De Kloosterkeuken

Hagestraat 12 2011 CV Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant De Kloosterkeuken

Bourgondische ambiance

Deze historische locatie in een van de oudste stukjes van Haarlem deed in de 15e eeuw dienst als gastenhuis voor de arme lieden. Nu koken ze op hoog niveau: Frans georiënteerde gerechten bereid met verse seizoensproducten. De studenten van de horecavakopleiding in de bediening zorgen voor een vrolijke stemming in het restaurant.

Meer informatie over restaurant De Kloosterkeuken

Dinsdag t/m Vrijdag - 18.00 - 22.30 uur (binnenlopen tot max. 20.30 uur)
Zaterdag, Zondag en Maandag Gesloten

Nicoline V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Mooi restaurant in een leuke buurt, centraal in Haarlem maar buiten de drukte van de Grote Markt. Sympathiek concept met jongeren die opgeleid worden. Bediening was goed, maar eten viel een beetje tegen. Niet bijzonder en met weinig liefde gepresenteerd.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Niet alleen een culinair hoogstandje van de chef-kok en de service door de maître (de complimenten), maar wat mooi dat de jeugd daar een kans krijgt iets van hun (nu al) moeilijke leven te maken. Ze doen het super goed op hun manier. Bovendien op een leuke plek en een religieuze sfeer.... met andere woorden... een gezegende maaltijd!
Mirjam N.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Gastvrije ontvangst, ontspannen sfeer, heerlijk gegeten. We komen graag terug.
ronald.gerritsen .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Christina V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
In 1woord fantastisch,heerlijk eten,prachtig opgediend ,een mooie prijs voor een goede kwaliteit en zeer gastvrij,iets om weer terug te komen in een gezellig restaurant
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten. Erg verrassende entree hihi maar zo leuk! Mooie menukaart met verrassende gerechten. Ontzettend leuk opgemaakte borden en zo lekker! Drie gangen menu voor 27,50 en grote keus uit verschillende gerechten . Mooi om te zien hoe jongeren opgeleid worden voor een mooie toekomst. Ze zijn zeer gemotiveerd en werken leuk met elkaar samen. Complimenten voor de opleiders. Dit restaurant kunnen we iedereen aanbevelen en we komen hier zeker nog eens terug. Een dikke vette 10 voor jullie!
Hannie S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten voor een redelijke prijs.
Ernst D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prima restaurant, sfeervol, goede keuken, vriendelijk geprijsd, aardige wijnkaart. De vriendelijke meiden in de bediening zijn het vak aan het leren, maar dat is geen moment storend. Een aanrader!
Ella S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een verrassende omgeving!
Hartman M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Lekker eten in een prima sfeer, heerlijke huiswijn, prettige bediening.
Im H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Wat een ontzettende leuke locatie om een avond uit eten te gaan. In eerste instantie toen we buiten stonden dachten we waar komen we nu terecht maar eenmaal binnen is de verrassing compleet. In de hal klinkt religieuze muziek maar eenmaal door de deur wordt je compleet verrast. Voor het eten geld dat de prijs-kwaliteit verhouding uitstekend is, zelfs voordelig te noemen. Wij hebben in tijden niet op zo'n leuke locatie gegeten. Een absolute aanrader. Houdt er wel rekening mee dat dit restaurant in het weekend (helaas) gesloten is.
Rick S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Erg lekker gegeten. Sfeervolle verassende inrichting. Goed concept. Op het eind een leuk gesprek gehad met de kok over het pand, de zelfgestookte likeuren en zijn bijzondere personeel. Heerlijke avond!
lilian N.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
ik zou niet weten waar ik moet beginnen. personeel heeft geen idee waar ze het over hebben. of het lag aan het meisje kan ook. de tafels waren veel te krap. ik kom hier niet zo 1 2 3 terug
Pierre W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Lekker eten, constante kwaliteit en altijd een prettige sfeer en natuurlijk een fraaie ruimte. Vriendelijk personeel. Aanrader!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Op een verrassende plek ligt een mooi (en ook verrassend) restaurant verscholen. Vriendelijke en ontspannen sfeer met prima eten!
Carla W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gezellig, leuke gerechten ongedwongen sfeer.
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Verrassend om in de oude keuken van dit kindertehuis te eten. Het eten is heel goed, veelzijdig en vol van smaak. Genoeg groentes. Het vlees van de hertenbiefstuk is goed mals gebleven. En de bramenbavarois proeft ook echt naar bramen. De bediening verloopt vlot, ze zijn attent en vriendelijk. Hoge kwaliteit voor een schappelijke prijs.
Menno D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker eten op een mooie locatie en wat een leuke bediening! We kwamen aanwaaien en eigenlijk zaten ze vol. Toen we buiten stonden kwam er iemand achter ons aan gerend; er had net iemand afgezegd en er was toch plek. Dat enthousiasme had het personeel de hele avond en het eten was echt uitstekend, zeker gezien de schappelijke prijzen. Leuk en goed concept als opleidingsrestaurant voor jongeren die hun diploma kunnen hslen en bovendien erg goed uitgevoerd. De volgende keer reserveren we!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Gisteren bij Kloosterkeuken gegeten. Menu voor 25 euro met op de kaart leuke gerechten. Voorafgaand ook nog een amuse en brood gekregen. Mosselen vooraf waren prima. Hoofdgerecht schol met gambastaart, waarbij de smaken wat vlak waren, de safraansaus was lekker maar had iets meer mogen zijn. Het kaasplankje was erg goed. De service was prima en omdat wij dicht bij de bar zaten, kregen we goed mee met hoeveel geduld het redelijk onervaren personeel werd aangestuurd en daardoor goed hun werk kon doen. Aan enthousiasme bij het personeel geen gebrek. Ga hier zeker nog eens eten.
Yolajori N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
zeer sfeervol, bijzonder en gezellig. We hebben heel goed gegeten.
Aan te bevelen!