De Kleine Ondeugd

Oostzeedijk 348 3063 CD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant De Kleine Ondeugd

Thais in de Rotterdamse Oostzeedijk

De kleine ondeugd is een Thais café-restaurant, al meer dan 17 jaar verstopt in een upcoming buurt van Rotterdam: de Oostzeedijk. Het ligt op prima afstand van het centrum, een gevarieerde en levendige wijk, vol restaurantjes, shops en gezelligheid. De Thaise vrouwen in de keuken zullen de meest rijkelijk gevulde Thaise borden voor je neus toveren. Geniet van een Thaise avond vol Buddha beelden en lekker eten!

Meer informatie over restaurant De Kleine Ondeugd

metrostation Oostplein

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:00 uur

• Af te huren , Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant De Kleine Ondeugd

Inge S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Voor de 2e keer weer heerlijk gegeten bij deze Thai! Eten wat de pot schaft, steeds weer een wisselend menu. 3 of 4 gangen ( incl.soep) verschillende gerechtjes. Heel gastvrij en indien je iets niet lust kun je dat aangeven. Kortom TOP!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gezellig klein restaurant met authentiek Thaise gerechten, bediening doet zijn uiterste best om het je naar je zin te maken, klant is koning., dat is duidelijk. Genieten als je van Thais eten houd in een ongedwongen en levendige ambiance. 30 euro voor 4 gangen menu (de kok bepaald.. laat je verassen, absoluut ruimte voor wensen als je geen vlees of vis wilt). Absoluut reserveren, veel mensen weten al jaren hun weg te vinden naar dit adresje.
Joke G.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Eten wat de Thaise pot schaft, is goed bevallen. Het eten is echter veel beter geslaagd dan de ambiance. Beter zo dan andersom!
Erwin D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Hier is de gastvrijheid uitgevonden. De bediening is top! We startten met een heerlijk voorgerecht met beef. Hierna een smaakvolle cocossoep met garnaal en oesterzwammen. De hoofdgerechten waren gevarieerd qua ingrediënten ( vlees/vis/kip/vega) en meer of minder spicy. De rekening was heel redelijk. Geweldige avond!
Rudolf V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
In 2002 kwam ik op mijn eerste date met mijn nu echtgenote bij de Kleine Ondeugd. Sindsdien vaak geweest, alhoewel een tijdje niet meer, omdat we aan de andere kant van het land wonen. Afgelopen weekend, op de kop af 15 jaar later weer. Het blijft een fantastisch Thais restaurant. Ik houd van het principe; Eten wat de pot schaft. Je krijgt een voorgerecht en 4 hoofdgerechtjes. Deze zijn qua smaak uitstekend. Er zit wel eens iets tussen wat je minder aanspreekt, maar er is genoeg (en ruilen met je tafelgenoot werkt ook) Een Thaise rijsttafel zou je kunnen zeggen. Op deze manier leer je de verscheidenheid van de Thaise keuken perfect kennen.

Ook dit weekend weer uitstekend gegeten. De smaken zijn beter uitgebalanceerd geworden over de jaren. Een heerlijke loempia met een pittige saus vooraf, daarna goed gefrituurde vis, een kipsalade met een verrassende dressing, rundvlees en een aparte zoete rode kip curry met krieltjes. Het toetje was deze keer 3 soorten ijs. Ook voor de kinderen werd goed gezorgd.

De service is uitstekend en vriendelijk. Reserveren is noodzakelijk. En dank voor het oplossen van het omgestoten glas wijn.
Proever1008 H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Gezellig restaurantje met goede prijs kwaliteit verhouding. Menu was prima in balans. De soep (tom ka kai met verse gamba's) was het beste gerechtje! Gerechten niet te pittig. Voorgerecht bevatte iets teveel koriander. Bediening gezellig en gastvrij.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Gezellig restaurantje met heerlijk Thais eten en hele aardige bediening!
Yoka V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Een echte aanrader.
Klara V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heel gastvrije bediening. Maakt tijd voor een praatje ondanks de drukte. Zaak zat vol. Eten was erg lekker. Aanrader. We komen nog eens terug.
Jose J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Lang niet geweest, het was erg lekker. Ze waren wel heel snel met de gangen achter elkaar, waardoor we veel lieten staan, maar gewoon meekregen. Heerlijk eten en prettige bediening.
Anita L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Eten fantastisch. Bediening heel gezellig en vriendelijk. Interieur past bij de setting. Absoluut een aanrader.
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Leuk, leuk, leuk! Ik snap niet dat ik hier nooit eerder geweest ben. Wat een gezellig restaurant. Supervriendelijk personeel, met hart voor de zaak. En het eten was top. Ik houd erg van het concept 'eten wat de pot schaft', zo word je nog eens verrast. De grote portie was erg smaakvol en goed bereid. Een aanrader voor wie van Aziatisch eten houdt!
wendyzwakhoven .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het personeel was super vriendelijk, het eten was héél lekker. We zijn alleen buiten gaan zitten omdat het binnen veel te warm en rumoerig was. Voor de rest was het top!
Hannie S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Lekker Thais eten, visvervanger geen probleem, sfeervolle en originele inrichting.
Een plek om nog een naar terug te gaan
Lukas B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Heel leuk: ze hebben geen kaart. Je krijgt gewoon een driegangenmenu. als je niet van Thais (PITTIG) eten houdt zou ik het niet doen. Maar anders: aanrader. Heerlijk gegeten.
manmanchi .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Online gereserveerd 3 uur eerder, bij aankomst werd aanvankelijk verbaasd gereageerd omdat er geen reservering in het systeem staat, gelukkig is een tafel voor 6 p snel geregeld. Dagmenu op zich authentiek Thais, echter erg veel vissaus, dus te zout, maar vervelender was het overvloedig gebruik van vetsin ( mononatriumglutamaat). Verder goede attente bediening. Ik heb betere Thais gegeten elders..
Naira V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Vanavond hier heerlijk gegeten, ze hebben elke dag een ander menu. Heb vanavond o.a genoten van de soep met garnalen, maiskoekjes, vis met tamarindesaus, biefstuksalade en nog veel meer lekkers. De gastvrijheid is super, mijn complimenten voor het gehele team. Onze zoon van 6 heeft ook genoten van alles, vooral het kletsen vond hij heel gezellig. Wij komen zeker een keer terug.
freeven .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Verse gerechten, prettige bediening. Het restaurant is een tikkeltje krap maar wel sfeervol. We zullen er zeker weer gaan eten.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Twee weken geleden hier gegeten voor de eerste keer. Het was verbazingwekkend lekker! Het is een goed concept, wat de pot schaft. We kregen een super vriendelijk ontvangst en een leuk schattig tafeltje. De gerechten waren heerlijk op smaak gebracht, complimenten voor de drie koks! In het begin was ik bang dat ik niet alles zou lusten, want ik ben een moeilijke eter. Maar tot mijn verbazing lustte ik alles. Mijn favoriete gerecht was het viskoekje met koriandersaus. Wij komen zeker terug, ik kan het iedereen aanraden! Ik zou wel reserveren voor het geval je een zalig avondje mist bij De Kleine Ondeugd ;)
Katsu G.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Wat hebben we lekker gegeten. Gewoon verrast worden met wat de Thaise pot schaft. Alles klopte, de smaken, balans van pittig en niet pittig, hoeveelheid en vooral je ziet dat alles met liefde wordt klaargemaakt. Prijs en kwaliteit klopt helemaal! Bediening was erg vriendelijk. Hier ga ik zeker vaker komen.