De kleine Valk

Marie Heinekenplein 5-8 1072 MH Amsterdam Nederland Kaart
31-202232096

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant De kleine Valk

Tot in de puntjes verzorgd

Aan het Marie Heinekenplein zit de Kleine Valk, dat helemaal zo klein niet is met een restaurant, loungebar en terras. De tot in de puntjes verzorgde inrichting laat leren stoelen, zebra patronen en perfecte boeketten zien. Je smaakpapillen zullen kirren bij de eendenlever en aubergine kaviaar om maar iets te noemen. Evenementen organiseren ze graag voor je!

Meer informatie over restaurant De kleine Valk

R-roosendaal R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Arjen D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten bij de kleine valk met de ah restaurantactie bediening was prettig en het eten geweldig
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
We hebben genoten van het eten, de wijn en ook de speciale koffie na was heerlijk. Volgens mij werd er nieuw personeel ingewerkt, want op de meeste vragen wisten ze geen antwoord te geven ( b.v. welk ijs, wat is de dagspecialiteit etc), maar het ontbrak niet aan enthousiasme. Een speelkamer voor de kids was fijn. Interieur modern, maar voor mijn smaak te donker/somber. Wij komen vast een keer terug.
Paulien D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Heerlijk gegeten.
Biyeux S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk buiten gezeten en gedineerd, een aanrader!!
Orsetta M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Vreselijk slecht eten, alles even smakeloos..... Wat kan je nu verpesten aan een hamburger? En toch was deze vies en taai. Bediening onder de maat. Wel leuke lokatie! Maar dat was dan het enige helaas ☹️
Marciano F.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Mooie locatie, lekker eten en goede service!
Yfris F.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Ontspannen sfeer en prettig gegeten met onze kleinkinderen. Heerlijk buiten met speelplaats voor de deur. Wat wil een mens nog meer. Kreeg als verrassing een flonkerende kaars op mijn toetje. Dat was een sympathiek gebaar. Karaf kraanwater met ijsblokjes werd zonder probleem gegeven. Wij gaan hier zeker nog een keer naartoe.
A. K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Met z'n 4-en met het AH 2e driegangendiner gratis gedineerd. We mochten van de hele kaart kiezen en ze brachten per 4 gerechten de 2 goedkoopste niet in rekening. Prima! Voldoende keuze, lekker gegeten, binnen omdat het buiten heel hard waaide ondanks de zon. Ruim op tijd klaar om daarna van een mooie musical in Carré te genieten. Aanrader!
Richard O.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Zeer vriendelijke en prettige bediening icm AH restaurantzegels. Een aanrader.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Vlees was droog en personeel had weinig aandacht voor ons.
M.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Personeel is leuk/gezellig. We hebben BBQ-spare-ribs besteld. Deze smaakte niet alleen naar nat karton, maar zag er ook zó uit.(geplette saus die het midden hield tussen pindakaas en bruine schoensmeer) . Spareribs opwarmen in een magnetron is in mijn ogen culinaire moord. We hebben de helft van de rekening hoeven betalen. Overigens bij mooi weer , een prima stek.
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Er werd diverse malen gerechten die wij niet hadden besteld aan onze tafel geserveerd. Dit was best hinderlijk. Verder ziet de zaak er mooi uit. Het eten is vrij eenvoudig..
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Warm weer, wat regen op komst, druk overal. Dus probeer ik toch maar deze kleine Van der Valk met zijn
prima, ten dele overdekt, terras Sinds de opening heb ik De Kleine Valk links laten liggen. En terecht
naar nu blijkt. In de toekomst zal het bij een drankje blijven. Smakeloos niet gekruide droge Angus beef
hamburger waar het spek nog enige smaak aangeeft. Koolsla ? Een piepklein bakje. Spareribs van de BBQ
te gaar en uit de magnetron. Als de patates frites met mayonaise van potkwaliteit nog het lekkerst is
dan weet u het wel. Huiswijn zeer matig. Dame Blanche uit vervlogen dagen. Matig fabrieksijs. De chocoladesaus
was niet slecht. Jonge dames van De Kleine Valk, doe er wat aan. Zoek meteen een andere kok. De bediening
wisselt natuurlijk vaak en daarmee moet je geluk hebben in Amsterdam. Ik had in dat opzicht niets te
klagen.
blendi T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Eerste plek waar ik 25 minuten heb gewacht om te bestellen en vervolgens 15 minuten gewacht op 2 koffies waarvan 1 kopje vies was... De bediening was alles behalve vriendelijk en keek ons meerdere keren aan en besloot toch eerst dekentjes te vouwen i.p.v onze bestelling op te nemen.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Very nice restaurant..!!
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Een mooi restaurant met genoeg ruimte om rustig te kunnen tafelen, ook met grote groepen. Een goede kaart met fijne bijpassende wijnen.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Kwaliteit, sfeer en inrichting zijn prima. De service is verschrikkelijk. Men is totaal niet alert en onprofessioneel.
Tijmen P.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
We hebben hier zaterdag eerst geborreld en daarna gegeten. Het is was erg lekker! Personeel ook heel vriendelijk en het interieur is goed over na gedacht.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Na de herinrichting van het Marie Heinekenplein leek het moment gekomen om er eens te gaan lunchen. Vroeger kwam ik vaak bij Moeders Mooiste maar op die plek zit nu al geruime tijd De Kleine Valk. De wanordelijke inrichting met de oneindige hoeveelheid lijstjes met foto's van mamma's heeft plaatsgemaakt voor een inrichting met veel wit en zwart. Niet helemaal mijn smaak. De service was behoorlijk traag en te formeel en dus niet geweldig. Ik had de tomatensoep en de uitsmijter met kaas. De soep was heerlijk maar er had een stukje brood bij geserveerd mogen worden, temeer omdat de hoeveelheid soep niet echt uitbundig was. Met een uitsmijter van drie eieren op twee sneetjes bruinbrood en een plakje kaas kan niets misgaan, toch? Toch wel! Het eiwit was niet overal gestold en dat vind ik niet echt lekker.