De Kloosterkeuken

Hagestraat 12 2011 CV Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant De Kloosterkeuken

Bourgondische ambiance

Deze historische locatie in een van de oudste stukjes van Haarlem deed in de 15e eeuw dienst als gastenhuis voor de arme lieden. Nu koken ze op hoog niveau: Frans georiënteerde gerechten bereid met verse seizoensproducten. De studenten van de horecavakopleiding in de bediening zorgen voor een vrolijke stemming in het restaurant.

Meer informatie over restaurant De Kloosterkeuken

• Kom je met de auto?
    Ons restaurant is gesitueerd in het Rosenstock-Huessy huis.

Dinsdag t/m Vrijdag - 18.00 - 22.30 uur (binnenlopen tot max. 20.30 uur)
Zaterdag, Zondag en Maandag gesloten, eventueel op aanvraag.

Jouw recensie over het restaurant De Kloosterkeuken

Ria V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Met 4 vriendinnen heerlijk gegeten na een dagje Amsterdam. Het eten was heerlijk en we gingen heel voldaan naar huis.
Philip M.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Moeite om te kiezen op de kaart, veel lekkere dingen! Ik kan de Kloostertuin van harte aanbevelen, en al helemaal gezien hun doelstellingen!
Mathilde D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Pre’ kerst diner genoten het was geweldig.
Zeer goed wijn aragement, geweldige service, zeer mooi versierd restaurant. Zeer geweldige eetervaring .
We aten een trio van rollade van parelhoender, rollade van tongfilet met gamba, huis gerookte zalm diverse sausjes. Alles goed opsmaak.
Daarna een paddestoelen soep om je vingers bij af te likken.
Hoofd gerecht, zeer malse hertenbout met garnituur, tonkaboon jus.
Als kaas hadden we stilton in port op een rozijnenbrood crouton.
Zeer lekker dessert chocolade bavroise met rood fruit soep.
De nieuwe stoelen zitten super.
Wijnargement, het eten super prijs kwaliteits verhouding.
Robert J.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Coby A.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Leuk restaurant, met een goed concept en heerlijk eten
Heleen F.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Een bijzondere plek met bijzondere mensen voor een fantastische avond !
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Prettig en gezellig
Leuke ambiance!
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Bijna een jaar geleden dat we hier hadden gegeten. We waren toen al erg enthousiast. Ook vandaag kregen we weer verrassende gerechten voorgeschoteld. Echt super lekker gegeten. Echt top hoe deze leerlingen worden opgeleid. De Kloosterkeuken krijgt van ons een dikke vette tien. We komen zeker weer eens terug.
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij jullie en komen zeker een keer terug!
M. S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Voor het eerst gegeten bij de Kloosterkeuken. We hebben prima gegeten en de bediening was super aardig. Niet alles ging vlekkeloos, maar dat maakte niks uit. De vriendelijkheid maakte alles goed. Lekkere gerechten voor een goede prijs en geen moeite was teveel. Omdat wij geen vlees eten, werd er meteen een vegetarische amuse gemaakt! Top!
Nelly S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Voor de 2de x hier gegeten, geweldig!
Samen met gezin en onze buren, iedereen vond het fantastisch.
Het is er super gezellig, hele bijzondere inrichting, het eten is erg lekker.
De bediening was ook deze x weer uit de kunst, hele lieve mensen die het echt in de vingers hebben, groot kompliment voor jullie allen.!!!
Wij hebben zeer genoten, dus tot gauw maar weer, fam Stolk.
Selina V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Het eten was erg lekker en was mooi opgediend. Ambiance van het restaurant was erg mooi met een stuk geschiedenis. Een restaurant met uitstraling. Het concept van de jongens en meiden die daar werken vinden wij erg goed, zo geef je iedereen een kans. Echt top!!
We zullen dit restaurant ook zeker aanraden bij andere.
Anneloes S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Bij binnenkomst bijna weggegaan omdat we twijfelden of we wel goed zaten. Laat je niet afschrikken door de kerkmuziek! Eenmaal in het restaurant waren wij blij verrast met de locatie, het heerlijke eten en de bediening! Eten iets aan de dure kant voor de hoeveelheid maar dan wel incl lekkere amuses. Door de maatschappelijke functie een extra mooie plek! Leuke bediening.
Heleen F.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Een bijzondere plek om te eten, vanuit historisch oogpunt maar ook vanuit maatschappelijk oogpunt. Heerlijk restaurant in alle opzichten!
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heel plezierig en goed restaurant met mooie kaart, ook vegetarisch op niveau, mooie wijn en met prettige bediening. De recente aanpassingen aan het gebouw en de binnentuin zijn prachtig! Ik kom er graag.
Sebastian V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
zeer schappelijke prijs voor een voortreffelijk 3-gangen diner, sfeervolle ambiance, hoffelijk personeel. kwaliteit van eten verrassend hoog, gerekend dat het door koks in opleiding word bereid.
al met al, vernieuwde ervaring!
sanneueffing .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
De gerechten waren super goed gebalanceerd, de ingrediënten van top-kwaliteit en de service heel fijn. Je proeft hoeveel zorg er in zit! Al met al een betere ervaring dan bij vergelijkbare restaurants. Helemaal voor de prijs. Top!
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Ontvangst zeer goed. Bediening en eten uitstekend. Advies wijn top. Erg geslaagde avond. ???? ????
annelies W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het was weer geweldig! Heerlijk eten, hartelijke en professionele ontvangst en we hebben lekker in de tuin gezeten. Een aanrader!
T. K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Voorgerecht was heerlijk, maar het hoofdgerecht, een biefstuk en vis viel erg tegen. Vond het ook bijzonder dat je nog apart voor de frietjes moest betalen. Bediening was heel vriendelijk.
Beste heer /mevrouw Kootstra
wat jammer om te horen dat uw hoofdgerecht tegenviel. Graag hadden wij dit opgelost als u het bij ons aangegeven had. Bij elk hoofdgerecht zit al een groente/aardappel garnituur vandaar dat wij de frieten apart berekenen. Dit staat ook op de kaart vermeld.
Graag zien wij u terug bij ons.
Met vr. gr, namens de Kloosterkeuken, Richard de Groot (Maître)