De Kletskop

Culemborgseweg 27 4115 RM Asch Nederland Kaart

Over het restaurant De Kletskop

Het huiskamergevoel

Bij De Kletskop is jong en oud welkom voor een hapje, een drankje en een gezellig praatje met het personeel. Hier binnenstappen geeft het gevoel van een warm bad. Iedereen is even hartelijk en de enthousiaste bediening helpt je dan ook graag bij het maken van de juiste keuze wat betreft het menu. Ook de wijnkaart is niet mis en verdient het om aandachtig bestudeerd te worden. Hier is het goed toeven!

Meer informatie over restaurant De Kletskop

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
gerbenwierda .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Gezellig gegeten. Wij hadden de saté en die was echt reusachtig groot. Spontane en vriendelijke bediening. Wij gaan zeker nog eens terug.
wilma-fre .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Gezellige plek, lekker eten, voor redelijke prijs. De service was ok, het zou leuk zijn als er wat meer over de gerechten wordt verteld.
Hans-Peter W.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Gezellig restaurant met een ongedwongen sfeer. Heerlijke saté, prima eieren, het eigeel iets te hard. Jumbo uitsmijter voor de grote eteters (7 eieren) jammer dat het bord niet was verwarmd. Zeker een aanrader. Je moet hier alleen geen haast hebben.
Wil J.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
zoals verwacht weer een vriendelijke en vlotte bediening met lekkere gerechten.
Riet E.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Het was heerlijk voor herhaling vatbaar
Corina V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Gezellig en lekker eten
Fam D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Goede ontvangst, perfect personeel, vriendelijk en niets is te veel.
Was een fantastische avond, gezellig de ronde tafel. Goed diner gehad en een top avond.
Bedankt maar weer, en tot Héél gauw. Fam de Groot
cora V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
heerlijk gegeten met vrienden voor herhaling vatbaar
J.H. H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Na binnenkomst werden we naar een tafeltje in het midden geleid, we hadden gevraagd om een rustig plekje.
Dit was geen probleem en kregen een mooi tafeltje.
De bediening was netjes, er werd een keurige uitleg gegeven oven het AH systeem en over de kaart.
Tussen het hoofd en nagerecht werd er gevraagd of nog wilde wachten of direct het nagerecht te krijgen.
Geen negatieve punten kunnen ontdekken.
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gezellige sfeer, vlotte en aardige bediening. Heerlijk eten.
We kwamen bij de Kletskop door de AH-actie.
Als klant met een kortingskaart heb je voldoende keuze uit voor-, hoofd- en nagerechten.
Zeker aan te bevelen en we komen zeker nog een keer terug.
Niek D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Een net, schoon, en goed restaurant. Parkeergelegenheid is iets minder. Moet drukke weg overlopen. Bediening super. Eten voldoende.
Sara1966 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Prima gegeten bij restaurant de Kletskop! Veel keuze ook met de AH restaurantactie. Prijs/kwaliteit is goed.
Zeer vriendelijke bediening.
Sibo B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Via AH actie speciale menu kaart met goede keuze;
1 van de 2 Tournedos was te rauw, er was niet gevraagd hoe we het wilde hebben (wel gemeld).
Rest kwalitatief zeer goed t/m de cappuccino.
Voorgerecht champignons met gehakt heel smaakvol.
Bijvullen friet en groente geen probleem.
AH kaarten kunnen OOK in februari worden ingeleverd om iedereen kans te geven;
wel tijdig reserveren.

Hier komen we zeker weer graag terug !!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Jammer dat we een 2 persoonstafel kregen op de ongelukkige plaats, terwijl er nog wel andere tafels beschikbaar waren. Het bedienend personeel was uiterst correct. Prima keuken. Leuke locatie.
bertdegans .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten zeer vriendelijke bediening, het was zeer druk maar alles liep op rolletjes, ruime porties en we konden ook nog sla friet en groenten erbij krigen maar het was meer dan voldoende. kortom een dikke 11
florissen .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Hartelijk ontvangst! Gezellig restaurant. Eten smaakte prima (alleen de kipfilet was aan de droge kant). Jammer dat de Varkenshaas gevuld met brie, spek en warme kersen niet op de kaart stond. Tussendoor werd met regelmaat gevraagd of we iets wilde drinken, dit vonden we positief, want in de meeste restaurants moet je zelf vragen of je nog iets te drinken mag.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De kletskop is een zeer goed restaurant is zeker een aanrader voor anderen .
De bediening is zeer vriendelijk ze doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken.
Wijgaan er zeker nog regelmatig terug om die heerlijke T-bone steak nog een keer te eten.

mvg fam klaassen
s S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Er werd uitstekend rekening gehouden met onze wens: in iets meer dan anderhalf uur drie gangen geserveerd gekregen, waarbij tussentijds nog voldoende tijd was voor een babbeltje. Entourage was prima, locatie iets minder (aan een provinciale weg) maar dat heeft ook z'n voordeel: makkelijk bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid.
Mercedes P.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Aan de buitenkant zou je het zo voorbijrijden, maar neem de moeite om naar binnen te gaan en je wordt aangenaam verrast! Wat een sfeervol en gezellig restaurant! Ondanks dat we met onze AH restaurantactiebonnen kwamen werden we behandeld alsof we hoog bezoek waren en dat nog wel op nieuwjaarsdag! We hadden ruime keuze uit de speciale AH menukaart en kwamen niets te kort. Het eten was van prima kwaliteit, als de bijgerechten op waren werd het direct aangevuld en het personeel was erg aardig en deed er alles aan om het ons naar de zin te maken. Wij hebben genoten!