Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten

Lunch op aanvraag

Jouw recensie over het restaurant De Klok

Wanda V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Mooi restaurant en geweldig, persoonlijk bediening. Helaas was het eten niet qua mijn smaak maar het was wel lekker gemaakt.
Mieke F.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
We hebben voortreffelijk gegeten. De gerechten werden ook mooi opgediend en er werd ook rustig verteld wat er op je bord lag. Ook heerlijke Brand ongefilterd op de fles gedronken. De bediening was prima. We zaten in het achterzaaltje bij het aquarium. Dat was ook prachtig. En ook lekker zitten omdat je dan ook geen last had van de buitendeur. Ik had hier nog niet gegeten maar ik wil zeker hier nog een keer heen. Ook mijn vriendin vond alles even lekker.
Pieter W.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Met AH korting. Voor en hoofdgerecht erg goed. Van toetje moet je houden, was simpel. Bij passende wijnen goede uitleg en goede combinatie, wel redelijk aan de prijs. Bediening uitstekend.
Thera V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Genoten van het eten en de bijbehorende wijnen
Daniela B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Heerlijk gegeten met de AH bon. Onwijs lekker 3-gangen menu, en hele goede en vriendelijke service.
Merel S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Heerlijk gegeten, goede bijpassende wijnen, knus en mooi restaurant en ondanks de drukte nam de bediening elke keer de tijd voor ons.
Andre M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Klein maar Eer goed restaurant. Je wordt heel vriendelijk en persoonlijk ontvangen, de sfeer is leuk, je voelt je thuis. We hebben een bijzonder lekkere Nederlandse witte wijn gedronken, Als ik me niet vergis een Muscadet uit Utrecht (ja, zoiets bestaat). Het eten was goed. Leuk voor een lekker etentje om bij te praten.
Oscar A.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Super origineel en heerlijk eten, heel vriendelijke ober/eigenaar, zeer mooie inrichting (kerstachtig, heel gezellig). Al met al zeker een aanrader!
Hedy B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten met heel vriendelijke bediening.
M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Wat opvalt is, dat het geluidsniveau goed is. Een tafelgesprek is zonder stemverheffing mogelijk.
Ik meen ook dat de achtergrondmuziek was uitgezet. Weldadig.
Prettige bediening. Prima atmosfeer. Goed eten.
Waarom niet wat aardappeltjes en groente bij het hoofdgerecht.. Dat is blijkbaar de huidige trend.
Conclusie: warm aanbevolen.
Jinne P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Heel lekker gegeten, goede service en een fijne sfeer.
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Smaakvol AH-actie menu, prettige atmosfeer, correcte bediening.
Er werd gevraagd of we wat brood wilden, bleek €4,50 te kosten voor 2 broodjes met een beetje boter.
Margreet A.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Aan tafel ontspon zich een leuk gesprek over welke wijn te kiezen. Niets leek te veel om ons daarbij te helpen kiezen. En ook het andere personeel bediende op een ontspannen én professionele manier. Zee geslaagde avond.
Riet L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
We hebben genoten van t heerlijke verrassing menu. En de uitstekende bediening
Estelle K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Een keurig restaurant met erg vriendelijk personeel. We hebben genoten van het aquarium waar ons tafeltje naast stond.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Zoals gewend erg goed. Ons laten verrassen, en dat beviel weer prima. Mooie gerechten en uitstekende bijpassende wijnen.
Ina F.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het was weer een fijne avond! Wij waren er al eens eerder geweest. Het voldeed weer aan onze verwachtingen: prachtige gerechten, die mooi opgediend waren.
Dick P.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Heerlijk gegeten, verrassingsmenu: krabgerechtje vooraf was smakelijk; hoofdgerecht was eend: niet mijn persoonlijke voorkeur, maar desalniettemin erg goed; dessert was super: allerlei gemaakt van pistachenoten (mousse, sponge, gelei etc). Bediening erg correct, niks op aan te merken. Enig minpuntje was dat onze port tamelijk warm was. Probleempje echter voortreffelijk opgelost. De Klok is een absolute aanrader. We waren hier terechtgekomen via de AH-restaurantactie, maar we gaan zeker nog eens terug.
Malou V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten, goeie bijpassende wijnen. Aardig personeel met veel kennis over de wijn en het eten. Zeker aan te raden!
T.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
We hebben weer genoten van het goede eten, perfecte wijn / spijs combinatie, ambiance en het zeer vriendelijke personeel. Beste restaurant van Leiden!