De Kloosterhoeve

6,2
6,8
Martijn O.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
We verwachten eigenlijk weinig van het restaurant op park Klein Vink. Toch viel het - met 14 mensen waaronder kinderen - qua eten nog tegen. Pizzas hadden allemaal een taaie bodem (alsof het bakpapier nog aan de pizza zat), een zure maaltijdsalade, eenvoudige sate. Er werden bij de gerechten ook maar weinig frietjes gegeven. De 2 schaaltjes extra frietjes waar we om vroegen werden extra in rekening gebracht. Gezelschap was leuk en dat maakt de avond goed, maar voor het eten zou ik aanraden ergens anders heen te gaan. Men heeft - zo lijkt het - het met de gegarandeerde klanten van het park gewoon te makkelijk waardoor de keuken blijkbaar niet echt zijn best doet, maar simpelweg Makro-producten opwarmt en afbakt.
Demim31 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Afgelopen weekend hier gegeten, en wat was het verschrikkelijk! Wij hadden biefstuk en een vispotje, maar beide was dramatisch slecht. Aan het begin 2x aangegeven dat wij geen varkensvlees eten, maar toch zat er spek bij de biefstuk. Mijn klacht hierover werd duidelijk niet serieus genomen en het kostte veel moeite om gewoon opnieuw een biefstuk te krijgen zonder spek. Daarnaast was de 'boterzachte' biefstuk (zoals het op de kaart vermeld staat) te vergelijken met een schoenzool. Het vispotje zat (volgens de kaart) vol met witvis en garnalen. De kwaliteit van de vis is absoluut niet goed en daarnaast was er een duidelijke zalm smaak te proeven. Aangezien ik niet de bediening nog een keer tot last wilde zijn, heb ik hier in eerste instantie niets over gezegd. Aan het einde toch nog even aangegeven dat het wel handig is als zij op de kaart vermelden dat hier ook zalm in zit. Maar ook hierin werd mijn klacht niet serieus genomen. Buiten het slechte eten om, duurt het ook allemaal veel te lang en neemt de bediening je duidelijk niet serieus.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Hadden beide een pizza besteld, deze was erg lekker en vers. Hadden paar ingredienten laten wijzigen en dit was geen probleem.

Personeel is niet heel snel, het was niet druk dus dit kon niet de oorzaak zijn.

Van de week wat anders proberen.
Rogier W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
We hebben de laatste dag van onze vakantie gekozen om in het restaurant te gaan eten. Het was prima! Lekkere malse biefstuk en een heerlijke pizza. Klein min puntje was dat je bij twee biefstuk menu's die best prijzig waren maar 1 bakje friet kreeg en een klein bakje mayonaise... maar verder heel vriendelijk personeel die daarna gelijk een extra bakje friet kwam brengen.
Bramse .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
We hadden stoofpotje en biefstuk besteld. Stoofpotje was prima. Biefstuk was enorm dik en niet medium doorbakken maar nog volledig rood. Voor 2 personen kregen we 1 schaaltje oude friet met slechts 1 plastic pakje frietsaus.
Op de vraag of het gesmaakt had gaven we door dat de biefstuk niet goed was. Dit zou worden doorgegeven aan de keuken. Niks van gehoord. We moesten de volle € 45.- afrekenen voor dit slechte menu. Het nagerecht hebben wd niet meer besteld. Zo snel mogelijk afgerekend en dit was de laatste keer.
President .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Vol verwachting naar de Koosterhoeve gegaan. Uitstraling buitenzijde rustiek, binnen saai. Ontvangst liet op zich wachten. Schnitzel met friet en salade genomen. Behoorlijke portie en redelijk van smaak. Frisdrank besteld en vergeten te zeggen, zonder ijs, dus naar de bar gelopen. Daar dook de serveerster met haar 5 geboden in het glas en vroeg of zij bij moest schenken? Natuurlijk niet mee akkoord gegaan en om nieuwe frisdrank gevraagd en gekregen. Al met al, voor de snelle hap redelijke kwaliteit maar de hygiëne laat duidelijk te wensen over. In de keuken is het hopelijk beter gesteld met de hygiëneregels.

Yolanda D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
2de kerstdag gebruik gemaakt van het kerstbuffet. Dit was een slechte ervaring. Eten was koud/lauw en erg zout.
Dessert bestond uit een bak gesmolten ijs en zoetigheid.
Personeel deed zijn best maar kon de klachten niet oplossen.
Inrichting zeker voor de kerstdagen armoedig, bestek (mes) te bot.
Hobbykokje .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2014
In herfst vakantie gegeten. Eten was te vet te zout en lauw en verder smakeloos. Spreribs waren droog. Bediening was traag. Eenmalig maar nooit meer
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Eten was heerlijk. We hebben tijdens ons weekendje weg in Klein Vink hier twee keer gegeten en beide keren heeft het ons goed gesmaakt. Alles was mals..salade was lekker en frietjes goed knapperig. ook de bediening was vlot. na de vorige recencies te hebben gelezen waren we sceptisch maar het viel ons reuze mee. Mooi sfeervol restaurantmet vriendelijk personeel.
Ashley V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Afgelopen zaterdag hebben wij hier gegeten. Maar ik moet zeggen dat ik nog nooit zoiets slechts heb meegemaakt. Er was een 'live band' aan het optreden en de muziek stond zo hard dat je geen gesprek meer met elkaar kon voeren. Wij hebben hier uiteraard net als meerdere gasten iets van gezegd. En de bediening zou dit doorgeven, maar na een half uur stond de muziek nog net zo hard. Echt slecht dit, als een klant een klacht heeft, doe je daar toch iets aan! Daarnaast viel het eten me ook een beetje tegen. We hadden allebei na het eten nog trek, maar hebben geen toetje meer genomen omdat we zo snel mogelijk weg wilde. Zeer jammer dit, het was zeker mijn geld niet waard!
El1986 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Wat een ongelooflijk slecht 'restaurant'. Restaurant mág het zich niet noemen.
We hadden een arrangement genomen. Hele dag thermaal baden en daarna lekker eten. Dachten we.... Carpaccio, ijskoud, geen smaak aan. Als hoofdgerecht had ik een Mixed Grill. Alles was lauw. Schnitzel keihard, uitgedroogd. Sparerib kreeg ik helemaal aangebrand op mijn bord, gitzwart. Ik zei er onmiddellijk wat van & meteen kreeg ik een nieuwe, grotere en sappige. What went wrong?! Biefstukje was niets mis mee, lekker sappig & mals.
Kipstuk uitgedroogd en vies. Sperzieboontjes opgerold in spek, gerimpeld, uitgedroogd, ze leken wel 3 dagen oud. Gewoon ronduit smerig. Groenten leken rechtstreeks uit een blik te komen. Papperig & vies. Zoals alles dus. Alleen de frieten waren te eten.
Tiramisu als toetje met slappe slagroom. Leek niet zelfgemaakt. Twee grote stukken (als troost voor het slechte eten?) In ieder geval waren deze dus ook niet om naar huis te schrijven het was een veeeel te grote portie.
En ja, als het eten zo slecht is, ga je ook letten op de rest van de locatie. Bediening was enorm traag. Moesten lang op het eten wachten wat rechtstreeks uit een supermarkt vrieszak leek te komen, notie dat er bijna geen gasten waren. Kaarsje werd niet aangestoken op tafel. Bestek moesten we van een andere tafel halen. Andere tafels waren niet schoongemaakt.
Ik gaf aan dat het eten niet lekker was, bediening zou het doorgeven. Vervolgens kreeg ik verder geen respons meer. We hadden sterk de neiging weg te lopen zonder de drankjes te betalen. Helaas niet gedaan en netjes betaald voor ALLES. Ik ga hier nog wel werk van maken. Dit kan écht niet!!!!!
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Afgelopen zaterdag met een groot gezelschap hier gegeten. Eten was van goede kwaliteit en zeer smakelijk. Gezien de eerdere recensies niet al te hoge verwachtingen maar waren positief verrast aangezien alles dik in orde was en iedereen heerlijk gegeten heeft. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Positief verrast! Veel recensies op Iens zijn redelijk slecht, maar des te groter was de verrassing. Met een grote groep uitstekend gegeten. Van voorafje tot dessert; alles was even verzorgd en lekker!
Gehoord dat er een nieuwe chefkok is en dat is te merken.
Compliment ook voor het bedienend personeel.
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Wij komen regelmatig op de Klein Vink. Bij ons laatste bezoek hebben we hapje gegeten in het restaurant wat bij dit park ligt.
Bij het bestellen van spareribs kon er niet gekozen worden voor een andere sausje. Zo staat het op de kaart was het antwoord.
Ossenhaaspuntje waren op zich lekker maar lauw. Alles bij elkaar niet spectaculair.
Naar mijn idee kan dit restaurant veel beter presteren. Misschien een offday?
AMN .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2013
Met 6 personen hier gegeten.
De schnitzel was uitgedroogd en hard.
Het rostigerecht was bleek en zacht en papperig.
De varkenshaas was wit van buiten, rood van binnen en smakeloos.
De spareribs waren slechts gedeeltelijk eetbaar.
Wij hebben 4 voorgerechten niet betaald en een brief aan de directie van Roompot gestuurd.
Worddt vervolgd.
Henkdeb .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2013
met 6 volwassenen en twee kinderen gegeten. Voorgerecht carpaccio
was slecht verzorgt, geen dressing en bittere salade. Opmerking werd genegeerd. Wel een met dressing verzopen salade bij het hoofdgerecht.( wraak van personeel?) Hoofdgerecht schnitzel was keihard en droog, de gebakken spekjes en champignons waren verbrand en bitter. Spareribs leken rechtstreeks uit de magnetron te komen. Serveerster liep halverwege, bij het bestellen van de drankjes weg. Minachting voor de gasten die toch fors moeten betalen voor zeer slecht eten en bediening. Niet doen dus!