De Kleine Parade

Drieharingstraat 2 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart
31-307431915

Over het restaurant De Kleine Parade

Heerlijk genieten

Voor een gezellige avond met familie, vrienden of collega’s ben je bij restaurant De Kleine Parade aan het juiste adres. Bij ons kunt je genieten van heerlijke producten en specialiteiten. Onze kok stellen hieruit als voorproefje een plateau voor je samen met gerechten van onze kaart. Daarnaast kun je een keuze maken uit de verschillende gerechten van onze kaart. Hierdoor creëer je je eigen parade op tafel. Ook is er een ruim aanbod aan wijnen per glas en per fles. De Kleine Parade

Glas champagne

• Airconditioning , Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Kleine Parade

Mariëtte B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Eten was aardig(we hadden een plankje met vleesgerechten) maar het duurde steeds erg lang voor er wat kwam. Idem voor de wijn. Koffie weer heel snel, maar daarna pas het dessert. Jammer dat vleesplankje alleen koude gerechten had. Ook was het weinig. We hadden allemaal nog een apart vis gerecht erbij. Was allemaal niet bijzonder. Ook geen broodje vooraf. Wijn was lekker.
Kom hier niet meer terug, het is het allemaal net niet.
Sjoerd M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Lekkere gerechten voor een prima prijs. Per persoon moet je rekenen op twee gerechten ongeveer; je kunt iets uitkiezen of je neemt met twee of meer mensen een 'parade' van hapjes, waarbij keuze uit vlees, vis of vegetarisch.
Wij deden dat laatste. Het waren lekkere smaken die niet door elkaar heen gingen lopen; eerst namen we de parade van vleeshapjes, daarna de visvariant. Beide erg lekker, en een geslaagd concept.
Arjan R.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een erg fijne ambiance. Bediening was vriendelijk en vlot, maar gaf ook voldoende ruimte om rustig te eten.
Anne-Marie K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten! Misverstand rondom de reservering werd perfect opgelost, ondanks een overvol restaurant. Vriendelijke en gastvrij!
Alijn V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Wij namen als voorgerecht met z’n drieën een gemengd plateau voor twee en hebben daar enorm van genoten. Een geweldige variatie aan mooie smaakkcombinaties. Dat gold ook voor de hoofdgerechten. Daarvan deelden we er vier. We waren daarna voldaan, twee van ons gingen aan de koffie. Één bestelde nog een kaasplankje. Heerlijke, mooi rijpe kazen, zeker niet uit de supermarkt, met twee plakjes perfect licht geroosterd noten- rozijnenbrood. De Merlot, eerste wijn van de wijnkaart, is aan te bevelen want past prachtig bij de vele smaken. Heerlijk gegeten en door het delen ook plezierig over de gerechten gesproken.
Jolande B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Verrassende gerechtjes, leuk en ontspannen sfeer!
Bosbende .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Een tip van een collega bracht ons hier. Lekker gegeten, een vegetarische - en een visparade, om in de sfeer van het restaurant te blijven: 5 of 6 verschillende kleinere gerechten, die origineel en smaakvol waren. Met name de vegetarische keus was erg goed. Ons zijn bij gebleven de akkerzwam en de eendenborst. Ook de angusbeef was erg mals. De tomatensap van dit restaurant was lekker, maar ook niet meer op voorraad. Dat is opgelost met de hulp van de buren (gaven ze eerlijk toe ;), maar hun eigen merk was beter. Sfeer is levendig, maar het rumoer is niet vervelend. Al met al: reden genoeg om nog eens terug te komen.
Theo W.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Op deze kerstavond een fantastisch 4 gangen verrassingsdiner van de chef gehad. Zeer goede bediening en fijne sfeer. Top!!!
dhvanroosmalen .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Heerlijke vegetarische gerechten. Aanrader! En een gezellige ruimte, met bijzonder vriendelijk personeel. Wel erg rumoerig.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Leuk en gezellig restaurant. Door de grote groep achter ons was het erg rumoerig en kon je elkaar bijna niet verstaan. wij hadden de PLATEAU'S genomen (vlees, Vis en Vega) en die waren erg lekker. Een aanrader. De bediening was TOP.
Ellis H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Super heerlijke gerechtje's. Fijne ambiance en goede bediening.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was top ontzettend vriendelijk. Onthoud wat je drinkt een pluim. PARADE VAN DIVERSE VLEESGERECHTEN En de parade van diverse visgerechten .heel goed van smaak en als toetje PARADE VAN DESSERTS . Een heerlijke verrassing .
gd V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
goed restaurant om nogmaals heen te gaan
chmif .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Originele gerechten met een net iets andere twist dan gebruikelijk en verrassende smaken. Borden mooi opgemaakt. Leuke trendy tikje industriële inrichting met gezellige verlichting en sfeer. Open keuken achterin wat vertrouwen wekt maar ook niet teveel lawaai oplevert. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Jammer alleen dat er geen "De Kleine Parade" voor 1 persoon bestaat. Ik was met allemaal vleeseters maar omdat dit gerecht alleen met zijn 2-en besteld kan worden, ging het aan mijn neus voorbij. Verder, helemaal top en een aanrader in hartje Utrecht.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heel lekker gegeten. Vooral de burata en pompoen heel lekker gemaakt! De sfeer is top, bediening vriendelijk en snel. Zeker eentje waar we vaker kunnen gaan eten!
rvvels V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Gerechten zijn origineel en van hoge kwaliteit voor niet veel geld. Minpuntje: serveersrer gaf aan dat een mix plateau van vegetarisch en vis niet kon met deze drukte....
Cindy L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Lekker eten goede service. Is wel wat remoerig, maar heerlijk en dichtbij station ideaal!
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Wel wat aan de dure kant, maar leuke kleine gerechtjes
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Een fijne sfeer met bediening die weet wat ze serveren. Het eten was bijzonder en heel smakelijk. We hebben echt een top avond gehad!