De Kletskop

Culemborgseweg 27 4115 RM Asch Nederland Kaart

Over het restaurant De Kletskop

Het huiskamergevoel

Bij De Kletskop is jong en oud welkom voor een hapje, een drankje en een gezellig praatje met het personeel. Hier binnenstappen geeft het gevoel van een warm bad. Iedereen is even hartelijk en de enthousiaste bediening helpt je dan ook graag bij het maken van de juiste keuze wat betreft het menu. Ook de wijnkaart is niet mis en verdient het om aandachtig bestudeerd te worden. Hier is het goed toeven!

Meer informatie over restaurant De Kletskop

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant De Kletskop

Marian V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Wij hebben vanavond heerlijk gegeten.
Het was heel rustig,
De ober was een topper, gezellig en vlot.
denhartogmarjolijn .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuk restaurant, vriendelijk enthousiast personeel. Eten is smakelijk en voldoende. Tip: Schijfje stokbrood bij de carpaccio serveren.
marlies115 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Zeer hartelijk ontvangst waardoor je je meteen welkom voelt. Heerlijk gegeten, de gangen komen in een prettig tempo. Lekkere wijn en speciaal bieren. Er wordt enthousiast verteld over de gerechten en het bedrijf. Een fijne avond gehad. Wij komen zeker terug!
betsy9 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We komen er zeker weer terug. Gezellige en vriendelijk mensen werken daar.
Je kan er op je gemak eten ,ze kijken je niet de deur uit. En daarom hebben wij al weer een volgende datum afgesproken.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Zeer hartelijk ontvangen en bediening was top. Garnituur werd op verzoek zonder bijbetaling aangevuld.
Smakelijk eten zonder te veel zout!
grashapper .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Ik had een stoofpotje heerlijk vond ik dat mijn vrouw een Deens varkenshaasje ruim voldoen het laatste stukje was nog voor mij.
Wat wij leuk vonden dat wij nog een leuk gesprek hadden met die zeer vriendelijke bediening.
Dit was niet onze eerst keer maar ook nog zeker niet de laatste.
Wim en anja
Oma Ria W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Was voor de 2 keer dat wij via de ah actie daar weer gingen eten . Het was weer heerlijk alleen jammer dat dit keer het menu keuze was ingekort was de vorige keer niet .klant vriendelijk en druk . Volgende Kerr gaan we zeker weer .
Goof N.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het is een gezellig restaurant, met prima eetkeuzes en perfecte en heel vriendelijke medewerkers. Zeker een aanrader om nog eens naar terug te keren.
Grappig .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Goed verzorgd.
Misschien wel aardig als bediening fles water opent en glazen vol schenkt.
Sommige tafels staan wel erg dicht op elkaar.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het restaurant ziet er gezellig uit en het personeel is erg vriendelijk. Bijgerechten onbeperkt bij te bestellen. Bij sommige gerechten puntjes net niet op de I bijvoorbeeld het warme voorgerecht lauw en wat flauw. Medium tournedos was rood. Gerechten met zalm en beenham wel weer als verwacht. Heerlijk toetje.
glasstadjaap187 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Zoals gewoonlijk grote kwaliteit en lekker eten. Lange wachttijd voor het dessert. Een echte aanrader om hier naar toe te gaan.
potting .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Ondanks het gebruik van een AH actiebon een heerlijk menu met verse producten en zorg bereid, goede service en ook nog tijd voor een praatje. Zijn er vaak langsgereden, maar dan nu toch een keer gaan eten. Komen zeker terug.
marinahuijberts .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wat hebben we heerlijk en gezellig gegeten bij De Kletskop! Ook voor mij, ik heb lactoseintollerantie, waren er voldoende mogelijkheden. Wij hadden gereserveerd via de AH bonnen. De medewerker van het restaurant was zeer vriendelijk en dacht goed mee met ons. Veel was er mogelijk voor ons allemaal. Regelmatig werd er gevraagd of we genoeg hadden (niet te veel gevraagd gelukkig want dat zou ook niet fijn zijn) en werd er aangevuld wat wij wilden. Alles kon, extra frites, groentes, het was allemaal geen probleem. Nog een keer extra, ook geen probleem. Zelfs een toetje extra kreeg onze grootste eter toen hij voor de grap zei dat hij er nog wel 1 lustte. De medewerker had humor en voelde ons heel goed aan. Voor herhaling vatbaar dus, wij raden iedereen aan daar te gaan eten!!
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten de bediening was goed en vriendelijk al meerdere keren hebben wij daar gegeten tot volle tevredenheid hier gaan wij zeker nog een keer eten
S V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Op die plaats zou geen restaurantje verwachten.
Binnen. Aller aardigs. Vlot personeel
In de keuken wordt met smaak gekookt
jeannet W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden, kwaliteit van het eten is top en voldoende. Leuke sfeer en vriendelijke bediening.
Prijs kwaliteitsverhouding is prima. Iedere keer weer nieuwe gerechten op de kaart. Een aanrader.
Joop G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Vriendelijke bediening, houden rekening met wensen van de gast. Heerlijk gegeten. We komen zeker terug in dit gezellige restaurant.
Hans Z.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Uitstekende bediening, vriendelijk, netjes en verzorgd. Kwaliteit eten en echt goed. Inrichting van de zaak is gezellig, niet overdreven vol en toch genoeg privacy. Parkeerruimte is er ruim voldoende .
flipjesintiel .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
De Kletskop was voor ons zeer verrassend. Rijden regelmatig langs dit restaurant maar zijn er nooit geweest, totdat we een ah restaurantactie bon nog moesten verzilveren. We hebben toen voor de Kletskop gekozen. Dat bleek een zeer goede keuze te zijn! Super leuke bediening, leuke entourage en heerlijke gerechten. We komen zeker snel terug!
Mary K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het was weer een genot om hier te eten!