De Kleine Parade

Drieharingstraat 2 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart
31-307431915

Over restaurant De Kleine Parade

Heerlijk genieten

Voor een gezellige avond met familie, vrienden of collega’s ben je bij restaurant De Kleine Parade aan het juiste adres. Samen eten, samen delen is het eenvoudige, maar succesvolle principe van shared dining. Dat is precies wat je bij De Kleine Parade krijgt voorgeschoteld. Klassieke gerechten met een moderne touch, een onweerstaanbare combinatie. Van welke smaakcombinaties word jij enthousiast? Bij De Kleine Parade heb je het zelf in de hand.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Kleine Parade

Dagelijks 17.00-22.00

• Airconditioning , Bar , Terras , Wi-Fi
Margriet C.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heel lekker gegeten. Ieder gerecht had iets verassends. Mooie kaart. Genoten.
G030 U.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Gerechten worden mooi opgediend, helaas waren 2 van de 3 warme gerechten al bijna koud. Er zat ook niet heel veel smaak aan. Nagerechten ook mooi opgemaakt maar ook weinig smaakvol.
Maarten L.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Herman R.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het is een leuk nieuw concept om op deze manier de gerechten te delen, ik kan me wel voorstellen dat dit met grotere groepen wat onhandig kan uitpakken, maar als je met zijn tweeën bent werkt het in ieder geval prima.

Het restaurant ziet er verder top uit, de sfeer is goed, maar er mag wel nog wat aan de akoestiek gedaan worden, het is een vrij klein en druk restaurant waardoor het erg rumoerig is en dat zal niet iedereen waarderen.

De kwaliteit van het eten is over het algemeen prima, van de 7 gerechten die we op hebben was er 1 wat minder, maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door de overige gerechten.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Werden goed ontvangen, er was lekkere wijn en ook de verschillende gerechten die we hebben gegeten waren goed. Aan 3 gerechten heb je meer dan genoeg.
Anne H.
SugarSpice .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Erg leuk concept ook met de wat kleinere gerechtjes, ik wil altijd alles proeven en dat kan hier! De bediening was erg vriendelijk en attent. Mijn wijnglas is niet leeg geweest! Een aanrader!
Mark Uit Utrecht ..
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Marlour1992 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Prijs - kwaliteit van de gerechtjes is onvoldoende. Gerechten waren oke, maar niet bijzonder. Leuk ingericht, maar tafeltjes staan wel een beetje opgepropt, in het achterste deel van het restaurant. De Spaanse wijn was overigens erg lekker.
Natasja F.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Prachtig opgemaakte gerechten die je samen kunt delen. Daardoor heel veel verschillende dingen kunnen proeven. Bijzondere gerechten die heelijk smaken. Porties wat aan de kleine kant, zodat wij (geen bovenmatig grote eters) toch elk wel 4 gerechten nodig hadden. Daarmee betaalden we iets meer dan waar we op gerekend hadden. Maar zeker een aanrader!
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Het eten was echt heeeeel lekker! En het ziet er ook leuk en gezellig uit. Ik zou het zeker aanraden aan andere vrienden.
Glenda B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Restaurant heeft "sharing" als concept, maar de gerechten zijn erg moeilijk te delen. Denk dat het handiger is om de gerechten groter te maken en van het sharing idee af te stappen. Bediening wordt nog ingewerkt, dus ietwat onervaren.
John K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Prima gegeten prima personeel flexibel
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Op een maandag hier gegeten een week na de opening van het restaurant. De lokatie in de Drieharingstraat is erg goed, uitstekend te bereiken met zowel OV als met de auto. De bediening is erg goed, zeer attent, houden de tafels goed in de gaten en zijn erg service gericht. Het eten is goed, leuk concept van kleine gerechten die samen 'het hoofdgerecht' vormen. Moet zeggen dat het allemaal kleine meesterwerkjes zijn. Mooi opgemaakt en - niet geheel onbelangrijk - erg lekker.

Er is weinig aan te merken op het restaurant, behalve dat de prijs van de verschillende gerechten aan de hoge kant ligt.
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Ik was hier samen met mijn vriendin een week na de opening. We hebben echt heerlijk gegeten, het concept van meerdere kleine gerechten bestellen en samen delen is geweldig.
De bediening was attent en goed.
Een top avondje uit was het
Tara G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Bij de Kleine Parade wezen eten in de eerste week dat ze open gingen. In zo'n geval stel je je verwachtingen altijd bij, maar dat bleek in dit geval niet nodig. Heerlijke bordjes eten met prachtige wijnen. Het concept is weer eens wat anders en prima te doen als je met een klein groepje bent. Sommige dingen waren zo lekker dat ik het eigenlijk niet wilde delen :). Bediening was nog een beetje groen, maar zeer vriendelijk en gastvrij wat altijd het belangrijkste is. Leuke knusse inrichting. Gezeten aan hoge bartafel, zat verrassend comfortabel. Aanraders: Brood, frieten (zoete aardappel), ossenhaas, bloemkool, kwartel, softshellcrab, ravioli. Heerlijke witte pecorino wijn!
Dolf L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Een geweldige nieuwe aanwinst voor de Drieharingstraat Utrecht.
Restaurant De Kleine Parade is vanavond geopend.
Het concept is Shared Dining wat tamelijk uniek is voor Utrecht.
Een enorme variëteit aan heerlijke gerechtjes op de menukaart.
Wij probeerden er vijf, het zag er geweldig uit en zo smaakte het ook.
Kortom heerlijk eten in een super hippe zaak.