De Klinker

Zaterdag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Hier diverse keren gegeten en eigenlijk nooit teleurgesteld. Het is een collectief restaurant met wisselende koks. Dat maakt dat het eten niet altijd even waanzinnig lekker is maar wel altijd minimaal lekker. Leuke diversiteit aan gasten waar je soms mee aan tafel moet zitten omdat er geen andere plek is. Romantisch met zijn 2-en aan een tafel is er niet bij. Maar dat hoeft dan ook niet. Het is juist de charme om aan tafel te mogen met gepassioneerde mensen. Als je nog een beetje bij lust mag je dat zelf gaan halen in de keuken. Ik heb hier ooit een waanzinnig lekkere pompoenrisotto gegeten die vergeet ik niet snel meer. De prijs kwaliteit verhouding is hier super weinig geld voor een goede maaltijd (in meerdere opzichten) 2 x per maand kun je op vrijdag aanschuiven bij Mulawan in de even weken. Veganistisch eten uit alle windstreken. Ook dit is een absolute aanrader. Reserveren is dan wel een must want vaak erg vol.
Geertje100 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Zeer sympathiek initiatief! Een goedkoop drie gangen menu bereidt door vrijwilligers, waarvan de winst ook nog eens naar goede doelen gaat! Het veganistische menu wordt is simpel maar lekker. De sfeer is gezellig en ongedwongen. Je kan zelfs de keuken in lopen om de restjes nog te komen opeten!
John H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
Waar kun je tegenwoordig nog een 3 gangenmaaltijd krijgen voor 5 euro ? Je deelt een tafel met vreemden , je hebt geen keuze in gerecht of tijd en weet je wat ? Dat maakt het er alleen maar leuker op ! De gerechten zijn orgineel , veganistisch en meestal goed gelukt maar altijd goed te eten. Voor mensen die weinig geld (over) hebben of graag contact maken met andere mensen of wanneer je biologisch bezig bent en graag een collectief steunt wat op hun beurt weer goede doelen steunt ! 2 restaurants en zeker 4 cafe's die op deze mannier werken , dat kan alleen in Nijmegen ! Heerlijk !