De Kleine Kaart

31-203547838

Meer informatie over restaurant De Kleine Kaart

Tram 10 (Azartplein), Bus 65, Bus 48
  • : Betaald parkeren, gratis op zondag

Maandag t/m zondag vanaf 15:00 uur. De keuken sluit om 21:00 uur.

• Duits gesproken , Engels gesproken , Terras
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
vriendelijke ontvangst, hondje mee is geen probleem, gezellige sfeer, lekkere kaart, mooi opgemaakte borden, lekker eten, kortom een aanrader!
Mandy E.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Dt21 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Zoals de naam al doet vermoeden de keuze is klein, maar zeer fijn. Goed uitgebalanceerde gerechten voor een prima prijs. Het goede eten van de chef in combinatie met de geweldige service van de host hebben er in ieder geval voor gezorgd dat wij zeker nog vaak terug zullen komen, bedankt!
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Hier op de Indonesische thema avond gegeten, heel lekker gegeten in een ongedwongen en gastvrije sfeer. Zeker een aanwinst voor de buurt en ik kom zeker terug om Pauls Burger te proberen, daar heb ik goede verhalen over gehoord.
Joel N.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Samen met een vriend en heerlijk genoten aan het water bediening was gezellig en erg professioneel, heerlijk gegeten en genoten.
Soraya K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Ik was zeer verrast over de goede en vriendelijke service. Eten was echt lekker heerlijk ,denk doordat ze zo'n kleine kaart hebben besteden ze extra aandacht aan gerechten. m
Leuke locatie, aten buiten keken naar de boten die voorbij kwamen.Een echte aanrader als je verrast wil worden!
Ze hebben ook heerlijke coctails!
Wouternieuwland .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Prachtig restaurant met top bediening en heerlijk eten! Wij gaan zeker weer terug naar deze fantastische locatie! Ook voor een borrel heel gezellig!!
Monica C.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Fijne plek dit, we hebben heerlijk aan het water gezeten! Een eenvoudige kaart, maar echt prima. Eten was smakelijk, vooral gazpacho en biefstuk (geweldige eigengemaakte kruidenboter). Hele fijne ontvangst en gezellige bediening. We zijn blij met deze aanwinst in de buurt en zullen er zeker vaker komen.