De Kletskop

Culemborgseweg 27 4115 RM Asch Nederland Kaart

Over het restaurant De Kletskop

Het huiskamergevoel

Bij De Kletskop is jong en oud welkom voor een hapje, een drankje en een gezellig praatje met het personeel. Hier binnenstappen geeft het gevoel van een warm bad. Iedereen is even hartelijk en de enthousiaste bediening helpt je dan ook graag bij het maken van de juiste keuze wat betreft het menu. Ook de wijnkaart is niet mis en verdient het om aandachtig bestudeerd te worden. Hier is het goed toeven!

Meer informatie over restaurant De Kletskop

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant De Kletskop

Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Na de zoveelste keer daar gegeten te hebben nog steeds zeer tevreden.Eten perfect vriendelijke bediening gezellige sfeer kortom geweldig.
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten! Gezellige ambiance. Vriendelijke bediening. Het was TOP!
Gab68 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Ongedwongen sfeer, warme huiselijke inrichting. Op de menukaart staan geen vreemde, aparte hoogstandjes, maar hier vindt men bijv. biefstuk, schnitzels in diverse maten of satéspiezen, in combinatie met salade, groente en friet. (die laatsten zijn gratis bij te vragen tijdens het eten) Personeel is vriendelijk. Wel een tip: serveer bij de salade een dressing of zet er een olie/azijn flesje bij; er zat nu helemaal geen dressing bij/over.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Heerlijk gegeten bij De Kletskop. Vooral de tournedos was boven verwachting. Op de kaart staat dat hij botermals is en dat klopt helemaal.
de rest van het eten was gewoon prima. De prijzen zijn normaal en het personeel is netjes en attent. Het restaurant is heel gezellig ingericht. Alles bij elkaar is het zeker een aanrader.
Cor K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Lekker gegeten! Vriendelijk personeel en ongedwongen sfeer. Goede porties voor een hele schappelijke prijs. Ik ga zeker nog een keer.
mj S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
gezellig, warm, bijzonder zomaar in een klein dorpje aan te treffen.eten is prima.volgende keer willen we in de huiskamer dineren, was nu helaas gereserveerd.komen zeker terug
erica V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar. Met familie komen we zekering een keer terug.
Want de schnitzel zijn super.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Lekker eten voor een redelijke prijs en zeer gastvrij. Dus een goede prijs kwaliteit verhouding. De wachttijden zijn niet te lang en het restaurant is gezellig en gemoedelijk
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Een heel gewoon restaurant. Geen bijzonderheden. Geen reden om terug te gaan. Maar alles is een persoonlijke kwestie van smaak en beleving.
gerrievandegraaf .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Wij hadden een prima diner , was lekker , sfeer goed , toppie .............................................................................
Alfred H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Top eten en bediening In een gezellige sfeer
Met top bediening een prima avond gehad zeker voor herhaling vatbaar een aanrader
Henny H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Keurige nette zaak
Goed en betaalbaar
Vriendelijk personeel waar menig restaurant een voorbeeld aan kan nemen
Komen zeker weer een keer terug
Echt een aanrader
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Wij hebben vanavond heerlijk gegeten.
Het was heel rustig,
De ober was een topper, gezellig en vlot.
denhartogmarjolijn .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuk restaurant, vriendelijk enthousiast personeel. Eten is smakelijk en voldoende. Tip: Schijfje stokbrood bij de carpaccio serveren.
marlies115 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Zeer hartelijk ontvangst waardoor je je meteen welkom voelt. Heerlijk gegeten, de gangen komen in een prettig tempo. Lekkere wijn en speciaal bieren. Er wordt enthousiast verteld over de gerechten en het bedrijf. Een fijne avond gehad. Wij komen zeker terug!
betsy9 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We komen er zeker weer terug. Gezellige en vriendelijk mensen werken daar.
Je kan er op je gemak eten ,ze kijken je niet de deur uit. En daarom hebben wij al weer een volgende datum afgesproken.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Zeer hartelijk ontvangen en bediening was top. Garnituur werd op verzoek zonder bijbetaling aangevuld.
Smakelijk eten zonder te veel zout!
grashapper .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Ik had een stoofpotje heerlijk vond ik dat mijn vrouw een Deens varkenshaasje ruim voldoen het laatste stukje was nog voor mij.
Wat wij leuk vonden dat wij nog een leuk gesprek hadden met die zeer vriendelijke bediening.
Dit was niet onze eerst keer maar ook nog zeker niet de laatste.
Wim en anja
Oma Ria W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Was voor de 2 keer dat wij via de ah actie daar weer gingen eten . Het was weer heerlijk alleen jammer dat dit keer het menu keuze was ingekort was de vorige keer niet .klant vriendelijk en druk . Volgende Kerr gaan we zeker weer .
Goof N.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het is een gezellig restaurant, met prima eetkeuzes en perfecte en heel vriendelijke medewerkers. Zeker een aanrader om nog eens naar terug te keren.