De kleine Valk

Marie Heinekenplein 5-8 1072 MH Amsterdam Nederland Kaart
31-202232096

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant De kleine Valk

Tot in de puntjes verzorgd

Aan het Marie Heinekenplein zit de Kleine Valk, dat helemaal zo klein niet is met een restaurant, loungebar en terras. De tot in de puntjes verzorgde inrichting laat leren stoelen, zebra patronen en perfecte boeketten zien. Je smaakpapillen zullen kirren bij de eendenlever en aubergine kaviaar om maar iets te noemen. Evenementen organiseren ze graag voor je!

Meer informatie over restaurant De kleine Valk

7,1

Jouw recensie over het restaurant De kleine Valk

Aleksandra D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
De bediening was zeer vriendelijk. Het restaurant was onlangs zeer sfeervol verbouwd. Het eten was ook lekker. Wij komen zeker terug.
Colette S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Hele fijne ervaring. Lekker gegeten samen voor de lunch. Ze hadden zelfs speciale menukaarten voor onze keuzes gemaakt.
Konden grote groep ook goed aan. Ruimte en locatie fijn. Lieve mensen ook.
V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Jammer, dat de menukaart (2017) niet bijgewerkt is op de site.
Maar erger is dat we absoluut niet tevreden waren over het eten. De creativiteit van de kok is nogal vreemd en wat daaruit voorkomt is niet erg smakelijk.
Wat ook jammer was, is dat de drankvoorraad niet op peil is/was. Slechts 1 glaasje port kon er worden geschonken en daarna hield het op.
Ondanks dat men een korting van 20% aangeboden heeft en excuses, is de kans niet groot dat wij
hier nog een keer naar toegaan. Het was zeer teleurstellend!
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Gezellig ingericht, vriendelijke bediening.
We vond ik het apart dat voorgerecht en hoofdgerecht tegelijk opgediend werden. Mijn vriend hield niet van een te zacht gebakken ei in het hoofdgerecht, dat werd direct meegenomen om 'm te doorbakken. Super! Wel moesten we daarna vragen waar zijn hoofdgerecht bleef. Ik had het mijne toen al op omdat het anders kouder zou worden (ook omdat het al vroeg gebracht werd).
Kortom: gerechten heerlijk, bediening vriendelijk, aankleding gezellig. Verbeterpunt: alertheid: afstemming opdienen gerechten en in de gaten houden dat gerechten terugkomen als deze weer naar de keuken gebracht zijn.
Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Eten was prima. De vega lasagna viel tegen qua smaak en qua hoeveelheid. De pasta was super lekker. Zo ook de voorgerechten zalm en carpaccio. Het dessert rabarber cheesecake was heerlijk. Zeker een aanrader!
Thomas R.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Ik heb hier vorig jaar gegeten met een grote groep voor onze Dies. Het eten was heerlijk, de prijs goed en de service nog beter. Daarnaast was de gastvrouw, Danielle, erg meedenkend en aardig. Thanks!
Rjf K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Lekker gegeten met ah actie. Aandacht en service van personeel kan beter
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Restaurant leek niet dacht ik niet echt van onze reservering op de hoogte te zijn.
De voorgerechten waren voortreffelijk! Hoofdgerechten hadden de meesten vlees en die waren goed. Ik had de lasagna, vond ik een beetje weinig aangezien het een groente gerecht was. Nagerechten waren weer goed!
De service was een beetje traag en elke keer weer iemand anders, dus een beetje onduidelijk allemaal. Verder een mooie inrichting.
Annie J.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
wij zijn hier terecht gekomen vis de ah actie
kon dit restaurant niet maar wat een goede keus was dit zeg
vriendelijk personeel, mooie zaak en erg groot buitenterras,
we werden erg goed en vriendelijk geholpen en goede uitleg over hoe het werkt
het eten was erg lekker allemaal en voldoende, wat wij ook erg fijn vonden was dat je lekker de tijd had tussen de gerchten door en niet dat het een na het ander gelijk voor je neus stond,
wij gaan hier zeker vaker uit eten, dank jullie wel voor de fijne avond
fam jongeneel
fam van polanen
Fons D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Ik was met een groep van reizen Lauwers. De gasten vonden het jammer er geen prijslijsten voor de dranken ter beschikking waren.
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Eten te vet, de steak bestond uit vieze vette randen en kraakbeen. Wel veeeel friet.
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Ongezellig restaurant. Wilden dineren met restaurantactie van Ah. We waren te vroeg dus kon alleen gekozen worden uit een beperkte lunchkaart. Gewerkt veel friet. Steak met nauwelijks vlees, kwallen en kwabbels. Volgens de kok normaal omdat het bij soort vlees hoorde. De vis zwom in het vet. Een toetje hoefden we daar niet meer. Bleek dat we zonder dessert niet de tweede gratis kregen. Achteraf dom dat we niet twee ijsjes besteld hadden
CarlaTijhuis T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Leuke locatie, gerechten mooi geserveerd, dessert kwam niet en bij navraag werd ons verteld dat de keuken het überhaupt niet op voorraad had! Dat waren ze even vergeten te vertellen. Ik zou er wel weer naar toe gaan.
Aleksandra D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Fantastisch personeel!
R-roosendaal R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Totaal geen belangstelling of het smaakte kleine porties en flink aan de prijs en doodstil niet voor herhaling vatbaar!
Arjen D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten bij de kleine valk met de ah restaurantactie bediening was prettig en het eten geweldig
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
We hebben genoten van het eten, de wijn en ook de speciale koffie na was heerlijk. Volgens mij werd er nieuw personeel ingewerkt, want op de meeste vragen wisten ze geen antwoord te geven ( b.v. welk ijs, wat is de dagspecialiteit etc), maar het ontbrak niet aan enthousiasme. Een speelkamer voor de kids was fijn. Interieur modern, maar voor mijn smaak te donker/somber. Wij komen vast een keer terug.
Paulien D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Heerlijk gegeten.
Biyeux S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk buiten gezeten en gedineerd, een aanrader!!
Orsetta M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Vreselijk slecht eten, alles even smakeloos..... Wat kan je nu verpesten aan een hamburger? En toch was deze vies en taai. Bediening onder de maat. Wel leuke lokatie! Maar dat was dan het enige helaas ☹️