Glas champagne

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant De Klok

Jj H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
prima..................................................................................................................................................
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Prima en gezellig, restaurant. Professionele en gezellige bediening. We waren met 6 personen en hadden allemaal het verrassingsmenu. Helemaal top en ware kunstwerkjes,
rouke B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Sfeervol restaurant met zeer goede bediening en prachtige wijnen en heerlijk eten. Een echte aanrader! Je voelt je er echt welkom!
LouwRG .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Goed restaurant, waardig opvolger van La Cloche. Vriendelijke ontvangst en vriendelijke bediening. Goede kwaliteit van de gerechten.
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Op eerste kerstdag in dit restaurant gegeten, waarbij alle tafels bezet waren en het dus behoorlijk druk was. Er hing een prettige en levendige sfeer waarbij de gastheer zich prima profileerde. Met zijn uitleg over de verschillende wijnen en zijn advies waren wij erg tevreden. Wat het eten betreft was dit prima van smaak alhoewel de beef wellington niet al te smakelijk was maar het overheerlijke toetje maakte veel goed.

Over het algemeen een prima restaurant waar je gezellig redelijk culinair kan eten en waar ze uitstekende wijnen in huis hebben.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Feestelijke eerste kerstdag. Heerlijk gegeten. Prachtige wijnen. Voor herhaling vatbaar. Vriendelijke gastvrije bediening.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Een week geleden hebben wij dit restaurant ook bezocht en waren niet helemaal tevreden over de bediening. We bezoeken dit restaurant regelmatig en waren dit niet gewent, hebben daarom een review geschreven over deze ervaring. Het eten is hier van constante goede kwaliteit overigens en de ambiance is prima. Een paar dagen na onze review werden wij gebeld door de eigenaar die het heel vervelend vond dat we niet helemaal tevreden waren. Oprecht teleurgesteld moet ik zeggen. Hij gaf aan dat dit een incident was omdat die betreffende avond er iets was met de personele bezetten. Hij bod ons een geheel gratis avondje eten aan waar we dankbaar gebruik van hebben gemaakt. En deze ervaring heeft veel goed gemaakt, zijn het incident snel vergeten en hebben heerlijk gegeten en een prima service ontvangen. Chapeau.
Ewout S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Fraai opgediend eten, eenvoudige inrichting beneden in het restaurant. Mooie combinatie winnen bij surprise menu, 4 gangen is avond vullend
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten, 4 gangenverrassingsmenu met bijpassende wijnen. Wij vroegen een BOB-arrangement en dat was geen probleem. Heel vriendelijke bediening.
Ambiance is ook sfeervol, echt een avond uit. Enige minpunt zijn de stoelen, die zijn niet zo comfortabel.
emile D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Erg goed verzorgd en betaalbaar!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
De gerechten waren goed van smaak maar waren niet warm genoeg. De bediening was teleurstellend, geen enkele uitleg bij de gerechten, het duurde meer dan 20 minuten voordat het eerste contact met de bediening er was en we hadden niet het gevoel gast te zijn. De opmerking: is de fles al leeg, was erg ongepast. Het was niet heel druk in het restaurant dus dat kan geen excuus zijn. We zijn hier vaker geweest toen het restaurant nog de naam De Clock had, toen was de bediening juist heel goed. Jammer.
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Lang niet in dit restaurant geweest. Nu het 5 gangen verrassingsmenu genomen incl wijnarrangement. De wijn keuze was prima evenals de bediening. De kok in de keuken werkt naar onze mening vrij grof. Er kan zeker gewerkt worden aan de presentatie van de gerechten. Mogelijk komt de mindere presentatie vanwege het feit dat het tot 20.00 uur heel druk was in het restaurant met bezoekers van een evenement in de Pieterskerk, dat weet ik niet. Het leek in elk geval dat de scherpte er een beetje af was bij de kok. Ook de tijd tussen de gerechten was vrij lang.
Oscar A.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heerlijk weekmenu voor een goede prijs, super attent en vriendelijke service. Ook een bijzondere inrichting binnen, heel "cosy". Al met al, een aanrader!
kathinka M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk eten, prettige en persoonlijke bediening!
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Bij de wachttijd had ik ook 'precies goed' willen invullen, redelijk klinkt wat matig.
Arno K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We komen er vaker.... en het is er altijd zeer smakelijk, goede gerechten en mooie wijnen. Een aanrader!
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en lekkere wijnen gedronken, goede combinaties in ons verrassingsmenu. Warme ontvangst, wij voelde ons zeer welkom.
hendrik K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
lauw eten en lauwe sfeer, de fut is er een beetje uit. bediening praat met vaste klanten en laat de rest +/- zitten
AJP .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Deze keer duurde het iets te lang voordat onze bestelling werd opgenomen. Toen onze bestelling eenmaal gedaan was, ging het vervolgens prima. De eigenaar begon hier later uit zichzelf over, dat hij hier niet tevreden over was. Dit tekent ook de service die je hier krijgt: De Klok is bijzonder servicegericht en zelfkritisch. Als iets niet goed gaat, vinden zij dat zelf heel vervelend. Deze avond was een van de vaste medewerkers ziek en waren er hotelschool stagiaires, die nu eenmaal niet alles konden regelen. De eigenaar moest opnemen bestelling en uitleg gangen en wijn dus in zijn eentje doen. En dat doet hij altijd met verve.
René K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Fijne ervaring: kleinschalig, gezellig en kwalitatief erg goed. Mooie locatie en uitstekende bediening. Een absolute aanrader.