De Kleine Weimar

Dinsdag t/m zondag 17.00 -22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Kleine Weimar

Irene K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heb heerlijk gegeten. De sfeer was ook echt top! Wij hebben een superavond gehad, heb krom gelegen van het lachen om de eigenaar Kees. Ga zeker terug!
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Leuke formule ( plan met brood, salade, frites, groenten een pannetje met 1 van 5 kaasfondues waar je uit kon kiezen. Vers en gevarieerd. Vlotte en attente bediening. Kortom: een aanrader!
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
De Kleine Weimar is een leuk eetcafé waar het heerlijk eten is. Echt fijne persoonlijke service en leuk dat de kok aan tafel komt voor het hoofdgerecht. Aanrader!!
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Eten zwaar onder de maat en niet vers. Als hoofdgerecht kregen we doorgekookte varkenshaas met een kwak brie erop gegooid en kabeljauw uit de vriezer met bergen sla. De WC's waren smerig en kapot, de vloer was zo vettig dat je er over uitgleed, echt verschrikkelijk! Het meisje dat alle tafels in haar eentje moest dienen, liep de benen uit haar lijf en werd ondertussen afgeblaft door de kok. In tegenstelling tot wat er in andere recensies te lezen valt, was de kok ronduit onaardig en kon kritiek zeker niet op prijs stellen en liet dus ook deze arme meid alles alleen doen, schandalig! Ik begrijp werkelijk waar niet waar de positieve reacties op dit restaurant vandaan komen. Is er onlangs een overname geweest of is er een complot gaande?
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Samen het kaasfondue menu genomen. De 5 fondue's waren prima van smaak, al was de peperfondeu te pittig voor onze smaakpapillen. We waren wel teleurgesteld dat de groenten na de 3e ronde op begon te raken waardoor de dipgroente steeds kariger werd tot we uiteindelijk alleen tot op brood waren veroordeeld. Het brood op zich was OK, maar niet echt vers. De serveerster was vriendelijk maar leek en erg druk. De honing en de toetjes bleken ook op, maar op creatieve wijze hebben we toch nog een toetje kunnen krijgen.
Serife O.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Heerlijke kaasfondue, goede service en superaardige eigenaar.
De kaasfondue was lekker, je kreeg verschillende smaken en de ene nog lekkerder dan de andere. Lekker en vers voedsel.
BuonGustaiodue O.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
De Kleine Weimar is in allerlei opzichten een prima buurtrestaurant; dus ook geschikt voor maaltijden met buurt vrienden , familie en buurt gerelateerde zakelijke contacten. Daarbij is het, positief, verbazingwekkende dat de eigenaar/ kok als een moderne duizendpoot alles in eigen beheer uitvoert en dit ook nog eens kwalitatief verantwoord.
jose V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
ja in een woord fantastisch!ik heb zelf dit eetcafe 5 jaar gehad!best een moeilijke lokatie ivm parkeren!de eigenaar is een wereld man!hoe die het allemaal doe met een tent vol!nou respect!en dan ook nog even tijd maken voor een praatje!we hebben genoten van zijn heerlijke eten!in een woord geweldig en een echte aanrader!zeker wat prijs /kwaliteit betreft!ik geef gewoon een dikke 10!en verheug me alweer op een volgende keer!!!
Robbert S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Erg lekker eten! relaxte sfeer. Geen kaart, diegene die bedient en kookt geeft aan tafel suggesties. Zeker de moeite waard.
Heike W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
We waren eten geweest met de 50 % korting. De uiterst vriendelijke bediening liet wel even op zich wachten. (ze was alleen)). Alle gerechten werden voortreffelijk uitgelgt. We hebben voor de 3 gangenmenu gekozen. Mijn partner koos de zalm en garnalen als hoofdgericht en ik het steak. Hierbij werd patat en een gemengde salade geserveerd. Het smaakte allemaal pirma alhoewel ik de groenten en het steak in te veel saus vond zwemmen. De mayo bij de frieten had een vettige nasmaak. Leuk klein restaurant maar er moet iets aan de luchtafvoer worden gedaan. Toen ik thuis kwam stonk mijn kleding helemaal na eten en dat terwijll wij helemaal achterin zaten.
Nelleke D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Super gezellig gegeten , het was erg lekker en zeker niet duur , een aanrader !!
Sammie V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Leuke kok, relaxte sfeer, eten was lekker.
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Biefstuk beetje taai verder vriendelijke bediening.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijke kaasfondue!
Hiske Wolters W.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Wat een fijne avons in de Kleine Weimar. We kwamen voor de kaasfondue en werdenverrast door de verschillende soorten, waar we niet uit hoefden te kiezen, maar die we allemaal kregen in kleine pannetjes. Met daarnaast frietjes en twee soorten salade/dipgroenren. Fijne ambiance en voortreffelijke gastheer! Aanrader!
Sawitri R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Vriendelijk personeel, snelle bediening, lekker eten.
Kim C.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Ongekend lekker gegeten bij de Kleine Weimar! To the point , geen poespas en persoonlijke aandacht!
D.W. V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Goed gegeten en de bediening was super: erg aardig en attent. Voor herhaling vatbaar.
Elle W.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Hartige gezellig en lekker gegeten!
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018