De Kleine Parade

Drieharingstraat 2 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart
31-307431915

Over het restaurant De Kleine Parade

Heerlijk genieten

Voor een gezellige avond met familie, vrienden of collega’s ben je bij restaurant De Kleine Parade aan het juiste adres. Bij ons kunt je genieten van heerlijke producten en specialiteiten. Onze kok stellen hieruit als voorproefje een plateau voor je samen met gerechten van onze kaart. Daarnaast kun je een keuze maken uit de verschillende gerechten van onze kaart. Hierdoor creëer je je eigen parade op tafel. Ook is er een ruim aanbod aan wijnen per glas en per fles. De Kleine Parade

Glas champagne

Mar D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Aangezien we buiten konden zitten was het levendig en niet erg comfortabel omdat we op een lange bank zaten met anderen, als er een wiebelt, wiebelt de hele bank, maar we hadden ook gewoon binnen kunnen zitten, zag er ook heel gezellig uit. Het was heerlijk weer en buiten eten had onze voorkeur. Bovendien wel gezellig met de terrasjes eromheen. Het eten was verrassend en lekker, leuke combinaties en zeer goed verzorgd.
martine B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Alles was heel lekker! ‘Jammer’ dat sommige dingen op waren, maar de gerechten die we uiteindelijk kregen waren top.
Rosemarie D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Het was heel druk en bediening gaf aan dat een plateau bestellen niet aan te raden was gezien de wachttijd, terwijl dit juist hun concept is. Half uur op mandje brood gewacht. Verder werd ons verteld dat we pp 2 rondes MOESTEN bestellen waarvan de tweede een warme. Vond ik vreemd en niet zo prettig. Akoestiek moeilijk, lastig elkaar te verstaan. Zou dus niet gauw nog een keer hier reserveren.
Vijdan Y.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Uit eten is eenmaal duur in Nederland. Helaas. Daar mogen ze wel wat aan doen. Maar voor de rest waren de gerechten verrukkelijk!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Superleuk restaurant. Goed elocatie vlak bij Utrecht CS in een 'restaurantstraatje'. Eten, sfeer en bediening ook top! Een aanrader!
Marjolijn S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Bediening prima, heel prettig. Eten helaas niet wat wij gewend zijn van soortgelijke restaurants. Alles zag er wel heel aantrekkelijk uit, eend was lekker, maar verder vonden wij de meeste hapjes wat te ingewikkelde combinaties die de smaak niet ten goede kwamen. Jammer, want de kaart was veel belovend.
Pracht.nl V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Ik heb laatst top gegeten en wilde dit met anderen delen en voor 6 mei een verjaardagstafel reserveren.
Helaas viel het eten op 1 gerecht na vanavond tegen.
De krabkoekjes waren verre van culinair en een echt frituurgerecht.
De angusbeef heel erg rauw, ik kreeg wel keurig een heerlijk gebakken stukje als goedmaker.
Het voorgerecht met zalm was heerlijk en de koffie met lekkers ook.
Ik wens jullie veel succes.
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Ptima keuken en verzorging
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Top, heerlijk gegeten!
Han B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Goede uitleg en vriendelijk personeel Goede sfeer
Simon B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Erg lekker eten! Leuk personeel! Aanradertje!
Carola H.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Gezellige avond gehad. Leuke aardige bediening en t eten smaakvol. Ze waren onze frietjes vergeten die kregen we toen vh huis.......das nog een service! Top tent en eigenaar mag blij zijn met zulk vriendelijk en goed gezellig personeel!!!! Dank
Daniel M.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Eten was erg lekker en de bediening was snel, vriendelijk en gewoon erg goed. Zou zeer zeker terug komen en aanraden aan kennissen
M. K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Het was druk in het restaurant, met als gevolg veel lawaai. Daardoor moeilijk om tafelgenoten te verstaan. Misschien wat geluiddempend materiaal in het interieur verwerken.
Door mijn glutenvrij dieet waren er erg veel beperkingen. De serveerster kwam iedere keer terug met de mededeling "ja wat u besteld hebt kan niet". Dat was jammer. Heb uiteindelijk wel lekker gegeten.
Het bedienend personeel is erg vriendelijk.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Eten was super heerlijk . Her personeel erg vriendelijk. Uitleg eten oké . Ook al was het druk je werd heel goed geholpen.
proever20 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Fijne ontvangst en een hele prettige sfeer. Leuk concept met kleine bijzondere gerechten.
De bediening is alert, vriendelijk en gezellig. Top tent!
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Kwalitatief goed eten met een verrassende kaart. Alleen wat rumoerige omgeving waarin je elkaar niet altijd even goed kunt verstaan.
B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Goede service, al het personeel is goed op de hoogte en legt precies uit wat er in de verschillende hapjes zit. Er wordt goed rekening gehouden met allergieën en dieetwensen. Het eten is erg lekker en met zorg bereid, veel keus uit verscheidene kleine hapjes. Al met al een zeer geslaagde avond gehad!
sona J.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Bij ontvangst wordt een tafel gelijk bij hoofdingang aangeboden. Dat vond niemand leuk en vooral in zo’n koud weer.