De Kleine Parade

Drieharingstraat 2 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart
31-307431915

Over het restaurant De Kleine Parade

Heerlijk genieten

Voor een gezellige avond met familie, vrienden of collega’s ben je bij restaurant De Kleine Parade aan het juiste adres. Bij ons kunt je genieten van heerlijke producten en specialiteiten. Onze kok stellen hieruit als voorproefje een plateau voor je samen met gerechten van onze kaart. Daarnaast kun je een keuze maken uit de verschillende gerechten van onze kaart. Hierdoor creëer je je eigen parade op tafel. Ook is er een ruim aanbod aan wijnen per glas en per fles. De Kleine Parade

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Kleine Parade

Dagelijks 17.00-22.00

• Airconditioning , Bar , Terras , Wi-Fi
Annemijn V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Voor de derde keer hier gegeten omdat het zo goed is met geweldige bediening. Het eten was iets minder dan de vorige keren, maar nog steeds goed. De bediening is zoals elke keer heel prettig.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Fijne avond gehad. Het kan dus wel in Utrecht; lekker eten en goede attente bediening!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
De 'plak' vlees vis was goed maar 2 van de 4 gerechten daarna minder
Ed S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Het weer zat mee waardoor we lekker buiten konden zitten aan een lange tafel. Het heeft ook nog wat geregend maar daar niets van gemerkt vanwege uitgeklapt scherm boven ons hoofd. Pas bij het afrekenen binnen, viel het op hoeveel lawaai er binnen is. Wij hadden veel te bespreken en dat had binnen dus niet gelukt. Het eten was naar zin. De plankjes voor twee personen zijn zeer aan te bevelen. Wij namen er een Red Argus bij als hoofdgerecht en dat beviel ons opnieuw erg goed. Prima restaurant met aardig personeel dat de moeite neemt om de gerechten en drankjes toe te lichten. Zeker doen!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Het gelijktijdig uitserveren van bij elkaar bestelde gerechten moet veel beter. Nu kregen wij de frites van zoete aardappelen pas toen wij de gelijktijdig bestelde gerechten al op hadden. Het brengen van extra mayonaise is een eenvoudige handeling en hoeft niet zo lang te duren dat de frites koud is.
Vriendelijk personeel is geen doekje voor al het bloeden.
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Dikke aanrader! Heerlijk eten eten, kleine gerechtjes dus je kan veel proeven en de parade voor 2 personen is ook lekker en gezellig. Goede service!
Er werd tekening gehouden met onze tijdsdruk ivm voorstelling. Zeker voor herhaling vatbaar!!!
Stefan en Ine K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten, was apart en kregen goed uitleg over wat we gingen eten. Bediening was goed.
We komen zeker een keertje terug.
Hadde K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten. Het eten is erg goed, verschillende gerechtjes (parade) is uitstekend . De bediening vlot en vriendelijk. Een aanrader om vaker terug te komen.
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Leuk restaurant! Het zat vol op de zaterdagavond en de bediening had het wel erg druk. Daarmee moesten we wat lang wachten op met name het hoofdgerecht. Wel verrassende gerechtjes.
Kalle V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Lekker eten! Service te traag en totaal geen toegevoegde waarde. (Lekkere) koffie na het dessert ipv ervoor. Gerechten te laat opgediend dus wat afgekoeld.

Conclusie keuken 9
Entourage 8
Service 5
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en prima grootte van de porties. Heel voldaan zonder het gevoel te hebben dat je "ploft". Kom hier zeker nog eens terug.
Akco V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gezellig restaurant met een hele toffe inrichting. Vooral de plateau's zijn een aanrader en de bread & butterpudding is ronduit fantastisch! Hou je van suikerbrood, maar niet van die bonken suiker er in? Dan is dit een toetje voor jou! Ook de Riesling, op aanraden van de ober, was heerlijk.
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening , prima wijnen en gezellige ambiance.
Shirley V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Een leuk ingericht restaurant met verschillende soorten zitjes, zowel hoge als lage tafels en een open keuken. Leuke sfeer. We hebben even moeten wachten op ons eerste drankje maar daar werd netjes excuses voor aangeboden. Het brood vooraf kwam rechtstreeks vanuit de oven en we hebben genoten van de diversiteit en kwaliteit van het vleesplateau. Ook de bijgerechten zijn heerlijk om te combineren met een plateau. Daarnaast wordt er bij het plateau goed gedacht aan 'sharing' en heeft ieder zijn eigen portie per gerechtje. Prijs/kwaliteit verhouding is meer dan goed! Helaas kwamen wij niet toe om nog een hoofdgerecht te nemen maar hebben de avond met een lekker toetje goed afgesloten. Ik kom zeker nog eens terug om de hoofdgerechten uit te proberen.
Digna V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Je kunt hier samen gerechten delen. Ruime keus in vis, vlees en vegetarische gerechten.
Hele vriendelijke bediening. Kortom, een prima restaurant. Prijs/kwaliteitverhouding is goed.
Voor ongeveer 30 euro pp incl drank zit je hier perfect!
s K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Mooie inrichting, maar onvriendelijk personeel en vreemde gerechten. Twee weken geleden bij dit restaurant geweest en ik ga er nooit meer heen. Het personeel was onvriendelijk; er kon geen lachje vanaf. De gerechten waren niet lekker. Ik had ravioli met romige saus waar paddenstoelen bij moesten zitten. In plaats van paddenstoelen hadden ze er rauwe bieten bij gedaan; een opmerkelijke combinatie die niet lekker smaakte. Ook pompoen en aardpeer met noten gehad; op zich lekker, ware het niet dat ze er royaal komijn over hadden gestrooid. De komijn overheerste het hele gerecht. Gerechten van mijn tafelgenoten waren ook niet lekker (coquilles, rundersucade, kabeljauwfilet). Ik ga hier nooit meer heen.
Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Leuk concept in sfeervolle inrichting. Personeel zeer vriendelijk en correct. 1 gerecht was wat lauw en kregen kopje koffie van het huis aangeboden. Die snappen wat klantvriendelijk en klantgericht is.
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Gezellig restaurant. Leuke inrichting en vriendelijk personeel. Wij hadden een plateau vooraf en de tonijn en coquille met buikspek. Beiden lekkere gerechtjes. Bediening was niet optimaal vaak lang gewacht. Soms ook zelf moeten roepen.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk eten, hele vriendelijke bediening en gezellige sfeer. Al drie keer geweest en kom zeker nog een keer terug om de rest van de kaart te proberen!
Marco W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Vlotte en persoonlijke bediening. De gerechten met vlees waren goed of zelfs voortreffelijk. De visgerechtjes waren iets minder van kwaliteit. De vis was prima, maar de smaken waren minder gebalanceerd of verrassend. Al met al afwisselend gegeven van voortreffelijk tot gemiddeld, van verrassend opwindend tot saai.