De Kleinste Soepwinkel

Kleine Overstraat 46 7411 JM Deventer Nederland Kaart

Over restaurant De Kleinste Soepwinkel

Complete soepervaring in Deventer

Dit is een restaurant met echte gastvrijheid en een megahuiskamergevoel. Je wordt direct bij binnenkomst goed ontvangen door de meest vriendelijke bediening en naar een fijn plekje geleid, dat zoals de naam al zegt, klein en knus is. De kleinste Soepwinkel ligt in hartje Deventer, wat dit de place to be maakt voor een heerlijke kop warme soep. Dit is meer dan alleen goede soep, dit is een complete soepervaring. Geniet!

Meer informatie over restaurant De Kleinste Soepwinkel

Zondag Gesloten

• Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
waar een klein restaurant groot in kan zijn ,
een lekkere grote kop soep en een lekker broodje
en een lekkere milk shake .
het restaurant word gerund door twee heel aardiche mensen.
kortom een leuk restaurantje zeer de moeite waard .
rik en ben

Indianenmeisje .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Ik ben verzot op deze fijne zaak. Dit is geen horeca, dit is keiharde gastvrijheid met een huiskamergevoel. Steeds weer andere soepen die ter plekke gemaakt worden en lekkere koffie. Je kan er ook van die fijne soeppotten kopen om thuis te maken.
Steeds als ik hier zit kom ik echt tot mezelf en vooral nu in de winter is een kom soep echt genieten. Deze week hebben ze o.a. mosterdsoep, yumyum
MyrthePeerte .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
ik dacht altijd dat dit gewoon een winkel was, maar toen kwam ik voor een pot soep en zag dat je er ook echt kan zitten. Ik meteen een koffie genomen en aan de tafel gezeten. Daar kletste iedereen met elkaar en de eigenaresee en eigenaar deden ook mee, heel persoonlijk. Hier kom ik zeker terug.
De lekkere soepen kan je meenemen maar ook daar opeten.
Anness .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
Bij de vraag of er smaakversterkers zitten in hun soepen werd er stellig verteld dat dit niet het geval was.

Na het zitten toch maar even op de potjes gekeken. Er zat wel degelijk gistextract(welke een andere vorm van MSG, E621)is. Dit niet vertellen aan je gasten is een doodzonde en kan niet door de beugel! Bij de confrontatie werd men boos en negeerde het gesprek. Vandaar de slechte beoordeling voor service. Decoor is prima, evenals de locatie.
Als je niet verteld wordt dat er smaakversterkers in de soepen zitten maar ze zitten er toch in, dan zijn de soepen goed op smaak, maar toch hierdoor een slechte cijfer. Ze creëren een image dat alles groen en veganisme vriendelijk is, maar ondertussen verhullen ze bewust het feit dat
ze smaakversterkers gebruiken.
M P.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Mijn favoriete lunch restaurant in Deventer. Heerlijke soepjes, altijd keuze tussen een stuk of vier. (Uiteraard staan er ook andere gerechten op de kaart, maar ik ga echt voor de soepen). En ook nog biologisch! Gelegen op een perfecte locatie, vlak bij de Waag/markt.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2013
Lekker soepie! Snel en een prachtig interieur! Ook een aanrader is de soep mee te nemen naar huis. Onze favoriet is de linzensoep. ook lekker met een goede boteram erbij! De gastvrouw is vriendelijk en zorgzaam!
Dutch K.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2013
Mijn vrouw en ik komen hier helaas te weinig in deze zaak waar alles klopt! De eigenaresse verstaat haar vak en laat je thuisvoelen aan haar eettafel! Voelt goed aan of je ongestoord wilt eten, praten of lezen of openstaat voor een gesprek! Heerlijke soep maar ook beste broodjes en koffie van Deventer! De Palestijnse Linzensoep is een aanrader! Als we weer in de buurt zijn gaan we hier zeker weer heen voor een heerlijke lunch!