De Kleine Parade

Drieharingstraat 2 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart
31-307431915

Over het restaurant De Kleine Parade

Heerlijk genieten

Voor een gezellige avond met familie, vrienden of collega’s ben je bij restaurant De Kleine Parade aan het juiste adres. Bij ons kunt je genieten van heerlijke producten en specialiteiten. Onze kok stellen hieruit als voorproefje een plateau voor je samen met gerechten van onze kaart. Daarnaast kun je een keuze maken uit de verschillende gerechten van onze kaart. Hierdoor creëer je je eigen parade op tafel. Ook is er een ruim aanbod aan wijnen per glas en per fles. De Kleine Parade

Glas champagne

• Airconditioning , Bar , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Kleine Parade

Julia B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Ontzettend lekker gegeten, leuke en lekkere kleine gerechten om te delen. Personeel erg vriendelijk,al met al een hele fijne avond gehad.
Malya K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Ik ben heel bewust bezig met gezond en eerlijk eten en dat krijg je hier. Er is goed overna gedacht en het smaakt ook nog een keer fantastisch. Heerlijk gegeten.
Joost B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Luxe restaurant, gerechten zijn lekker. Pas wel op dat de gerechtjes klein, en dat het de bedoeling is 2/3 gangen van de kaart te bestellen
Akke V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben overheerlijke kleine gerechten gegeten en dronken er lekkere wijnen bij. Het is een zeer rumoerige ruimte. Op zaterdag was het helemaal vol, waardoor we door het luide rumoer elkaar regelmatig niet meer verstonden. Personeel is vriendelijk en rap.
Dianne N.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten, relaxte bediening met oog voor detail :-) Top avond gehad!
gerrit_en_marjan .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Na aangegeven te hebben dat we naar een concert gingen en dus beperkte tijd hadden speelde de bediening hier zeer goed op in zonder dat we een gevoel van haasten hadden. We hebben heerlijk gegeten, alle kleine gerechtjes vielen zeer in de smaak en ook de presentatie van de gerechten was heel goed. Een aanrader voor (een) volgende ke(e)r(en.
andrewierenga .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Het gerecht ceviche van cocquille wordt verpest met een scherpe saus. Niet lekker. Graag op de nieuwe kaart houden: Steak Tartaar, Angus beef, zoete aardappel friet.
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gezellig restaurant met leuk concept. Lekker gekookt en mooi opgediend.
Y H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Middelmatig eten zoals veel restaurants in deze drukke straat in utrecht. Pasta weinig smaak, vis was oke, wijnaanbod niet ruim. De middelmatigheid geldt ook voor de bediening.
Justin P.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Met 2 personen gebruik gemaakt van het plateau met diverse gerechtjes. Dit is een leuk concept en uitermate geschikt om de avond mee te beginnen en afgezien van persoonlijke smaak bij sommige van de gerechten (voor mij geldt dat de vegetarische schijf net te veel bevatte wat mij qua smaak minder bevalt, net zoals mijn tafelgenote rood vlees niet zo lekker vindt) bevielen alle gerechtjes.

Hierna zijn we verder gegaan met nog 2 losse gerechten aangevuld met brood en friet van zoete aardappel en zowel de black angus als gamba met heek waren lekker, beide ook zo opgediend dat shared dining daadwerkelijk een optie is.

Helaas kent het restaurant ook de Utrechtse ziekte, waardoor alles gewoon heel erg lang duurt (en ik daar in Utrecht zelf nog nooit een uitzondering op meegemaakt heb) en we vanwege verplichtingen later op de avond het dessert hebben moeten laten schieten. Jammer, want een plateau met lekkers had van ons nog wel een goede aanvuling geweest.
Benjamin H.E. M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Geen opmerkingen.
M D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Leuk en.gezellig concept!
Sjoukje V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten, super leuke setting, vriendelijke bediening, maar het wachten op de drankjes duurde wel te vaak te lang.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Goede ontvangst, vriendelijke en informatieve bediening. Kortom een fijne avond. ( geef een korte, eerlijke en constructieve feedback!, zo nu wel 120 tekens?)
jose P.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Werd goed meegedacht over zwanger-aanpassing. Bediening mocht soms iets sneller
Rick S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Hier zo-even gegeten. Wat een topzaak, goede ontvangt, heerlijke gerechten (echt verrassende smaken), fijn concept met die kleine gerechtjes, professionele service, oprechte vriendelijkheid, smaakvol decor. Prijs-kwaliteitverhouding in het voordeel van de gast. Kunnen de meeste Amsterdamse restaurants een voorbeeld aan nemen. Zo kan het dus en hoort het. Je begrijpt: een dikke aanrader.
Oudland .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Wat een gezellig en sfeervol restaurantje! En ook nog eens heel vriendelijk personeel, dat het je enorm naar de zin maakt. Heerlijk gegeten. Echt een feest om hier te zijn!
Wel jammer dat er bij mooi weer een open verbinding met buiten is waardoor alle sigarettenrook naar binnen waait. Wij hadden de pech in de buurt van kettingrokend stel te zitten. Maar goed, daar kan het restaurant niks aan doen.
nm .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Normaal vermeid ik de drieharingstraat stiekem een beetje en hou ik wat meer van de minder bekende/drukke plekjes van Utrecht. Toch op een doordeweekse avond in dit restaurant gestrand en ik was aangenaam verrast. Ik word sowieso erg blij van verschillende kleine hapjes en was dan ook compleet op mijn plek hier.

Verschillende plateau's besteld waar onder ook de vegetarische variant. Was allemaal erg lekker .Er zaten wat klassiekere smaakcombinatie's tussen maar ook verrassende en voor mij onbekendere gerechtjes.

Bediening was erg vriendelijk en losjes en droeg zeker bij aan de goede ervaring. Net als de fijne prijs/kwaliteit verhouding. Toch maar vaker naar de drieharingstraat. :-)
Edith F.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Zeer vriendelijke bediening, mooie inrichting en prima concept qua eten!
pim_utrecht .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Gezellige plek, wel vrij luid en druk (binnen en buiten) maar daar kies je dan ook bewust voor om op Italiaanse stijl buiten te eten. Aanrader en zou zeker nog een keer terugkomen.