Meer informatie over restaurant De Klokkenstoel

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Duur
Erg lang
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Onder het genot van geweldige live muziek (dat is mazzel hebben!) hebben we hier gedurende de Sneekweek een aantal keren gegeten. Het was uitstekend, de porties zijn niet, zoals eerder vermeld, te klein maar gewoon prima! Misschien niet zoals men thuis -teveel-opschept, maar gewoon prima. Een pan mosselen in bier. En dan een heerlijke en volle pan smakelijke mosselen.
Lekker bier van de tap, maar ook op fles.
De sucade, een mooi en vol stuk vlees. Heerlijk mals op smaak.
Voorgerechtje, origineel als doperwtensoep met munt. Erg lekker.
Eigenlijk ben je helemaal tevreden met voor en hoofd. Een dessert is misschien wel te veel.
Mijn zeilmaat is een toetjes fan, en getuigen zijn smulpartijen zit dat ook helemaal goed bij De Klokkenstoel. Met vriendelijk personeel, die luisteren naar je. Ook als er iets niet helemaal goed is. De Klokkenstoel heeft een heerlijk decor, prachtig terras, op een heel pittoresk plekje uit de drukte van Sneek.
GdF .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Op een mooie zomeravond gegeten bij De Klokkenstoel. Perfecte locatie aan de Goingarijpster Poelen. Prima service. Overzichtelijke menukaart met voldoende keus in voor-, hoof- en nagerechten. In de menukaart staan ook per gerecht aanbevolen wijn -en biersoorten.

Ik had het mosselmenu. Voorgerecht was ok, maar niet bijzonder. 3 stukje kip in de salade ontdekt. Mosselen waren ok en voldoende. Nagerecht was niet bijzonder. Ik had Panna Cotta, 2 hapjes en het dessert was op. Vooral de bijgerechten waren karig. Een bloemkool stronk, met kerriesaus en 7 stukjes patat in een koker. Mijn vrouw had sucade besteld. Ook hier een karig portie. Dessert (pan cake) wel goed en vooral lekker.

Locatie was perfect, maar de kwaliteit en hoeveelheid voor de prijs was voor ons niet goed. Een volgende keer gaan we aanmeren met onze boot en lekker een biertje drinken.
Rozjestrazlana .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Mooie omgeving, vlotte en goede bediening. Gezellig terras, toch rust. Mandje met 2 broodsoorten en lekkers van het huis. Gratis kraanwater bij de maaltijd!
Kleine maar goede kaart. Porties iets te klein, iets meer aardappelen en groente zonder bijbetaling zou op zijn plaats zijn. Maar ik kom hier zeker terug!
Auke M.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
We eten bijzonder vaak in restaurants in zowel binnen-als buitenland en we zijn wat gewend maar de kwaliteit bij de klokkenstoel is ongeëvenaard. Fantastisch locatie en erg vriendelijke bediening. Uitzonderlijk goed!!
K D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Een aantal weken geleden hebben we met z'n 4-en gegeten bij de Klokkestoel. De locatie is top helaas kan ik dat niet van het eten en de bediening zeggen.
We moesten zeker een uur op het voorgerecht wachten. er werd niet gevraagd of we nog iets wilden drinken.
De prijs/kwaliteit verhouding is beslist niet goed. Kleine porties, smaak redelijk, bediening zeer traag
-Joke- .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Afgelopen zaterdag bij 'de Klokkenstoel' gegeten. Je hebt hier een prachtig uitzicht over de Goingarijpster poelen en helemaal de moeite waard om bij zonsondergang hier te zitten.
Vooraf een overheerlijke carpaccio, als hoofdgerecht een runderbavette met champignons, pastinaakpuree, bietjes en frietjes.
Ik had nog nooit eerder een runderbavette gehad, maar die was zo mals, het smolt bijna op je tong. En als dessert een Friese tiramisu met mango. Kan iedereen dit menu aanraden.
En de bediening was ook helemaal top. Hebben oog voor alles en kunnen je alles uitleggen over de wijnen. Kom hier zeker weer naar naar terug en kan het iedereen aanraden. Super bedankt allemaal!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Zojuist gegeten bij De Klokkenstoel en wij zijn razend-enthousiast: wát was het lekker en wat zijn we in de watten gelegd.
Om te beginnen is de locatie van het restaurant geweldig. Toen we aankwamen zakte de zon net in het water waarop we vanuit het raam uitkeken.
We kregen meteen heerlijk brood met boter, maar we gaven aan dat we gluten- en lactosevrij eten en binnen enkele minuten verscheen er glutenvrij brood met olijfolie en zout op tafel.
Daarnaast werd ons verteld dat we vrijwel ALLES van de kaart konden kiezen en dat de kok rekening zou houden met onze dieetwensen.
We kozen voor carpaccio en Ceasar-salade vooraf en runderbavette als hoofdgerecht.
De voorgerechten waren heerlijk (mooi opgemaakte salade, supergoede smaken, voor herhaling vatbaar - malse carpaccio, lekkere dressing), maar de runderbavette was echt de verrassing van de avond: we hebben in geen jaren zulk heerlijk mals vlees gegegeten!
Ook nog het vermelden waard zijn de gele, zoetzure bietjes: ze zijn zeer de moeite van het proeven waard.
Tenslotte eer aan de bediening: professioneel en zeer vriendelijk.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Wat was dat smullen gisteravond bij De klokkenstoel! Heerlijke zalmtartaar en verpletterende lamsschenkel. Bediening ongedwongen en toch oog voor alles. Locatie paradijselijk, en de maaltijd gastronomisch en bourgondisch. Wil er van de zomer regelmatig heen vanwege de bijzondere locatie.
Annekedelekkereter .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Op de eerste Paasdag met vrienden gegeten bij de Klokkenstoel. Door wisseling in de staf een nieuwe chef en deze had het prima voor elkaar. Vooraf een zalmtaartje (huisgerookte zalm!), een bisque (topniveau; zeer vissig-smakelijk) en toen een caesarsalade (beetje beperken met de calorieën, maar niet erg want heerlijk). Bij de koffie verscheen er een schaaltje met chocola, koekjes en een paar paashaasjes zodat het met die calorieën toch weer helemaal ouderwets goed kwam.
Sfeervol, ontspannen bediening, geen dikdoenerij en een spannende leigrijze lucht.
Ik verheug me al op warmer weer en een etentje op het terras!
Familie_Kuijt .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Gisteravond ongelooflijk lekker en gezellig gegeten in De Klokkenstoel. De sfeer is ongedwongen, de bediening prettig en het eten zeer smakelijk. De runderbavette was een verrassing.
Helaas was het al aardig donker toen we aankwamen dus we hebben nog niet echt van het uitzicht kunnen genieten. We gaan deze zomer zeker terugkomen en dan bij daglicht!
Wat ons betreft een aanrader.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
De Klokkenstoel heeft een prachtige locatie, maar daar houdt het dan ook mee op. De bediening doet z'n best maar heeft duidelijk nooit goede instructies gekregen, zonde. Ook vind ik de prijzen te hoog voor de kwaliteit van het eten en drinken; de menukaart is weinig anders dan die van het gemiddelde eetcafe. Voor even een drankje is het een prima plek, maar eten hoef je er niet te doen.
Hkoopmans .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
We hebben bed en brochje besteld bij de Klokkekstoel in Goingaryp.
Prachtige omgeving, zeer vriendelijk ontvangen!
In de avond een surpriseparty voor een vriendin georganiseerd.
We hebben daar met 11 man gegeten en het was heerlijk en prima geregeld.
Voor herhaling vatbaar!
Toos V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Heerlijk gegeten op een heerlijk zonnig terras met fraai uitzicht op de goingariepster poelen. Er wordt gebruik gemaakt van allemaal vers en regionaal voedsel, zeer vriendelijke bediening en eigenaren.
Een adres om zeker nog eens terug te komen wanneer we aan het zeilen zijn rond Sneek!
Jeroen_29 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Op zaterdag met 6 mensen gegeten, erg rumoerig geheel, tafels erg dicht op elkaar.
Keuken kon de drukte niet aan 1 hoofdgerecht werd koud geserveerd. Bediening niet attent, voorgerechten op zich prima voor een simpel eetcafe net als overige hoofdgerechten absoluut niet bijzonder wel hoge prijzen voor zowel eten als drinken, werden om half 10 de zaak uitgekeken (personeel begon met tafels en stoelen te sjouwen etc.) locatie wel erg mooi aan het water maar voor ons niet weer.
ConnydeVries .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Afgelopen weekend 2 keer heerlijk gegeten bij de Klokkenstoel. De sukade was werkelijk voortreffelijk, smelt op je tong. Eerst een lekker aperitief op het (mooie) terras. Vriendelijk personeel. En dan hoef je alleen nog maar een trap op voor de gezellige B&B. Was wel prettig na die glazen (prima) wijn.. ;-)
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Dit eetcafe, wat ongezellig is ingericht als een eetzaal van een jeugdherberg, ligt op een prachtige locatie, maar de gerechten zijn smakeloos....zelfs de friet is slap......keuze uit 4 rode doorsnee wijnen.........wel een hele aardige bediening, maar de kok moet nog veel leren. Waarschijnlijk smaken rauwe bonen zoet als je de hele dag hebt gesurfd of hebt gezeild, maar niet voor ons. Wij rijden wel even naar de overkant....naar Sneek.
MariettevandeRest .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
De Klokkenstoel is een geweldig restaurant in een super omgeving! We zijn er een aantal dagen geweest en elke keer was het weer een culinaire verrassing. Het is een eldorado waar je voor 100% geniet van de sfeer en het uitzicht op hete haventje. Echt een beleving!
Jurre D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
We hebben maar liefst vier dagen achter elkaar gegeten bij De Klokkenstoel, gewoon omdat het zo lekker is! Kok Doeke maakt met zijn brigade van elk gerecht een feestje. Aanrader is de sukade die 23 uur op lage temperatuur in de oven wordt gegaard. De ambiance is fijn en bij zonsondergang zelfs indrukwekkend. De Klokkenstoel is - met de B&B, de appartementen en het schilderachtige haventje- een paradijsje in Nederland. Het is er zó heerlijk! We hebben nu alweer een nieuw weekend geboekt in de zomer. Kan niet wachten….
GerdaFrans .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Wij hebben afgelopen weekend heerlijk gegeten in de "klokkenstoel". De sukadelapjes smolten in de mond. net als de procureur. Het toetje de "Sukerbole"bavarois was een plaatje om te zien en de smaak onovertroffen. Vriendelijke en persoonlijke bediening. Kortom we komen hier zeker weer terug ook als was het 116 km rijden. Maar je kunt gelukkig ook heerlijk slapen in de B&B. Een aanrader!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Afgelopen week, toen we in een appartement van B&B De Klokkenstoel logeerden, hebben we twee keer bij het restaurant gegeten en twee keer was het top: een van ons eet glutenvrij en daar werd heel bewust en servicegericht rekening mee gehouden - zelfs de patat werd apart gefrituurd!
En één keer kwamen we toen de keuken eigenlijk al gesloten was, maar toen is er toch nog wat voor ons klaargemaakt, waarbij er spontaan rekening werd gehouden met de gluten.
Alles wat we gegeten hebben, was vers, buitengewoon smaakvol en met plezier geserveerd.
En het decor is helemaal adembenemend: je kijkt vanaf het terras uit over een klein haventje en we zagen de zon in het water zakken, terwijl we niets anders hoorden dan wat zacht geroezemoes en kabbelend water.

We hebben genoten, Marga, Doeke & Joop!