De Kleine Parade

Drieharingstraat 2 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart
31-307431915

Over het restaurant De Kleine Parade

Heerlijk genieten

Voor een gezellige avond met familie, vrienden of collega’s ben je bij restaurant De Kleine Parade aan het juiste adres. Bij ons kunt je genieten van heerlijke producten en specialiteiten. Onze kok stellen hieruit als voorproefje een plateau voor je samen met gerechten van onze kaart. Daarnaast kun je een keuze maken uit de verschillende gerechten van onze kaart. Hierdoor creëer je je eigen parade op tafel. Ook is er een ruim aanbod aan wijnen per glas en per fles. De Kleine Parade

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Kleine Parade

Dagelijks 17.00-22.00

• Airconditioning , Bar , Terras , Wi-Fi
Kalle V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Lekker eten! Service te traag en totaal geen toegevoegde waarde. (Lekkere) koffie na het dessert ipv ervoor. Gerechten te laat opgediend dus wat afgekoeld.

Conclusie keuken 9
Entourage 8
Service 5
Akco V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gezellig restaurant met een hele toffe inrichting. Vooral de plateau's zijn een aanrader en de bread & butterpudding is ronduit fantastisch! Hou je van suikerbrood, maar niet van die bonken suiker er in? Dan is dit een toetje voor jou! Ook de Riesling, op aanraden van de ober, was heerlijk.
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening , prima wijnen en gezellige ambiance.
Shirley V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Een leuk ingericht restaurant met verschillende soorten zitjes, zowel hoge als lage tafels en een open keuken. Leuke sfeer. We hebben even moeten wachten op ons eerste drankje maar daar werd netjes excuses voor aangeboden. Het brood vooraf kwam rechtstreeks vanuit de oven en we hebben genoten van de diversiteit en kwaliteit van het vleesplateau. Ook de bijgerechten zijn heerlijk om te combineren met een plateau. Daarnaast wordt er bij het plateau goed gedacht aan 'sharing' en heeft ieder zijn eigen portie per gerechtje. Prijs/kwaliteit verhouding is meer dan goed! Helaas kwamen wij niet toe om nog een hoofdgerecht te nemen maar hebben de avond met een lekker toetje goed afgesloten. Ik kom zeker nog eens terug om de hoofdgerechten uit te proberen.
Digna V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Je kunt hier samen gerechten delen. Ruime keus in vis, vlees en vegetarische gerechten.
Hele vriendelijke bediening. Kortom, een prima restaurant. Prijs/kwaliteitverhouding is goed.
Voor ongeveer 30 euro pp incl drank zit je hier perfect!
s K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Mooie inrichting, maar onvriendelijk personeel en vreemde gerechten. Twee weken geleden bij dit restaurant geweest en ik ga er nooit meer heen. Het personeel was onvriendelijk; er kon geen lachje vanaf. De gerechten waren niet lekker. Ik had ravioli met romige saus waar paddenstoelen bij moesten zitten. In plaats van paddenstoelen hadden ze er rauwe bieten bij gedaan; een opmerkelijke combinatie die niet lekker smaakte. Ook pompoen en aardpeer met noten gehad; op zich lekker, ware het niet dat ze er royaal komijn over hadden gestrooid. De komijn overheerste het hele gerecht. Gerechten van mijn tafelgenoten waren ook niet lekker (coquilles, rundersucade, kabeljauwfilet). Ik ga hier nooit meer heen.
Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Leuk concept in sfeervolle inrichting. Personeel zeer vriendelijk en correct. 1 gerecht was wat lauw en kregen kopje koffie van het huis aangeboden. Die snappen wat klantvriendelijk en klantgericht is.
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Gezellig restaurant. Leuke inrichting en vriendelijk personeel. Wij hadden een plateau vooraf en de tonijn en coquille met buikspek. Beiden lekkere gerechtjes. Bediening was niet optimaal vaak lang gewacht. Soms ook zelf moeten roepen.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk eten, hele vriendelijke bediening en gezellige sfeer. Al drie keer geweest en kom zeker nog een keer terug om de rest van de kaart te proberen!
Marco W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Vlotte en persoonlijke bediening. De gerechten met vlees waren goed of zelfs voortreffelijk. De visgerechtjes waren iets minder van kwaliteit. De vis was prima, maar de smaken waren minder gebalanceerd of verrassend. Al met al afwisselend gegeven van voortreffelijk tot gemiddeld, van verrassend opwindend tot saai.
Jens C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lekkere kleine gerechtjes in een leuk, gezellig restaurant. Goede wijnen. Bediening is erg vriendelijk! Tafels staan erg dicht op elkaar.
Bregje V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lastminute (dag van tevoren) op Valentijsdag nog een tafeltje voor 2 kunnen reserveren. Heerlijk gegeten!! Leuke en goede nieuwe aanwinst in Utrecht.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Een vroege afspraak om bij te praten met een collega. Een hartelijke ontvangst en gelijk daardoor een goede sfeer neerzettend. Heerlijk gegeten met een leuke uitleg bij de gerechten. Een ontspannen avond waarbij je je echt gast voelde. Wat mij betreft een vervolg als ik weer in de buurt ben.
Jack M.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Leuk en gezellig restaurant, op de zaterdag natuurlijk wel druk en lawaaig
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Het restaurant was stampvol en gecombineerd met de slechte akoestiek leidde dit tot zoveel rumoer dat het tafelgesprek bemoeilijkt werd. Bovendien hadden we een tafel dicht bij de keuken, inclusief de afvalbak, dus we werden voortdurend geplaagd door nare luchtjes die in vlagen opstegen.
Het eerste gerecht met pompoen en aardpeer was beslist smakelijk maar het tweede gerecht met gamba's en heek viel tegen. Het was gewoon te weinig en de gamba's misten de knapperige sappigheid die je van een vers product verwacht.
Over de vriendelijkheid van het personeel niets dan lof. Het duurde alleen erg lang voordat we het tweede gerecht kregen, ongetwijfeld door de drukte.
Angela H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Was hier met mijn man om ons 20-jarig samenzijn te vieren. Ik had dit van te voren aangegeven en gevraagd of ze daar met de tafelindeling een beetje rekening mee konden houden. Hier werd heel leuk op gereageerd met een mooi tafeltje, felicitaties van iedereen in de bediening die we spraken en een gratis glaasje bubbels van het huis! Superleuk en attent, wat onze bijzondere avond nog meer bijzonder maakte. Daarnaast vonden wij het eten heerlijk. We hadden als eerste gekozen voor de kleine Parade; een schaal met een verrassingsselectie van de kaart, waarbij je wel kan aangeven of je iets heel graag erbij wilt, of juist niet. Daarna zelf nog wat hapjes gekozen (shared dining concept). Alles was even lekker en ook de wijnen die we dronken waren heerlijk. Al met al dus een hele fijne avond gehad. Wij komen hier zeker terug!
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vriendelijk personeel, prettige sfeer, gezellig vol. Leuk om met z'n allen de gerechten te delen. Heerlijk gegeten en ook nog eens heel betaalbaar.
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Verschillende kleine gerechtjes besteld die we met z'n drieën hebben gedeeld. De bediening is heel vriendelijk en attent. Het restaurant is sfeervol en modern ingericht. Zeker een aanrader!
Gabby D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Echt een aanrader. Prachtig met zorg opgemaakte gerechten die heerlijk van smaak waren. Veel variatie. De frites van zoete aardappel alleen al zijn een reden om met grote regelmaat terug te keren!!
Hennie W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Drie gerechten tegelijk geserveerd, koud en zeer weinig. Bediening had er duidelijk geen zin aan. Wel een half uur op een wijntje moeten wachten. Prijs kwaliteit niet in verhouding.