De Klok

Smidstraat 1 1931 EX Egmond aan Zee Nederland Kaart

Over het restaurant De Klok

Op het gezellige dorpsplein van Egmond aan Zee heeft de tijd weinig vat gehad. Zoals de zilte zeelucht al eeuwenlang het dorp in waait, is ook Restaurant De Klok hier niet meer weg te denken. Het restaurant dankt zijn naam aan de klok die een vroegere eigenaar maakte en boven zijn deur hing. In die tijd een bezienswaardigheid, waar alle inwoners gemak van hadden. En nog steeds is De Klok een publiekstrekker, dankzij de gezelligheid en de fantastische keuken.

Meer informatie over restaurant De Klok

Gesloten

Jouw recensie over het restaurant De Klok

T. H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Het eten is goed van smaak dus voor herhaling vatbaar.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Even over iens. Jullie moeten je de ogen uit de kop schamen, omdat de Klok in Egmond aan zee niet meer doen met de A.H. actie. Een week voor de reservering werden we netjes gebeld, door De Kolk., dat de Klok niet mee doet met de A. H. Actie.En toch staat deze op jullie site. Slecht.........van Iens. Voor de Klok een dikke 10.
Mirbert V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Restaurant is top. Wel zeer teleurstellend dat eins, ons verwijst voor de A H restaurant actie, 2 e menu gratis. NIET EENS HET RESPECT HEEFT NAAR RESTAURANT "de Klok." Omdat dit restaurant "de Klok, ons voor ons etentje, al heeft gebeld, omdat, dit restaurant niet eens meedoet met de A.H restaurant actie. Jullie moeten je de ogen uit de kop schamen.
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Was teleurgesteld dat de AH actie niet geaccepteerd wordt ondanks de reservering via iens slechte zaak deze actie nu volle pond moeten betalen.
Eigenaar heeft bij iens aangegeven dit jaar niet mee te doen.
Ben ontevreden dat we door iens via de mail misleidt zijn .
Grete V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Onplezierige bediening. Hadden tafel gereserveerd om 13.00 u voor 6 pers. bij voorkeur buiten om 19.00 u.
Tafel op terras konden we niet vastleggen maar het zou wel lukken volgends een vrouwelijke ober.
Dat was niet het geval. We werden binnen gezet waar het super warm was. Het was ook niet mogelijk te wachten tot er een tafel zou vrij komen buiten. Dit in tegenstelling tot een groep van 4 personen, die wel konden wachten op een tafel op het terras.
Aangezien we niet snel de bestelling door gaven, werden we “gestraft” met lange wachttijd.
Jeannette L.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Goede sfeer en vriendelijke bediening, zeer geschikt voor familie en/of vrienden etentje.
Johny R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk gegeten!
Josta B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Bij aankomst was het een topdrukte. De bediening bleef kalm en zeer professioneel. Erg goede service!
Davide S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Ok
Rineke M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten met mijn dochter in dit gezellige restaurant. Vriendelijk personeel dat alle aandacht aan je schenkt. Eerst lekker uitwaaien aan het strand en daarna heerlijk eten.
S.B. V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben een fijne avond gehad bij De Klok.
Zeer hartelijk ontvangst. Prima keus voor de AH gasten.
De gerechten werden erg mooi gepresenteerd. En smaakten prima.
Porties precies goed.
Kortom een aanrader.
En voor de AH: Graag een vervolg op deze leuke actie.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lekker gegeten, prima prijs/kwaliteitsverhouding, vriendelijke bediening. Heerlijke zalm als vooraf ,perfecte kabeljauwfilet als hoofdgerecht en een verrassende tiramisu als dessert.
C. W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Voor de 2e keer hier gegeten met de AH actie, leuke menu samenstelling. Voor- en hoofdgerechten prima om uit te kiezen en zeer smakelijk. Misschien had er als nagerecht naast de tiramisu iets anders i.p.v. de koffie of thee op kunnen staan. Koffie of thee neem je misschien evengoed nog (extra) na je dessert ter afsluiting. Vriendelijke bediening!!
Silvia H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Geitenkaasgerecht was heerlijk vooraf! De zalm was ook goed. Enige jammere was dat de varkenshaas te lang gebakken was waardoor hij toch wel vrij droog was geworden. Als je hem nog net iets rosé wilt (wat naar mijn mening hoort) misschien even noemen bij bestellen. Toetje prima, bediening prima.
Aimee A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gegeten met Ah bon bij De Klok, vriendelijke ontvangst en mooie plek aan ronde tafel met zicht op het plein.
Lekkere uiensoep, en mooie salade gerookte zalm, zou wel iets meer op smaak kunnen met wat meer dressing of citroen.
Helaas wel erg lang wachten op het hoofdgerecht maar kabeljauwfilet mooi op smaak en uitgebreide garnituur met gebakken aardappeltjes en friet en heerlijke stoofperen en sla.
Nagerecht iets te weinig keus of tiramisu of koffie/thee.
Maar toch lekker gegeten op mooie plek int centrum van Egmond aan zee
Jos.groot G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Erg lekker gegeten, prima menu met AH restaurantactie. Alle gerechten zagen er zeer verzorgd uit, hoeveelheid ruim voldoende en uitstekende kwaliteit. De bediening was zeer vriendelijk, TOP! Erg gezellig, we konden buiten eten en dat was erg lekker met het mooie weer. Erg gezellig terras en sfeer.
Truus K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Gegeten met de ah restaurantactie. Je kon uit te weinig gerechten kiezen. 1 vleesgerecht, 1 visgerecht en 1 vegetarisch gerecht. Als nagerecht tiramisu of koffie of thee. Het eten was goed maar niet bijzonder. We zullen er niet nog eens gaan eten, tenminste niet met de ah restaurantactie.
Brigitte H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Goede menu samenstelling.de bediening was goed, aardig en humoristisch. We hebben een goede gezellige avond gehad. Aanrader!
Maddy E.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het was een ah menu zeer lekker behalve de sla, deze kun je op zo manier beter weglaten verder geen opmerking en,leuke locatie, goede bediening kortom een aanrader
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Voor een aangegeven prijs van Euro 38.00 was het menu nogal teleurstellend .Ik heb wel vaker bij De Klok gegeten
en dan niet als deelnemer aan de AH restaurantactie en dan ligt de prijs/kwaliteit verhouding aanzienlijk anders.