De Klikspaan

Woensdag t/m Zondag 17:30 - 22:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Bubz2005 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Klassiek restaurant in gezellig decor.
Kreeg een beetje het idee alsof ik oude Parijse bistro in stapte.
De menukaart is ook echt klassiek vanaf de hollandse garnalensalade tot aan het ijs met warme kersen toe. Maar zeker smaakvol eten en het wordt leuk opgediend. En een fijne amuse vooraf en een spoom tussendoor. Kwa eten dus zeker een aanrader, enige minpuntje is de wat oudere ober/gastheer die een tikkeltje "zurig en kortaf" overkomt, niet bewust onvriendelijk overigens, maar denk dat dit gewoon zijn natuurlijk voorkomen is?
Michaël V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Erg mooie klassieke eetgelegenheid met uiterst correcte en goede service. Gerechten van hoge kwaliteit, persoonlijke service en een volledig diner.
Rinus-Riek .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Afgelopen zaterdag avond met 4 volwassenen en een kind (7jr) mijn verjaardag gevierd. Ontvangst vriendelijk, sfeervol en warme uitstraling restaurant
Menukaart voldeed aan onze verwachtingen, voor onze kleine tafelgast werd ter plekke iets voor gemaakt. Wij komen er zeker weer terug en gaan weer genieten.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2013
Zeer correcte bediening, prima eten in klassieke stijl, maar geen verassende gerechten of culinaire uitspattingen. Bereidingen waren goed en het eten smakelijk. Bediening zeer correct. Eea nijgt naar stijf, maar de locatie zelf heeft voldoende sfeer.

Bibi_102 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
Dit restaurant zit in een leuk oud pand. De tafels zijn keurig met linnen opgemaakt, het eten is kwalitatief erg goed en de bediening is deskundig en vriendelijk. Het is kortom een prima keuze in Delft!