De Kleine Parade

Drieharingstraat 2 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart
31-307431915

Over het restaurant De Kleine Parade

Heerlijk genieten

Voor een gezellige avond met familie, vrienden of collega’s ben je bij restaurant De Kleine Parade aan het juiste adres. Bij ons kunt je genieten van heerlijke producten en specialiteiten. Onze kok stellen hieruit als voorproefje een plateau voor je samen met gerechten van onze kaart. Daarnaast kun je een keuze maken uit de verschillende gerechten van onze kaart. Hierdoor creëer je je eigen parade op tafel. Ook is er een ruim aanbod aan wijnen per glas en per fles. De Kleine Parade

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Kleine Parade

Maandag tot vrijdag 17.00 tot 22.00 openen
Zaterdag en zondag 16.00 tot 22.00 openen

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Bar , Terras , Wi-Fi
M D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Leuk en.gezellig concept!
Sjoukje V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten, super leuke setting, vriendelijke bediening, maar het wachten op de drankjes duurde wel te vaak te lang.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Goede ontvangst, vriendelijke en informatieve bediening. Kortom een fijne avond. ( geef een korte, eerlijke en constructieve feedback!, zo nu wel 120 tekens?)
jose P.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Werd goed meegedacht over zwanger-aanpassing. Bediening mocht soms iets sneller
Rick S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Hier zo-even gegeten. Wat een topzaak, goede ontvangt, heerlijke gerechten (echt verrassende smaken), fijn concept met die kleine gerechtjes, professionele service, oprechte vriendelijkheid, smaakvol decor. Prijs-kwaliteitverhouding in het voordeel van de gast. Kunnen de meeste Amsterdamse restaurants een voorbeeld aan nemen. Zo kan het dus en hoort het. Je begrijpt: een dikke aanrader.
Oudland .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Wat een gezellig en sfeervol restaurantje! En ook nog eens heel vriendelijk personeel, dat het je enorm naar de zin maakt. Heerlijk gegeten. Echt een feest om hier te zijn!
Wel jammer dat er bij mooi weer een open verbinding met buiten is waardoor alle sigarettenrook naar binnen waait. Wij hadden de pech in de buurt van kettingrokend stel te zitten. Maar goed, daar kan het restaurant niks aan doen.
nm .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Normaal vermeid ik de drieharingstraat stiekem een beetje en hou ik wat meer van de minder bekende/drukke plekjes van Utrecht. Toch op een doordeweekse avond in dit restaurant gestrand en ik was aangenaam verrast. Ik word sowieso erg blij van verschillende kleine hapjes en was dan ook compleet op mijn plek hier.

Verschillende plateau's besteld waar onder ook de vegetarische variant. Was allemaal erg lekker .Er zaten wat klassiekere smaakcombinatie's tussen maar ook verrassende en voor mij onbekendere gerechtjes.

Bediening was erg vriendelijk en losjes en droeg zeker bij aan de goede ervaring. Net als de fijne prijs/kwaliteit verhouding. Toch maar vaker naar de drieharingstraat. :-)
Edith F.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Zeer vriendelijke bediening, mooie inrichting en prima concept qua eten!
pim_utrecht .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Gezellige plek, wel vrij luid en druk (binnen en buiten) maar daar kies je dan ook bewust voor om op Italiaanse stijl buiten te eten. Aanrader en zou zeker nog een keer terugkomen.
Larissa M.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Prijs-kwaliteitsverhouding vond ik erg tegenvallen... Hebben voor vijf man in totaal voor zeven personen aan plateau's besteld, maar dit bleek nog niet voldoende voor ons. Daarna hebben wij nog drie gerechten bij moeten bestellen, met als afsluiter dat de prijs erg tegenviel voor wat wij kregen. De plateau's vond ik nogal tegenvallen (met als minst lekkere gerecht de risotto), de losse gerechten waren van stukken betere kwaliteit (met name de coquilles en de ravioli). Daarna hebben wij maar besloten om het dessert ergens anders af te sluiten. Verder leuke tent met gezellige bediening!
Bo V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Super leuk concept, de kleine hapjes van de kaart laten je echt kennis maken met de kwaliteit van de keuken! Heerlijke wijn, enthausiaste bediening en een leuke entourage. Echt een aanrader voor een avondje gezellig tafelen onder genot van echt goede en originele gerechtjes. Top!
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten in dit levendige restaurant! Bediening met aandacht, ook al ging er wat mis met de bestelling, complimenten!
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Na.een paar keer Vintage in de Drieharingstraat nu een keer bij de Kleine Parade gegeten. Leuke ontvangst, gezellige inrichting, beetje zelfde concept. Planken (schalen) met een selectie vlees, vis of combinatie. Daarnaast uitgebreide keuze uit koude of warme gerechten. Wij kozen o.a. voor Rogvleugel, lamsrack, eendenborst, risotto (zeker niet droog), friet van zoete aardappel. Allemaal even lekker en mooie opmaak.
Erg vriendelijke bediening, vlot, gezellig. Goed glas wijn, leķkere desserts, vooral het kaasplankje viel in de smaak, en goede koffie maken de avond compleet. Plek om te onthouden.
Patricia A.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heerlijk gegeten bij dit hippe restaurant met een New York style feel. Het verrassingsmenu bestond uit een parade van kleine gerechten welke stuk voor stuk origineel, lekker en goed bereid waren. Alles vergezeld van een uitstekend glas wijn. Echt een aanrader! Vriendelijk bedienend personeel. Dikke 10 voor de kok.
Rengin T.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Ontvangst was snel en gemoedelijk. Informele sfeer, maar gezellig en stijlvol. Eten was heerlijk. Octopus had wat smaakvoller gekund, het zure overheerste. De rest was erg lekker. Er werd goed meegedacht door de obers over hoe de maaltijd in te delen. 3 maaltijden was ruim voldoende voor ons, we gingen erg voldaan naar huis.
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Een heerlijke avond gehad! Lekker eten, fijne sfeer, prettige en meedenkende bediening qua allergieen en wijnkeuze.
We gaan zeker nog eens!!
Annemieke P.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Bij het wijzigen van de reservering ging het mis: ik had vooraf laten weten dat we niet op woensdag maar op donderdag zouden komen en dat was niet verwerkt. Dus op woensdag werd ik gebeld waar we bleven... Enfin, ze zouden donderdag een tafeltje voor ons regelen (want het was hun schuld). Donderdagmiddag werd ik weer gebeld omdat er verwarring was met een andere reservering voor vier personen. Maar gelukkig was de ontvangst hartelijk en hebben we lekker gegeten. Eén opmerking daarover: de risotto was te droog... die hoort echt te golven maar dit waren redelijk droge rijstkorrels.
Het zat goed vol en dat was waarschijnlijk de reden dat we soms even moesten wachten tot iemand de bestelling kwam opnemen. Ook was het heel warm (benauwd) binnen. De indeling van de toiletruimte beneden was krap en een beetje onhandig.
Maar het was een geslaagde avond en we komen vast nog wel eens terug wat er stonden genoeg lekkere dingen op de kaart.
sulzlep .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
De kaart bevat mooi gerechten in een hapbaar formaat. Voor grote eters kan het wat weinig zijn, maar dat wordt gecompenseerd met smaak. De rode wijn (Rioja) was echt heerlijk. De kaasplank was aan de kleine kant en er was verwarring over sherry c.q. port. Uiteindelijk echt heerlijk gegeten in een goede sfeer. Ik kom hier zeker nog een keer!
Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Het eten was lekker (beetje middelmatig), alleen de geur van de toiletten was bij tijd en wijle erg overheersend. Aan het einde van de avond zelfs zo storend dat we toch maar wat eerder weg zijn gegaan om een laatste borreltje ergens anders te drinken.
Lisanne O.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het eten was erg lekker, maar wij hebben steeds extreem lang op onze gerechten moeten wachten. In de menukaart stonden steeds de ingredienten, echter zat er ergens voor de helft van het gerecht kaas in wat niet in de kaart was vermeldt. Dit was erg jammer wegens een kaas allergie. Dit is geen restaurant om terug te gaan.