Speciale deals

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant De Klok

hendrik K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
lauw eten en lauwe sfeer, de fut is er een beetje uit. bediening praat met vaste klanten en laat de rest +/- zitten
AJP .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Deze keer duurde het iets te lang voordat onze bestelling werd opgenomen. Toen onze bestelling eenmaal gedaan was, ging het vervolgens prima. De eigenaar begon hier later uit zichzelf over, dat hij hier niet tevreden over was. Dit tekent ook de service die je hier krijgt: De Klok is bijzonder servicegericht en zelfkritisch. Als iets niet goed gaat, vinden zij dat zelf heel vervelend. Deze avond was een van de vaste medewerkers ziek en waren er hotelschool stagiaires, die nu eenmaal niet alles konden regelen. De eigenaar moest opnemen bestelling en uitleg gangen en wijn dus in zijn eentje doen. En dat doet hij altijd met verve.
René K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Fijne ervaring: kleinschalig, gezellig en kwalitatief erg goed. Mooie locatie en uitstekende bediening. Een absolute aanrader.
Helena M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zo als voorheen, weer Fantastisch gegeten
Dit keer weer het wijn arregement bij het 5-gangen menu genomen, en ja hoor elke hap en elke slok blijft je verrassen.
Absolute aanrader !!!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
vrijdag 20 oktober
Dank aan Lars, Marvin, Bart en het team. heerlijke avond, mooie gerechten en een heerlijke fles ...
Kleine aanvulling op de mooie gerechten: Hoofdgerecht (De heerlijk zachte en sappige Bavette) zou iets meer kleur en structuur/mondgevoel mogen hebben voor mijn persoonlijke smaak.

Kom zeker nog terug...
H.Spelier
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten met mooie wijnen erbij. Service is fantastisch. We komen zeker weer terug met de kerst
Alet V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Teleurstellend maal; droge patrijs, te weinig groente, slechte biefstuk, zeer matige garnituur. Alleen de wijn was prima.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij namen in verband met de tijd die we hadden het weekmenu. De bediening zorgde ervoor dat we op tijd de drie gangen konden eten. Het vlees was uitmuntend en het dessert geweldig. We komen er vast weer een keer terug.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Met 4 personen a la carte gegeten en aardig wat verschillende gerechten gezien en geproefd. Op de kaart veelbelovend; op het bord viel t wat tegen. Er spong eigenlijk niets uit. Beetje vlakke allemaal. Groenten bij het hoofdgerecht hadden wel erg veel 'bite'. Porties aan de kleine kant. Bediening en ambiance in orde.
Lia C.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Goede i druk gekregen vanavond. Aanrader om terug te komen en door te geven aan anderen
Daisuke Y.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Prima eten qua smaak en hoeveelheid voor een zeer betaalbare prijs. Wij hadden de 5 gangen verassingsmenu genomen en waren beiden voldaan naar huis gegaan. Vriendelijke bediening en al met al zeer jonge personeel. Enig minpuntje (maar wel ruim voldoende) voor ons was de inrichting, maar dit is meer persoonlijk van smaak.
Rindert D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Slechte stoelen, smaken niet in balans
Fam. R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het duurde lang voordat we de kaart kregen en ook de wachttijd tussen de gerechten was vrij lang. De porties waren voor ons genoeg, maar wel vrij klein.
W.P. V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Je kan hier heerlijk eten. De menukeuze is beperkt maar wat je krijgt is voortreffelijk.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Wij hebben zeer genoten van een 6 gangen menu waarvan elke gang voortreffelijk was bereid. De bediening was ook erg vriendelijk en persoonlijk.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
de beoordeling wachttijd: daar zou goed bij moeten staan, de andere classificaties laten ruimte voor verbetering..
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker eten, prima service!
Arno K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het vijfgangendiner was een feestje. Vooral de zalm was erg goed, maar eigenlijk was alles smaakvol en het wijnarrangement perfect. Wie komen graag weer terug!
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Er is een mooie tegelvloer. De stoelpoten zijn daarom voorzien van rubber doppen. Die zijn heel erg antislip. De stoelen zijn vrij zwaar en moeten opgetild worden om naar achteren te kunnen. Dit gaat lastig, zeker voor ouderen. Een soort vilt zou handiger zijn. De gerechten waren zeer verfijnd, heerlijk en een lust voor het oog. Zeer attente, vriendelijke bediening. Tussenpozen tussen gerechten perfect????.
Janet B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Energieke enthousiaste en zeer gastvriendelijk sfeer. Heerlijke gerechten waaronder een aantal Franse klassiekers.