De Kleine Ondeugd

Oostzeedijk 348 3063 CD Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant De Kleine Ondeugd

Thais in de Rotterdamse Oostzeedijk

De kleine ondeugd is een Thais café-restaurant, al meer dan 17 jaar verstopt in een upcoming buurt van Rotterdam: de Oostzeedijk. Het ligt op prima afstand van het centrum, een gevarieerde en levendige wijk, vol restaurantjes, shops en gezelligheid. De Thaise vrouwen in de keuken zullen de meest rijkelijk gevulde Thaise borden voor je neus toveren. Geniet van een Thaise avond vol Buddha beelden en lekker eten!

Meer informatie over restaurant De Kleine Ondeugd

metrostation Oostplein

• Af te huren , Airconditioning , Terras
Voordelig
Klara V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heel gastvrije bediening. Maakt tijd voor een praatje ondanks de drukte. Zaak zat vol. Eten was erg lekker. Aanrader. We komen nog eens terug.
Jongeneelen .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Lang niet geweest, het was erg lekker. Ze waren wel heel snel met de gangen achter elkaar, waardoor we veel lieten staan, maar gewoon meekregen. Heerlijk eten en prettige bediening.
Anita L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Eten fantastisch. Bediening heel gezellig en vriendelijk. Interieur past bij de setting. Absoluut een aanrader.
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Leuk, leuk, leuk! Ik snap niet dat ik hier nooit eerder geweest ben. Wat een gezellig restaurant. Supervriendelijk personeel, met hart voor de zaak. En het eten was top. Ik houd erg van het concept 'eten wat de pot schaft', zo word je nog eens verrast. De grote portie was erg smaakvol en goed bereid. Een aanrader voor wie van Aziatisch eten houdt!
Wendyzwakhoven .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het personeel was super vriendelijk, het eten was héél lekker. We zijn alleen buiten gaan zitten omdat het binnen veel te warm en rumoerig was. Voor de rest was het top!
Hannie S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Lekker Thais eten, visvervanger geen probleem, sfeervolle en originele inrichting.
Een plek om nog een naar terug te gaan
Lukas B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Heel leuk: ze hebben geen kaart. Je krijgt gewoon een driegangenmenu. als je niet van Thais (PITTIG) eten houdt zou ik het niet doen. Maar anders: aanrader. Heerlijk gegeten.
Manmanchi .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Online gereserveerd 3 uur eerder, bij aankomst werd aanvankelijk verbaasd gereageerd omdat er geen reservering in het systeem staat, gelukkig is een tafel voor 6 p snel geregeld. Dagmenu op zich authentiek Thais, echter erg veel vissaus, dus te zout, maar vervelender was het overvloedig gebruik van vetsin ( mononatriumglutamaat). Verder goede attente bediening. Ik heb betere Thais gegeten elders..
Naira V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Vanavond hier heerlijk gegeten, ze hebben elke dag een ander menu. Heb vanavond o.a genoten van de soep met garnalen, maiskoekjes, vis met tamarindesaus, biefstuksalade en nog veel meer lekkers. De gastvrijheid is super, mijn complimenten voor het gehele team. Onze zoon van 6 heeft ook genoten van alles, vooral het kletsen vond hij heel gezellig. Wij komen zeker een keer terug.
Freeven .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Verse gerechten, prettige bediening. Het restaurant is een tikkeltje krap maar wel sfeervol. We zullen er zeker weer gaan eten.
Emkv .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Twee weken geleden hier gegeten voor de eerste keer. Het was verbazingwekkend lekker! Het is een goed concept, wat de pot schaft. We kregen een super vriendelijk ontvangst en een leuk schattig tafeltje. De gerechten waren heerlijk op smaak gebracht, complimenten voor de drie koks! In het begin was ik bang dat ik niet alles zou lusten, want ik ben een moeilijke eter. Maar tot mijn verbazing lustte ik alles. Mijn favoriete gerecht was het viskoekje met koriandersaus. Wij komen zeker terug, ik kan het iedereen aanraden! Ik zou wel reserveren voor het geval je een zalig avondje mist bij De Kleine Ondeugd ;)
Katsu G.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Wat hebben we lekker gegeten. Gewoon verrast worden met wat de Thaise pot schaft. Alles klopte, de smaken, balans van pittig en niet pittig, hoeveelheid en vooral je ziet dat alles met liefde wordt klaargemaakt. Prijs en kwaliteit klopt helemaal! Bediening was erg vriendelijk. Hier ga ik zeker vaker komen.
Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Op een enorm regenachtige maandagavond gegeten in dit Thaise eetcafé. Mijn vriend kwam doorweekt binnen, waarop de bediening direct de verwarming aanzette zodat hij zijn jas daarop kon drogen. Fijn en gastvrij! We hadden een gezellig plekje achterin de zaak en werden snel van een drankje voorzien. De 1e gang van het standaard 3-gangen dagmenu bestond uit gefrituurde kiphapjes met zoetzure saus. Vooral veel frituur - meer een borrelhapje dan een voorgerecht. De hoofdgerechtjes waren laab, een zoete curry met rundvlees, knoflookkip en witvis in zoetzure saus. De gerechtjes worden in kleine kommetjes geserveerd, met witte rijst erbij. Wij namen aanvullend ook nog de pad thai. Alles goed in orde - niet heel bijzonder maar gewoon lekker. Het toetje was eenvoudig: kleine bolletjes vruchtenijs met stukjes aardbei. Een prima maaltijd dus, in een erg gezellig restaurantje. Wij komen vast nog weleens terug.
Smulpaling .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
De kleine ondeugd, is niet ondeugend maar verassend.
De bediening is met een personal touch vriendelijk en echt service gericht. Een wisselend dag menu waarbij je eet wat de pot schaft. Het voorgerecht van tonijnsalade is zwak, de heldere kippenbouillon maakt heel veel goed ( wel extra voor betalen). De proeverij van verschillende hoofdgerechtjes zijn lekker en smaakvol. Het enige dat bij mij en m'n tafelgenoot blijft knagen is het gevoel achteraf.... Wanneer je erg gevoelig bent voor smaakversterkers kan ik dit restaurant niet aanbevelen.

Leonvankempen4 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Gezellig leuk klein restaurant met prima Thais eten.
Geen menu maar eten wat de post schaft.
Fijn dat er wel rekening wordt gehouden met allergieen.
We gaan zeker nog een keer terug.
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
We hebben lekker gegeten bij De Kleine Ondeugd. Het voor- en hoofdgerecht waren werkelijk verrukkelijk. Het dessert vind ik dan wat tegenvallen; vanille- en aardbeienijs. Service is prima; aardige mensen, bediening op tijd, vragen of het smaakt. Extra drankje komt meteen. Als je van Thais eten houdt, moet je hier zeker een keer gaan eten.
Beste JCW,
Wat fijn dat jullie hebben genoten van het eten. Mochten jullie de volgende keer geen ijs willen dan kunnen jullie ook kiezen voor de Thaise bloementhee. Wel moeten we erbij vermelden dat we nooit vanille en of aardbeienijs hebben gehad als dessert. Dit waren lychee, watermeloen en pittige mangoijs, qua kleur lijken ze wat gewoontjes maar als je ze goed proeft dan hebben ze toch wat speciaals. Mvg Joyce
Rolooo .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Eten echt heerlijk. Kleine verschillende hapjes dus erg gevarieerd. Leuke en vlotte bediening en locatie. Enige mindere was het desert. Op zich ok, maar niet bijzonder. Maar alle lof voor de keuken !!
Jilke H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Als groot liefhebber van de Thaise keuken kom ik heel graag bij De Kleine Ondeugd. Om te beginnen vanwege het feit dat de service en gastvrijheid uitstekend is. De mensen van het restaurant maken voor iedereen tijd voor een praatje en het toelichten van de gerechten. Keer op keer weten zij mij te verassen met hun dagmenu. Met name hun pittige thema avond is mijn favoriet, maar het eten is te allen tijde van uitstekend niveau.
Karinina .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
De service was vriendelijk en snel, een beetje gehaast, maar dat kwam omdat het helemaal vol zat, Het eten was niet bijzonder in vergelijking met andere Thaise restaurant waar ik geweest ben, maar was gewoon lekker en goed klaargemaakt. Ook zit het restaurantje er gezellig uit. Goede ervaring
Vamp16 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Vandaag heerlijk gegeten bij de kleine ondeugd, allerlei kleine kommetjes met alle smaken, voelde net als in Thailand. Lekker authentiek. Als dessert een thaise toetje gehad en thaise blauwe thee. De kleine ondeugd is totaal anders dan andere thaise restaurant. Bediening erg vriendelijk en je voelt je gewoon thuis. Vraag ook eens waarom het zo ingericht is dan weet je het waarderen, erg leuk! Daarom al 19 jaar een begrip in Rotterdam. Tot snel weer.