Meer informatie over restaurant De Kloosterhoeve

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Trudy P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
De Kloosterhoeve zoekt al enige tijd naar zijn identiteit. Dat lukt nog niet erg. Op de een of andere manier zitten ze er altijd net naast. Goed bedoeld, maar de smaken zijn niet doordacht en de structuren ook niet. Het is niet dat het niet smaakt. Het ziet er alleen altijd uit zoals het er ook uitziet als je het thuis klaarmaakt: gewoon, niks bijzonders. Zo smaakt het ook. Datzelfde geldt voor de bediening: buitengewoon vriendelijk en aardig maar niet passend bij een restaurant met pretentie.
Freerkje V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij de Klooster hoeve, zeer vriendelijk personeel, echte aandacht, originele kaart en wijze van opdienen, Top, we komen zeker terug als we in de buurt zijn. Echte aanrader!!!
Haute Cuisine V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Hemelvaart + mooi weer = garantie voor een vol terras! Mee eens?
Onderbezetting zowel in de keuken als de bediening van de Kloosterhoeve.
Wij hadden gereserveerd voor 8 personen voor de lunch. Het duurde helaas véél te lang voordat het eten er was. We hebben ruim een uur moeten wachten op ons (toch echt niet zo ingewikkelde) eten. Kindjes werden ongeduldig en wij na een tijdje ook.
Echt een gemiste kans.
Op het eten en de locatie niets aan te merken, maar zorg dan toch dat je de rest ook op orde hebt!
CorneliaC .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Begin maart hier gegeten met vrienden. Kaart is aardig. Prijzen veel te hoog... Wijnen ook aan de dure kant. Jonge, vriendelijke bediening probeert t allemaal goed te doen. Omdat prijs/kwaliteit verhouding ons inziens niet klopt, voor ons reden om hier niet meer naar toe gaan.
Julius T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Genoten van de heerlijke gerechten en de ambiance. De nieuwe kaart staat vol met mooie gerechten. De Thaise kokossoep is een regelrechte verrassing.
Wij komen snel terug.????

n ambiance. De nieuwe kaart staat vol met mooie gerechten. een volgende keer ????
@ C.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Ze hadden net een nieuwe kaart, leuke gerechten. We hebben ons laten verrassen, 4 gangen samen verrast. Mooie gerechten, heerlijke bijpassende wijnen! Leuk concept. Komen hier zeker nog eens terug! Aanrader!
Mv D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Onze eerste keer bij De Kloosterhoeve, maar zeker niet de laatste keer. Heerlijk met m'n meissie genoten van mooie gerechten!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Op een vrijdagavond gegeten bij De Kloosterhoeve. Zeer goed bevallen. Attente bediening die meedenkt in de keuze. Wijn spijs combinatie is prima. Zeker een aanrader en we komen absoluut nog een keer terug voor de nieuwe kaart.
Emil W.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Op 1e kerstdag heb ik met mijn kinderen en kleinkinderen totaal 14 personen gegeten in de Kloosterhoeve. De plaats waar we zaten was prima verzorgd de bediening door de dames was eveneens heel goed.
Alleen waarvoor wij kwamen n.l. een heerlijk kerstdiner maar dat was helaas niet het geval. Het 5 gangen diner was heel matig en vooral het hoofdgerecht de hertenbout was niet goed warm en daaromheen nauwelijks groente of iets van aardappels Het is mij erg tegengevallen en dus zeker niet voor herhaling vatbaar.
S S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijk gedineerd met zn 6'en op eerste kerstdag.
Dankzij een attente bediening, gezellige sfeer en bovenal heerlijke gerechten met mooie combi's zoals coquilles met buikspek een zeer geslaagde avond. Aanrader,...wij komen zeker weer terug
paulus59 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Gisteren heerlijk gegeten in de Kloosterhoeve, zeer attente bediening, het concept is leuk en de kwaliteit van de gerechten goed, na de bedrijfsleiders wisseling in september is er weer veel verbeterd. Geen wachttijd en faire prijzen, we komen zeker terug!!
Fia V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Op 16 november gegeten met 4 personen. Zowel voor, hoofd en nagerecht was onder de maat. Opmerking over voorgerecht gemaakt maar er kwam geen reactie terug. We betreuren dit omdat de ambiance prima is, maar wij zullen niet snel nog eens komen eten.
Evan K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Na een vorig zeer tevreden bezoek nog een keer teruggegaan naar de kloosterhoeve. Maar deze keer was totaal niet bevredigend. De kaart was veranderd. Niet meer het klein middel en groot maar gewoon een voor, hoofd, en nagerechten bestellen. Gelukkig dacht ik nog. Achteraf zeg ik ik puzzel wel hoor want de kwaliteit van het eten was beduidend minder. Veel te veel smaken op het bord bij het gerecht met de garnalen en zeker geen plaatje van een gerecht maar van alles te veel op een bord gestapeld. Hebben jullie een nieuwe kok? Ook de bediening die bij vorig bezoek zo attent en vrolijk kon nu de drukte van de 5 tafels op het terras niet aan. Hierdoor was het lang wachten op alles. Weet niet of ik het nog keer ga proberen bij de Kloosterhoeve. Was namelijk zeer teleurgesteld.
ali A.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Zeer jonge trage onervaren bediening. Rekening was niet in orde. Scheelde ongeveer €30. Moesten voor karaf kraanwater betalen. Naast dat wij meerdere flessen wijn hadden afgenomen. Kwaliteit van vis gerechten was goed. De vlees gerechten verdienen nog een boel aandacht.
Wiltan .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten, sharing concept is leuk. prachtige omgeving midden in het prachtige Harmelen.
Bediening jong maar zeer attent, kortom dik voor elkaar.
Folkert F.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Na de brand en de verbouwing, die onbegrijpelijk lang heeft geduurd weer eens hier gedineerd.
Er staat een andere kok in de keuken en dat is de kwaliteit van eten en presentatie op je bord zeer zeker ten goede gekomen. De komkommersoep , een soort Gaspacho, maar dan bestaande uit komkommer, komkommerkruiden en mint was iets bijzonders. Fris en romig. Zeer goed om mee te beginnen. Hiermede scoren zij hoog. Het parelhoen en de kalfsmuis en kalfssucade was goed op smaak met als garnituur snijboontjes. Hoewel de bij bestelde frites en sla qua prijsstelling hoger was dan wij gewend zijn was het zeker de moeite waard. Vooral de gemengde sla was breed van samenstelling en zeer smaakvol.
De bediening, hoewel zeer vriendelijk en correct komt nogal amateuristisch over. men weet niet
hoe Sambucca geserveerd moet worden. Je moet erg lang wachten op je aperitief en pas na ongeveer een half uur komt men vragen of je de kaart al wil hebben, terwijl het voor een zaterdag avond echt niet druk was. Een kwart van de tafels was ook niet gedekt.
Opvalt dat er een grote sortering aan open wijnen is, terwijl per gerecht op de kaart staat aangegeven welk wijn wordt aanbevolen. Voor niet wijn kenners is dat een groot voordeel.
De ambiance is modern. Jammer dat wij aan een enigszins wiebelende tafel zaten. Dat zou toch niet mogelijk moeten zijn als er pas verbouwd is. Bij mooi weer kan men prachtig op het terras eten en drinken. Persoonlijk vind ik de popachtige miziek niet passen bij deze ambiance. maar als het toch moet dan gaarne iets zachter.
Susanne P.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijk gegeten vanavond. Met 5 volwassen en 2 kinderen (7+9) gezellig aan op het terras. Het voorgerecht met Burrata en kerstomaatjes was bijzonder lekker. Vervolgens verrassend de gamba's met mango. Afgesloten met cheesecake met frambozen. Subliem.

Bijzonder de aandacht voor een zoutloos dieet (echt zoutloos, dat is niet altijd het geval als je erom vraagt) en voor onze kinderen. Het snoep plateau top vonden ze schitterend! Nooit eerder ergens gezien.
Fm P.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Op deze zwoele zomeravond op het terras van de Kloosterhoeve genoten van een perfect zomeravondmenu!! De Kloosterplank, vol met heerlijke, gevarieerde tapas-achtige hapjes, uitstekend van smaak! Frietje erbij, broodje en een koele rosé!
Zeer betaalbaar en erg lekker. Aanrader!
Haute Cuisine V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Wat is de Kloosterhoeve er sinds de brand op vooruit gegaan! De zaak oogt opener en moderner en ook het personeel is heerlijk attent en verfrissend!
We hebben het drie gangen menu gekozen, waarbij we per gang uit 3 of 4 gerechten konden kiezen. Erg lekker gegeten tegen een heel schappelijke prijs. Wij gaan hier weer vaker eten.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Een nieuwe ambiance, een nieuwe kok (Erik) en een nieuwe menukaart zijn de troeven voor een heerlijk en gezellig diner bij de Kloosterhoeve in Harmelen. Wij kozen gisteravond met z’n vieren voor het 4-gangen menu van €32. Je bent een paar uur zoet, maar het was verrassend lekker.
Zowel vlees, vis, kaas en ijs waren in verrassende variaties aanwezig.
Een charmante bediening en plezierige uitleg, gecompleteerd met een heerlijke wijn (Vedilhan 2014 Viognier) en uitstekende koffie maakten deze avond compleet geslaagd.
Fam. J.P. Lammersen