De Kleine Parade

Drieharingstraat 2 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart
31-307431915

Over het restaurant De Kleine Parade

Heerlijk genieten

Voor een gezellige avond met familie, vrienden of collega’s ben je bij restaurant De Kleine Parade aan het juiste adres. Samen eten, samen delen is het eenvoudige, maar succesvolle principe van shared dining. Dat is precies wat je bij De Kleine Parade krijgt voorgeschoteld. Klassieke gerechten met een moderne touch, een onweerstaanbare combinatie. Van welke smaakcombinaties word jij enthousiast? Bij De Kleine Parade heb je het zelf in de hand.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Kleine Parade

Dagelijks 17.00-22.00

• Airconditioning , Bar , Terras , Wi-Fi
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Verschillende kleine gerechtjes besteld die we met z'n drieën hebben gedeeld. De bediening is heel vriendelijk en attent. Het restaurant is sfeervol en modern ingericht. Zeker een aanrader!
Gabby D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Echt een aanrader. Prachtig met zorg opgemaakte gerechten die heerlijk van smaak waren. Veel variatie. De frites van zoete aardappel alleen al zijn een reden om met grote regelmaat terug te keren!!
Hennie W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Drie gerechten tegelijk geserveerd, koud en zeer weinig. Bediening had er duidelijk geen zin aan. Wel een half uur op een wijntje moeten wachten. Prijs kwaliteit niet in verhouding.
jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten, in een super ambiance.
Prijs/kwaliteit verhouding was absoluut in balans. Groot compliment voor de bediening.
Patricia A.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Dacht dat ik het concept van shared dining niet zo leuk vond maar heb mijn mening bijgesteld. Het menu is verrassend, origineel en we konden op deze manier veel verschillende dingen proeven. Heb heerlijk gegeten en de wijnen waren subliem. Bediening was super attent en last but not least, de ambiance was top. Kortom, aanrader!
Jhmakkink .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Dit bezoek bevestigde voor mij eigenlijk al wat ik wist: De horeca in de binnenstad huurt vooral goedkope krachten in die het vak van gastheer/vrouw gewoon nog niet onder de knie hebben.

Ten eerste vond ik het niet helder gecommuniceerd dat boven de 6 personen een "wat de pot schaft" menu wordt gehanteerd. Ik dacht dat je bijvoorbeeld kon kiezen uit 3 gerechten ofzo. Bij het opdienen van de gerechten werd aan het begin van de 8-persoons tafel gezegd wat het was en aan het eind van de tafel gewoon geserveerd waardoor ik bij ieder gerecht opnieuw moest vragen wat er op mijn bord lag. Daarnaast had de bediening weinig zicht op de behoeften van de gasten waardoor we echt moesten wachten om überhaupt een extra drankje te kunnen bestellen.

Het eten was op zich prima. Niet fantastisch, zeker niet slecht. Toevallig zagen wij met een zaklampje dat de bloemkooltjes 2 verschillende kleuren hadden. Had anders niemand gezien omdat het erg donker was. Gelukkig was de huiswijn helemaal prima (wat helaas vaak niet zo is)
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prima nieuwe aanwinst. Gerechten waren prima. Prijs/kwaliteit erg goed. Zeer goede bediening en ontvangst. Inrichting is mooi maar wel erg aan de krappe kant. Daardoor rumoerig maar ook gezellig!
Anna M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Complimenten voor de bediening!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Grote Tegenvaller, 'gedwongen' menu.

Met 6 man gegeten. Menu van 3, 4, of 5 gangen was verplicht. Raar, maar ok, anders blijkbaar te lastig. 4 gekozen. Gang 1 zijn dan wat bordjes met maar liefst 3 ;( verschillende voorgerechten, ook nog eens van zeer bescheiden kwaliteit., taake zalm en zo. Gang 2 idem, slechts 3 soorten hoofdgerechtjes, en en daarna een paar dessertjes. En dat waren dan 4? gangen. En zelfs het brood dat 'bij het menu'. ook nog eens berekend. Ik heb sterk de indruk dat de kassa centraal staat, en niet de klant. Geen aanrader.
Margriet C.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heel lekker gegeten. Ieder gerecht had iets verassends. Mooie kaart. Genoten.
G030 U.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Gerechten worden mooi opgediend, helaas waren 2 van de 3 warme gerechten al bijna koud. Er zat ook niet heel veel smaak aan. Nagerechten ook mooi opgemaakt maar ook weinig smaakvol.
Maarten L.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Samen delen, door de Kleine hoeveelheid gaat deze wijze van eten niet altijd op. De kwaliteit van de gerechten was niet het niveau zoals door eerdere recensies is aangegeven.
Herman R.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het is een leuk nieuw concept om op deze manier de gerechten te delen, ik kan me wel voorstellen dat dit met grotere groepen wat onhandig kan uitpakken, maar als je met zijn tweeën bent werkt het in ieder geval prima.

Het restaurant ziet er verder top uit, de sfeer is goed, maar er mag wel nog wat aan de akoestiek gedaan worden, het is een vrij klein en druk restaurant waardoor het erg rumoerig is en dat zal niet iedereen waarderen.

De kwaliteit van het eten is over het algemeen prima, van de 7 gerechten die we op hebben was er 1 wat minder, maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door de overige gerechten.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Werden goed ontvangen, er was lekkere wijn en ook de verschillende gerechten die we hebben gegeten waren goed. Aan 3 gerechten heb je meer dan genoeg.
Anne H.
SugarSpice .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Erg leuk concept ook met de wat kleinere gerechtjes, ik wil altijd alles proeven en dat kan hier! De bediening was erg vriendelijk en attent. Mijn wijnglas is niet leeg geweest! Een aanrader!
Mark uit Utrecht ..
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
"Vroeger" was deze straat het mekka van de muziekliefhebber, tegenwoordig van de smulpaapjes. Voldoende keuze in meerdere gezellige restaurants.

De ober legt het concept uit; keuze uit diverse kleine gerechten, zowel koud als warm en vlees, vis en vega. Meestal is drie gerechten genoeg. Zo ook bij ons, We sluiten deze avond bijna burgerlijk af met een kaasplankje en een citroenparfait.

De kaart biedt zeer veel keus. Bij drie gerechten kom je voor het eten uit rond de dertig euro p.p. De wijnen zijn schappelijk geprijsd en ze doen niet moeilijk over het uitschenken van de laatste bodem.

Zeer fijne plek om te eten, Reserveren voor de vrijdagavond 'n must, want als we rond acht uur de zaak verlaten staan de volgende eters al te wachten bij de bar.
marlour1992 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Prijs - kwaliteit van de gerechtjes is onvoldoende. Gerechten waren oke, maar niet bijzonder. Leuk ingericht, maar tafeltjes staan wel een beetje opgepropt, in het achterste deel van het restaurant. De Spaanse wijn was overigens erg lekker.
Natasja F.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Prachtig opgemaakte gerechten die je samen kunt delen. Daardoor heel veel verschillende dingen kunnen proeven. Bijzondere gerechten die heelijk smaken. Porties wat aan de kleine kant, zodat wij (geen bovenmatig grote eters) toch elk wel 4 gerechten nodig hadden. Daarmee betaalden we iets meer dan waar we op gerekend hadden. Maar zeker een aanrader!
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Het eten was echt heeeeel lekker! En het ziet er ook leuk en gezellig uit. Ik zou het zeker aanraden aan andere vrienden.