Over het restaurant De Kloosterhoeve

Centraal in Midden Nederland en op minder dan 5 minuten vanaf de A12 (afrit 14a Harmelen), ligt aan het dorpsplein in het pittoreske Harmelen De Kloosterhoeve. Een monumentale stadsboerderij met 4 terrassen, gratis privé parkeerplaats, à la carte restaurant, en een 6-tal zalen, waar je samen met je gasten heerlijk kunnen vertoeven. Zowel zakelijk als privé ben je hier aan het juiste adres! Alle ruimtes zijn multifunctioneel. Samen eten, drinken en ontmoeten: delen mag met iedereen en op elk moment van de dag. Je kunt je laten verrassen door de chef-kok of kiezen voor gerechten van de wisselende kaart. Een passend glas wijn erbij? De bediening adviseert je graag!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Kloosterhoeve

Maandag t/m zondag van 11.00 - 23.00 uur.
Voor gezelschappen dagelijks geopend vanaf 09.00 uur.

Jouw recensie over het restaurant De Kloosterhoeve

Frans V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Lekkere compacte lunchkaart, prima gerechten en zelfs een rondleiding van de kok gehad. Een aanrader alles bij elkaar om lekker aan te schuiven voor de lunch.
Lydia M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prettige ontvangst en bediening.
Verrassingsmenu was goed met mooie vers gerookte zalm vooraf, goed smakend vega taartje en fijn toetje.
Komen zeker een keer terug!
Corina V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Er had meer verdiend kunnen worden als ons vaker gevraagd werd of we iets wilde drinken of bv een karafje water.. stonden glazen voor water op tafel, maar werd niet gevraagd of we die wilde gebruiken..
Verder was het menu erg lekker!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij de kloosterhoeve prijs/ kwaliteit erg goed.
Wij hebben het 4 gangen verrassingsmenu genomen. Erg leuk en mooi opgediend en zeer smakelijk.
Alhoewel het zeker een half uurtje rijden bij ons vandaan is, komen we zeker nog eens terug.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Onder de nieuwe eigenaar heeft de Kloosterhoeve zich echt verbeterd. Ruim een week geleden hier a la carte gegeten. Waren toen zeer enthousiast over de kaart en de kwaliteit en smaak van de gerechten. Nu gebruik gemaakt van het arrangement in het kader van de restaurant week. Nu wat minder enthousiast over de samenstelling en keuze van de gerechten. De smaken waren vlak en neutraal. Moesten ook zelf om brood vragen. Het zoete dessert werd gepresenteerd op een sharing plank. Wel heel leuk, alleen had iedereen uiteindelijk een te kleine portie. De ontvangst en benadering door het personeel waren positief. Ze zijn op de goede weg. Ik hoop dat deze prachtige locatie nu in een rustig en stabiel vaarwater komt. Dan echt een aanwinst voor Harmelen en omgeving.
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We hadden gisterenavond gekozen voor het, eerder goed bevallen, menu "samen verrast. wij waren inderdaad samen verrast dat wij er geen brood, aardappeltjes, rijst, frietjes o.i.d. bij geserveerd kregen. Bij navraag kregen we 1 bakje friet geserveerd die we later op de rekening terug zagen. Ook de opmerking bij het uitserveren van deze frietjes aan tafel van "zo het belangrijkste" konden we niet waarderen.
Het vlees snijden in kommetjes viel ons ook tegen.
Jammer, hier kiezen we niet meer voor.
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk eten. Lekker buiten gezeten al was het een tijdje geleden. Een echte aanrader!! Ook even rond gekeken en het restaurant heeft mooie zalen! Ik ga er vaker heen!!
Trudy P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
De Kloosterhoeve zoekt al enige tijd naar zijn identiteit. Dat lukt nog niet erg. Op de een of andere manier zitten ze er altijd net naast. Goed bedoeld, maar de smaken zijn niet doordacht en de structuren ook niet. Het is niet dat het niet smaakt. Het ziet er alleen altijd uit zoals het er ook uitziet als je het thuis klaarmaakt: gewoon, niks bijzonders. Zo smaakt het ook. Datzelfde geldt voor de bediening: buitengewoon vriendelijk en aardig maar niet passend bij een restaurant met pretentie.
Freerkje V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij de Klooster hoeve, zeer vriendelijk personeel, echte aandacht, originele kaart en wijze van opdienen, Top, we komen zeker terug als we in de buurt zijn. Echte aanrader!!!
Haute Cuisine V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Hemelvaart + mooi weer = garantie voor een vol terras! Mee eens?
Onderbezetting zowel in de keuken als de bediening van de Kloosterhoeve.
Wij hadden gereserveerd voor 8 personen voor de lunch. Het duurde helaas véél te lang voordat het eten er was. We hebben ruim een uur moeten wachten op ons (toch echt niet zo ingewikkelde) eten. Kindjes werden ongeduldig en wij na een tijdje ook.
Echt een gemiste kans.
Op het eten en de locatie niets aan te merken, maar zorg dan toch dat je de rest ook op orde hebt!
CorneliaC .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Begin maart hier gegeten met vrienden. Kaart is aardig. Prijzen veel te hoog... Wijnen ook aan de dure kant. Jonge, vriendelijke bediening probeert t allemaal goed te doen. Omdat prijs/kwaliteit verhouding ons inziens niet klopt, voor ons reden om hier niet meer naar toe gaan.
Julius T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Genoten van de heerlijke gerechten en de ambiance. De nieuwe kaart staat vol met mooie gerechten. De Thaise kokossoep is een regelrechte verrassing.
Wij komen snel terug.????

n ambiance. De nieuwe kaart staat vol met mooie gerechten. een volgende keer ????
@ C.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Ze hadden net een nieuwe kaart, leuke gerechten. We hebben ons laten verrassen, 4 gangen samen verrast. Mooie gerechten, heerlijke bijpassende wijnen! Leuk concept. Komen hier zeker nog eens terug! Aanrader!
Mv D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Onze eerste keer bij De Kloosterhoeve, maar zeker niet de laatste keer. Heerlijk met m'n meissie genoten van mooie gerechten!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Op een vrijdagavond gegeten bij De Kloosterhoeve. Zeer goed bevallen. Attente bediening die meedenkt in de keuze. Wijn spijs combinatie is prima. Zeker een aanrader en we komen absoluut nog een keer terug voor de nieuwe kaart.
Emil W.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Op 1e kerstdag heb ik met mijn kinderen en kleinkinderen totaal 14 personen gegeten in de Kloosterhoeve. De plaats waar we zaten was prima verzorgd de bediening door de dames was eveneens heel goed.
Alleen waarvoor wij kwamen n.l. een heerlijk kerstdiner maar dat was helaas niet het geval. Het 5 gangen diner was heel matig en vooral het hoofdgerecht de hertenbout was niet goed warm en daaromheen nauwelijks groente of iets van aardappels Het is mij erg tegengevallen en dus zeker niet voor herhaling vatbaar.
S S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijk gedineerd met zn 6'en op eerste kerstdag.
Dankzij een attente bediening, gezellige sfeer en bovenal heerlijke gerechten met mooie combi's zoals coquilles met buikspek een zeer geslaagde avond. Aanrader,...wij komen zeker weer terug
paulus59 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Gisteren heerlijk gegeten in de Kloosterhoeve, zeer attente bediening, het concept is leuk en de kwaliteit van de gerechten goed, na de bedrijfsleiders wisseling in september is er weer veel verbeterd. Geen wachttijd en faire prijzen, we komen zeker terug!!
Fia V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Op 16 november gegeten met 4 personen. Zowel voor, hoofd en nagerecht was onder de maat. Opmerking over voorgerecht gemaakt maar er kwam geen reactie terug. We betreuren dit omdat de ambiance prima is, maar wij zullen niet snel nog eens komen eten.
Evan K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Na een vorig zeer tevreden bezoek nog een keer teruggegaan naar de kloosterhoeve. Maar deze keer was totaal niet bevredigend. De kaart was veranderd. Niet meer het klein middel en groot maar gewoon een voor, hoofd, en nagerechten bestellen. Gelukkig dacht ik nog. Achteraf zeg ik ik puzzel wel hoor want de kwaliteit van het eten was beduidend minder. Veel te veel smaken op het bord bij het gerecht met de garnalen en zeker geen plaatje van een gerecht maar van alles te veel op een bord gestapeld. Hebben jullie een nieuwe kok? Ook de bediening die bij vorig bezoek zo attent en vrolijk kon nu de drukte van de 5 tafels op het terras niet aan. Hierdoor was het lang wachten op alles. Weet niet of ik het nog keer ga proberen bij de Kloosterhoeve. Was namelijk zeer teleurgesteld.