De Kloosterkeuken

Hagestraat 12 2011 CV Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant De Kloosterkeuken

Bourgondische ambiance

Deze historische locatie in een van de oudste stukjes van Haarlem deed in de 15e eeuw dienst als gastenhuis voor de arme lieden. Nu koken ze op hoog niveau: Frans georiënteerde gerechten bereid met verse seizoensproducten. De studenten van de horecavakopleiding in de bediening zorgen voor een vrolijke stemming in het restaurant.

Meer informatie over restaurant De Kloosterkeuken

• Kom je met de auto?
    Ons restaurant is gesitueerd in het Rosenstock-Huessy huis.

Dinsdag t/m Vrijdag - 18.00 - 22.30 uur (binnenlopen tot max. 20.30 uur)
Zaterdag, Zondag en Maandag gesloten, eventueel op aanvraag.

Helen V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Ontvangst zeer goed. Bediening en eten uitstekend. Advies wijn top. Erg geslaagde avond. ???? ????
Annelies W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het was weer geweldig! Heerlijk eten, hartelijke en professionele ontvangst en we hebben lekker in de tuin gezeten. Een aanrader!
T. K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Voorgerecht was heerlijk, maar het hoofdgerecht, een biefstuk en vis viel erg tegen. Vond het ook bijzonder dat je nog apart voor de frietjes moest betalen. Bediening was heel vriendelijk.
Beste heer /mevrouw Kootstra
wat jammer om te horen dat uw hoofdgerecht tegenviel. Graag hadden wij dit opgelost als u het bij ons aangegeven had. Bij elk hoofdgerecht zit al een groente/aardappel garnituur vandaar dat wij de frieten apart berekenen. Dit staat ook op de kaart vermeld.
Graag zien wij u terug bij ons.
Met vr. gr, namens de Kloosterkeuken, Richard de Groot (Maître)
thomas S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Super gezellige plek, leuke bediening en lekker eten, Top!
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heel gezellige en romantische avond gehad. Heerlijk gegeten en gedronken met vriendelijke en prima service.
Helaas was de tuin niet open, ondanks dat het een van de heetste dagen van het jaar was, vanwege de wind. Maar het was een heel geslaagde avond.
siskoen .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Fantastische ambiance, en bijzondere lokatie; familielid van een vriendin die gister mee was, is vroeger WEES geweest bij de nonnen. Mooie anekdote !
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Was een erg fijne avond. Zeer vriendelijke bediening. Snel maar niet te snel. Mooie opgediende erg lekkere gerechten. Veel uitleg over het gebouw. Antwoord op alle vragen. Namen uitgebreid de tijd hiervoor.
De twee eetzalen zijn zeer sfeervol en toepasselijk aangekleed.
TOP-avond gehad en de rekening was zeer schappelijk.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten, aardige bediening, sfeervolle omgeving! Wij zullen de kloosterkeuken zeker aanbevelen aan vrienden en bekenden
P. R.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Het restaurant ziet er keurig en apart (oude kloosterkeuken) uit, wij werden keurig te woord gestaan en kregen waar nodig netjes uitleg. Wij zullen de Kloosterkeuken zeker aanbevelen!!
LM V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Sfeervol en mooie ruimtes. Lekker eten voor goede prijs. Topper om terug te komen.
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heerlijk gegeten, gerecht zag er mooi en goed verzocht uit.
Anga V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Verrassend menu met aparte dingen. Smaakt allemaal prima. Mooi oud klooster en leuk ingericht met al die heiligenbeelden. En de gezangen in het broeders en zusters toilet maken het helemaal af
Nicoline A.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Erg lekker gegeten, leuke sfeer.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Super lekker gegeten heel, vriendelijk geholpen
Abraham S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Op de stoel een kussen zou wel fijn zijn! Prima prijs/kwalitijd
Hier wordt je echt blij van????
Beste heer Scheffer, binnenkort (4 mei) hebben we nieuwe stoelen dus dan zit u ook weer lekker bij ons! Hopelijk zien we u snel weer.
Met vriendelijke groet, namens de Kloosterkeuken, Richard de Groot (Maître)
Anita O.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Het blijft een bijzondere plek, verscholen achter een gewone gevel vind je een geschiedenis die terug gaat naar 1500. Het eten is heerlijk, wij gingen voor de kroket, zalm, roodbaars met heerlijke saus. Toch nog een dessert gedaan, bitterkoekjes bavarois en terrine van witte chocola en rabarber. Alles zeer aan te raden, met zorg gemaakt.
Na afloop hebben we nog een bijzonder gesprek gehad met de chefkok. Dank voor de mooie geschiedenis van de kloosterkeuken en het verhaal om jongeren de kans te geven het vak te leren. Succes, wij komen met anderen gauw weer terug.
inge V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Superleuk restaurant met hele lieve gemotiveerde mensen, die iets speciaals neerzetten en anderen vooruit willen helpen .. heel lekker gegeten.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, verrassende combi's, leuke plek en fijne bediening!
Annemarie W.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Exclusief eten voor een schappelijke prijs. Borden waren mooi opgemaakt. Bijzonder vriendelijke bediening en prettige sfeer. Absolute aanrader en wij komen zeker nog eens terug.
sigrid W.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Kloosterkeuken is een leuk restaurant met een maatschappelijke doelstelling. Prima gerechten met een goede prijs kwaliteit verhouding. Wij moesten wel wat lang wachten op het hoofdgerecht en een van de gerechten was koud. Dit werd echter direct opgelost met excuses van de chef.