De Kletskop

Culemborgseweg 27 4115 RM Asch Nederland Kaart

Over het restaurant De Kletskop

Het huiskamergevoel

Bij De Kletskop is jong en oud welkom voor een hapje, een drankje en een gezellig praatje met het personeel. Hier binnenstappen geeft het gevoel van een warm bad. Iedereen is even hartelijk en de enthousiaste bediening helpt je dan ook graag bij het maken van de juiste keuze wat betreft het menu. Ook de wijnkaart is niet mis en verdient het om aandachtig bestudeerd te worden. Hier is het goed toeven!

Meer informatie over restaurant De Kletskop

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
J.H. H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Na binnenkomst werden we naar een tafeltje in het midden geleid, we hadden gevraagd om een rustig plekje.
Dit was geen probleem en kregen een mooi tafeltje.
De bediening was netjes, er werd een keurige uitleg gegeven oven het AH systeem en over de kaart.
Tussen het hoofd en nagerecht werd er gevraagd of nog wilde wachten of direct het nagerecht te krijgen.
Geen negatieve punten kunnen ontdekken.
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gezellige sfeer, vlotte en aardige bediening. Heerlijk eten.
We kwamen bij de Kletskop door de AH-actie.
Als klant met een kortingskaart heb je voldoende keuze uit voor-, hoofd- en nagerechten.
Zeker aan te bevelen en we komen zeker nog een keer terug.
Niek D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Een net, schoon, en goed restaurant. Parkeergelegenheid is iets minder. Moet drukke weg overlopen. Bediening super. Eten voldoende.
Sara1966 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Prima gegeten bij restaurant de Kletskop! Veel keuze ook met de AH restaurantactie. Prijs/kwaliteit is goed.
Zeer vriendelijke bediening.
Sibo B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Via AH actie speciale menu kaart met goede keuze;
1 van de 2 Tournedos was te rauw, er was niet gevraagd hoe we het wilde hebben (wel gemeld).
Rest kwalitatief zeer goed t/m de cappuccino.
Voorgerecht champignons met gehakt heel smaakvol.
Bijvullen friet en groente geen probleem.
AH kaarten kunnen OOK in februari worden ingeleverd om iedereen kans te geven;
wel tijdig reserveren.

Hier komen we zeker weer graag terug !!
robvanschaik .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Jammer dat we een 2 persoonstafel kregen op de ongelukkige plaats, terwijl er nog wel andere tafels beschikbaar waren. Het bedienend personeel was uiterst correct. Prima keuken. Leuke locatie.
bertdegans .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten zeer vriendelijke bediening, het was zeer druk maar alles liep op rolletjes, ruime porties en we konden ook nog sla friet en groenten erbij krigen maar het was meer dan voldoende. kortom een dikke 11
florissen .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Hartelijk ontvangst! Gezellig restaurant. Eten smaakte prima (alleen de kipfilet was aan de droge kant). Jammer dat de Varkenshaas gevuld met brie, spek en warme kersen niet op de kaart stond. Tussendoor werd met regelmaat gevraagd of we iets wilde drinken, dit vonden we positief, want in de meeste restaurants moet je zelf vragen of je nog iets te drinken mag.
pc K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De kletskop is een zeer goed restaurant is zeker een aanrader voor anderen .
De bediening is zeer vriendelijk ze doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken.
Wijgaan er zeker nog regelmatig terug om die heerlijke T-bone steak nog een keer te eten.

mvg fam klaassen
s S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Er werd uitstekend rekening gehouden met onze wens: in iets meer dan anderhalf uur drie gangen geserveerd gekregen, waarbij tussentijds nog voldoende tijd was voor een babbeltje. Entourage was prima, locatie iets minder (aan een provinciale weg) maar dat heeft ook z'n voordeel: makkelijk bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid.
Mercedes P.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Aan de buitenkant zou je het zo voorbijrijden, maar neem de moeite om naar binnen te gaan en je wordt aangenaam verrast! Wat een sfeervol en gezellig restaurant! Ondanks dat we met onze AH restaurantactiebonnen kwamen werden we behandeld alsof we hoog bezoek waren en dat nog wel op nieuwjaarsdag! We hadden ruime keuze uit de speciale AH menukaart en kwamen niets te kort. Het eten was van prima kwaliteit, als de bijgerechten op waren werd het direct aangevuld en het personeel was erg aardig en deed er alles aan om het ons naar de zin te maken. Wij hebben genoten!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De bediening en de kwaliteit/prijs is prima.
Goed, lekker en gezellig met een collega gegeten, we gaan zeker nog een keertje terug.

Hans & Theo
53verhoevenhans51 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Jammer in het damestoilet was geen toiletpapier en geen handdoekautomaat of handdoek aanwezig, terwijl hetn hele restaurant vol zat
keesdebree .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het was een openbaring.
De gevraagde rustige plek kort bij de kachel volledig waargemaakt.
Bediening was superieur.
We zijn op onze wenken bediend.
Eten is super,juiste proporties en in gepaste snelheid.
Als we wat dichterbij woonden gingen veel vaker.

Kees en Ans de Bree.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
klein rond tafeltje terwijl er genoeg tafels over waren
vlees plus extra bij betalen maar dan ook nog zonder saus die je extra bij moet bestellen
g.vanhemert .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Prima gegeten met AH restaurantbon.
Apart AH menu met ruim voldoende keuze.
voorgerecht hadden we gegratineerde champignons (goed) en de grote garnalen (heerlijk)
Als hoofdgerecht het heerlijke stoofvlees en een prima tournedos voor een paar euro extra.
Het nagerecht was geweldig lekker hazelnootgebak en als extra uitgebreide koffie extra erbij.
Als je niet genoeg had aan de groente, of frites bij het hoofdgerecht, kon je gratis extra bestellen. Wat een service
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Top!
Aan te bevelen!
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Vonden het in alle opzichten goed en geslaagd. Misschien een idee om bij de spareribs (waren lekker) standaard een vochtig doekje te geven voor de vette vingers. Na erom gevraagd te hebben kreeg ik die.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Vanmiddag ,lekker gegeten!!???? . Uitsmijter besteld. Grote portie, voldoende om de maag goed te vullen.Ook de salade erbij was goed. Bediening gemotiveerd , zou er zeker nog een keer terug gaan.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Vandaag goed gegeten????,uitsmijter besteld . Was voldoende om de maag goed te vullen,ook de salade erbij was lekker. De bediening was gemotiveerd ???? zou er zeker nog een keer terug gaan om een hapje te eten????
Cesca J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Eten is hier redelijk. Ok voor als je even buiten de deur wilt eten, maar culinaire hoogstandjes hoef je niet te verwachten. Service prima.