Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

Zondag Gesloten

9,1
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
De tonijn was heerlijk, prachtige opmaak, de garnituur was wel wat weinig en iets geblakerde geroosterde groente. De bediening had wat attenter kunnen zijn. Tip: kies echt een van die geweldige desserts.
petra H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Gezellig gezeten met vriendelijke bediening. Porties waren niet al te groot en daardoor in verhouding nogal duur.
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
spontaan uit eten gegaan op woensdagavond 12 juli in De Klok, prettige informele ontvangst en kozen voor het verrassingsmenu van de chef, met wijnarrangement, alles grote klasse, goede combinatie van smaken en prachtig opgemaakte schotels, een aanrader.
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
super gezellig, mooie entourage, ruime keuze, zeer beleeft leuke bediening. We zullen snel weer komen genieten en zijn benieuwd wst dat het menu van de week zou zijn of 1 van de andere heerlijke verassing menu's
ik verheug me er in ieder geval weer op.
het is een absolute aanrader...
saskia K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Geweldig, een aanrader! Geweldige gerechten en smaakvol, prachtig opgediend. Fijne sfeer in een mooi Leids steegje.. Heerlijk buiten zitten bij mooi weer. We komen zeker terug.
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Prima restaurant, luxe eten in ontspannen sfeer.
H H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Leuk ingerichte zaak. Men was erg flexibel mbt delen van gerechten. Leuke mensen. Aanrader.
Vannaerssen .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heerlijke avond uit geweest met vriendinnen. Wij dineerden op het terras in de kloksteeg wat ons erg deed denken aan de rustieke restaurants van St. Michel. Het verrassingsmenu was aan te passen naar onze wensen en de sommelier zocht een heerlijke fles wijn naar onze smaak uit. Zelfs de chef heeft ons verrast met een bezoekje aan onze tafel. Fantastische service waar het enthousiasme vanaf spat. Hier komen wij graag weer terug!
Lynnvdrest .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Afgelopen zaterdag heb ik samen met mijn vriend gegeten bij De Klok. Dit restaurant zorgt voor een echte beleving! Met het verrassingsmenu en eventueel bij behorend wijnarrangement is het zitten en genieten van alle lekkere gerechten en wijn/spijs combinaties. Daarnaast is het personeel heel enthousiast en kundig. Wij komen hier absoluut nog eens terug!
Alison H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Mooie originele gerechten en vriendelijke behandeling, daarbij goed advies bij het wijnarrangement.
Prettige sfeer en heerlijk eten, kwalitatief gezien veel in verhouding met de prijs en zeker waar voor je geld!
bert M.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Fantastisch gegeten. mooi klein terras wat erg gezellig aan doet. 4 Gangen menu was zeer goed zeker met de bijpassende wijnen. Bediening en keuken zijn erg vakkundig. Wij komen zeker snel terug
Ingrid E.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Fantastische avond met heerlijk eten! Super gezellige tijd, zeker voor herhaling vatbaar.
Roel X.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk eten maar daar naast ook een prachtige presentatie hiervan. Lust voor het oog en voor de mond. Zeer vriendelijke en gastvrije bediening
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten. Gastvrije ontvangst. Origineel wijnarrangement. Prima
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Heerlijke gangen, met mooie bijpassende wijnen. Een compliment is op z'n plaats.
Anita A.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Goede, vriendelijke bediening.
Koffie met friandises, is koffie met een halve lange vinger en een hard Italiaans koekje.....(cantuccini)
Waar waren de bonbonnetjes??
J. B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Aangenaam Klassiek restaurant ,
Met name het bovenzaaltje is geweldig, alleen wat moeilijk bereikbaar -erg steile trap. Eten en wijn zijn uitstekend hoewel aan de prijs. Ons gezelschap was aangenaam verrast met dit voor hen onbekende kleinood in hartje Leiden.
D D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Kleine gerechten en snelheid van bediening mag beter
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Afgelopen zondag zijn we in dit restaurant wezen eten in de pauze van het Scratch-evenement in de Pieterskerk. We hadden het vaste scratch-menu. Als voorgerecht kregen we een taartje van biet met een krokantje van blue stilton, erg smakelijk en lekkere witte wijn erbij. Het hoofdgerecht was saltimbocca maar het vlees was zo droog en taai dat ik het niet heb opgegeten. Jammer, want het is normaal gesproken een van mijn lievelingsgerechten. Het toetje bestond uit een chocoladeparfait (of zoiets) die meer naar water dan naar chocolade smaakte met een toef nutella en een macaron (die dan wel weer erg lekker was). Al met al waren we allemaal niet echt wild van het eten, helaas...
Elisabeth M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gisteren hier gegeten. De ontvangst was hartelijk en het eten was geweldig. We hadden een 4-gangen menu genomen met wijnarrangement. De porties waren prima en de borden mooi opgemaakt. De wijnen waren ook goed echter de rode wijn bij het hoofdgerecht was niet onze smaak. Op ons verzoek werd deze meteen vervangen, geen probleem bij de vriendelijke eigenaar. We komen hier zeker nog eens terug! Echt een aanrader.