Over het restaurant De Kloosterhoeve

Centraal in Nederland en vlakbij de snelweg, ligt aan het dorpsplein in het pittoreske Harmelen De Kloosterhoeve. Een aangename plek waar u samen met uw gasten heerlijk kunnen vertoeven.

Een snelle hap of een door u samen te stellen drie gangen menu: wij verwelkomen u graag!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Kloosterhoeve

Maandag t/m zondag van 11.00 - 23.00 uur.
Voor gezelschappen dagelijks geopend vanaf 09.00 uur.

Jouw recensie over het restaurant De Kloosterhoeve

Joke V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten met 2 vriendinnen, sfeer uitstekend, bediening erg attent
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Prachtig gelegen restaurant. Hartelijk ontvangen door personeel. Waren erg vroeg (17.30) en als enigen in het restaurant. Personeel had/nam alle tijd om te informeren over de gerechten. Wij hadden het 'Samen verrast' menu en dat bleek een uitstekende keuze. Allerlei heerlijkheden met goede uitleg.
Vergezeld van en prima wijntje een heerlijk avondje uit !
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prima plek. Wel erg gehorig. Eten was goed. 8
Nils B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Op zondagavond 3 december hebben wij met 7 personen heerlijk genoten van het 4 gangen verrassingsmenu in de Kloosterhoeve. Wat een heerlijke smaken en hoge kwaliteit, compliment voor de keuken, ook de gastvrouw en gastheer verdienen wat ons betreft een 10.
m.g.harberink .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Een fijne warme gelegenheid om bij te praten met oude vrienden. Bokbiertje van de tap, was heerlijk. Leuke, vriendelijke bediening. We hebben de 'plank' besteld en die was heerlijk! Enige negatieve wat ik kan bedenken is dat de eerste ronde drankjes wel erg lang op zich liet wachten, maar zoiets kan natuurlijk gebeuren. En kan domme pech zijn. Absolute aanrader om heen te gaan! Wij gaan er zeker terug!
jan H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
prima gegeten op een zeer leuke locatie,lekkere ruimte tussen tafels.verder gezellige plek om te eten.wachttijd acceptabel omdat wij onder goede vrienden waren maar kan mij voorstellen dat sommige klanten het iets te lang vonden duren
RolandHulst .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden en uitstekende en vriendelijke bediening! Het 4 gangen verrassingsmenu smaakte zeer uitstekend. Qua prijs ook goed, maar dat kwam mede omdat er een Black Friday aanbieding gold. Zeer leuke en jonge bediening.
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Met vijf personen gedineerd bij De Kloosterhoeve. Jaren niet meer geweest. Kwaliteit viel helaas tegen. Taaie eendeborst is geen goede combinatie met een bot mes. Restaurant was op onze tafel na leeg. Dinsdagavond, maar toch een veeg teken. Bediening was dus best goed. Maar voor € 65 per couvert heb ik elders regelmatig stukken beter gegeten. Een volgend bezoek stellen we maar weer een paar jaar uit.
Simon D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lekker gegeten bij de Kloosterhoeve!
Na vele wisselingen van eigenaar nu weer stabiel.
Onze ober was iets te amicaal en een beetje nep wat ons betreft.
Verschillende keren gaf hij aan dat er een grote groep van wel 250 man in een van de zalen zat. Waarschijnlijk om de wat langere wachttijd te verklaren. Eigenlijk geen excuus, daar moet je als restaurant en keuken op inspelen met een goede mise en place en voldoende personeel.
Op het eten niets aan te merken, lekker en voldoende. Prijs prima in verhouding met de kwaliteit.
Christa K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lekker gegeten, vriendelijk personeel. Nadat we hadden aangegeven dat er één persoon uit ons gezelschap op tijd weg moest, werd er vaart in de bediening ( 4 gangen verrassings menu ) gehouden.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hadden samen een 4gangen verrasingsproeverij. Was heerlijk om zo kennis te maken met de gerechten die op de kaart stonden. Het toetje was niet bijzonder vergeleken met de rest van de gangen.
Ook jammer dat het broodje vooraf in rekening wordt gebracht!!!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Lekkere compacte lunchkaart, prima gerechten en zelfs een rondleiding van de kok gehad. Een aanrader alles bij elkaar om lekker aan te schuiven voor de lunch.
Lydia M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prettige ontvangst en bediening.
Verrassingsmenu was goed met mooie vers gerookte zalm vooraf, goed smakend vega taartje en fijn toetje.
Komen zeker een keer terug!
Corina V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Er had meer verdiend kunnen worden als ons vaker gevraagd werd of we iets wilde drinken of bv een karafje water.. stonden glazen voor water op tafel, maar werd niet gevraagd of we die wilde gebruiken..
Verder was het menu erg lekker!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij de kloosterhoeve prijs/ kwaliteit erg goed.
Wij hebben het 4 gangen verrassingsmenu genomen. Erg leuk en mooi opgediend en zeer smakelijk.
Alhoewel het zeker een half uurtje rijden bij ons vandaan is, komen we zeker nog eens terug.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Onder de nieuwe eigenaar heeft de Kloosterhoeve zich echt verbeterd. Ruim een week geleden hier a la carte gegeten. Waren toen zeer enthousiast over de kaart en de kwaliteit en smaak van de gerechten. Nu gebruik gemaakt van het arrangement in het kader van de restaurant week. Nu wat minder enthousiast over de samenstelling en keuze van de gerechten. De smaken waren vlak en neutraal. Moesten ook zelf om brood vragen. Het zoete dessert werd gepresenteerd op een sharing plank. Wel heel leuk, alleen had iedereen uiteindelijk een te kleine portie. De ontvangst en benadering door het personeel waren positief. Ze zijn op de goede weg. Ik hoop dat deze prachtige locatie nu in een rustig en stabiel vaarwater komt. Dan echt een aanwinst voor Harmelen en omgeving.
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We hadden gisterenavond gekozen voor het, eerder goed bevallen, menu "samen verrast. wij waren inderdaad samen verrast dat wij er geen brood, aardappeltjes, rijst, frietjes o.i.d. bij geserveerd kregen. Bij navraag kregen we 1 bakje friet geserveerd die we later op de rekening terug zagen. Ook de opmerking bij het uitserveren van deze frietjes aan tafel van "zo het belangrijkste" konden we niet waarderen.
Het vlees snijden in kommetjes viel ons ook tegen.
Jammer, hier kiezen we niet meer voor.
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk eten. Lekker buiten gezeten al was het een tijdje geleden. Een echte aanrader!! Ook even rond gekeken en het restaurant heeft mooie zalen! Ik ga er vaker heen!!
Trudy P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
De Kloosterhoeve zoekt al enige tijd naar zijn identiteit. Dat lukt nog niet erg. Op de een of andere manier zitten ze er altijd net naast. Goed bedoeld, maar de smaken zijn niet doordacht en de structuren ook niet. Het is niet dat het niet smaakt. Het ziet er alleen altijd uit zoals het er ook uitziet als je het thuis klaarmaakt: gewoon, niks bijzonders. Zo smaakt het ook. Datzelfde geldt voor de bediening: buitengewoon vriendelijk en aardig maar niet passend bij een restaurant met pretentie.
Freerkje V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij de Klooster hoeve, zeer vriendelijk personeel, echte aandacht, originele kaart en wijze van opdienen, Top, we komen zeker terug als we in de buurt zijn. Echte aanrader!!!