Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten

Lunch op aanvraag

Jouw recensie over het restaurant De Klok

Rick V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Terug bij restaurant de klok. Wij kozen voor de all-in deal en wat was het een feest! Als voorgerecht noordzee krab met een Griekse wijn. Als hoofdgerecht drie bereidingen van varken, super mals en erg goed op smaak. En als dessert kregen we een witte chocolade, druiven en pistache dessert met daarbij een sherry. gave smaken een mooie wijn spijs combinaties. tot snel
Ruben V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Hebben hier met 4 personen heerlijk gegeten. Sfeervolle inrichting, mooi opgemaakte borden en goede bijpassende wijnen (bij het menu van de chef). Uitstekende service en leuke uitleg bij de gerechten/wijnen.
Willemein B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Het was weer feest bij De Klok. Een gezellige avond in een vol restaurant. We kozen voor het verrassingsmenu en wat waren het weer mooie combinaties. Noordzee krab met een mooie ziltige wijn, pate van gems ( een berggeit uit oostenrijk) , drie bereidingen van varken en een heerlijk chocolade pistache dessert. Allemaal erg smaakvol en goede portionering. Heerlijk
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heel prettig restaurant. Niet goedkoop, maar de kwaliteit is dan ook uitstekend. Prettige bediening in een rustig tempo. En een deskundig advies inzake de wijn. Wij zijn zeer tevreden.
Bart G.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Lekker gegeten, goede wijnen en top service!
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heerlijk eten, goede bediening. Enige minpuntje: stoelen zaten niet erg comfortabel.
Marlies H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
In het kader van de restaurantweek bij de Klok gegeten. Het 5 gangenmenu was erg gevarieerd en bijzonder lekker.
Ongelooflijk wat de chef ons kon voorschotelen binnen dit budget. Het wijnarrangement was eveneens van hoogstaand niveau met verassende wijnen uit o.a. Bulgarije.
De bediening was prettig, correct, maar niet opdringeri.
Een absolute aanrader!
Jacqueline A.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
We hebben genoten van het heerlijke eten, wijnen en geweldige bediening. We komen zeker terug.
Trijntje V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Prachtige subtiele smaken, heerlijke wijnen erbij!
L. V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Een verrassingsdiner. Met de voucher van AH. Het broodje werd met een tang op het bordje gelegd wat ons veronderstelde dat het lekker warm zou zijn. Niet dus. Voorgerecht oké. Van het hoofdgerecht was het stukje varkensfilet nogal taai. Het dessert smakelijk met uitzondering van de spons cake die naar pistache moest smaken. Over het algemeen redelijk dus maar het kan veel beter!
Mieke.langeweg L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Weinig eten ( oa stukje taai varkensvlees van 4x4 cm )voor veel geld en ondanks een fles wijn besteld te hebben moesten we voor kraanwater 3,85 eu betalen,waarop geantwoord werd,hoe zei anders aan het geld moesten komen omdat het van AH bon was. Het was een menu van 40,00pp en hebben 69,00eu
Waarom doen zei mee met AH actie?
Dit hebben wij nog nooit zo meegemaakt!!!!!

M.Langeweg
Joke E.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Heerlijk gegeten met de AH-restaurantactie. De bediening was uitstekend. Heel vriendelijk. Prima ambiance ook. Echt een aanrader om in De Klok te gaan eten.
A. F.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
We hebben naar verwachting lekker gegeten. Bediening vriendelijk.
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
AH -bon restaurantmenu gegeten. Voorgerecht heerlijk ( paté) ,hoofdgerecht drie soorten varkensvlees - lees drie hapjes vlees-met paar friemeltjes groente echt té minimaal. Chemisch gekleurd groen toetje kon niet echt bekoren helaas. Wijn smaakte vlak en kostte 6,50 euro.
Fernando S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Heerlijk gegeten en prettige service. Alleen de porties waren iets te klein voor een drie gangen menu. Wij hadden daarna nog een beetje honger. Maar de kwaliteit was uitstekend!
Anila C.
Topper
Iko N.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Vond wachttijd dus vrij lang en het verbaasde mij dat het eten met blote handen op de borden werd gedeponeerd
Bart A.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Fantastisch gegeten: 6-gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. Goede service en deskundige uitleg bij de wijnen. Goede wijn spijs combinaties. Prettige sfeer en leuke bediening. Ambiance erg gezellig.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Ik kom hier zeker terug. Het eten was heerlijk en een goede prijs kwaliteit verhouding. Bediening was vriendelijk, er werden mooie combinaties met wijn en gerechten gemaakt.
Lisette S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Wij hebben hier genoten van het herfstdeal menu. Een echte aanrader! Heerlijke, mooi gepresenteerde gerechten in combinatie met mooie bijpassende wijnen. De gastvrije bediening door gastheer Marvin en zijn kennis en presentatie van wijnen maakt dat je echt een avondje uit bent.