De Klok

Smidstraat 1 1931 EX Egmond aan Zee Nederland Kaart

Over het restaurant De Klok

Op het gezellige dorpsplein van Egmond aan Zee heeft de tijd weinig vat gehad. Zoals de zilte zeelucht al eeuwenlang het dorp in waait, is ook Restaurant De Klok hier niet meer weg te denken. Het restaurant dankt zijn naam aan de klok die een vroegere eigenaar maakte en boven zijn deur hing. In die tijd een bezienswaardigheid, waar alle inwoners gemak van hadden. En nog steeds is De Klok een publiekstrekker, dankzij de gezelligheid en de fantastische keuken.

Meer informatie over restaurant De Klok

Dagelijks 09.00 - 00.00 uur

Marja V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Sfeervolle inrichting en zaten op een mooi plekje, dmv gebruik AHactiebon, niet veel keus maar het eten was erg lekker, gefinancierd heel vriendelijk.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Prima eten op een gezellige locatie met vriendelijk en attent personeel! Alleen de menukeuze zou iets uitgebreider mogen zijn!
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
We hebben heerlijk buiten gegeten,gezellige bediening en eten was mooi opgemaakt en heerlijk...ga binnenkort er weer eten met hele familie...
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
We zijn hier met de AH restaurantbon geweest. Het voorgerecht met geitenkaas was heerlijk, de kabeljauw en varkenshaas goed. De bijgerechten kunnen beter, patat bleek en slap, sla zonder dressing, peer uit een pot, de gebakken aardappeltje waren goed.
Het toetje titamisu met vers fruit was voortreffelijk!
Een fles chardonnay erbij, al met al heerlijk op het terras gezeten, zeker voor herhaling vatbaar, zeker voor deze prijs.
De bediening was erg goed, jonge, enthousiaste mensen!
De Klok, bedankt
bakwant .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het was gezellig en heerlijk gegeten, vlotte bediening en erg vriendelijk. Goed gelegen ten opzichte van het
strand en centrum.
S D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Dit restaurant was ons van eerdere bezoeken bekend en had een goede indruk achtergelaten en heel goed bevallen vandaar deze keus.
jos.groot G.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. Ondanks de reservering konden we buiten zitten, Super!! Leuk menu en goede kwaliteit en hoeveelheid. Vriendelijke bediening.
Gipfel .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Gezellig restaurant. Het menu met de AH bonnen is beperkt, maar divers genoeg en gewoon goed. Erg leuke en informele bediening.
Fleur B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Vooral het voorgerecht (rouleau van geitenkaas) was heerlijk! De rest wat gewoontjes. Wel uitgebreide bijgerechtjes. Heel lang op ons hoofdgerecht moeten wachten... al met al was het prima maar ik zal er niet zo snel opnieuw heen gaan.
Adri en Joke S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
De reservering was niet genoteerd in het boek, maar er was plaats genoeg en ze hebben dit prima opgelost!
We konden meteen plaatsnemen.
Anoif .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Lekker gegeten, leuke plek bij het raam waardoor je zowel het terras als de voorbijgangers kon zien. Vridnelijke bediening.
Dina N.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
we zaten heel gezellig op het terras. Vriendelijke bediening en heerlijk eten!
De brie saus bij de varkenshaas zou wat mij betreft wat meer mogen.
Voor herhaling vatbaar.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Het ah-menu is van goede kwaliteit maar de keuze is beperkt.
De totale prijs van € 36 is te hoog in verhouding tot het gebodene.
Schaapwaard .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Na 45 jaar weer eens in De Klok van Egmond gegeten. Heel nostalgisch, en er is niet zoveel veranderd. Zelfs de service was weer als vanouds goed. We hebben kabeljauw gegeten en deze was super. De porties waren precies voldoende, want we zijn geen grote eters. Leuk om weer terug te zijn geweest. We komen heel vaak in Egmond en zitten en eten dan meestal bij de De Uitkijk vanwege het mooie uitzicht. Nu we De Klok herontdekt hebben gaan wij er zeker weer vaker naar toe. Natuurlijk missen we onze "oude" obertjes van 45 jaar terug Fred en Erik (bij de oude Klokgangers zeer bekend), maar de bediening van nu is ook prima en vriendelijk te noemen.
Eltje D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
gezellig, sfeervol restaurant, prima personeel, goede bediening, goed eten, juiste porties, kortom een prettig verblijf.
arina.degraaff .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Wij vonden de maaltijden goed van smaak , maar de hoofdmaaltijd was te weinig.
En dan ten opzichten van de prijs is het duur.
Je kreeg een halve hoofdmaaltijd, voorafje was goed net zoals het toetje.
Adri en Joke S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
De kabeljauw was niet zo smakelijk, erg flauw. Verder was het driegangenmenu lekker en goed verzorgd.
We komen zeker nog een keer terug en wel op 21 juli met vrienden.
NoordHolland .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Keuzemenu is voor ieder wat wils. Hoeveelheid is goed, de aardappels met paprikakruiden zijn erg lekker. Daarbij zaten we gezellig op het terras!