het koken waren. Publiek is ook erg hip en jong. Vriendelijke bediening van de serveerster die, zelfs na lang wachten, nog wist wie wat besteld had. Ook het eten liet op zich wachten omdat het erg druk was. En dan krijg je een bord met 3 druppels saus op de rand, een gebakken en gestoofd half witlofje, een rundersausijs en krieltjes in de schil. En die waren niet gaar. Als je iets serveert wat zó simpel en eenvoudig is dan moet je er extra voor zorgen dat het perfect en met (meer) smaak gekookt is. Niets op mijn bord stak uit boven het middelmatige. Ik kan dit restaurant niet aanbevelen en zal ook niet een keer terug komen.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Goed, mooi, puur en verrassend eten, in een fijne sfeer op een unieke locate. De wijnen zijn passend en erg lekker, de prijs is goed, wat wil je nog meer? Wij hebben een erg leuke avond gehad. Bedankt!
C H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Inderdaad: best een beetje moeilijk te vinden, het staat niet echt goed aangegeven. Maar eenmaal gevonden, ben je een blij mens. Leuke, open, no nonsense, lichte inrichting. Er hangt een ontspannen sfeer. Om alleen een kop koffie te drinken of om met een oud-collega bij te praten bij een lunch, zoals ik vandaag. Klein menu, maar de gerechten zijn de moeite waard. De dagsoep was paprika-prei roomsoep. Heerlijk! Voor ons allebei ook een punt van de quiche met snijbiet en paddenstoelen. Ook heerlijk! Bediening erg vriendelijk.
Heerlijke plek voor een lunch. Als ik weer in Utrecht ben, kom ik hier weer lunchen.
Bram S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Wat een heerlijke vondst! Voor de eerste keer waren wij hier en wat hebben we genoten. Fijne, hippe inrichting in een mooi pand op een unieke locatie. Drie gangen menu vegetarisch was alles dat je als vegetariër kunt wensen. Geen excuusgerechten, maar mooie ingrediënten, goed bereid en goede combinatie van smaken en texturen. Het nagerecht (ik ben er normaal niet zo van) viel me misschien nog het meest mee: een apfelstrudel met een bananenmousse en een vanille-rozemarijn saus. Eindelijk een dessert waar het zoet niet direct de boventoon voert maar een onderdeel is van het grotere geheel. Wij komen zeker terug!
Joël H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Een fijne plek, op een onverwachte lokatie in Utrecht. Ondanks dat weet men het restaurant te vinden en zit het gezellig vol. En terecht: na er twee keer gegeten te hebben trek ik de conclusie dat er goed, verzorgd en verassend gekookt word. De Klub past goed in de positieve ontwikkeling die Utrecht's horeca nu doormaakt. Ik kijk nu al uit naar de zomer als het terras geopend is!