De Klink

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant De Klink

Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Jammer, jammer dat er niets meer over is van het eens zo fantastische restaurant aan het water. Het terras ligt vol met sigarettenpeuken en is niet schoongemaakt, de tafeltjes buiten gewoon deels verrot, het toilet gedateerd en niet schoon. Geen kleedje of placemat buiten op tafel bij de lunch of diner. De eigenaresse is alleen bezig met haar smartphone en laat de onervaren jongelui zonder enige horeca-ervaring verder aanmodderen. Op de automatische piloot kan dit restaurant niet gerund worden. Als je er geen zin meer in hebt, stop er dan gewoon mee. Gewoon zonde van deze superlocatie.
CH W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We waren hier met een grote groep wezen eten en we hebben de 3-gangen menu genomen. De Bretonse vissoep vooraf vond ik veel te zout. De runderbavette was lekker maar wel aan de rauwe kant. Er werd niet gevraagd hoe je het vlees wil hebben. Nagerecht was lekker. Er was zeker genoeg te eten. De bediening was vriendelijk. Echter vergaten ze weleens de bestelde dranken en ook vielen de glazen een aantal keren om.
Het uitzicht op de haven is erg mooi!
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
De gerechten die wij hadden waren per persoon verschillend maar zeer goed. De bediening heel vriendelijk. Voor ons een restaurant als we daar in de omgeving zijn zeker een plaats om weer te gaan eten. Niet te vergeten heel kind vriendelijk en de gerechten betaalbaar.
Arjan P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2014
Eens bij De Klink gegeten, op maandag. Was niet gezellig, maar dat kwam opdat er maar een aantal tafels waren en het weer heel somber was. Het eten was wat ik verwachte gewoon goed niet veel maar wel op smaak en gaar.

De koffie was alleen heel slecht.
Marga E.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Wij hebben hier de lunch gebruikt en wat was het lekker.

Zeker een aanrader.

Als ik weer in de buurt ben kom ik zeker weer..
Marijn M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Met twee personen gaan eten. Terras met mooi weer is prachtig met uitzicht op het water en haven. Interieur van restaurant niet naar mijn smaak en wat oubollig. Zaaltje ernaast is moderner. Uitgebreide kaart en voor een ieder wat wils.Vooraf een broodje besteld wat na mijn mening iets te lang duurde voordat het werd geserveerd. Als hoofdgerecht gekozen voor de mosselen. Mosselen waren smakelijk en vers. Toen we uitgegeten waren de vraag of we nog een paar extra mosseltjes lusten. Goede service! Bediening en eigenaren zijn enorm vriendelijk en gastvrij; met advies nog eens goed te kijken naar uiterlijke verzorging van een aantal medewerkers. De desserts waren niet naar mijn smaak dus niet voor gekozen. Volgende keer graag terug met mooi weer op terras!
Kasper V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2013
Net restaurant aan het water. Leuke ligging met uitzicht over het Veluwemeer, zeker als de zon schijnt. Eten is prima, niet spectaculair. We aten lekkere mosseltjes en junior at visfiletje, beiden met krokante frieten. Prima bediening, beetje onwennig en onervaren maar iedereen moet het vak een keer leren! Als de zon weer schijnt komen we terug.
Thomas Maxwell .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
De wellicht wat saai overkomende score ('8-8-8') doet onze recente lunch bij De Klink mogelijke qua perceptie enigszins te kort, maar laat ik duidelijk zijn: alle ingrediënten voor een uitstekende lunch waren wel degelijk tip-top in orde! Een verrassend nieuw interieur (de akoestiek is echter nog niet op orde) met oprechte gastvrijheid. De echte verrassing was het eten; een dikke 8, neigend naar een 9! We hebben 'en group' vele gerechten (voor- hoofd- en na) op tafel gehad, en zonder uitzondering waren ze echt uitstekend!
ditters .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Lekker plekje aan Veluwemeer. Wij aten van de kleine kaart. Mooi dat er nog zoiets bestaat. Uiensoep, kippenlevertjes. Lekker en betaalbaar. Terras aan het water. Veluwe strand en Walibi om de hoek. Bediening vriendelijk en correct. We komen er terug.