Meer informatie over restaurant De Klokkenstoel

- Ontbijt 07:00 - 10:00

Jouw recensie over het restaurant De Klokkenstoel

Casper K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Hebben heerlijk gegeten en was een erg gezellige sfeer in het restaurant! Zeker de moeite waart om weer is terug te komen!
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Erg leuke locatie om te vertoeven. Fijn ook om ongevraagd brood als voorafje te krijgen. We bestelden alleen een hoofdgerecht omdat we niet van die grote eters zijn. De frieten waren goed maar errug zout, dat was jammer. Naast de friet was ook de risotto errug zout, jammer! de kip was goed. Bijzonder om geen groente en/of salade erbij geserveerd te krijgen; daardoor was het voor ons niet 'af'. Mochten we hier weer eens naartoe gaan dan gaan we uitdrukkelijk vragen naar een zoutloze maaltijd.
Mike M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heerlijk gegeten voor een prima prijs. De borden waren origineel en leuk opgemaakt, mooie gerechten om te zien. Daarnaast is de locatie top en staat er altijd fijne muziek op! De bier en wijnkaart is ook erg uitgebreid en het personeel weet goed welke drankjes aan te raden zijn bij welke gerechten. Kortom, een lekkere en gezellige avond gehad. Wij komen zeker terug!
Lyn H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Een aantal jaar geleden hier een keer gegeten maar toen vond ik alles zozo. Sindsdien niet meer geweest tot ik hoorde dat er nieuwe eigenaren waren en positieve geluiden hoorden. Afgelopen weekend wezen eten en aangenaamd verrast! Ze hebben het leuk opgeknapt en een fijne ambiance gecreëerd. Personeel weet waar ze het over hebben en zijn gastvrij en niet opdringerig. Het eten duurt misschien even maar dan krijg je ook echt wat! Wat een mooie opmaak en de smaken zijn perfect op elkaar afgestemd. Wij hebben genoten en komen zeker terug. (Zelf geen kinderen maar goed om te zien dat ze hier gezond eten aanbieden voor de kinderen!)
Cabrine C.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
genoten van een heerlijk menu op een zalig terras aan het water. Nieuwe eigenaren dat is te proeven en te merken aan alles! complimenten!
martijnc89 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Perfect restaurant! Wat een mooie omgeving en prachtig uitzicht! dit schept hoge verwachtingen, en deze werden gelukkig ook volledig waargemaakt door het attente bedieningsteam en de leuke verrassende kaart! eindelijk eens wat anders dan schnitzel en hamburgers ! Heerlijk zalm gegeten, perfect gebakken en niet helemaal doorgegaard, heerlijk! mooie wijn kaart en prima advies gekregen over een bijpassend glaasje wijn! voor iedereen wat wils aangezien de prijs varieert van 4 tot 8 € per glas!
heerlijk kopje koffie als afsluiter, kortom, tot snel de klokkenstoel! en bedankt voor de geweldige avond in onze vakantie
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heerlijk gegeten, sinds de nieuwe eigenaren een positieve grote verandering. De gerechten waren zeer goed en exclusief, voor een schappelijke prijs.
De wijnkaart was super. We werden precies goed geadviseerd. Hier werken duidelijk kenners van wijn, speciaal bier en muziek.
Ik ga hier zeker weer eten.
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Met vrienden op vakantie in Goingarijp en wezen eten bij de Klokkkenstoel, het enige restaurant aldaar, dus weinig keuze. Hoge verwachtingen gezien de locatie en de prijskaart. We bestelden naast een aardig soepje, vis en vlees. Deze waren gelardeerd met een paar paarse! aardappelen, gepureerde wortel en paar groene stengeltjes. Dat is tot daaraantoe , maar geen van de groentes bleek enige smaak te hebben. Dan het vlees dat was redelijk maar daaroverheen een donkere jus die de orginele vleessmaak deed verdwijnen. Kortom leuke ambiance, maar wat maaltijd betreft geen bezoek meer waard. Of wat onze buren zeiden; we komen hier alleen wat drinken......
jw H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Met familie en vrienden uit eten geweest. Viel heel erg tegen. Bediening is niet professioneel. Komen niet langs de tafel, ruimen niet af. Meerdere keren drinken besteld geen enkele keer goed en volledig uitgeleverd. Veel personeel maar niemand weet wat ze moeten doen. Ook eten laat erg te wensen over. Zalm niet goed gegaard. Pasta's te gaar. Sauzen te zout. De Ribeye is hooguit een runderlapje te noemen. Geen groentes. Samengevat bediening snapt niets van het vak, erg lang wachten en eten onder de maat.
R.R. S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Wij zijn hier een paar keer geweest. De eerste keer was Super! Toen ook ontzettend aardige en attente bediening. Zomer 2016 viel het zowel qua eten als qua bediening tegen. Al heeft men toen het door zoon bestelde eten (stoere keuze, maar hij vond smaak het toch te specifiek) omgeruild voor iets anders. Afgelopen weekend gingen wij onze huwelijksdag daar vieren met koffie en een taartje. We gingen expres bij ballonnen zitten (toepasselijk!). Het weer was goed, de locatie is sowieso goud. Maar de cappuccino was heel matig. En toen "ik zal de ballonnen even weghalen". Wij zeiden nog: "nee hoor! juist toepasselijk, want we hebben feest!". Zonder iets te zeggen knip, knip de touwtjes door en 4 meter verderop werden de ballonnen kapot geprikt. Wat een feest :-/
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Onder het genot van geweldige live muziek (dat is mazzel hebben!) hebben we hier gedurende de Sneekweek een aantal keren gegeten. Het was uitstekend, de porties zijn niet, zoals eerder vermeld, te klein maar gewoon prima! Misschien niet zoals men thuis -teveel-opschept, maar gewoon prima. Een pan mosselen in bier. En dan een heerlijke en volle pan smakelijke mosselen.
Lekker bier van de tap, maar ook op fles.
De sucade, een mooi en vol stuk vlees. Heerlijk mals op smaak.
Voorgerechtje, origineel als doperwtensoep met munt. Erg lekker.
Eigenlijk ben je helemaal tevreden met voor en hoofd. Een dessert is misschien wel te veel.
Mijn zeilmaat is een toetjes fan, en getuigen zijn smulpartijen zit dat ook helemaal goed bij De Klokkenstoel. Met vriendelijk personeel, die luisteren naar je. Ook als er iets niet helemaal goed is. De Klokkenstoel heeft een heerlijk decor, prachtig terras, op een heel pittoresk plekje uit de drukte van Sneek.
GdF .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Op een mooie zomeravond gegeten bij De Klokkenstoel. Perfecte locatie aan de Goingarijpster Poelen. Prima service. Overzichtelijke menukaart met voldoende keus in voor-, hoof- en nagerechten. In de menukaart staan ook per gerecht aanbevolen wijn -en biersoorten.

Ik had het mosselmenu. Voorgerecht was ok, maar niet bijzonder. 3 stukje kip in de salade ontdekt. Mosselen waren ok en voldoende. Nagerecht was niet bijzonder. Ik had Panna Cotta, 2 hapjes en het dessert was op. Vooral de bijgerechten waren karig. Een bloemkool stronk, met kerriesaus en 7 stukjes patat in een koker. Mijn vrouw had sucade besteld. Ook hier een karig portie. Dessert (pan cake) wel goed en vooral lekker.

Locatie was perfect, maar de kwaliteit en hoeveelheid voor de prijs was voor ons niet goed. Een volgende keer gaan we aanmeren met onze boot en lekker een biertje drinken.
Rozjestrazlana R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Mooie omgeving, vlotte en goede bediening. Gezellig terras, toch rust. Mandje met 2 broodsoorten en lekkers van het huis. Gratis kraanwater bij de maaltijd!
Kleine maar goede kaart. Porties iets te klein, iets meer aardappelen en groente zonder bijbetaling zou op zijn plaats zijn. Maar ik kom hier zeker terug!
Auke M.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
We eten bijzonder vaak in restaurants in zowel binnen-als buitenland en we zijn wat gewend maar de kwaliteit bij de klokkenstoel is ongeëvenaard. Fantastisch locatie en erg vriendelijke bediening. Uitzonderlijk goed!!
K D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Een aantal weken geleden hebben we met z'n 4-en gegeten bij de Klokkestoel. De locatie is top helaas kan ik dat niet van het eten en de bediening zeggen.
We moesten zeker een uur op het voorgerecht wachten. er werd niet gevraagd of we nog iets wilden drinken.
De prijs/kwaliteit verhouding is beslist niet goed. Kleine porties, smaak redelijk, bediening zeer traag
-Joke- .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Afgelopen zaterdag bij 'de Klokkenstoel' gegeten. Je hebt hier een prachtig uitzicht over de Goingarijpster poelen en helemaal de moeite waard om bij zonsondergang hier te zitten.
Vooraf een overheerlijke carpaccio, als hoofdgerecht een runderbavette met champignons, pastinaakpuree, bietjes en frietjes.
Ik had nog nooit eerder een runderbavette gehad, maar die was zo mals, het smolt bijna op je tong. En als dessert een Friese tiramisu met mango. Kan iedereen dit menu aanraden.
En de bediening was ook helemaal top. Hebben oog voor alles en kunnen je alles uitleggen over de wijnen. Kom hier zeker weer naar naar terug en kan het iedereen aanraden. Super bedankt allemaal!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Zojuist gegeten bij De Klokkenstoel en wij zijn razend-enthousiast: wát was het lekker en wat zijn we in de watten gelegd.
Om te beginnen is de locatie van het restaurant geweldig. Toen we aankwamen zakte de zon net in het water waarop we vanuit het raam uitkeken.
We kregen meteen heerlijk brood met boter, maar we gaven aan dat we gluten- en lactosevrij eten en binnen enkele minuten verscheen er glutenvrij brood met olijfolie en zout op tafel.
Daarnaast werd ons verteld dat we vrijwel ALLES van de kaart konden kiezen en dat de kok rekening zou houden met onze dieetwensen.
We kozen voor carpaccio en Ceasar-salade vooraf en runderbavette als hoofdgerecht.
De voorgerechten waren heerlijk (mooi opgemaakte salade, supergoede smaken, voor herhaling vatbaar - malse carpaccio, lekkere dressing), maar de runderbavette was echt de verrassing van de avond: we hebben in geen jaren zulk heerlijk mals vlees gegegeten!
Ook nog het vermelden waard zijn de gele, zoetzure bietjes: ze zijn zeer de moeite van het proeven waard.
Tenslotte eer aan de bediening: professioneel en zeer vriendelijk.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Wat was dat smullen gisteravond bij De klokkenstoel! Heerlijke zalmtartaar en verpletterende lamsschenkel. Bediening ongedwongen en toch oog voor alles. Locatie paradijselijk, en de maaltijd gastronomisch en bourgondisch. Wil er van de zomer regelmatig heen vanwege de bijzondere locatie.
annekedelekkereter .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Op de eerste Paasdag met vrienden gegeten bij de Klokkenstoel. Door wisseling in de staf een nieuwe chef en deze had het prima voor elkaar. Vooraf een zalmtaartje (huisgerookte zalm!), een bisque (topniveau; zeer vissig-smakelijk) en toen een caesarsalade (beetje beperken met de calorieën, maar niet erg want heerlijk). Bij de koffie verscheen er een schaaltje met chocola, koekjes en een paar paashaasjes zodat het met die calorieën toch weer helemaal ouderwets goed kwam.
Sfeervol, ontspannen bediening, geen dikdoenerij en een spannende leigrijze lucht.
Ik verheug me al op warmer weer en een etentje op het terras!
Familie_Kuijt .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Gisteravond ongelooflijk lekker en gezellig gegeten in De Klokkenstoel. De sfeer is ongedwongen, de bediening prettig en het eten zeer smakelijk. De runderbavette was een verrassing.
Helaas was het al aardig donker toen we aankwamen dus we hebben nog niet echt van het uitzicht kunnen genieten. We gaan deze zomer zeker terugkomen en dan bij daglicht!
Wat ons betreft een aanrader.