De Kleine Kaart

Piraeusplein 59 1019 NM Amsterdam Nederland Kaart
31-203547838

Over het restaurant De Kleine Kaart

Restaurant De Kleine Kaart is gevestigd op een fantastische plek in Amsterdam en beschikt over een adembenemend uitzicht. Het restaurant heeft een no-nonsense kaart en iedereen is hier meer dan welkom! Of je nu speciaal gaat voor 'Pauls Burger' of dat je je wilt laten verrassen door het menu van de chef, alles is mogelijk. Chef Paul en gastheer Robert hadden een droom en die is met De Kleine Kaart meer dan uitgekomen!

Meer informatie over restaurant De Kleine Kaart

Tram 10 (Azartplein), Bus 65, Bus 48
  • : Betaald parkeren, gratis op zondag

Maandag t/m zondag vanaf 15:00 uur. De keuken sluit om 21:00 uur.

• MasterCard , Pin , Visa
  • Duits gesproken , Engels gesproken , Terras
Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant De Kleine Kaart

koen77 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wij wonen er vlakbij en komen er met enige regelmaat. Er wordt gekookt met verse producten en ze serveren er vooral biologische wijnen en bier. En dat proef je.
De persoonlijke benadering van Robert in de bediening, in combinatie met de kookkunsten van Paul, maken het wat ons betreft tot een aanwinst voor het KNSM-eiland en de Oostelijke Eilanden e.o. De sfeer is namelijk veel persoonlijker in vergelijking tot andere restaurants in de nabije omgeving.
We waren o.a. bij de Bingo Burger Avond – heerlijk eten, hilarisch en gezellig tegelijk.
Kortom, wat ons betreft echt een locale aanrader!
Beste Sjoerd en Koen,

Bedankt dat jullie het zo leuk hebben in ons restaurant en dat jullie blij zijn met ons huiskamer restaurant.

Tot snel in de kleine kaart.

Paul en Robert en knuffel van Pepo
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Alles top: eten, prijs,service, sfeer, gastvrijheid . Kortom een dikke 10. Een aanrader voor eenieder , lekker eten voor een acceptabele prijs met een topservice.
Beste Ron,

Dank voor je mooie cijfers en vooral omdat je voor de 2de keer bij ons hebt gegeten en het gezellig hebt gehad in ons restaurant.

Nogmaals bedankt en heel graag tot ziens

Pau en Robert
Antoine S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het eten is uitstekend. De sfeer is gezellig. De bediening is vriendelijk. Leuke locatie, bij lekker werr kan je aan het water zitten. Zeker een aanrader!
Beste Antoine,

Dank dat je met je gezelschap bij ons hebt gegeten en dat jullie zo tevreden waren. We zien jullie graag weer in ons huiskamer restaurant.

Nogmaals erg bedankt.

Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Lekker eten, zuurkool op een chef wijze, verfijnde smaken en meer dan genoeg. Gezellige gemoedelijke bijna huiselijke sfeer met prachtig uitzicht, een aanrader :)
Beste Ilse,

Dank voor je leuke tekst en de lovende woorden, onze zuurkook is inderdaad met een Pauls twist. Heel graag tot ziens en nogmaals bedankt dat je bij ons hebt gegeten.

karin V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
top service top eten top bediening, top accommodate, eigenlijk is alles mooi en een leuke kleine kaart, waardoor je snel geneigd bent om terug te komen.
Beste Karin, dank voor je mooie woorden. 3x 10 geeft ons een wow effect maar geeft ook aan dat we de volgende keer voor een 11 gaan :). Voor ons is de gezelligheid en dat jullie genieten veel belangrijker dan cijfers….

Nogmaals bedankt en graag tot snel.

Paul en Robert Knuffel van Pepo
boy V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Fantastisch eten en personeel, ze maken het eten zodanig lekker, dat je er vakker wil eten. Het personeel is naast professioneel ook gezellig en weet hoe ze hun klanten moet behandelen
Beste Boy dank voor je leuke bericht,

Hoop je snel weer te zien

De kleine Kaart
Mirthe B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heeeerlijk gegeten, en hele behulpzame en leuke bediening! Komen hier om de maand en elke keer is het weer een feestje. Eigenaren steken hun hart en ziel in het restaurant en dat is zeker te zien aan de kwaliteit van het eten en de inrichting. De twee eigenaren komen elke keer wel even weer een gezellig praatje maken! Nu al weer zin in de volgende keer.
Adriana V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Top bediening en geweldig uitzicht
Dank voor jullie bericht wat een mooie cijfers voor ons is het zo belangrijk dat onze gasten zich thuis voelen.

Nogmaals bedankt en graag tot snel

Paul P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
(h)eerlijke en mooie verse producten in een fantastische relaxte omgeving. Lekker gegeten en met deze gastheren goede gesprekken gehad. Je krijgt het gevoel dat je meer dan welkom bent.
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Wat een top avond gehad, heerlijk gegeten en smakelijk gelachen met de bediening die de tijd nam wanneer er prijs op gesteld werd. Voor ons vijf personen is het voor herhaling vatbaar. I
Maarten E.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk eten en erg leuk enthousiast personeel
Verschillende keuzes echt een aanrader voor een avond op dit bijzondere eilandje (knsm)
boy V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Een menu kaart met heerlijk eten, vangst van de week verschilt en heel vaak lekker. De service is prima en heel leuk personeel!
franco C.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Een echte aanrader! Prachtige locatie, smaakvol interieur, fijne bediening en het voornaamste.... heerlijk eten!
Een "kleine kaart"; toch voldoende keus en superkwaliteit.
De wijn is heel goed en alles is vers. Gaan hier zeker terugkomen!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Klein maar gezellig en met een zeer hartelijke bediening!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Verrassingsdinertje gehad bij De Kleine Kaart. Superleuk restaurantje met twee lieve mannen in de keuken en bediening. Heerlijk eten en fijne sfeer. Absoluut een plekje om voor naar Amsterdam oost te komen!
Hanneke C.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Bijzonder warme ontvangst. Persoonlijke kerstkaart op de gereserveerde tafel. Erg behulpzaam (mijn vader is hulpbehoevend). Er was alle tijd om van het heerlijke eten te genieten.
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Heerlijk gegeten en fijn personeel!! Ik kom zeker terug!! Ga zo door... leuke kerstversiering met liefde verzorgd... de kleine kaart echt eer aan zijn naam
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
vriendelijke ontvangst, hondje mee is geen probleem, gezellige sfeer, lekkere kaart, mooi opgemaakte borden, lekker eten, kortom een aanrader!
Mandy E.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Goed eten voor een prima prijs. En de service erg goed en gezellig! Je voelt je meteen thuis en erg welkom! Met zorg en liefde gekookt en dat proef je terug in de gerechten.
Dt21 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Zoals de naam al doet vermoeden de keuze is klein, maar zeer fijn. Goed uitgebalanceerde gerechten voor een prima prijs. Het goede eten van de chef in combinatie met de geweldige service van de host hebben er in ieder geval voor gezorgd dat wij zeker nog vaak terug zullen komen, bedankt!