De Kleine Indo

Professor Romeinstraat 19 5013 BX Tilburg Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant De Kleine Indo

Oeroude recepten

Geniet van authentieke Indonesische gerechten, bereid zoals alleen oma ze klaar kan maken. De chef gebruikt eeuwenoude recepten die van generatie op generatie zijn overgedragen. Je proeft de kennis die in het eten wordt gestopt. Tel daar de gastvrije, ontspannen sfeer bij op en je hebt een avond die je nog lang zal bijblijven!

Meer informatie over restaurant De Kleine Indo

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 16:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Goed restaurant en het eten was heerlijk na thuiskomst bleek dat de beloofde korting niet was verrekend, dat was jammer. ( wij zij zelf ook vergeten om erom te vragen )
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Onze verwachtingen waren hoog, gezien de hoge scores, maar wij vonden het eten wat tegenvallen. Rendang was droog, smoor was lekker, maar het mist het Indische raffinement.
Eduard V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We komen zeker terug.
M. B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Voor het eerst bij "de kleine indo" gegeten. Wat een aangename verrassing! Authentiek Indisch eten, zoals mijn oma's en tantes dat kookten...is iets totaal anders dan zoals het gemiddelde Chinese restaurant het klaarmaakt. Nasi goreng en bami goreng zoals ik het uit mijn jeugd ken, alle gerechten heerlijk van smaak. Wij hebben genoten en komen hier zeker terug!
ABijlsma .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Voor de AH restaurantactie was er een speciaal samengestelde kaart. De keuze was gevarieerd, het fijne was dat je bv kon kiezen tussen pittige boontjes of gemengde groente
Het eten was heerlijk!!! Echt een aanrader voor iemand die echt Indisch wil eten.
Mijn man komt uit Indonesie en zelfs hij vond het eten heerlijk. Dat wil wel wat zeggen.

Kortom voor herhaling vatbaar!
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
De eigenaresse/gastvrouw is een topper! Altijd een praatje,vriendelijk en zeer gastvrij.
Het eten is er altijd prima,en de opmaak van de gerechten is mooi om te zien.
Het smaakt altijd even goed! Complimenten voor deze gezellige,niet te grote zaak met een constante goede kwaliteit!
wveiens .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gisteren voor de 2e maal bij De Kleine Indo gegeten. Ditmaal met de AH aktie (2e menu gratis). Voor de AH aktie was er een speciale kaart met een 3 gangen keuzemenu. Voldoende keuze voor iedere eter. Zowel vlees, vis als vegetarisch was mogelijk.

Als voorgerecht had mijn vrouw de loempia's gevuld met kip en groenten. Deze waren goed van smaak, voldoende warm en werden met een zoetzuur sausje opgediend. Zelf had ik gekozen voor satesaus met stokbrood. De satesaus was heerlijk, met een pittig accent.

Als hoofdgerecht had mijn vrouw de nasi goreng speciaal. Deze kwam met 2 kipsate, krupuk, gado gado, een gebakken ei en een schaaltje komkommersalade. Zelf had ik gekozen voor de bami goreng speciaal, die met dezelfde bijgerechten kwam als de nasi. Smaken waren heerlijk en niet te pittig. Persoonlijk vond ik de kipsate stokjes er uitspringen, mijn vrouw de gado gado.

Tenslotte hadden we spekkoek met ijs, en ijs met chocoladesaus en slagroom. Niets op aan te merken, een goede afsluiting.

Bij de maaltijd een droge witte wijn gedronken, die prima was. Afsluitend nog gewone koffie op, die ook goed smaakte.

Bediening vriendelijk, attent en niet te gehaast. We hadden niet het gevoel dat we afgewerkt werden, en regelmatig werd gevraagd of het naar wens was, en of er nog bijgeschonken moest worden.

Kortom weer eens heerlijk gegeten in een vriendelijk, kleinschalig restaurant. We gaan zeker weer eens terug.
heermom .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
wij zijn altijd zeer tevreden over het eten en de bediening wij zij al diverse malen
daar gaan eten en steeds tot volle tevredenheid voor ons is het een restaurant waar je gerust
met vrienden naar toe kunt gaan wij zullen er zeker vaker naar toe gaan
Gertje B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het was de eerste keer dus we gingen met het gezin voor de rijsttafel. Prima gegeten! Niets op aan te merken. Fijne bediening.

Werkelijk het énige minpuntje was het feit dat we vlakbij de deur zaten. Er is geen halletje, je staat meteen in het restaurant, dus elke keer wanneer de deur openging rilde je van de kou.

We komen zéker terug, maar dan wel als het niet zo koud is ;)
Jaimy F.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Super lekker eten! Echt iets om voor terug te komen maar wij zijn er nu drie keer geweest en het duurt elke keer weer mega lang voordat er iemand voor de opname van drinken of voor eten komt. Kindermenu waren ze vergeten terwijl je vaak zorgt dat een kindje eerst eet zodat hij niet toe hoeft te kijken op onze bordjes.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Goed ontvangen, bediening is vriendelijk en aardig. Eten was zeer smakelijk en veel. Komen volgend keer zeker weer terug.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heb hier al vaker gegeten,en het bevalt eigenlijk altijd goed! Vooral de vriendelijkheid van de bediening is erg fijn.
Het eten is prima,dus zou eigenlijk niet weten wat ik nog zou moeten toevoegen
EllenenMarlon .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
De kleine indo je kan er voor een goede prijs echt heerlijk eten.
Vriendelijk personeel en alles schoon., goede bediening.
Wij gaan zeker terugkomen.
Els T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Mooi ingericht restaurant in een rustig deel van Tilburg.
Vriendelijke ontvangst in een sfeervolle rustige ruimte, waar veel tafels bezet waren
We kozen voor Rames en saté, heerlijk
We komen zeker nog een keer terug
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Dit was volgens om de vijfde keer dat we bij de kleine indo zijn gaan eten.
Dat wil genoeg zeggen toch.
Wederom goed en lekker gegeten met de AH actie.
Waspik .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Vandaag voor de 2e keer bij de Kleine Indo.
Redelijke bezetting op de woensdag maar de bediening was prima.
Nasi Goreng Special en Semoor smaakten zoals in Indonesië,prefect dus. De grote Tjendol lekker en de spekkoek met ijs,kunstzinnig versierd een mooie afsluiter. Kortom komen beslist weer terug!
chiara89 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Lekker gegeten! Voldoende keuze uit de kaart en veel mogelijkheden om je gerecht zelf aan te passen. Gezellig en in stijl ingericht restaurant. Prijs is ook netjes. Het eten was veel, en redelijk pittig. Service was oké.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Helaas duurde het wat langer om te kunnen bestellen en werd er hier en daar iets vergeten.
Maar dat maakt niet uit , het eten was heerlijk en daar draait het uiteindelijk om !
Laila R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Ik heb geen negatieve opmerkingen: alles was goed en naar wens. Voor een AH actie was de keus ook redelijk ruim en dat is niet in alle restaurants zo. Wij eten bij voorkeur vegetarisch of vis en hebben dat beide gekozen. Prima was het. Ik kreeg bij het afrekenen een kaartje om een keer met 20% korting te komen eten en wil dat zeker gaan gebruiken.
Marianne A.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijk gegeten, alles was top!!!