De Kleine Parade

Drieharingstraat 2 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart
31-307431915

Over het restaurant De Kleine Parade

Heerlijk genieten

Voor een gezellige avond met familie, vrienden of collega’s ben je bij restaurant De Kleine Parade aan het juiste adres. Bij ons kunt je genieten van heerlijke producten en specialiteiten. Onze kok stellen hieruit als voorproefje een plateau voor je samen met gerechten van onze kaart. Daarnaast kun je een keuze maken uit de verschillende gerechten van onze kaart. Hierdoor creëer je je eigen parade op tafel. Ook is er een ruim aanbod aan wijnen per glas en per fles. De Kleine Parade

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Kleine Parade

Maandag tot vrijdag 17.00 tot 22.00 openen
Zaterdag en zondag 16.00 tot 22.00 openen

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Bar , Terras , Wi-Fi
Bo V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Super leuk concept, de kleine hapjes van de kaart laten je echt kennis maken met de kwaliteit van de keuken! Heerlijke wijn, enthausiaste bediening en een leuke entourage. Echt een aanrader voor een avondje gezellig tafelen onder genot van echt goede en originele gerechtjes. Top!
Lisa S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Goede bediening, stijlvol en gezellig ingericht. Prijs kwaliteit van het eten helemaal prima. Goede wijnen en lekker gegeten!
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten in dit levendige restaurant! Bediening met aandacht, ook al ging er wat mis met de bestelling, complimenten!
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Na.een paar keer Vintage in de Drieharingstraat nu een keer bij de Kleine Parade gegeten. Leuke ontvangst, gezellige inrichting, beetje zelfde concept. Planken (schalen) met een selectie vlees, vis of combinatie. Daarnaast uitgebreide keuze uit koude of warme gerechten. Wij kozen o.a. voor Rogvleugel, lamsrack, eendenborst, risotto (zeker niet droog), friet van zoete aardappel. Allemaal even lekker en mooie opmaak.
Erg vriendelijke bediening, vlot, gezellig. Goed glas wijn, leķkere desserts, vooral het kaasplankje viel in de smaak, en goede koffie maken de avond compleet. Plek om te onthouden.
Patricia A.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heerlijk gegeten bij dit hippe restaurant met een New York style feel. Het verrassingsmenu bestond uit een parade van kleine gerechten welke stuk voor stuk origineel, lekker en goed bereid waren. Alles vergezeld van een uitstekend glas wijn. Echt een aanrader! Vriendelijk bedienend personeel. Dikke 10 voor de kok.
Rengin T.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Ontvangst was snel en gemoedelijk. Informele sfeer, maar gezellig en stijlvol. Eten was heerlijk. Octopus had wat smaakvoller gekund, het zure overheerste. De rest was erg lekker. Er werd goed meegedacht door de obers over hoe de maaltijd in te delen. 3 maaltijden was ruim voldoende voor ons, we gingen erg voldaan naar huis.
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Een heerlijke avond gehad! Lekker eten, fijne sfeer, prettige en meedenkende bediening qua allergieen en wijnkeuze.
We gaan zeker nog eens!!
Annemieke P.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Bij het wijzigen van de reservering ging het mis: ik had vooraf laten weten dat we niet op woensdag maar op donderdag zouden komen en dat was niet verwerkt. Dus op woensdag werd ik gebeld waar we bleven... Enfin, ze zouden donderdag een tafeltje voor ons regelen (want het was hun schuld). Donderdagmiddag werd ik weer gebeld omdat er verwarring was met een andere reservering voor vier personen. Maar gelukkig was de ontvangst hartelijk en hebben we lekker gegeten. Eén opmerking daarover: de risotto was te droog... die hoort echt te golven maar dit waren redelijk droge rijstkorrels.
Het zat goed vol en dat was waarschijnlijk de reden dat we soms even moesten wachten tot iemand de bestelling kwam opnemen. Ook was het heel warm (benauwd) binnen. De indeling van de toiletruimte beneden was krap en een beetje onhandig.
Maar het was een geslaagde avond en we komen vast nog wel eens terug wat er stonden genoeg lekkere dingen op de kaart.
sulzlep .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
De kaart bevat mooi gerechten in een hapbaar formaat. Voor grote eters kan het wat weinig zijn, maar dat wordt gecompenseerd met smaak. De rode wijn (Rioja) was echt heerlijk. De kaasplank was aan de kleine kant en er was verwarring over sherry c.q. port. Uiteindelijk echt heerlijk gegeten in een goede sfeer. Ik kom hier zeker nog een keer!
Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Het eten was lekker (beetje middelmatig), alleen de geur van de toiletten was bij tijd en wijle erg overheersend. Aan het einde van de avond zelfs zo storend dat we toch maar wat eerder weg zijn gegaan om een laatste borreltje ergens anders te drinken.
Lisanne O.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het eten was erg lekker, maar wij hebben steeds extreem lang op onze gerechten moeten wachten. In de menukaart stonden steeds de ingredienten, echter zat er ergens voor de helft van het gerecht kaas in wat niet in de kaart was vermeldt. Dit was erg jammer wegens een kaas allergie. Dit is geen restaurant om terug te gaan.
Atif J.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijke kaart, mooie combinatie van de gerechten op de plateau's. Dit gaf ons de kans alles te kunnen proeven voor een erg mooie prijs. Ook een erg mooie veelzijdige wijnkaart. Top bediening
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
wat een leuke aanwinst in Utrecht! Verrassende en heerlijke gerechten tegen een redelijke prijs. Leuke professionele bediening. Kortom wij komen terug!

Jolanda uit Bilthoven
Annemijn V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Voor de derde keer hier gegeten omdat het zo goed is met geweldige bediening. Het eten was iets minder dan de vorige keren, maar nog steeds goed. De bediening is zoals elke keer heel prettig.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Fijne avond gehad. Het kan dus wel in Utrecht; lekker eten en goede attente bediening!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
De 'plak' vlees vis was goed maar 2 van de 4 gerechten daarna minder
Ed S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Het weer zat mee waardoor we lekker buiten konden zitten aan een lange tafel. Het heeft ook nog wat geregend maar daar niets van gemerkt vanwege uitgeklapt scherm boven ons hoofd. Pas bij het afrekenen binnen, viel het op hoeveel lawaai er binnen is. Wij hadden veel te bespreken en dat had binnen dus niet gelukt. Het eten was naar zin. De plankjes voor twee personen zijn zeer aan te bevelen. Wij namen er een Red Argus bij als hoofdgerecht en dat beviel ons opnieuw erg goed. Prima restaurant met aardig personeel dat de moeite neemt om de gerechten en drankjes toe te lichten. Zeker doen!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Het gelijktijdig uitserveren van bij elkaar bestelde gerechten moet veel beter. Nu kregen wij de frites van zoete aardappelen pas toen wij de gelijktijdig bestelde gerechten al op hadden. Het brengen van extra mayonaise is een eenvoudige handeling en hoeft niet zo lang te duren dat de frites koud is.
Vriendelijk personeel is geen doekje voor al het bloeden.
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Dikke aanrader! Heerlijk eten eten, kleine gerechtjes dus je kan veel proeven en de parade voor 2 personen is ook lekker en gezellig. Goede service!
Er werd tekening gehouden met onze tijdsdruk ivm voorstelling. Zeker voor herhaling vatbaar!!!
Stefan en Ine K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten, was apart en kregen goed uitleg over wat we gingen eten. Bediening was goed.
We komen zeker een keertje terug.