De Klub

Zondag Geslo

Jouw recensie over het restaurant De Klub

Dirkjan B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten op een flink drukke avond. Naast een vol restaurant werd er nog een extra zaal vol mensen bediend. Niets van gemerkt - alles liep op rolletjes. Knap om op zo'n drukke avond alles prima te verzorgen en aandacht te houden voor de afzonderlijke tafels.
De sfeer was gezellig, het bedienend personeel persoonlijk en attent, en het eten erg lekker!
Top!
miloutje_beutler .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Jip L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Lekker gegeten. Begin van de avond erg druk en daardoor galmen. Later beter. Goede gastheer en lekkere gerechten. Bloedworst is niet voor iedereen een toegankelijk gerecht
ELI_ .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Afgelopen weekend voor het eerst bij de Klub gegeten: Ode aan de amuse avond. Het waren originele en verfijnde gerechten, maar we moesten erg lang wachten met vieze borden voor onze neus (na de eerste gang wat een klein hapje was, ruim een uur) en de porties waren zeer klein. We zaten na 3 gangen echt niet vol terwijl we geen grote eters zijn.. ook zou ik slakken en oesters niet zo snel als verrassingsgerecht opdienen terwijl aangegeven is dat we bijv. niet van gamba's en inktvis houden.
Sarah W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Elke week een wisselend 3-gangen menu of een daghap. Ik heb er 3 maal gegeten, altijd het 3-gangen menu. Elke keer een feest. Goede combinaties van smaken en structuren. Goede afwisseling tussen groente, vlees, vis en aardappel/rijst/granen etc. zo gekozen en bereid dat het samen een goed gebalanceerd gerecht maakt. Niet te groot maar ook zeker niet te kleine gerechten. Goede bediening met kennis over de bijpassende wijnen. Al met al mijn favoriete restaurant in Utrecht!
Michelle C.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Gister voor het eerst een bezoek gebracht aan de Klub. Bij aankomst worden we snel opgemerkt en we mogen een tafeltje uitkiezen. De uitleg over het concept is iets laat naar mijn idee maar dat mag de pret niet drukken: er wordt goed rekening gehouden met allergie, timing ook super en lieve bediening. Om dan nog niet eens te spreken over het eten: super! Erg vernieuwend en smaakvol, bijzondere combinaties. Aanrader dus!
Werner D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Recept voor een geslaagde avond: gerookte biertjes drinken (Smokey the Barracuda) bij de naastgelegen brouwerij en daarna aanschuiven bij Klub. Gisteravond gekozen voor het 3-gangen vegetarisch menu. Op het schoolbord stonden de bouwstenen waarvan de smaken op het eetbord fenomenaal samenkwamen.

Je moet het ook maar verzinnen: voor het hoofdgerecht babymais, minichampignons, paprika in twee bereidingen en polenta aftoppen met staartjes monniksbaard... Dan heb je in elk geval een schilderijtje op je bord. Maar smaakt het ook? Dacht het wel: elke hap een (groot) feest! En dan mag je ook nog lekker in de open keuken staren naar de gloedvolle overgave waarmee alles in elkaar wordt gezet.

Op dit moment misschien wel het beste restaurant van Utrecht. Enige nadeel: slechte akoestiek en altijd vol. Beetje experimenteren met geluiddempende panelen zou beslist geen kwaad doen.
Ilse E.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gisteren voor het eerst bij de Klub gegeten. Dit restaurant is het omfietsen waard! Thema was truffel. Start was een heerlijke mousserende brut uit Frankrijk met daarbij een oester. Als voorgerecht een risotto met o.a. parmezaan & verse zomertruffel. De Portugese cabernet sauvignon/allicante was een goede begeleider. Als hoofd een heerlijk stukje hert, met daarbij een Montepulciano. Deze combinatie was redelijk. De afsluiting met het dessert en kaas was tevens van hoog niveau.

Leuke, aandachtige bediening. Mooie gerechten, fijne bijpassende wijnen. Dus dit restaurant is het omfietsen meer dan waard!
Valentijn S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gisteravond met een vriend gegeten bij De Klub, met deze keer het weekendthema Ode aan het Bos. Zowel voor mij als carnivoor als mijn tafelgenoot vegetarisch was het smakelijk eten.
Als een etentje begint met een amuse, dan weet je dat je goed zit. Verder voorgerecht met paddenstoelen, pecorino en quinoa was gezond met Italiaanse twist. Hoofd bij mij hert (zeer mals en ruime portie) en tafelgenoot kingboleet (grote champignon met veel smaak) met een heerlijke truffelportobellopuree en bosbessen. Nagerecht was een bijzondere pompoentaart met bosvruchtenchutney en botercrème.
Heerlijk, verrassend, veel smaken (bij hoofdgerecht teveel) door elkaar! In dat opzicht ben ik het niet met vorige recensist eens over degelijk eten en haute cuisine personeel.
Dus lekker eten op een hippe, industriële plek met een vlotte, zeer vriendelijke bediening. O ja, en goed betaalbaar voor 3-gangen+ amuse menu van 29,95 euro met 2 drankjes, was 35 euro in totaal.
Johannes D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Deze week met een groep gegeten in De Klub. Het was hier mijn eerste ervaring, na enthousiaste aanbevelingen door enkele collega's. Je moet de wat troosteloze omgeving (industrieterrein) en de weinig uitnodigende entrée (via een groot hek en een wat rommelig ogende parkeerplaats) voor lief nemen, maar eenmaal binnen is het prima, vooral dankzij de prettig informele sfeer en de gastvrije en aardige bediening. Het decor binnen is nogal industrieel, daar moet je van houden, maar het is ook leuk om de kok min of meer naast je bezig te zien in de open keuken. We werden wat overvallen door de mededeling dat er deze dag sprake was van een verrassingsmenu (op zichzelf best leuk en spannend) met in het hoofdgerecht keuze uit uitsluitend vis of vegetarisch. Geen vlees dus. Dit klopte niet met het menu dat via de site kon worden gedownload, bij bestudering achteraf bleek dat een menu van een week éérder. Beetje slordig dus. Kennelijk is het uitgangspunt: de ene week vlees of vegetarisch, de andere week vis of vegetarisch. Eerlijk gezegd vind ik dat toch een te smalle keuze. Waarom niet altijd keuze uit vlees, vis of vegetarisch?? Als je geen visliefhebber bent wordt je dus gedwongen om voor vegetarisch te kiezen. Het eten (en daar gáát het natuurlijk om) was kwalitatief overigens helemaal prima, niet alleen van smaak maar het zag er ook prachtig opgemaakt uit. Speciaal compliment voor het verrukkelijke dessert: iets omelet siberien-achtigs met chocola en ijs, heerlijk! De sympathieke bediening legde alles goed uit en vertelde van iedere gang uitgebreid wat het was. Ook de geadviseerde wijnen waren lekker. Klein minpuntje vond ik wel de lange wachttijden tussen de gangen door. Er waren weliswaar meerdere tafeltjes bezet maar het was zeker niet vol en met één vast menu zou je verwachten dat de doorloop iets vlotter zou kunnen. De wat spartaanse houten keukenstoeltjes maken een zit van in ons geval 3 ½ uur toch wat vermoeiend. Hoe dan ook: uiteindelijk voor mij toch een prettige eerste kennismaking. Ik ga zeker een keer terug (als ik zeker weet dat het een vleesweek is!)
InUtrecht D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Met een grote groep een drie-gangen menu gegeten met amuse vooraf. De amuse (haring met kippenvel en rode biet) vond ik ronduit vies, maar dat is wellicht persoonlijk. De lever bij het hoofdgerecht was verre van gaar heb ik laten staan. De gerechten waren origineel en gedurfd, maar helaas voor een deel slecht uitgevoerd. De bediening had zelfstandig besloten het diner veel later te serveren dan was afgesproken. We aten op het terras aan picknicktafels en die waren hard en oncomfortabel. De locatie is ongezellig en ver van het centrum. De wijnen zijn behoorlijk aan de prijs. Ik heb zelden zo slecht gegeten en ben met een naar gevoel weggegaan.
CarelCuisson .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Prima restaurant met lekker eten voor een goede prijs. Bijzonder hoe ze met hele normale producten (kip, bimi, zeekraal) orginele schotels kunnen neerzetten. De bedieding is attent en vriendelijk. De locatie is raar gekozen, vlak naast de prostitutie-straat, maar het terrein zelf is hip en ruim. Hier komen we zeker nog een keer terug!
Evelien O.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij de Klub. Heel originele gerechten, mooie presentatie en dat voor 30 euro. De service was goed met prettige ervaren bediening. De locatie is wat zoeken op een verlaten parkeerterrein maar binnen is het mooi aangekleed. Topavond!
Harm R.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Met de hele familie lekker uit eten. Eerst een drankje buiten op het terras en daarna verhuizen we naar binnen voor het eten. De bediening is erg vriendelijk en denkt goed mee wat handig is met een grote groep. Ook aan de kleine kinderen wordt gedacht. Ze mogen de kleurboeken lenen van de kinderen van de eigenaar. Ook is er een speelkeuken en wordt er zelfs een rondleiding door de echte keuken en de rest van het restaurant gegeven voor de kleintjes. De kok verteld gepassioneerd over het eten en alles smaakt even lekker. Eenvoudige ingrediënten met veel liefde en zorg bereid. Een mooi restaurant met een gemoedelijke industriële uitstraling. Echt een aanrader voor een gezellig avond met lekker eten!
T2011 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016

Hier heb ik al regelmatig gegeten en nog nooit het zelfde voorgeschoteld gekregen. Telkens worden mijn verwachtingen weer overtroffen met mooie wijn-spijs combinaties. Soms gedurfd met rode wijn bij het voorgerecht en wit bij het hoofd en als je glas tussen de gerechten door leeg is, wordt het gewoon bijgeschonken.

Een hele poos geleden was de Ode aan Bowie één groot feest, alles was tot in de puntjes Bowie. Wat moeten ze ook een plezier gehad hebben met het samenstellen van het menu.

Een keer besloten we, omdat het mooi weer was, op het laatste moment hier te gaan eten. Eerst gebeld of er nog plek buiten was, dat was zo. We moesten aan de picknicktafel zitten, dat vonden we wel jammer. Ook duurde alles, omdat het zo druk was, langer dan ik gewend was. Maar ze hebben het allemaal goed opgepakt. Er kwam een extra collega helpen en we hebben uiteindelijk een heerlijke avond buiten gehad.

Van de week zijn we er weer geweest, ik eet sinds een poos suikervrij. Bij de reservering vroeg ik of dat mogelijk was. Geen probleem! Wederom heerlijk gegeten, ik kreeg ongevraagd extra groenten naast het hoofdgerecht en de kok had zelfs een suikervrij dessert voor me gemaakt!

Google eens op 'Het perfecte terrasje' van Lebbis, de Klub is er één!
r V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Vrijdag hebben we hier heerlijk met een aantal vrienden gegeten en genoten van de kookkunsten van de keuken brigade. Leuk om te merken dat ik m'n vrienden kon verassen met de bijzondere lokatie en het heerlijke eten. Eerst een drankje op het terras, Los van een prettige bediening en heerlijk bier mag dit wel wat gezelliger aangekleed. wel erg kaal op het parkeerterrein hetgeen makkelijk wat gezelliger kan. Binnen worden we verrast met een heerlijk arrangement van wijn en eten startend met een appetizer; een bisque van langoustines. Daarna een entree van heerlijke vis met een palet van garnalen tot oester, echt heerlijk.
De bedieningis zeer enthousiast, betrokken, gedreven en legt echt op een goede manier uit wat we eten en waar we van proeven op wijn gebied. Na de vis is er een heerlijk hoofdgerecht met een haantje op een bedtje vena verschillende boontjes en een knakworst. na deze gang volgt een kaasplankje met heerlijke kazen. Eigenlijk herken je daar een goed restaurant aan, aan de keuze van de kazen. Nou hier zijn ze heerlijk, smaakvol en zeker geen obligate keuze. We sloten de avond af met een heerlijk toetje met een pannenkoekje met bananenvulling en een vers vruchtenijs
nies aan veranderen, gewoon gaan genieten!
Sanne R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Leuke setting, een beetje oud-industrieel. De open keuken is fijn, kan je meekijken wat daar gebeurt. Ik heb hier vaker geluncht. Ik vind het fijn dat er een vrij beperkte keuze is, dat maakt het voor mij makkelijk. De gerechten worden bepaald door de grote hoeveelheid originele, verse en kwalitatief hoogwaardige ingrediënten. Ik had een salade met verschillende soorten peulvruchten en bietjes. Goede balans tussen de ingrediënten en de dressing. De hoeveelheid vind ik wat mager. De bediening is vlot en attent. Fijne plek.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Afgelegen locatie en dan toch een restaurant beginnen, dat moet wel goed zijn anders red je het niet. En dat is hier precies het geval. Mooie tent, jong publiek en heerlijk gegeten. Ben niet zo van thema avonden, want dan kun je inderdaad op een groenteavond terecht komen. Dat lijkt me dan minder prettig. Beter om van te voren te informeren.
Leuke bediening, gaat ogenschijnlijk moeiteloos. De wijnkaart was niet meer beschikbaar, op 1 wijn na. Wat er wel was , was heerlijk maar niet verassend. Dat hoort denk ik bij het soort tent, het is niet zo gereguleerd en het komt zoals het komt.
Valentijn S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Gisteravond gegeten voor het eerst in de Klub. Gelukkig gereserveerd want alle tafeltjes zijn bezet. Binnen is het warm en gezellig, met een mooie open keuken waar hard gewerkt wordt. Gister en vandaag is het thema Ode aan het Lam: 3-gangen voor €27,50 met uitbreiding van kaasplankje mogelijk. Over het eten zijn we blij verrast: lekkere lamstong met 4 verschillende soorten groenten, die op verfijnde wijze rondom het vlees opgediend wordt. Heerlijke combinatie van smaken. Hoofdgerecht was lam op twee manieren plus groenten: lekker, smaakvol en ruime portie. Vervolgens kaasplankje met 5 (!) verschillende kazen, lekker brood, walnoten, druifjes en dadels. Wederom erg lekker! Vanwege de ruime porties hebben we nagerecht overgeslagen, hetgeen geen probleem voor keuken was en niet in rekening werd gebracht door ober.
Wijnen uit wijnarrangement pasten goed bij menu: zachte rode wijnen, die de smaken van het lam versterkten.
Nog even met sous-chef gepraat over de wekelijks verschillende Odes, waaruit vakmanschap, creativiteit & een deskundige visie blijkt.
Complimenten voor de koks en attente bediening, want we voelden ons in de watten gelegd tegen een betaalbare prijs, waardoor we zeker terug komen!
KoosKrabbers .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Als je aan komt rijden denk je wtf. Maar als je binnenkomt is het gezellig. Hippe mensen, mooie mensen. Serveerster is tikje ondeugend. Weet niks van wijn. Maar doet goed alsof. Maar dan komt het eten. Heerlijk. Smaken. Proeven. Snotverkouden. En doen alsof je al die moeilijke ingrediënten kent. Het toetje was geweldig. Ik kom hier weer. Lekker teut weer naar huis gegaan.