Over het restaurant De Kloosterhoeve

Centraal in Nederland en vlakbij de snelweg, ligt aan het dorpsplein in het pittoreske Harmelen De Kloosterhoeve. Een aangename plek waar u samen met uw gasten heerlijk kunnen vertoeven.

Een snelle hap of een door u samen te stellen drie gangen menu: wij verwelkomen u graag!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Kloosterhoeve

Maandag t/m zondag van 11.00 - 23.00 uur.
Voor gezelschappen dagelijks geopend vanaf 09.00 uur.

Jouw recensie over het restaurant De Kloosterhoeve

Gerrald V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Prima eten, jammer van trage en onoplettende bediening op terras. Dessert uiteindelijk niet afgewacht, duurde veel te lang. Service mag echt beter voor die prijzen.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Heerlijk gegeten, leuke en lekkere gerechten. Het tempo zou iets omhoog mogen, vooral het eerste drankje duurde even voor het opgenomen werd en ook voor het geserveerd werd. Prima sfeer, aanrader!
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Reeds met personeel besproken dat de gerechten niet in overeen stemming waren met de
Prijs.
Veel stank van schoonmaakwerkzaamheden.
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Wij hadden een 3 gangen paas verrassings menu en dat was erg lekker maar wij vonden dat er weinig groente en/of frites bij het hoofdgerecht zat. Er zat 1 toefje aardappelpuree bij en wat gegrilde groente. We hebben daarom nog
3 extra kaasplankjes erbij genomen. Er mag best wat extra groente/ sla en frietjes/gebakken aardappeltjes erbij geserveerd worden.
Reina_Foppen .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Jammer dat bij de al niet laag geprijsde paasbrunch geen koffie en thee waren inbegrepen. Dat had voor ons wel een groot verschil gemaakt. Pompoensoepje was smakelijk, maar werd geserveerd met een dessertlepeltje. De kippenragout was veel te dun en leek op soep. Begin van het seizoen - veel jong en nog onervaren personeel.
M G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Wij genieten toch iedere keer weer van het verrassingmenu 4gangen met kleine gerechtjes! .............
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Zeer malse eendenborst en een lekker kaasplankje. Gezellige entourage en nette bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Annemarie O.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, is zeker voor herhaling vatbaar, verrassende gerechten, fijne sfeer, bediening was top, beetje rustig in het restaurant maar zijn daarom heerlijk in de watten gelegd.
Marion W.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Summiere kaart. Dessert zou wel heel snel volgen als wij niet zo druk met praten waren.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Van de voorgerechten was de terrine van kalfswang en entrecote helaas wat aan de koude kant en de makreel met passievrucht en zoete aardappel als portie wat aan de magere kant. Over de hoofdgerechten waren we erg tevreden, goed van temperatuur, smaak en voldoende. De desserts waren heerlijk, alleen werd de koffie meteen opgediend, terwijl de desserts pas veel later kwamen, een minpuntje. Bij het afrekenen gevraagd waarom de tijd tussen de gerechten zo lang was en het bleek dat er een gezelschap van 50 man aanwezig was in een zaal die 6 gangen geserveerd kregen. Dit werd overigens als verklaring gegeven en niet als excuus. Ter compensatie hoefden we het dessert niet te betalen, wat we keurig vonden. Al met al wel lekker gegeten, maar hopelijk gaat het de volgende keer wat vlotter.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Gisterenavond heerlijk gegeten. Het valentijnsmenu was nog beschikbaar voor een paar dagen en alles was heel erg lekker, verrassend en keurig gepresenteerd met goede uitleg.

Minpunt vind ik het water waarvoor E 3,75 per fles betaald moet worden. Voor dat bedrag komt er bij mij thuis ruim 3.000 liter uit de kraan met zeker dezelfde, zo niet betere, kwaliteit. Ik vind dat dit eigenlijk te gek voor woorden.
Een ander minpunt vind ik het feit dat ik bij het afrekening niet werd bedankt voor de fooi.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Was er op valentijnsdag met mijn partner en we moesten erg lang wachten op de gerechten, en de hele avond op 1 glas wijn is ook niet wat ik in gedachten had.

Het eten was erg lekker.

Keuken en bediening beter met elkaar communiceren ivm gasten.
Onno L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Wij dachten op Valentijnsdag gezellig te dineren bij de Kloosterhoeve, mede door het creatieve menu en de leuke locatie. Het menu en de locatie waren inderdaad de moeite waard, maar ons bezoek was helaas een teleurstellende ervaring. De serveerster was vriendelijk, maar liet gedurende de avond veel steken vallen. Zo moesten we haar na anderhalf uur vragen waar ons voorgerecht bleef, waarna de keuken eindelijk in actie leek te komen. Verder adviseerde ze ons dat het niet nodig was om friet of aardappelen te bestellen bij de hoofdgerechten, die volgens haar behoorlijk stevig zouden zijn. Een van de gerechten bestond uit zeevruchten en vis met een bodempje bouillabaisse, wat een duidelijk hongergevoel naliet... Toen we patat bijbestelden duurde dit weer erg lang, waardoor we uiteindelijk alleen twee bakjes patat aan het eten waren. Toen we haar na het hoofdgerecht hierop aanspraken, ging ze met ons in discussie met het argument dat andere mensen en de kok het een ‘heel vullend gerecht’ vonden. We kregen het extra bakje friet gratis met excuses voor de vele vertragingen. Maar uiteindelijk hebben we het grootste deel van de avond op ons eten moeten wachten, waardoor we er uiteindelijk weinig van konden genieten. Nadat we om de rekening hadden gevraagd, moesten we weer erg lang wachten om te mogen betalen. We zijn daarom zelf naar de kassa gelopen en vervolgens vertrokken. De Kloosterhoeve is niet voor herhaling vatbaar.
willem D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
lange wachttijd tussen bestelling en gerechten, steak goed was bereid maar niet mals, piepkuiken moeilijk van bot te krijgen. Te hoge prijs ten opzichte van kwaliteit.
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We hebben er lekker gegeten. Niet heel bijzonder, maar wel goed.
De bediening was vriendelijk en correct.
Jammer dat niet iedereen die bediende hetzelfde uniform droeg.
We vonden het er niet behaaglijk warm. We hebben daarom het dessert overgeslagen.
We hebben daar ook gevraagd naar de verwarming.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We komen regelmatig bij De Kloosterhoeve, en wij vinden de prijs-kwaliteitverhouding prima. De kwaliteit van het eten is goed: erg lekker, smaakvol en bijzonder eten.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten met 2 vriendinnen, sfeer uitstekend, bediening erg attent
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Prachtig gelegen restaurant. Hartelijk ontvangen door personeel. Waren erg vroeg (17.30) en als enigen in het restaurant. Personeel had/nam alle tijd om te informeren over de gerechten. Wij hadden het 'Samen verrast' menu en dat bleek een uitstekende keuze. Allerlei heerlijkheden met goede uitleg.
Vergezeld van en prima wijntje een heerlijk avondje uit !
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prima plek. Wel erg gehorig. Eten was goed. 8
Nils B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Op zondagavond 3 december hebben wij met 7 personen heerlijk genoten van het 4 gangen verrassingsmenu in de Kloosterhoeve. Wat een heerlijke smaken en hoge kwaliteit, compliment voor de keuken, ook de gastvrouw en gastheer verdienen wat ons betreft een 10.