De Kleine Munt

Kenninckweg 9A 9947 PA Termunten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Kleine Munt

Oetdelfziel .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
het voorgerecht was op tijd geserveerd, was ook heerlijk.
Maar daarna was het lang wachten op het hoofdgerecht, Na 45 minuten gevraagd , waarom het zo lang duurt.

Zou in orde komen, werd er door de serveerster medegedeeld.
Na een uur weer gevraagd, ze zou de keuken vragen.
Heb na 1 uur en 15 minuten gevraagd , of ze onze klacht wal aan de keuken door had gespeeld. haar antwoord was van ja.
Na 1½ uur eindelijk !!!

Later bij het afrekenen bleek echter dat de keuken nergens van op de hoogte was.

Wel is het eten meer dan voortreffelijk.

We hebben uiteindelijk bij het betalen van de rekening, een waardebon gekregen van € 15,
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Heerlijk gegeten!
Gegrilde steak van 250 gr met pepersaus.
Medium rare,was gewoon helemaal super.
Zeer vriendelijk personeel,snelle bediening.
Wij komen ZEKER terug!

Joke K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Een leuk en gezellig restaurant, je herkent de omgebouwde supermarkt niet meer.
Het eten was goed alleen jammer dat het varkenshaasje geheel doorbakken was en de champignonsaus weinig champignons bevatten.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Vandaag gegeten in Steakhouse de Kleine Munt...het eten was voortreffelijk de steak van 250 gr was zeer goed en goed,medium/rare, bereid, de pepersaus was niet zelf gemaakt helaas maar gelukkig on the siderische, gepofte aardappel ook goed evenals de salade, vooraf carpaccio ook niets mis mee, bediening vlot en zeer vriendelijk wat ook fijn is voor een steakhouse het interieur was niet donker zoals bij vele van deze restaurants.
De prijs/kwaliteit verhouding ongelooflijk. ..naar ons inziens goedkoop naar wat je krijgt...een aanrader.

Gr Inge Sikkens
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Met de familie hier gegeten. De vleesschotel was overheerlijk. De biefstuk stak er met kop en schouders bovenuit. Onwijs veel bijgerecht. Aardappels, groente, salades, stokbrood met kruidenboter en tapenade. Te veel om alles op te krijgen. Zeker voor herhaling vatbaar, maar dan neem ik een heerlijke grote biefstuk, want die is echt te lekker!
Joke G.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2013
we hebben hier lekker gegeten. goede prijs kwaliteitsverhouding.
het enige minpuntje is dat als de voor deur open gaat dan gaat het erg tochten. misschien toch even een tussendeur maken.
Lisanne D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
Voor de verjaardag van moeders hier gegeten. Van te voren gebeld om een reservering te plaatsten. Deze werd vriendelijk en professioneel geplaatst. Als voorgerecht de carpaccio, deze was lekker en vers, mijn broer had de cowboy soep waar bij stond 'met extra veel vlees' mijn broer heeft echter het vlees niet kunnen vinden in de soep. We hoefden absoluut niet lang te wachten op het eten, en ook de drankjes werden nauwlettend in de gaten gehouden. Als hoofdgerecht de termunter vleesschotel, de varkenshaas was heerlijk, de biefstuk mooi rosé en de spareribs lekker gekruid! Als nagerecht nog een heerlijke dame blanche gehad, jammer genoeg was de chocoladesaus niet warm.. Maar in het algemeen, een enorm leuke plek om voor weinig geld heerlijk te eten!