Speciale deals

Rob W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
de beoordeling wachttijd: daar zou goed bij moeten staan, de andere classificaties laten ruimte voor verbetering..
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker eten, prima service!
Arno K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het vijfgangendiner was een feestje. Vooral de zalm was erg goed, maar eigenlijk was alles smaakvol en het wijnarrangement perfect. Wie komen graag weer terug!
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Er is een mooie tegelvloer. De stoelpoten zijn daarom voorzien van rubber doppen. Die zijn heel erg antislip. De stoelen zijn vrij zwaar en moeten opgetild worden om naar achteren te kunnen. Dit gaat lastig, zeker voor ouderen. Een soort vilt zou handiger zijn. De gerechten waren zeer verfijnd, heerlijk en een lust voor het oog. Zeer attente, vriendelijke bediening. Tussenpozen tussen gerechten perfect????.
Janet B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Energieke enthousiaste en zeer gastvriendelijk sfeer. Heerlijke gerechten waaronder een aantal Franse klassiekers.
Martina M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Recent bijzonder lekker gegeten met z'n tweeën bij restaurant De Kok! Echt een verrassing, hoe speciaal de gerechten waren. Leuke sfeer, mooi ingericht ..., perfecte avond gehad.
We hadden allebei het menu genomen voor krap 30 euro, en begonnen met een salade met blauwe kaas. Echt een aanrader! En alles zag er prachtig uit, een feest voor het oog!!! Als hoofdgerecht had ik de schol en manlief had de eend. Hoofdgerecht was ook zeer bijzonder van smaak, en op een mooie manier opgediend. Toetjes waren ook perfect.
Als ik iets zou moeten noemen wat beter kon, zou ik zeggen dat de portie van mijn hoofdgerecht iets groter gemogen had, maar dat is misschien niet voor iedereen zo.
We kregen goed advies over de wijn en de bediening was zeer hartelijk en attend. Echt een ontdekking, en we zullen daar zeker nog vaker gaan eten.
Marijn M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Nvt
Lilian G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten 3 gangen menu van de kok. Laat je verrassen aanrader.
Rodney H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Was lekker en gezellig
Marischaoosten .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Gister hier gegeten, wat een geweldige ervaring! Een gastvrij ontvangst en een goede vakkundige bediening. Het eten en de wijnen waren heerlijk. Ook voor vegetariërs is het echt een aanrader, erg smaakvol en geen flauwe saaie gerechten. Wij komen zeker terug!
Joyce M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
De Klok is een fijn restaurant waar je prettig bediend wordt en waar de gerechten verrassend en uitstekend bereid worden. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Noortje V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het hoofdgerecht was zeer smakelijk.
De wijn wisselend. Omdat alle tafels bezet waren was het soms lastig elkaar te verstaan.
Renee J.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten, lekkere wijn, aardige, vrolijke bediening.
Marc N.
Goed voorgerech
Marc N.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Voorgerecht was prima. Mij hoofdgerecht was een ribeye van prima kwaliteit maar was koude en de bearnaise saus was erg matig. Lang om alles moeten wachten met weinig aandacht voor het tijdig schenken van twee mooie wijnen die wij besteld hadden. Moet helaas concluderen dat de eigenaar (als hij dat was) veel meer met zich zelf bezig was dan met zorgen dat zijn gasten het na zijn zin hadden. Na de hoofd gerecht hebben wij het opgegeven. Als het volt verlopen was hadden wij zeker dessert, koffie en wat dranken toe genomen. Jammer!
J B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Op een rustige maandagavond tijdens de zomervakantie een heerlijk 5-gangen diner geserveerd gekregen. In 1 woord: perfect. Fijne service, leuke amuse, mooie gerechtjes, lekkere bijpassende wijnen, broodjes, bubbelwater, en alles nog eens bijgeschonken of aangevuld zonder enige moeite - onze avond was helemaal compleet. Natuurlijk, voor 5 gangen met wijnarrangement betaal je wat meer. Maar ook voor minder wordt je met het weekmenu van nog geen €30 met een goed glas wijn ook echt verwend. De Klok is een absolute aanrader!
Anca H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We hebben op een regenachtige woensdagavond heerlijk samen buiten gezeten. De service was uitstekend. De tournedos perfect! We voelden ons welkom en hebben genoten.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
De tonijn was heerlijk, prachtige opmaak, de garnituur was wel wat weinig en iets geblakerde geroosterde groente. De bediening had wat attenter kunnen zijn. Tip: kies echt een van die geweldige desserts.
petra H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Gezellig gezeten met vriendelijke bediening. Porties waren niet al te groot en daardoor in verhouding nogal duur.