De Klink

Kon. Wilhelmina Boulevard 19 2202 GT Noordwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Klink

PeterJV .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
We waren met een groep om te BBQ-en. Dat hadden we al eerder gedaan en was toen goed bevallen. Ook nu was alles weer uitstekend van smaak en was er meer dan voldoende vlees en vis. Als dessert is de kaneel creme brulee met stroopwafelijs een absolute aanrader. Het restaurant ziet er leuk uit en ze draaien goede muziek.
Pim_Smits .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Afgelopen zondag geen zin om te koken en daarom dachten we genietend van het zonnetje een salade op strand te eten. Het was niet druk bij deze strandtent maar we moesten toch ruim een uur wachten op onze salades. Na een half uur kwam de melding dat er geen gamba's meer waren en dus maar gewisseld naar een geitenkaas salade. De salade met reepjes biefstuk was saai maar te eten. De geitenkaas salade was ronduit slecht, hoe moeilijk kan het zijn. Dat we daar iets van zeiden kwam daar geen reactie op.

Al met al een prachtige avond maar een strandtent om nooit meer terug te komen.
Bart M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Vandaag een familiedag beleefd in De Klink. Alles was perfect geregeld: ruimte binnen, terras buiten, mooi buffet, onbeperkt drankjes. Barbecue buffet was ruim voldoende voor de hele groep, en alles was uitstekend van smaak . Iedereen ging zeer tevreden naar huis.
Eefje D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Eten: de kipsaté was ok, maar te weinig voor de prijs die men vroeg. De scholfilet was prima. Je krijgt er (slappe) frietjes bij geserveerd.

Service: echt beneden de maat. Kregen ons eten en drinken pas laat. Verder vroegen we om dekens, die zouden op zijn, maar dit werd verder niet gecommuniceerd. Even later werden aan andere gasten wél dekens uitgedeeld. Nogmaals vragen leverde helaas hetzelfde resultaat op: ze kwam er niet op terug. Omdat het koud was, gingen we naar binnen om nog iets te drinken, maar omdat we niet bediend werden zijn we maar weggegaan.

Decor: vlak langs het strand, dus een mooi uitzicht.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Babich sauvignon blanc uit nieuw zeeland is echt een aanrader. Heerlijk met de gamba's!
Goede bediening voor een goede prijs!
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Fijn restaurant. Heerlijk gegeten voor een goede prijs. De tafel-barbecue is een echte aanrader. Vriendelijk personeel en relaxte sfeer.