Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant De kleine Valk

Tot in de puntjes verzorgd

Aan het Marie Heinekenplein zit de Kleine Valk, dat helemaal zo klein niet is met een restaurant, loungebar en terras. De tot in de puntjes verzorgde inrichting laat leren stoelen, zebra patronen en perfecte boeketten zien. Je smaakpapillen zullen kirren bij de eendenlever en aubergine kaviaar om maar iets te noemen. Evenementen organiseren ze graag voor je!

Meer informatie over restaurant De kleine Valk

- Diner

6,4
Klaas K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Gisteren voor de 2e keer bij De Kleine Valk gaan eten met een paar vrienden. De eerste keer was ok, deze keer was het goed!
Een van de eigenaresses vertelde dat ze een nieuwe kok hebben en die doet zijn werk goed!
marcvg- .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Afgelopen zaterdag wezen eten bij "De Kleine Valk" echt weer een aanwinst voor de Pijp en voor Van der Valk. Na een cocktail in de Lounge zijn we in het restaurant gedeelte gaan eten. We hadden de steak en tonijn on the rock bestelt, erg leuk dat je aan tafel iets kunt doen (overigens ook erg lekker). Personeel was vriendelijk en behulpzaam!

Tot de volgende keer :)

Bhelana .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Vorige week gegeten bij de Kleine Valk. Wat een aanwinst voor Amsterdam!! Eerst super gezellig geborreld met 3 vrienden op het terras, de bites kaart is een echte aanrader! Vervolgens naar binnen gegaan om te dineren. Ik had een Surf en Turf besteld, het vlees was super lekker precies zoals een tournedos moet zijn en een erg malse kreeft erbij! De andere aan mijn tafel hadden een zeetong en 2 maal tuna on the rock. Alles was een aanrader alleen de tuna on the rock was iets speciaals, zelf had z'n gaaf idee nog niet eerder gezien. Je krijgt een stuk (rauwe)tonijn op een steen zodat je hem zelf kan garen! Voor de wijn hadden we een fles huiswijn wit en rood ik kan niks anders zeggen dan TOP! Na het diner zijn we verhuisd naar de lounge bar waar wij nog heerlijk hebben genoten van de cocktails en de gin tonics. Het is een super zaak zelf vind ik het leuk omdat je er heel de avond kunt toeven, je hoeft nergens anders meer heen er hangt een goede sfeer. Super bedankt voor de gastvrijheid en de goede zorgen ons zie je zeker snel terug!
Ernst G.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Op het eerste gezicht ziet deze tent er leuk uit. Lounge tent met een grote keuze aan cocktails.

Eerst even gegeten hier, maar dit was echt helemaal niets bijzonders. Eigenlijk typisch van der Valk.
Bediening was vriendelijk en ook attent.

Grootste afknapper was na het eten echter de cocktail. Die waren op zich al vrij prijzig maar ook nog eens heel slecht gevuld en matig van smaak.

Niet echt een aanwinst voor de pijp deze tent in zijn algemeen!
E M.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Mooi ingerichte zaak. Zeker de moeite om te kijken. Vriendelijk personeel, vertelde dat ze nu sinds 2 weken een nieuwe chefkok hebben. Hebben erg lekker gegeten. En goed betaalbaar. Daarna lekker op het terras geborreld. Aanrader!!
Steph101 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Wat een top aanwinst in Amsterdam! Heerlijk terras, leuke bediening en vooral lekker gegeten. De eerste keer was iets minder maar nu we er weer zijn geweest met de nieuwe kok was het helemaal lekker! Kortom echt een aanrader!! Super bedankt
Stella H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Leuk ogende loungetent, met ook beste een aantrekkelijke kaart.
We besloten vorige week hier met z'n tweetjes te gaan eten.
Alleen zo jammer dat de gerechten niet goed zijn uitgevoerd :(
een hel krop waterige lollorosso sla onder een paar absoluut smakeloze plakjes kalfsvlees,
een paar druppels mayo met een vermoeden van tonijn.
En wat bedoelen ze met "structuren van tomaat"? Ik heb ze niet gevonden tussen de vitello.
Tomatensoep met balletjes.....kan toch zo lekker zijn! Het leek alsof het zo uit blik kwam.
Mijn tafelgenoot had saté en dat was hetzelfde verhaal.Vooral de patat was bedroevend slecht...slap...bleek...met een oude ranzige frituurvet smaak. We hoopte op homemade mayo, maar helaas smaakte dit niet zo.
Bediening was vriendelijk, wel wat jong en onwetend.daar tegenover stond een enorm amicale populaire meneer.

Jelger V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Een drankje op het terras gedaan. Stoelen en tafels zijn van goede kwaliteit en we zaten lekker. Uitgebreide keuze aan drankjes dus dat was in orde. Enige minpunt is de bediening. Duurde erg lang voordat we de aandacht konden trekken om te bestellen. Toen we wilden afrekenen bleek het wederom erg moeilijk om iemand aan onze tafel te krijgen. Eenmaal aan tafel was de service wel in orde, maar op een rustige dag mag het gewoon niet zo lang duren. Hebben niks gegeten dus daar geen oordeel over.
_rachellep .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Top tent! Super lekker eten, mijn vriend had de schnitzel en natuurlijk zat daar de appelmoes met kers bij! Van binnen ook een hele mooie zaak! Als je naar binnen loopt krijg je het idee dat je in een superdelux restaurant zit, maar je kan daar gewoon voor een normale prijs een heerlijke avond hebben!
Aline K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Uit nieuwsgierigheid hier snel na de opening gegeten. Niet wereldschokkend, maar prima prijs-kwaliteit verhouding. Degelijk eten, nette en correcte bediening.
Esmee R.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Mooie inrichting, lekker eten en behulpzaam personeel! Gewoon super! Zeker voor herhaling vatbaar, een aanrader voor iedereen!