Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Klok

Maandag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant De Klok

Bjorn P.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Super goed gegeten! Mooie bijpassende wijnen en goede ambiance. Een aanrader voor iedereen die goed en gezellig wil eten in leiden, Gewoon top!
Vivian B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Super lekker gegeten, nieuwe kaart is zeker aan te raden! Aardig personeel en luisteren goed naar wensen.
Dorine B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Hadden het verrassingsmenu en aten inderdaad verrassende combinaties van smaken en mooi opgemaakte gerechtjes die niet op het a la carte menu stonden. De ontvangst en bediening was gastvrij, vriendelijk en prettig. Wij komen zeker terug!
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Tikkeltje teleurgesteld in smaak. Niet zeer spannend
Nicole T.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Mijn lievelings restaurant! Eten voortreffelijk en bediening ongekend goed (correct maar niet stijf)!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heb hier op Valentijnsdag gegeten met mijn vriendin. Heerlijk sfeertje in de lucht, perfect voor de gelegenheid. Bediening was erg prettig en deden goed werk om een fijne ervaring te geven. Wijn- spijs combinatie was heerlijk en was niks op aan te merken. Heb heerlijk genoten en eigenlijk niks aan te merken. Ik kom heel graag snel terug.
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Prima gegeten, alleen de tijd tussen de verschillende gangen was wat te lang. Voor 4 gangen 4,5 uur aan tafel gezeten. Er was vermeld dat door de keuze voor een verrassingsmenu gecombineerd met a la carte bestelling de tijd tussen de gangen wat langer zou duren, dit deze avond was het wel erg lang.
De stoelzitting zakte te veel door.
Lise V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Als vanouds heerlijk! Ontzettend genoten!! Ik zou iedereen aan bevelen in regio Leiden: " Ga naar De Klok!" Zo een gezellige avond gehad met mijn vriend! We zijn enorm enthousiast.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Sfeer, eten en bediening precies goed. Wij komen zeker nog een keer terug.
Nick R.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Hier kun je leuk eten voor een leuk prijsje. Het 5 gangen menu was zalig. Vooral de langoustine gepocheerd in beurre Blanc was geweldig. De wijnen klopte precies bij het eten en de gastheer was attent en had verstand van zaken. Ik kom hier zeker nog eens eten.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Geweldig lekker gegeten bij de klok, de juiste wijnen bij de gerechten, prachtige opmaak van de borden, echt een heerlijk avondje uit. een aanrader!
H. M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Eigenlijk schandalig slecht restaurant
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Het eten was voortreffelijk. Gezellig restaurantje, goede bediening.
Minpuntje was dat de dinerbon die we hadden gekregen van diner-cadeau niet geaccepteerd werd terwijl we het restaurant via de site van diner-cadeau gevonden en gereserveerd hadden.
Ander minpuntje was dat het restaurant adverteert met wijn voor de halve prijs op maandagen, voor alle kaartwijnen. Kennelijk geldt dat niet voor de fles huiswijn van 25,50 die we besteld hadden.
Ingmar W.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk gegeten met mooie wijnen. Porties zijn wel wat aan de kleine kant.
AJP .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Eten is heerlijk, bediening heel prettig en goed. De wijnen zijn bijna allemaal heerlijk en goed uitgezocht voor de combinatie met de gerechten. Een van de 2 of 3 beste restaurants van Leiden.
vanderglas.steenwoerd V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Leuk gegeten tijdens Valentijnsdag. Het restaurant had een aangepast Valentijnsmenu met uitgelezen wijnen. Heerlijk gegeten.
Gideon W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Erg leuk en sfeervol restaurant, lekkere wijnen. Enige minpunt: het was wat koud, er kwam tocht door de ramen. Maar verder super leuk!
Maud K.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
P rima restaurant, heerlijk gegeten, gerechten oogstrelend en goede prijskwaliteitverhouding.
Bediening zeer vriendelijk.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Erg gezellig en lekker gegeten. Prima bediening en speciale gerechten
Jj H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
prima..................................................................................................................................................