De Kletskop

Culemborgseweg 27 4115 RM Asch Nederland Kaart

Over het restaurant De Kletskop

Het huiskamergevoel

Bij De Kletskop is jong en oud welkom voor een hapje, een drankje en een gezellig praatje met het personeel. Hier binnenstappen geeft het gevoel van een warm bad. Iedereen is even hartelijk en de enthousiaste bediening helpt je dan ook graag bij het maken van de juiste keuze wat betreft het menu. Ook de wijnkaart is niet mis en verdient het om aandachtig bestudeerd te worden. Hier is het goed toeven!

Meer informatie over restaurant De Kletskop

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant De Kletskop

johannes B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
de kletskop heeft mijn voorkeur het is kort bij Leerdam en de keuze is ruim ook de bediening is snel en vriendelijk en voldoende parkeerplaatsen
Judy L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima prijs kwaliteitverhouding, we moesten wel lang wachten tussen de gangen. Wellicht is meer personeel in de keuken of in de bediening op zaterdag een optie
Mari V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Goed restaurant om te komen met vrienden, familie, partner of alleen.
Jammer was wel dat op onze uitgekozen plaats, één persoon last had van een spiegel waarop een felle spot stond gericht gericht. Ook na melding hiervan is dit niet opgelost.
P.J. K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Goede ontvangst en snelle en vriendelijke bediening. Maakten gebruik van het AH 3 gangen menu. Speciale kaart maar voldoende keus voor zowel het voor- alsmede het hoofdgerecht.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Het restaurant was heerlijk om te vertoeven, zeer gezellig, wat de buitenkant niet doet vermoeden.
Heerlijk gegeten, het was het dik waard en komen daar zeker nog een keer terug.
Addy I.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Een gezellig restaurant op een mooie plek. Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Waren er al eerder geweest, en ook toen alles na tevredenheid. Wij willen dit restaurant aanbevelen.
Aletta D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Goed eten in een fijne gezellige omgeving met uitstekende bediening.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Met ah aktie bij de kletskop gegeten.ontvangst was goed.
Eten was echt super, complimenten aan de kok.kom hier zeker een keer terug.
Marlou V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij "De Kletskop". Duidelijke instructies over extra kosten vooraf, de serveerster vroeg netjes of we al door wilde met de volgende gang, heel netjes. Wij hebben het naar ons zin gehad!
Bertha Z.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Leuke,gezellige avond gehad en lekker gegeten met leuke verrassings sorbet voor de jarige, goede nette bediending en gezellige sfeer
M H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Gerechten waren erg lekker. Dankzij de AH actie hebben we dit verborgen juweeltje gevonden.
jessie D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Bij de Kletskop wordt je altijd ontzettend verwend. Het personeel gaat zich uit de weg om je met een volle buik en moeie kaken (van het eten en het lachen) naar huis te laten gaan. Bestel vooral een glaasje "doe-maar-iets" of een schnitzel van een kilo.
Fransconny G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Bij de Kletskop zit je altijd goed, voor een maaltijd of een borrel. je bent altijd welkom en voelt je als gast gewaardeerd.
1970eagles O.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Lekker gegeten bij de kletskop met de AH bon Vriendelijk personeel enig min puntje lange wachttijd tussen de gerechten .
Dit restaurant is wel een aanrader.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Zomaar onderweg bij een weekendje weg komen we bij deze uitspanning we hebben in een woord HEERLIJK gegeten. Dit restaurant tegen meerdere concurreren, gezellig en goed.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten en het was erg gezellig. We hadden alleen geen tafelloper en vestek. Maar dat bestek werd snel geregeld en de tafelloper .. ach. Het eten was goed en je kreeg meer dan gemoeg!
D08-54Hdheenck .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst, goede uitleg over deze aanbieding, ruim voldoende eten van heel goede kwaliteit, we konden niet merken dat het om een AH aanbieding ging, alleen dan dat de keuze niet helemaal onbeperkt was, met geringe bijbetaling was veel mogelijk, in één woord, perfect.
michael K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
de entree was niet wat we verwacht hadden want we kwamen binnen via het snackbargedeelte dat in hetzelfde pand is gevestigd en de ligging naast een pompstation temperde onze verwachtingen, maar de bediening is vriendelijk en prijs/kwaliteitverhouding is goed.
Jacob S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten Vriendelijk personeel. De eigenaar zelf kwam ook vragen of alles naar ons zin was. En een pluim voor de kok
Christina V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Ontzettend vriendelijke bediening. Eten was goed en netjes opgediend. Fijne stoelen waar je lekker een paar uur op kunt zitten. Al met al heel tevreden over dit restaurant.