De Kleine Parade

Drieharingstraat 2 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart
31-307431915

Over het restaurant De Kleine Parade

Heerlijk genieten

Voor een gezellige avond met familie, vrienden of collega’s ben je bij restaurant De Kleine Parade aan het juiste adres. Samen eten, samen delen is het eenvoudige, maar succesvolle principe van shared dining. Dat is precies wat je bij De Kleine Parade krijgt voorgeschoteld. Klassieke gerechten met een moderne touch, een onweerstaanbare combinatie. Van welke smaakcombinaties word jij enthousiast? Bij De Kleine Parade heb je het zelf in de hand.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Kleine Parade

Dagelijks 17.00-22.00

• Airconditioning , Bar , Terras , Wi-Fi
Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Leuk concept in sfeervolle inrichting. Personeel zeer vriendelijk en correct. 1 gerecht was wat lauw en kregen kopje koffie van het huis aangeboden. Die snappen wat klantvriendelijk en klantgericht is.
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Gezellig restaurant. Leuke inrichting en vriendelijk personeel. Wij hadden een plateau vooraf en de tonijn en coquille met buikspek. Beiden lekkere gerechtjes. Bediening was niet optimaal vaak lang gewacht. Soms ook zelf moeten roepen.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk eten, hele vriendelijke bediening en gezellige sfeer. Al drie keer geweest en kom zeker nog een keer terug om de rest van de kaart te proberen!
Marco W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Vlotte en persoonlijke bediening. De gerechten met vlees waren goed of zelfs voortreffelijk. De visgerechtjes waren iets minder van kwaliteit. De vis was prima, maar de smaken waren minder gebalanceerd of verrassend. Al met al afwisselend gegeven van voortreffelijk tot gemiddeld, van verrassend opwindend tot saai.
Jens C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lekkere kleine gerechtjes in een leuk, gezellig restaurant. Goede wijnen. Bediening is erg vriendelijk! Tafels staan erg dicht op elkaar.
Bregje V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lastminute (dag van tevoren) op Valentijsdag nog een tafeltje voor 2 kunnen reserveren. Heerlijk gegeten!! Leuke en goede nieuwe aanwinst in Utrecht.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Een vroege afspraak om bij te praten met een collega. Een hartelijke ontvangst en gelijk daardoor een goede sfeer neerzettend. Heerlijk gegeten met een leuke uitleg bij de gerechten. Een ontspannen avond waarbij je je echt gast voelde. Wat mij betreft een vervolg als ik weer in de buurt ben.
Jack M.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Leuk en gezellig restaurant, op de zaterdag natuurlijk wel druk en lawaaig
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Het restaurant was stampvol en gecombineerd met de slechte akoestiek leidde dit tot zoveel rumoer dat het tafelgesprek bemoeilijkt werd. Bovendien hadden we een tafel dicht bij de keuken, inclusief de afvalbak, dus we werden voortdurend geplaagd door nare luchtjes die in vlagen opstegen.
Het eerste gerecht met pompoen en aardpeer was beslist smakelijk maar het tweede gerecht met gamba's en heek viel tegen. Het was gewoon te weinig en de gamba's misten de knapperige sappigheid die je van een vers product verwacht.
Over de vriendelijkheid van het personeel niets dan lof. Het duurde alleen erg lang voordat we het tweede gerecht kregen, ongetwijfeld door de drukte.
Angela H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Was hier met mijn man om ons 20-jarig samenzijn te vieren. Ik had dit van te voren aangegeven en gevraagd of ze daar met de tafelindeling een beetje rekening mee konden houden. Hier werd heel leuk op gereageerd met een mooi tafeltje, felicitaties van iedereen in de bediening die we spraken en een gratis glaasje bubbels van het huis! Superleuk en attent, wat onze bijzondere avond nog meer bijzonder maakte. Daarnaast vonden wij het eten heerlijk. We hadden als eerste gekozen voor de kleine Parade; een schaal met een verrassingsselectie van de kaart, waarbij je wel kan aangeven of je iets heel graag erbij wilt, of juist niet. Daarna zelf nog wat hapjes gekozen (shared dining concept). Alles was even lekker en ook de wijnen die we dronken waren heerlijk. Al met al dus een hele fijne avond gehad. Wij komen hier zeker terug!
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vriendelijk personeel, prettige sfeer, gezellig vol. Leuk om met z'n allen de gerechten te delen. Heerlijk gegeten en ook nog eens heel betaalbaar.
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Verschillende kleine gerechtjes besteld die we met z'n drieën hebben gedeeld. De bediening is heel vriendelijk en attent. Het restaurant is sfeervol en modern ingericht. Zeker een aanrader!
Gabby D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Echt een aanrader. Prachtig met zorg opgemaakte gerechten die heerlijk van smaak waren. Veel variatie. De frites van zoete aardappel alleen al zijn een reden om met grote regelmaat terug te keren!!
Hennie W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Drie gerechten tegelijk geserveerd, koud en zeer weinig. Bediening had er duidelijk geen zin aan. Wel een half uur op een wijntje moeten wachten. Prijs kwaliteit niet in verhouding.
jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten, in een super ambiance.
Prijs/kwaliteit verhouding was absoluut in balans. Groot compliment voor de bediening.
Patricia A.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Dacht dat ik het concept van shared dining niet zo leuk vond maar heb mijn mening bijgesteld. Het menu is verrassend, origineel en we konden op deze manier veel verschillende dingen proeven. Heb heerlijk gegeten en de wijnen waren subliem. Bediening was super attent en last but not least, de ambiance was top. Kortom, aanrader!
Jhmakkink .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Dit bezoek bevestigde voor mij eigenlijk al wat ik wist: De horeca in de binnenstad huurt vooral goedkope krachten in die het vak van gastheer/vrouw gewoon nog niet onder de knie hebben.

Ten eerste vond ik het niet helder gecommuniceerd dat boven de 6 personen een "wat de pot schaft" menu wordt gehanteerd. Ik dacht dat je bijvoorbeeld kon kiezen uit 3 gerechten ofzo. Bij het opdienen van de gerechten werd aan het begin van de 8-persoons tafel gezegd wat het was en aan het eind van de tafel gewoon geserveerd waardoor ik bij ieder gerecht opnieuw moest vragen wat er op mijn bord lag. Daarnaast had de bediening weinig zicht op de behoeften van de gasten waardoor we echt moesten wachten om überhaupt een extra drankje te kunnen bestellen.

Het eten was op zich prima. Niet fantastisch, zeker niet slecht. Toevallig zagen wij met een zaklampje dat de bloemkooltjes 2 verschillende kleuren hadden. Had anders niemand gezien omdat het erg donker was. Gelukkig was de huiswijn helemaal prima (wat helaas vaak niet zo is)
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prima nieuwe aanwinst. Gerechten waren prima. Prijs/kwaliteit erg goed. Zeer goede bediening en ontvangst. Inrichting is mooi maar wel erg aan de krappe kant. Daardoor rumoerig maar ook gezellig!
Anna M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Complimenten voor de bediening!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Grote Tegenvaller, 'gedwongen' menu.

Met 6 man gegeten. Menu van 3, 4, of 5 gangen was verplicht. Raar, maar ok, anders blijkbaar te lastig. 4 gekozen. Gang 1 zijn dan wat bordjes met maar liefst 3 ;( verschillende voorgerechten, ook nog eens van zeer bescheiden kwaliteit., taake zalm en zo. Gang 2 idem, slechts 3 soorten hoofdgerechtjes, en en daarna een paar dessertjes. En dat waren dan 4? gangen. En zelfs het brood dat 'bij het menu'. ook nog eens berekend. Ik heb sterk de indruk dat de kassa centraal staat, en niet de klant. Geen aanrader.