De Kletskop

Culemborgseweg 27 4115 RM Asch Nederland Kaart

Over restaurant De Kletskop

Het huiskamergevoel

Bij De Kletskop is jong en oud welkom voor een hapje, een drankje en een gezellig praatje met het personeel. Hier binnenstappen geeft het gevoel van een warm bad. Iedereen is even hartelijk en de enthousiaste bediening helpt je dan ook graag bij het maken van de juiste keuze wat betreft het menu. Ook de wijnkaart is niet mis en verdient het om aandachtig bestudeerd te worden. Hier is het goed toeven!

Meer informatie over restaurant De Kletskop

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Arie D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Vonden het in alle opzichten goed en geslaagd. Misschien een idee om bij de spareribs (waren lekker) standaard een vochtig doekje te geven voor de vette vingers. Na erom gevraagd te hebben kreeg ik die.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Vanmiddag ,lekker gegeten!!???? . Uitsmijter besteld. Grote portie, voldoende om de maag goed te vullen.Ook de salade erbij was goed. Bediening gemotiveerd , zou er zeker nog een keer terug gaan.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Vandaag goed gegeten????,uitsmijter besteld . Was voldoende om de maag goed te vullen,ook de salade erbij was lekker. De bediening was gemotiveerd ???? zou er zeker nog een keer terug gaan om een hapje te eten????
Cesca J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Eten is hier redelijk. Ok voor als je even buiten de deur wilt eten, maar culinaire hoogstandjes hoef je niet te verwachten. Service prima.
MinievD D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij kwamen hier via de AH Restaurantactie. Er was een speciale menukaart met voldoende keuze. Mijn man en ik kozen beide voor voorgerecht Groentensoep, als hoofdgerecht Stoofpotje en als dessert 3 bolletjes Belgisch ijs. De Groentensoep was zeer hartig dus: zout! Erg jammer wat de soep was verder goed gevuld. Stoofpotje in 1 woord heerlijk! Ijs was op zich prima hoewel het groene ijs (pistache?) een chemisch smaakte had. Conclusie: al met al heerlijk gegeten voor slechts € 42,=! Voor het stoofpotje mag ik wakker worden gemaakt.
Bascankievisser .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Erg lekker eten met veel gezelligheid, ondanks dat je dichtbij de weg zit, erg rustig en van het noodweer hebben we ook niets gehoord.
Zeer goede bediening met voldoende aandacht. Parkeren moet alleen duidelijker worden aangegeven i.v.m. het hek wat gesloten word.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
een prettig etentje in een leuke ambiance. Een belangrijk aspect is dat de gerechten warm werden geserveerd. Je voelt je er direct thuis door de warme ontvangst.
Joop H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Al vaker langsgereden denk je: leuk , een cafetaria, maar met de restaurantactie kijk je verder en zie je een goed gewaardeerd restaurant.
Dat hebben we getest en het klopt
De ingang is in de schemer wat lastig te vinden maar daarna tref je een vriendelijke ontvangst en waan je je in een gezellige huiskamer. We hebben die avond heerlijk genoten.
Fondse40 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Een warm welkom en aandacht . I.v.m zoutloos dieet had ik het verzoek gedaan of hier rekening mee gehouden kon worden, dit was geen enkel probleem. De kok kwam meerder keren vragen naar onze wensen en had ook een duidelijke uitleg wat van de menukaart wel mogelijk was en wat niet. Het resultaat was geweldig , we zijn er erg over tevreden en het is een aanrader, ook al heb je een dieet.
Bertdegans .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Sinds tijden niet meer zo lekker gegeten.
voor- hoofd- en nagerecht allemaal zeer lekker ook de bediening super goed kregen ook extra frietjes en groente geserveerd.
als ik een cijfers zou moeten geven zou ik voor alles een 11 geven.
super restaurant.
Irene N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
op 28 oktober hier gegeten (via AH actie) en wij zijn zeer tevreden over het eten en de bediening, ambiance ook leuk. voor herhaling vatbaar
Anneentinyvansoest .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
De sfeer en inrichting vanhet restaurant was verrassend! Van buiten lijkt het niet erg uitnodigend, maar binnen was het sfeervol.
Jammer was het dat we naast een grote tafel zaten met 15 personen waardoor het soms wat erg luidruchtig was.
A R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wat een leuke gezellige tent! Echt, daar ga je voor terug! Prima prijs en kwaliteit het was echt fantastisch!! Ook aandacht voor de kids ontzettend leuk!
Jos R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Mooie locatie en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en we komen zeker op korte termijn nog een keer terug. Ook het 3 gangen diner zag er verzorg uit en was erg lekker, wij hebben een top avond gehad.
Lucvanvaalen .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Een gemiste kans. Dat de AH actie een beperkte kaart heeft wordt niet op de site vermeld. We hadden een ongezellige plek naast de bar met uitzicht op de snackbar. De geserveerde salade bij het voorgerecht is weliswaar vers maar erg grof en niet verfijnd. De groente bij het hoofdgerecht die warm hadden moeten zijn waren dat niet en de geleverde bijgerechten erg eenvoudig. De gemaakte fouten werden door de ober goed opgevangen en gecompenseerd maar bleven toch missers. De keuze in rode huiswijn per glas is beperkt tot een merlot waar wij geen liefhebber van zijn (de rode wijn voor mensen die niet van rode wijn houden). Zoals ik aangeef is de prijs/kwaliteitsverhouding duur wat niet betekent dat wij meestal goedkoop uit eten gaan. Onze favoriete restaurants in de omgeving zitten veelal op een hoger prijs niveau. Wat al met al een bedoeld is om je restaurant bij een breed publiek goed weg te zetten is m.i. niet geslaagd. Een gemiste kans want hoewel wij nagenoeg om de hoek wonen en elke week wel een keer uit eten gaan was de Kletskop bij ons niet bekend. Wij zullen hier echter niet terug komen.
Jeannette A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
We hebben erg lekker gegeten, alleen het nagerecht was een beetje veel maar wel erg lekker. We komen zeker nog eens terug.
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Lekker gegeten en de bediening was erg vriendelijk.
Het restaurant ziet er erg gezellig uit en er was voldoende parkeerruimte.
Zeker voor herhaling vatbaar!
J. V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant. Het vlees was van zeer goede kwaliteit. Het personeel is vriendelijk en er was ondanks de drukte toch tijd voor persoonlijke aandacht.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Wij waren met 2 kleine kinderen en vonden de wachttijden tussen de gerechten erg lang.
Zijn er totaal 3 uur geweest. met kinderen is dit wel lang
M V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Prima gegeten, vlotte en prettige bediening. Wij komen zeker nog eens aan om een hapje te eten.