De Klok

Smidstraat 1 1931 EX Egmond aan Zee Nederland Kaart

Over het restaurant De Klok

Op het gezellige dorpsplein van Egmond aan Zee heeft de tijd weinig vat gehad. Zoals de zilte zeelucht al eeuwenlang het dorp in waait, is ook Restaurant De Klok hier niet meer weg te denken. Het restaurant dankt zijn naam aan de klok die een vroegere eigenaar maakte en boven zijn deur hing. In die tijd een bezienswaardigheid, waar alle inwoners gemak van hadden. En nog steeds is De Klok een publiekstrekker, dankzij de gezelligheid en de fantastische keuken.

Meer informatie over restaurant De Klok

Dagelijks 09.00 - 00.00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Klok

Silvia H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Geitenkaasgerecht was heerlijk vooraf! De zalm was ook goed. Enige jammere was dat de varkenshaas te lang gebakken was waardoor hij toch wel vrij droog was geworden. Als je hem nog net iets rosé wilt (wat naar mijn mening hoort) misschien even noemen bij bestellen. Toetje prima, bediening prima.
ro3ad .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gegeten met Ah bon bij De Klok, vriendelijke ontvangst en mooie plek aan ronde tafel met zicht op het plein.
Lekkere uiensoep, en mooie salade gerookte zalm, zou wel iets meer op smaak kunnen met wat meer dressing of citroen.
Helaas wel erg lang wachten op het hoofdgerecht maar kabeljauwfilet mooi op smaak en uitgebreide garnituur met gebakken aardappeltjes en friet en heerlijke stoofperen en sla.
Nagerecht iets te weinig keus of tiramisu of koffie/thee.
Maar toch lekker gegeten op mooie plek int centrum van Egmond aan zee
jos.groot G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Erg lekker gegeten, prima menu met AH restaurantactie. Alle gerechten zagen er zeer verzorgd uit, hoeveelheid ruim voldoende en uitstekende kwaliteit. De bediening was zeer vriendelijk, TOP! Erg gezellig, we konden buiten eten en dat was erg lekker met het mooie weer. Erg gezellig terras en sfeer.
tkockelkoren7 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Gegeten met de ah restaurantactie. Je kon uit te weinig gerechten kiezen. 1 vleesgerecht, 1 visgerecht en 1 vegetarisch gerecht. Als nagerecht tiramisu of koffie of thee. Het eten was goed maar niet bijzonder. We zullen er niet nog eens gaan eten, tenminste niet met de ah restaurantactie.
Brigitte H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Goede menu samenstelling.de bediening was goed, aardig en humoristisch. We hebben een goede gezellige avond gehad. Aanrader!
Maddy E.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het was een ah menu zeer lekker behalve de sla, deze kun je op zo manier beter weglaten verder geen opmerking en,leuke locatie, goede bediening kortom een aanrader
r.vdstorm .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Voor een aangegeven prijs van Euro 38.00 was het menu nogal teleurstellend .Ik heb wel vaker bij De Klok gegeten
en dan niet als deelnemer aan de AH restaurantactie en dan ligt de prijs/kwaliteit verhouding aanzienlijk anders.
Catrien S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij De Klok Egmond aan Zee met bonnen van de AH. Keuze uit verschillende menu's. Eten was prima, bediening vriendelijk, hadden een mooi plekje bij het raam met uitzicht op het plein.
Al met al een hele fijne avond gehad. Toprestaurant , voor herhaling vatbaar.
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Zoals verwacht: een vriendelijke ontvangst en ook de bediening daarna was navenant, zoals de gerechten. Het interieur is gekleurd door het verleden en dat doet in zo'n dorp als dat van ons prettig aan.
klaaslaan .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Mooie ruim restaurant met vlotte attente bediening lekker voorgerecht en mooi hoofdgerecht en goed nagerecht voor een leuke ah prijs komen zeker een keer terug
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Erg gezellig knus restaurant voor ieder wat wils met betaalbare prijzen en erg vriendelijk personeel voor herhaling vatbaar.
CindyZonneveld .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zeer vriendelijke en goede bediening. We zaten aan een tafel aan het raam waardoor we goed uitzicht hadden op het gezellige plein. De kabeljauw was heerlijk! Voor herhaling vatbaar!
william_polle .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gastvrij, gezellig en een plaats waar we zeker nog eens terug komen! Ontvangst was prettig, bediening correct en het eten was heerlijk en goed verzorgd.
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Restaurant de klok,was gezellig.Aardig personeel heel attent.
Het eten was geweldig,we hebben echt gesmuld.We zyn er 2 keer geweest.Helaas waren we op vakantie en moesten we terug.Anders waren we er voor de 3de keer naar toe gegaan.
M.schmidt
romaagf .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heerlijke dag samen met vriendin afgesloten met een overheerlijk diner voor twee super lekker gegeten op een heerlijk terras in het zonnetje gezellige en vriendelijke bediening ook al was het druk toch de tijd voor je nemen klasse komen zeker nog een keer terug.
henk.vonkeman .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Bediening was goed, de sfeer was perfect en het eten was ook goed. Wel redelijk aan de prijs. Zal het zeker aanbevelen aan kennissen en vrienden.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Voor echt een avondje culinair uitgaan kun je hier uitstekend terecht!
Neem er beslist de tijd voor ( let dus nu maar even niet op De KLok...) de gerechten je tong te laten strelen en er vooral ook vooraf goed naar te kijken. Het ziet er niet alleen allemaal even mooi uit....maar zo smaakt het ook! Wij hadden een bijzonder voorgerecht met warme geitenkaas, als hoofdgerecht de heerlijk malse ossenhaaspuntjes en als dessert de verrukkelijke tiramisu met vruchtjes. Dus...trek wat leuks aan en maak er een feestje van.......want bij De Klok gaat dat gewoon vanzelf!
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Sfeervolle inrichting en zaten op een mooi plekje, dmv gebruik AHactiebon, niet veel keus maar het eten was erg lekker, gefinancierd heel vriendelijk.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Zeer goed eten en heel vriendelijk personeel
Helena F.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
prima gegeten en uitstekende bediening. Gezellig 'ouderwets' ingericht restaurant. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon lekker en goed bereide, toegangelijke menu's.