De Kloosterkeuken

Hagestraat 12 2011 CV Haarlem Nederland Kaart

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant De Kloosterkeuken

Bourgondische ambiance

Deze historische locatie in een van de oudste stukjes van Haarlem deed in de 15e eeuw dienst als gastenhuis voor de arme lieden. Nu koken ze op hoog niveau: Frans georiënteerde gerechten bereid met verse seizoensproducten. De studenten van de horecavakopleiding in de bediening zorgen voor een vrolijke stemming in het restaurant.

Meer informatie over restaurant De Kloosterkeuken

• Kom je met de auto?
    Ons restaurant is gesitueerd in het Rosenstock-Huessy huis.

Dinsdag t/m Vrijdag - 18.00 - 22.30 uur (binnenlopen tot max. 20.30 uur)
Zaterdag, Zondag en Maandag gesloten, eventueel open op aanvraag.

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant De Kloosterkeuken

René V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Zoals gebruikelijk goede prijs kwaliteit verhouding!
Coya L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Sfeervolle gelegenheid met geweldige originele gerechten. Vriendelijk personeel en prettige ontvangst. De hele kloostersfeer is perfect behouden gebleven , waaronder de kloostermuziek in de gang.
Wij zijn zeker van plan vaker van uw gelegenheid gebruik te maken. Hartelijk dank.
MIa V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Geweldig drie gangenmenu. Elke keer dat ik hier dineer is het weer uitstekend. Top kwaliteit voor weinig......
Weer een geweldig culinairebavond geha
Hijme S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Wat een geweldige ervaring. Binnenkomst met stemmige muziek, fijne sfeervolle plek om te zitten, niet opgepropt en fantastisch eten, kortom een superavond
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Zo gastvrij, vriendelijk en sfeervol zie je zelden.
Heerlijk eten, super vriendelijke bediening.
Een lieve verrassing voor m'n moeder voor haar verjaardag bij het dessert maakte het helemaal compleet.Dank jullie wel!
Wij komen terug en ik neem dan mn hele gezin mee!
Klaus A.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Al een tijde geleden dat wij hier gegeten hebben. Op zich een van onze Haarlemse favorieten. Dit keer hadden wij voor her voor- en hoofdgerecht veggie gekozen en dat was helaas niet zo heel erg leuk. Alles wat saai zonder smaak. Ook de caramel pudding was niets. De frietjes waren dan de hoogte punt en de rode huis wijn(Syrah&Grenache). was ook zeer lekker. Wij vinden de Kloosterkeuken nog steeds een prima restaurant qua sfeer en concept maar dir keer hadden wij echt meer verwacht.
Els F.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Een leuk restaurant met prima sfeer en super lekker eten!! Wij komen hier zeker nog eens terug!
A.M. V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Zoals altijd heel gastvrij, vriendelijk, heel lekker gegeten in een hele sfeervolle, bijzonder en gezellig ingerichte ruimte.
Marga W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Geweldig lekker eten, vriendelijk personeel en een prachtige, historische locatie. Net buiten het centrum, maar een bezoek meer dan waard. Hier gaan we vaker eten!
Menno L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Heerlijk gegeten!
Virginia K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Heerlijk gegeten, fijne sfeer en hele vriendelijke bediening. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar...
Genna O.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk gegeten, goede sfeer en fantastische bediening!
Henriette D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Leuke plek, vrij rustig, lekker eten, vlotte bediening, lekkere wijn, lekkere hertenbiefstuk gekozen, leuk ingericht, wat moet ik er verder van zeggen
Marga P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Alles was prima, behalve dat er met nog etende gasten in beide eetruimtes alvast met chloorwater werd gedweild in de keuken en tussenliggende gang. Dus toen wij van de achterste eetruimte langs de keuken liepen om weer naar huis te gaan kwamen de chloordampen onze neuzen binnen en was de heerlijke smaaksensatie van alles en de herinneringen daaraan ineens weg en dat was erg jammer. Dus mijn advies: wachten met schoonmaken met chloor of andere sterk ruikende schoonmaak middelen, zolang er nog gasten in jullie restaurant zijn.
Xandra M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Het leukste restaurant van de stad. De sfeer is echt geweldig: knus, origineel en authentiek. Het personeel bestaat uit lieve jonge mensen die er echt iets van willen maken. En dat gaat ze goed af! Heel leuk zijn de vele katholieke snuisterijen en de gregoriaanse muziek op de gang, evenals de geestige bordjes 'broeders' en 'zusters' op het heren-en damestoilet.
Prima wijn.
Eén klein dingetje zou verbeterd kunnen: de borden voorverwarmen, zodat het eten warmer blijft. Als men even moet wachten totdat ieder zijn gerecht heeft, koelt het op koele borden wel snel af. Verder een toptent!
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Sympathiek initiatief en met een mooi menu met ruimte keuze heel goed ingevuld. We komen terug!
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Leuke bijzondere locatie en een menukaart met voldoende keuze uit prima gerechten. Wijnkaart geeft tevens voldoende keus. Bediening is in opleiding en doet zijn/haar best onder toeziend oog van chef.
Er is een grote eetzaal en een kleinere intiemere eetkamer. Wij hebben gegeten in de grote eetzaal welke wel direct aan de spoelkeuken grenst wat bij binnenkomst wel een wat vreemde geur gaf. Klein verbeterpuntje?
Carla O.
Heerlijke plek, vriendelijk bediening
Frank O.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Fantastisch restaurant met mooi concept. Coquilles en hertebiefstuk zijn aanraders! Vriendelijke bediening en zeer goede prijs-kwaliteit verhouding, wij komen zeker terug!
Thies R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Ik ben sowieso geen liefhebber van muziek in restaurants. Maar hier gebeurde iets dat naar mijn smaak reis is zoals het hoort: hoe meer gasten er waren, hoe zachter de muziek werd gezet. Bravo!