De Kloosterkeuken

Hagestraat 12 2011 CV Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant De Kloosterkeuken

Bourgondische ambiance

Deze historische locatie in een van de oudste stukjes van Haarlem deed in de 15e eeuw dienst als gastenhuis voor de arme lieden. Nu koken ze op hoog niveau: Frans georiënteerde gerechten bereid met verse seizoensproducten. De studenten van de horecavakopleiding in de bediening zorgen voor een vrolijke stemming in het restaurant.

Meer informatie over restaurant De Kloosterkeuken

Dinsdag t/m Vrijdag - 18.00 - 22.30 uur (binnenlopen tot max. 20.30 uur)
Zaterdag, Zondag en Maandag Gesloten

inge V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Superleuk restaurant met hele lieve gemotiveerde mensen, die iets speciaals neerzetten en anderen vooruit willen helpen .. heel lekker gegeten.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, verrassende combi's, leuke plek en fijne bediening!
Annemarie W.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Exclusief eten voor een schappelijke prijs. Borden waren mooi opgemaakt. Bijzonder vriendelijke bediening en prettige sfeer. Absolute aanrader en wij komen zeker nog eens terug.
sigrid W.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Kloosterkeuken is een leuk restaurant met een maatschappelijke doelstelling. Prima gerechten met een goede prijs kwaliteit verhouding. Wij moesten wel wat lang wachten op het hoofdgerecht en een van de gerechten was koud. Dit werd echter direct opgelost met excuses van de chef.
ka1981 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Super kwaliteit voor een goede prijs in een vriendelijke en gezellige omgeving. Ik kom hier graag. Niet alleen vanwege het eten, maar ook omdat ik het mooi vind dat hier mensen een stapje verder in hun carrière worden geholpen.
Constance C.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding . Leuke ontvangst en goede bediening. Gaan zeker hier vaker eten en kunnen het restaurant ook bij iedereen aanbevelen!
Sanne T.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Gisteren hier terecht gekomen zonder te reserveren. Een geweldige lokatie! En verder ook een fijne, leuke en lekkere verrassing! We zijn vegetarische ontvingen een heerlijke pompoen amuse, gevolgd door lekkere voorgerechten. Heerlijk zelfgemaakt brood & olie. Bavarois van erwt en een mosterdsoep.daarna een lekkere pasta met citroenroom en geroosterde babygroenten...weer eens iets anders dan die standaard truffelpasta! De bediening was aardig en naderhad nog gesproken met het hoofd van de keuken die ook de mentor is van de leerlingen. Want dit is een leerwerkbedrijf (daarom ook niet open op zaterdag) . Kortom, wij hebben een lekkere avond uit gehad! Zeker voor herhaling vatbaar!
LucienV V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Vriendelijk personeel, prima service en prijs kwaliteit is top!!!
Leon K.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Prima restaurant!
Nicoline V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Mooi restaurant in een leuke buurt, centraal in Haarlem maar buiten de drukte van de Grote Markt. Sympathiek concept met jongeren die opgeleid worden. Bediening was goed, maar eten viel een beetje tegen. Niet bijzonder en met weinig liefde gepresenteerd.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Niet alleen een culinair hoogstandje van de chef-kok en de service door de maître (de complimenten), maar wat mooi dat de jeugd daar een kans krijgt iets van hun (nu al) moeilijke leven te maken. Ze doen het super goed op hun manier. Bovendien op een leuke plek en een religieuze sfeer.... met andere woorden... een gezegende maaltijd!
Mirjam N.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Gastvrije ontvangst, ontspannen sfeer, heerlijk gegeten. We komen graag terug.
ronald.gerritsen .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Perfect eten in een geweldige entourage; perfect eten in een echte keuken van een klooster, wie wil dat nou niet. Wij komen er regelmatig en zijn nog nooit teleurgesteld
Christina V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
In 1woord fantastisch,heerlijk eten,prachtig opgediend ,een mooie prijs voor een goede kwaliteit en zeer gastvrij,iets om weer terug te komen in een gezellig restaurant
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten. Erg verrassende entree hihi maar zo leuk! Mooie menukaart met verrassende gerechten. Ontzettend leuk opgemaakte borden en zo lekker! Drie gangen menu voor 27,50 en grote keus uit verschillende gerechten . Mooi om te zien hoe jongeren opgeleid worden voor een mooie toekomst. Ze zijn zeer gemotiveerd en werken leuk met elkaar samen. Complimenten voor de opleiders. Dit restaurant kunnen we iedereen aanbevelen en we komen hier zeker nog eens terug. Een dikke vette 10 voor jullie!
Hannie S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten voor een redelijke prijs.
Ernst D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prima restaurant, sfeervol, goede keuken, vriendelijk geprijsd, aardige wijnkaart. De vriendelijke meiden in de bediening zijn het vak aan het leren, maar dat is geen moment storend. Een aanrader!
Ella S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een verrassende omgeving!
Hartman M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Lekker eten in een prima sfeer, heerlijke huiswijn, prettige bediening.
Im H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Wat een ontzettende leuke locatie om een avond uit eten te gaan. In eerste instantie toen we buiten stonden dachten we waar komen we nu terecht maar eenmaal binnen is de verrassing compleet. In de hal klinkt religieuze muziek maar eenmaal door de deur wordt je compleet verrast. Voor het eten geld dat de prijs-kwaliteit verhouding uitstekend is, zelfs voordelig te noemen. Wij hebben in tijden niet op zo'n leuke locatie gegeten. Een absolute aanrader. Houdt er wel rekening mee dat dit restaurant in het weekend (helaas) gesloten is.