De Klub

Europalaan 2B 3526 KS Utrecht Nederland Kaart
31-302040531

Over het restaurant De Klub

De Klub in Utrecht: een moderne, maar tijdloze bistro met een kleine kaart, waar je voor een goede prijs waanzinnig lekker eet en drinkt en waar gastvrijheid als een vanzelfsprekendheid wordt gezien.

De Klub serveert ontbijt, (warme) lunch en diner. Hierbij gebruiken ze alleen ingrediënten waar ze volledig achter staan.

Het menu (geïnspireerd op de Franse en Italiaanse keuken) wisselt wekelijks. Zo word je iedere keer verrast met een nieuw menu. Geniet van de lunchkaart met soep, salade en een quiche, waarvan de ingrediënten dagelijks wisselen of ga voor een 3-gangendiner voor maar €29,50.

Ook is er een mogelijkheid om je menu uit te breiden met bijvoorbeeld oesters, charcuterie of een kaasplateau. Bovendien schenkt De Klub heerlijke bijpassende wijnen bij alle gerechten. Wil je dit ook proeven? Reserveer dan nu bij De Klub in Utrecht.

Meer informatie over restaurant De Klub

Zondag Geslo

Jouw recensie over het restaurant De Klub

Oscar G.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Vriendelijke bediening, gerechten prima maar niet wat je van de prijs zou mogen verwachten. Prijs kwaliteit verhouding kan beter.
Zeker geen vervelende avond gehad echter.
Joram H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Leuk plekje om te eten. Verassingmenu's vallen bij mij vaak in de smaak. In de twee keer dat ik hier geweest ben is er echt een feestje opgediend.
RenataF .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Absolute afrader! Veel te duur voor slechte maaltijd. Kok stond smakeloos graten uit stukken vis te trekken voor de bereiding van de vis. De vis was uiteindelijk niet te eten. De vegetarische variant was een dieptepunt. Wat een slecht restaurant. Met z’n drieën €150 kwijt voor een zeer slechte maaltijd. De bezetting van 4 tafels op donderdagavond geeft te denken. Het restaurant was voorheen beter maar nu op weg naar een terechte sluiting. Wij zijn een desillusie rijker.
Liz S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Misschien is er iets veranderd in 2018 bij de Klub intern. Voor de prijs van het eten had ik meer exclusiviteit en smaaksensatie verwacht. Het visgerecht bevatte zoveel graat dat ik bij elke hap een paar minuten bezig was om ze uit mijn mond te verwijderen. De wijnen zijn erg aan de prijs. Helaas, ik ga er niet meer heen.
AM_Post .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijke ambiance, lekker eten met bijpassende wijn. Erg fijn personeel die je helemaal een avond in de watten leggen. Je wilt niet meer naar huis ;) Fantastisch!
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Sfeervol, topkwaliteit, gastvrij en heeeel relaxed in de positieve zin
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
zeer gastvrij ontvangen en in die sfeer verliep de hele avond. Genoten van goede uitleg over de prachtige gerechten, heerlijke wijn en prima gezelschap. Echt een aanrader
Bram S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
De Klub blijft een diamant die elke week weer weet te verrassen zonder pretentieus te worden. Elke keer weer een genot. Verfrissende, bijpassende wijnen, een volgwaardige vegetarische optie indien gewenst en een groot verstand van en aandacht voor de gebruikte producten.
Babette B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Elke keer een feestje om hier te komen. Fijne bediening, excellente keuken met dito wijnen. Het blijft alleen elke keer even zoeken waar je nu precies naar binnen moet rijden. Dit kan beter wat mij betreft maar van de andere kant, dan blijft dit pareltje ook nog even een publiek "geheim" :).
Sjoerd D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Met groep van 12 een het geven van diverse cursussen afgesloten. Iedereen genoot van de gerechten en was lovend over De Klub.
Kim A.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Goede ambiance, erg leuk en kundig personeel. Wij kozen een viergangenmenu met daarbij een wijnarrangement, het was werkelijk heerlijk! De wijnen perfect geselecteerd en de gerechten zeer bijzonder, smaakvol en mooi gepresenteerd! Een heerlijke avond gehad! Een parel in Utrecht.
annet V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Leuke plek, goed bereikbaar met de auto, het eten zag er mooi uit, maar de kwaliteit/smaak zeer teleurstellend. Echt slecht was het vegetarische hoofdgerecht een stukje gekookte raap met een dunne saus die naar eekhoorntjesbrood zou moeten smaken vergezeld van aardappelpuree en kool. Ook niet vullend genoeg voor hoofdgerecht
Fred C.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Mooie ambiance. Prettige bediening. Het hoofdgerecht, kip met 3 bewerkingen van aardappel was precies wat het beloofde. En het voegde er niets aan toe. Jammer. De andere gangen waren lekker.
Margret L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Porties mogen wel iets groter zijn, vooral voor het hoofdgerecht.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Prettige avond met goed eten en goede wijn. Wij komen zeker een keer terug.

Wel een beetje belachelijk dat ik minimaal 120 tekens moet invullen om aan te geven dat ik tevreden ben.
Het restaurant is duidelijk beter dan de website www.iens.nl
Dit stukje jouw commentaar is duidelijk niet door de website getest op gebruikers vriendelijkheid.
Wellicht dat ze zich zelf ook moeten laten testen.

Ik ben benieuwd of jullie er wat mee doen en het laten staan.
jan K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Deconstructie van erwtensoep en hutspot is een geniale vondst. En zeker als het op deze manier wordt gedaan. Bijpassende wijnen zijn weer goed getroffen zoals ik gewend ben. De wat langere wachttijden komen heel goed van pas tijdens een zakelijk bijeenkomst waarin veel moet worden overlegd.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij de Klub, alles was een verrassing!
Personeel is vriendelijk en kundig. Er is genoeg tijd tussen de gangen, maar niet te veel waardoor je lekker in een flow zit.
Dirkjan B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten op een flink drukke avond. Naast een vol restaurant werd er nog een extra zaal vol mensen bediend. Niets van gemerkt - alles liep op rolletjes. Knap om op zo'n drukke avond alles prima te verzorgen en aandacht te houden voor de afzonderlijke tafels.
De sfeer was gezellig, het bedienend personeel persoonlijk en attent, en het eten erg lekker!
Top!
miloutje_beutler .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gelunched bij de Klub. Het is er heel tof ingericht en het eten is goed, geen toegevoegde troep maar gewoon eerlijk met verse ingrediënten die je vaak bij andere restaurants niet ziet.
Jip L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Lekker gegeten. Begin van de avond erg druk en daardoor galmen. Later beter. Goede gastheer en lekkere gerechten. Bloedworst is niet voor iedereen een toegankelijk gerecht