De Klipper

Hoofdstraat 24 9433 PC Zwiggelte Nederland Kaart

Over restaurant De Klipper

Dineren in de natuur onder Assen!

Het is even zoeken, maar dan heb je wel wat! Restaurant De Klipper ligt in een uithoek van Zwiggeltje, onder de rook van Assen in het Noord-Oosten van het land. Dit is bij uitstek een locatie om fijn uit te rusten buiten de hectiek van de stad met welk gezelschap je ook op dat moment bent. Geniet van de lekkerste hoofdgerechten en bekijk ook vooral even hun speciale vegetarische kaart. In voor een feestje of een leuke activiteit? Hun agenda is altijd gevuld en je kunt De Klipper ook goed gebruiken voor een fijne feestvolle gelegenheid!

Meer informatie over restaurant De Klipper

Balans .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We werden hartelijk ontvangen in een ruimte die eenvoudig, maar wel licht gehorig is(voor mensen die lawaaidoof zijn lastig). De sfeer in het restaurant is warm en gezellig. Wij hebben de sliptong en de spareribs gegeten, die allebei voortreffelijk smaakten.
Wat ons erg beviel was dat het eten lekker warm bleef in de schalen waarin het opgediend werd. De bediening is heel vriendelijk en correct zonder opdringerig te zijn. Dat vinden wij ook een pluspunt.
Ruyter.marita .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
De ontvangst was heel hartelijk. Zo ook de bediening. De soep was verrukkelijk en het hoofdgerecht, zeker de vegetarische gerechten, uitgebreid en heerlijk. De keuze van het nagerecht ruim en bovendien waren ze ( vier verschillende) erg lekker, dus een ideaal etentje. Wat ik zelf jammer vind zijn de patatjes en gebakken krieltjes, hoe gek ik daar ook op ben. En gezien de voorkeur van de gastvrouw zou ik wat meer keuze in de vegetarische gerechten verwachten. Maar nogmaals, we hebben er heerlijk gegeten met prima service!
Oscar2016 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij de Klipper, in een prettige ambiance en werden ontvangen door een hartelijke gastvrouw! Wij zullen zeker nog eens terug gaan naar de Klipper!
Rijschool_visser .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Begonnen met carpacio van gerookte zalm, heerlijk. Het voor gerecht werd geserveerd met broodjes en de heerlijkste kruidenboter. Gevraagd om het recept aan de chef, kon die niet precies geven, maar wel een aantal tips gekregen+ twee bakjes kruidenboter om mee te nemen. Hoofdgerecht varkenshaas van de grill met champion en ui. Aangevuld met patat en aardappel , twee soorten groente. Dik voor elkaar. Afgesloten met een crème brulee. Lekker eten in een huiskamer sfeer. Ongedwongen en goede service.
Marchel_gerbers .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Gezellig, heerlijke gegeten. Bediening was gastvrij en goed. Eten was lekker. Een restaurant om weer eens terug te komen om iets anders te proeven.
Gea Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Voorgerecht tonijnsalade heel veel sla en maar een paar kleine stukjes tonijn. Te veel dressing. Prijs veel te hoog voor dit voorgerecht.
Coriene .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Wij kwamen er voor de AH aktie, 2de driegangenmenu gratis. We konden kiezen uit alle menu's van de kaart en het was heerlijk!! De bediening was vriendelijk, kwam af en toe vragen of het naar wens was. Een echte aanrader dit restaurant!
Jbouwmeester1946 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
De bediening zou wat beter mogen,het duurde nog al wat lang voor dat we aan de beurt waren.Maar veder was alles goed.Zeer gezellige sfeer en niet te groot restaurant.
Susannelinda .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Het viel ons allereerst op dat er geen achtergrond muziek was, je kon precies horen waar andere tafels het over hadden. Daarnaast duurde alles wat langer dan verwacht. De serveerster gaf ook aan dat ze een nieuw meisje in de bediening had en regelmatig was ze daar ook dingen voor aan het uitleggen. 1 extra personeelslid deze avond zou hun wel professioneler laten over komen en zo de gasten niet zo lang laten wachten.
Het eten was daarentegen erg lekker! Heerlijke mosterdsoep, malse varkenshaas en een goede crème brulee!
Mpennings .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Eten was goed en bijgerechten waren er in overvloed, het werd alleen iets te snel achter elkaar geserveerd.
Gastvrouw is vriendelijk.
Hanna29 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Het welkom was heel vriendelijk, een mooie ronde tafel voor ons gezin gereserveerd.
Het was gezellig de bediening en het eten was uitstekend.
Wij hebben een hele mooie avond gehad en heerlijk gegeten.
Harrygoedhart1 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Vriendelijke, rustige bediening. Door late reserveringen liep alles iets anders maar de bediening heeft zich er goed doorheen geslagen. De kok heeft het ondanks de onverwachte drukte goede, lekkere en smakelijke maaltijden kunnen bereiden. Zelfs in kleine plaatsjes als Zwiggelte kunnen goede restaurants zitten. Verrassende avond gehad.
Dukaatje .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Tijdens onze vakantie gaan eten in Zwiggelte bij de Klipper met de AH actie. Ontvangst was hartelijk. Vooraf een mosterdsoepje, daarna biefstukpuntjes met pepersaus en een groot aantal schaaltjes met verschillende aardappelgerechten en groentes. Voor mij was er geen ruimte meer voor een dessert, dus ik koos voor koffie maar mijn man genoot nog lekker van ijs met verse aardbeien. Een gezellige avond gehad.
Johnstaalduinen .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Wij werden zeer vriendelijk ontvangen, de kinderstoel stond al netjes klaar. De gastvrouw haalde nog speeltjes voor onze zoon erg leuk allemaal! Ik was verrast dat er al hert op het menu stond dat was heel lekker!Verder vonden wij de uitstraling van het restaurant aan de buitenkant niet passen bij de inrichting.Dat zou wel een beetje minder druk mogen.Wij hebben een gezellige avond gehad en zijn goed geholpen.Wij wonen niet in de buurt anders hadden we er vast nog wel een keertje gegeten!
Huibvan66 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Verrassende gerechten en zeer goed bereid.
Voorgerecht: Grapefruit met geitenkaas, honing en walnoten was echt iets anders en smakte uitstekend. Beenhammetje was geheel anders dan gedacht, met bot en heerlijk mals. Er waren veel bijgerechten, rabarber, spinazie, wortels,, salade, aardappels en patat bij. De koffie was goed. De bediening was gezellig.
Aordelmana .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Hebben daar heerlijk gegeten. Zelfs 4 soorten verse groenten. Gastvrouw en gastheer uitermate vriendelijk en tijd voor praatje. Zeker een aanrader. Het 3 gangenmenu konden we gewoon van de kaart kiezen. Niet duur.
Aad36 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
De bediening was vriendelijk echter het duurde allemaal erg lang voor dat de gerechten kwamen.
Duidelijk niet gelukkig met AH restaurant actie
MartZ .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Duurde erg lang voordat de gerechten kwamen. Helaas ook op koude borden. Service was ook niet goed op het gebied van extra wensen (zoutloos, vegetarisch en kindermenu)
Smaak van het eten was prima.
Adrie K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
we hebben heerlijk gegeten. Het duurde eerst wel erg lang voor het voorgerecht kwam (ruim 3 kwartier) maar het was het wachten waard. (ze hebben overigens diverse malen excuus aangeboden hoor) Alles is vers klaargemaakt en ook de aardappeltjes en groente waren vers.
We gaan er zeker nog wel eens eten.
Jolanda225 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Wat een amateurs! We hadden om 1800 uur gereserveerd, het was wel druk maar ze hadden nog wel plek (natuurlijk, want we hadden gereserveerd...). Na het bestellen duurde het letterlijk een uur voordat het voorgerecht werd geserveerd. Daarna weer een uur voordat het hoofdgerecht werd geserveerd (dat was dus inmiddels 20:15)en wat was slecht! We waren met zijn drieën, één had biefstuk in pepersaus, die was prima, één had varkenshaas die iets te ver was gegrilld maar net aan niet droog was, één had beenham die lauw en droog was. De niet droge stukjes waren hard vet wat niet gegeten kon worden. We hebben uiteraard melding gemaakt, de serveerster (jonge dame die wel haar best deed, maar niet wist wat ze ermee aan moest) ging het aan de kok doorgeven. Pas bij het afruimen werd vermeld dat het normaal niet droog hoorde te zijn volgens de kok, maar dat we een kopje koffie of thee zouden krijgen als tegemoetkoming. Daar zijn we op ingegaan en hebben ook nog dessert genomen. Deze waren trouwens wel gewoon lekker. Bij het afrekenen (wat ook onprofessioneel ging en op alsnog opgeteld moest worden op een rekenmachine) heb ik vermeld dat het niet naar wens was, de beenham was gewoon veel te droog. De kok werd erbij geroepen en wat hij voor smoes had: Het lag aan de slager, hij koopt het geseald van de slager en ontdooit het in de magnetron en stooft het warm. Dat het droog was keek hij van op (test een kok zijn eten niet voordat het geserveerd wordt??) en had nog nooit klachten. Hij zou het met de slager bespreken.
Alsnog werd de beenham voor de helft van de prijs berekend, maar ik zal nooit iemand aanraden om naar deze amateurs te gaan voor het eten.

De eigenaresse of de kok hadden meteen moeten komen om te vragen wat er mis was en een oplossing moeten aanbieden.