De Klub

Zondag Geslo

Jouw recensie over het restaurant De Klub

Sjoerd D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Met groep van 12 een het geven van diverse cursussen afgesloten. Iedereen genoot van de gerechten en was lovend over De Klub.
Kim A.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Goede ambiance, erg leuk en kundig personeel. Wij kozen een viergangenmenu met daarbij een wijnarrangement, het was werkelijk heerlijk! De wijnen perfect geselecteerd en de gerechten zeer bijzonder, smaakvol en mooi gepresenteerd! Een heerlijke avond gehad! Een parel in Utrecht.
annet V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Leuke plek, goed bereikbaar met de auto, het eten zag er mooi uit, maar de kwaliteit/smaak zeer teleurstellend. Echt slecht was het vegetarische hoofdgerecht een stukje gekookte raap met een dunne saus die naar eekhoorntjesbrood zou moeten smaken vergezeld van aardappelpuree en kool. Ook niet vullend genoeg voor hoofdgerecht
Fred C.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Mooie ambiance. Prettige bediening. Het hoofdgerecht, kip met 3 bewerkingen van aardappel was precies wat het beloofde. En het voegde er niets aan toe. Jammer. De andere gangen waren lekker.
Margret L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Porties mogen wel iets groter zijn, vooral voor het hoofdgerecht.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Prettige avond met goed eten en goede wijn. Wij komen zeker een keer terug.

Wel een beetje belachelijk dat ik minimaal 120 tekens moet invullen om aan te geven dat ik tevreden ben.
Het restaurant is duidelijk beter dan de website www.iens.nl
Dit stukje jouw commentaar is duidelijk niet door de website getest op gebruikers vriendelijkheid.
Wellicht dat ze zich zelf ook moeten laten testen.

Ik ben benieuwd of jullie er wat mee doen en het laten staan.
jan K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Deconstructie van erwtensoep en hutspot is een geniale vondst. En zeker als het op deze manier wordt gedaan. Bijpassende wijnen zijn weer goed getroffen zoals ik gewend ben. De wat langere wachttijden komen heel goed van pas tijdens een zakelijk bijeenkomst waarin veel moet worden overlegd.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij de Klub, alles was een verrassing!
Personeel is vriendelijk en kundig. Er is genoeg tijd tussen de gangen, maar niet te veel waardoor je lekker in een flow zit.
Dirkjan B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten op een flink drukke avond. Naast een vol restaurant werd er nog een extra zaal vol mensen bediend. Niets van gemerkt - alles liep op rolletjes. Knap om op zo'n drukke avond alles prima te verzorgen en aandacht te houden voor de afzonderlijke tafels.
De sfeer was gezellig, het bedienend personeel persoonlijk en attent, en het eten erg lekker!
Top!
miloutje_beutler .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gelunched bij de Klub. Het is er heel tof ingericht en het eten is goed, geen toegevoegde troep maar gewoon eerlijk met verse ingrediënten die je vaak bij andere restaurants niet ziet.
Jip L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Lekker gegeten. Begin van de avond erg druk en daardoor galmen. Later beter. Goede gastheer en lekkere gerechten. Bloedworst is niet voor iedereen een toegankelijk gerecht
ELI_ .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Afgelopen weekend voor het eerst bij de Klub gegeten: Ode aan de amuse avond. Het waren originele en verfijnde gerechten, maar we moesten erg lang wachten met vieze borden voor onze neus (na de eerste gang wat een klein hapje was, ruim een uur) en de porties waren zeer klein. We zaten na 3 gangen echt niet vol terwijl we geen grote eters zijn.. ook zou ik slakken en oesters niet zo snel als verrassingsgerecht opdienen terwijl aangegeven is dat we bijv. niet van gamba's en inktvis houden.
Sarah W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Elke week een wisselend 3-gangen menu of een daghap. Ik heb er 3 maal gegeten, altijd het 3-gangen menu. Elke keer een feest. Goede combinaties van smaken en structuren. Goede afwisseling tussen groente, vlees, vis en aardappel/rijst/granen etc. zo gekozen en bereid dat het samen een goed gebalanceerd gerecht maakt. Niet te groot maar ook zeker niet te kleine gerechten. Goede bediening met kennis over de bijpassende wijnen. Al met al mijn favoriete restaurant in Utrecht!
Michelle C.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Gister voor het eerst een bezoek gebracht aan de Klub. Bij aankomst worden we snel opgemerkt en we mogen een tafeltje uitkiezen. De uitleg over het concept is iets laat naar mijn idee maar dat mag de pret niet drukken: er wordt goed rekening gehouden met allergie, timing ook super en lieve bediening. Om dan nog niet eens te spreken over het eten: super! Erg vernieuwend en smaakvol, bijzondere combinaties. Aanrader dus!
Werner D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Recept voor een geslaagde avond: gerookte biertjes drinken (Smokey the Barracuda) bij de naastgelegen brouwerij en daarna aanschuiven bij Klub. Gisteravond gekozen voor het 3-gangen vegetarisch menu. Op het schoolbord stonden de bouwstenen waarvan de smaken op het eetbord fenomenaal samenkwamen.

Je moet het ook maar verzinnen: voor het hoofdgerecht babymais, minichampignons, paprika in twee bereidingen en polenta aftoppen met staartjes monniksbaard... Dan heb je in elk geval een schilderijtje op je bord. Maar smaakt het ook? Dacht het wel: elke hap een (groot) feest! En dan mag je ook nog lekker in de open keuken staren naar de gloedvolle overgave waarmee alles in elkaar wordt gezet.

Op dit moment misschien wel het beste restaurant van Utrecht. Enige nadeel: slechte akoestiek en altijd vol. Beetje experimenteren met geluiddempende panelen zou beslist geen kwaad doen.
Ilse E.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gisteren voor het eerst bij de Klub gegeten. Dit restaurant is het omfietsen waard! Thema was truffel. Start was een heerlijke mousserende brut uit Frankrijk met daarbij een oester. Als voorgerecht een risotto met o.a. parmezaan & verse zomertruffel. De Portugese cabernet sauvignon/allicante was een goede begeleider. Als hoofd een heerlijk stukje hert, met daarbij een Montepulciano. Deze combinatie was redelijk. De afsluiting met het dessert en kaas was tevens van hoog niveau.

Leuke, aandachtige bediening. Mooie gerechten, fijne bijpassende wijnen. Dus dit restaurant is het omfietsen meer dan waard!
Valentijn S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gisteravond met een vriend gegeten bij De Klub, met deze keer het weekendthema Ode aan het Bos. Zowel voor mij als carnivoor als mijn tafelgenoot vegetarisch was het smakelijk eten.
Als een etentje begint met een amuse, dan weet je dat je goed zit. Verder voorgerecht met paddenstoelen, pecorino en quinoa was gezond met Italiaanse twist. Hoofd bij mij hert (zeer mals en ruime portie) en tafelgenoot kingboleet (grote champignon met veel smaak) met een heerlijke truffelportobellopuree en bosbessen. Nagerecht was een bijzondere pompoentaart met bosvruchtenchutney en botercrème.
Heerlijk, verrassend, veel smaken (bij hoofdgerecht teveel) door elkaar! In dat opzicht ben ik het niet met vorige recensist eens over degelijk eten en haute cuisine personeel.
Dus lekker eten op een hippe, industriële plek met een vlotte, zeer vriendelijke bediening. O ja, en goed betaalbaar voor 3-gangen+ amuse menu van 29,95 euro met 2 drankjes, was 35 euro in totaal.
Johannes D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Deze week met een groep gegeten in De Klub. Het was hier mijn eerste ervaring, na enthousiaste aanbevelingen door enkele collega's. Je moet de wat troosteloze omgeving (industrieterrein) en de weinig uitnodigende entrée (via een groot hek en een wat rommelig ogende parkeerplaats) voor lief nemen, maar eenmaal binnen is het prima, vooral dankzij de prettig informele sfeer en de gastvrije en aardige bediening. Het decor binnen is nogal industrieel, daar moet je van houden, maar het is ook leuk om de kok min of meer naast je bezig te zien in de open keuken. We werden wat overvallen door de mededeling dat er deze dag sprake was van een verrassingsmenu (op zichzelf best leuk en spannend) met in het hoofdgerecht keuze uit uitsluitend vis of vegetarisch. Geen vlees dus. Dit klopte niet met het menu dat via de site kon worden gedownload, bij bestudering achteraf bleek dat een menu van een week éérder. Beetje slordig dus. Kennelijk is het uitgangspunt: de ene week vlees of vegetarisch, de andere week vis of vegetarisch. Eerlijk gezegd vind ik dat toch een te smalle keuze. Waarom niet altijd keuze uit vlees, vis of vegetarisch?? Als je geen visliefhebber bent wordt je dus gedwongen om voor vegetarisch te kiezen. Het eten (en daar gáát het natuurlijk om) was kwalitatief overigens helemaal prima, niet alleen van smaak maar het zag er ook prachtig opgemaakt uit. Speciaal compliment voor het verrukkelijke dessert: iets omelet siberien-achtigs met chocola en ijs, heerlijk! De sympathieke bediening legde alles goed uit en vertelde van iedere gang uitgebreid wat het was. Ook de geadviseerde wijnen waren lekker. Klein minpuntje vond ik wel de lange wachttijden tussen de gangen door. Er waren weliswaar meerdere tafeltjes bezet maar het was zeker niet vol en met één vast menu zou je verwachten dat de doorloop iets vlotter zou kunnen. De wat spartaanse houten keukenstoeltjes maken een zit van in ons geval 3 ½ uur toch wat vermoeiend. Hoe dan ook: uiteindelijk voor mij toch een prettige eerste kennismaking. Ik ga zeker een keer terug (als ik zeker weet dat het een vleesweek is!)
InUtrecht D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Met een grote groep een drie-gangen menu gegeten met amuse vooraf. De amuse (haring met kippenvel en rode biet) vond ik ronduit vies, maar dat is wellicht persoonlijk. De lever bij het hoofdgerecht was verre van gaar heb ik laten staan. De gerechten waren origineel en gedurfd, maar helaas voor een deel slecht uitgevoerd. De bediening had zelfstandig besloten het diner veel later te serveren dan was afgesproken. We aten op het terras aan picknicktafels en die waren hard en oncomfortabel. De locatie is ongezellig en ver van het centrum. De wijnen zijn behoorlijk aan de prijs. Ik heb zelden zo slecht gegeten en ben met een naar gevoel weggegaan.
CarelCuisson .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Prima restaurant met lekker eten voor een goede prijs. Bijzonder hoe ze met hele normale producten (kip, bimi, zeekraal) orginele schotels kunnen neerzetten. De bedieding is attent en vriendelijk. De locatie is raar gekozen, vlak naast de prostitutie-straat, maar het terrein zelf is hip en ruim. Hier komen we zeker nog een keer terug!