De Klok

Smidstraat 1 1931 EX Egmond aan Zee Nederland Kaart

Over het restaurant De Klok

Op het gezellige dorpsplein van Egmond aan Zee heeft de tijd weinig vat gehad. Zoals de zilte zeelucht al eeuwenlang het dorp in waait, is ook Restaurant De Klok hier niet meer weg te denken. Het restaurant dankt zijn naam aan de klok die een vroegere eigenaar maakte en boven zijn deur hing. In die tijd een bezienswaardigheid, waar alle inwoners gemak van hadden. En nog steeds is De Klok een publiekstrekker, dankzij de gezelligheid en de fantastische keuken.

Meer informatie over restaurant De Klok

Dagelijks 09.00 - 00.00 uur
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
We hebben van het ah-menu gebruik gemaakt. De ingrediënten waren op zich goed, maar het was een zeer uitgekleed menuutje. Voor een uiensoep vooraf, 3 stukjes varkenshaas met garnituur en koffie als toetje was dit menu beslist niet de 36 euro waard. Hooguit tussen de 18 en 25 euro! Conclusie: geen aanrader!
EllyenMartin .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Egmond aan Zee wat een heerlijke plek om te eten bij de Klok. Prima voorgerechten het hoofdgerecht ook heerlijk. Een misverstand zeer professioneel opgelost.
Buiten het heerlijke dessert om proef ook het amaretto gebakje ook zo heerlijk.
Heerlijk top gezellig en leuk restaurant.
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wij zijn zeer tevreden over het diner en keuzemenu van De Klok. De bediening was ook heel erg vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
De Klok is beslist een aanrader. Je wordt hier culinair echt verwend met de AH-actie. Dus.....wordt je daardoor ook benieuwd naar de andere gerechten, waardoor hier terugkomen zeker aan de orde is!
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Uitstekend 3-gangenmenu voor AH-actie, smaakvol. Leuke, jonge bediening. Prettige ambiance. Kortom een aanrader voor eenieder die Egmond aan Zee aandoet.
Inge T.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We hebben met z'n tweeën heerlijk gegeten van de AH restaurant actie! We werden goed en persoonlijk bediend door een gezellige dame! Complimenten voor de kok voor het heerlijke voorgerecht van bladerdeeg/geitenkaas/mangochutney. Heerlijke Marokkaanse kruiden! Ook het hoofdgerecht van kabeljouw met genoeg bijgerechten (o.a. heerlijke stoofpeertjes). Een verrukelijke tiramisu met aardbeien maakte het af. We hebben genoten!
marijkeko W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Heerlijk buiten gegeten op het gezellige terras met zon ! En de maaltijd met alles er op en er aan was meer dan voortreffelijk ! Fam Wedzinga uit Friesland
Margo K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Het eten was erg lekker, gevarieerd en was echt aandacht aan besteed. Personeel vriendelijk. Het restaurant is met vernieuwingen bezig van het interieur, ziet er nu wat oud uit maar gaat goed komen.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Nuchter restaurant zonder fratsen. Prima keuken. Keuze uit drie gerechten per gang. Heerlijk voorgerecht is geitenkaas met chutney. Gezellig gegeten hier.
Erwin K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten en alles is ons prima bevallen.
De bediening was heel attent en de sfeer was super gezellig .
adrie L.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Dit restaurant hanteert een speciale menukaart voor AH-gasten, naast hun gewone menukaart. Er is genoeg keuze en we hebben lekker gegeten. Het is een gezellig restaurant met een prettige sfeer. Dank en hartelijke groet, Adrie
Lies K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Weekendje kust. De Klok heeft hoge waardering in recensies.
Onze ervaring: aardig personeel, goed bereid eten. De rekening was een kater! €36 voor berekend AH diner, terwijl €29,50 voor een diner à la cart wordt berekend!!
jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Keurig en vriendelijke bediening. Aardappel/frites hadden wat warmer gekund. Rustige sfeer
mpjeu .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Zeer geslaagde avond in Restaurant "' De Klok"' super vriendelijk personeel en het eten zeer goed verzorgd.
Aanbeveling waard.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
In alle opzichten uitstekend waarbij de bediening haast hartverwarmend is. De kwantiteit van de maaltijd is ruim voldoende . Een prima restaurant en....puur Nederlands!
ronfier .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Gezellig en goed eten tegen een redelijke prijs. Ik was mijn telefoon vergeten, hij lag nog op tafel :-(. Iemand van de bediening is mij achteraan gerend om mijn telefoon te geven, prima service!!!!
Gerrit N.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Gezellige sfeer. Erg vriendelijk personeel. Helaas geen seniorenmenu meer op de kaart.
Lekkere warmegroente . Extra stoofpeertje werd zonder probleem gebracht en konden nog wel meer krijgen, en niet in rekening gebracht. Jammer dat de sausjes bij de biefstuk extra kosten en wat karig zijn.
Conny R.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Na 's middags een heerlijke apfelstrudel met vanillesaus te hebben gegeten besloten wij hier ook 's avonds te gaan eten. Een warm welkom en goede sfeer. Het eten was ook heerlijk en ruim voldoende. Huiselijk ingericht maar iets moderner is in wording vernamen wij van de eigenaresse Miriam. Wij zijn benieuwd naar een volgend bezoek. Dus ga je naar Egmond... pik dit restaurant ook even mee. Trouwens... terrasverwarming is hier super.
Adriana R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij hebben elkaar 10 jaar geleden in " de Klok" ontmoet! Waren toen, en zijn nu nog steeds, zeer tevreden!
Nadat het personeel van onze "1e date" hoorde werd er op een leuke en originele wijze aandacht besteed aan ons jubileum! Hartelijk dank!
Wij vinden het een fijn en gastvrij restaurant, gezellig, knus, zeker rondom de open haard!
Menukaart biedt meer dan voldoende mogelijkheden met een prima prijs-kwaliteitverhouding.
Ook prettige, vriendelijke, deskundige en vlotte bediening!

Als we in de buurt zijn gaan we er zeker langs!
JTde .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Vonden de bediening matig . Hadden vooraf stokbrood met knoflooksaus , boter en een tapenade . Daarna konijnenbout op een bedje van zuurkool a 20,45 euro .Na enige tijd gevraagd of dit alles voor dat geld . Na overleg kregen wij voor deze keer een aantal bakjes met patat , aardappeltje ,mayonaise ,salade en een halve stoofpeer ,Vond dit een vreemde gang van zaken .