De Kleine Indo

Professor Romeinstraat 19 5013 BX Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant De Kleine Indo

Oeroude recepten

Geniet van authentieke Indonesische gerechten, bereid zoals alleen oma ze klaar kan maken. De chef gebruikt eeuwenoude recepten die van generatie op generatie zijn overgedragen. Je proeft de kennis die in het eten wordt gestopt. Tel daar de gastvrije, ontspannen sfeer bij op en je hebt een avond die je nog lang zal bijblijven!

Meer informatie over restaurant De Kleine Indo

• Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
voor herhaling vatbaar
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het enige minpuntje was het wat langere wachten op een nieuw drankje. Verder is het een goed restaurant met voldoende keuze en voor ieder wat wils. Wij hebben echt genoten!
Berna K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Lekker eten voor een goede prijs
P.A D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Wij hebben hier vaker gegeten en op bepaalde tijden moet je soms wat lang wachten maar het
heerlijke eten maak het allemaal goed.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Lekker gegeten en weliswaar aardig maar beetje gehaast personeel. Ik miste aankleding, dmv voorgerechtje van het huis tijdens wachten, en snoepje o.i.d. bij de bon.
Karlijn G.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Super lekker gegeten, het was een groot smakelijk feest vanaf het kroepoekje tot aan de Tjendol! :) Wij waren hier nog nooit geweest (komen ook niet direct uit de buurt) maar we komen zeker terug! Aanrader!
cor L.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Jammer dat het in een industriegebied zit. De mooie inrichting verwacht je niet in combinatie met de lelijke gevel.
De rijsttafel was prima. Niet teveel gerechten en de hoeveelheid precies goed. We gaan beslist nog eens terug.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Zoals altijd was het eten weer erg lekker.
Gray D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Fijn en goed restaurant, jammer dat het wat afgelegen ligt van het centrum, ze verdienen een betere locatie.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Gewoon super lekker eten en een erg vriendelijke vlotte bediening. Gewoon top!
Kerstin T.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Bij binnenkomst bleek onze online reservering niet opgenomen te zijn, het was erg druk maar gelukkig hadden ze nog wel een tafeltje voor twee. we hebben gekozen voor de rijsttafel. Kieskeurig als ik ben wilde ik graag ipv de smoor, daging rendang. Dit bleek erg lastig maar na overleg onderling in de bediening en tegen extra betaling was dit mogelijk. Het eten kwam vlot en een grote schaal werd snel op tafel neer gezet, zonder uitleg. De smaken op het bord waren allemaal een beetje hetzelfde en niet echt uitgesproken, de mini portie gado gado was overgeblacheerd en verdronk in de pindasaus maar de sate ayam was lekker! Ook de toetjes waren lekker, de pisang goreng en een super verse spekkoek.
Hermi D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, alles was goed, alleen de saté koelde snel af.
Betty M.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Vriendelijke bediening en heerlijk mals vlees. We hebben genoten!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Vriendelijke bediening en het eten is er heerlijk!
Mare A.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Het was heel rustig in het restaurant en dat maakte dat we een leuk intiem plekje konden vinden. De bediening is vriendelijk en vlot.
Wij hebben heerlijk Indonesisch gegeten. De kinderen hebben een nasi goren speciaal (hoofdgerecht) gedeeld en dat was exact goed. Ietwat aan de scherpe kant. Verder is de rendang een aanrader!
De sfeer binnen is wel oké, maar met plastic plantjes kom je niet meer weg vandaag de dag.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Aangekomen, zag het er aan de buitenkant niet veelbelovend uit, maar éénmaal binnen ziet het er allemaal netjes en gezellig uit.
Een vriendelijk welkom en snelle service, ook vragen werden goed beantwoord en er werd ook meegedacht.
Het eten kwam vlot, rijsttafel,maar ook niet te. Alles zag er goed uit, en het smaakte nog beter. de smoor was heerlijk zacht en de frikadel djagoen knapperig, en voldoende voor 4 personen, en bij het bestellen van het nagerecht, kwamen ze zelf met nog wat ideeén, de groene flensjes waren heerlijk.
Het was een gezellig en vooral lekker bezoek.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Goed restaurant en het eten was heerlijk na thuiskomst bleek dat de beloofde korting niet was verrekend, dat was jammer. ( wij zij zelf ook vergeten om erom te vragen )
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Onze verwachtingen waren hoog, gezien de hoge scores, maar wij vonden het eten wat tegenvallen. Rendang was droog, smoor was lekker, maar het mist het Indische raffinement.
Eduard V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We komen zeker terug.
S. B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Voor het eerst bij "de kleine indo" gegeten. Wat een aangename verrassing! Authentiek Indisch eten, zoals mijn oma's en tantes dat kookten...is iets totaal anders dan zoals het gemiddelde Chinese restaurant het klaarmaakt. Nasi goreng en bami goreng zoals ik het uit mijn jeugd ken, alle gerechten heerlijk van smaak. Wij hebben genoten en komen hier zeker terug!