De Kleine Indo

Professor Romeinstraat 19 5013 BX Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant De Kleine Indo

Oeroude recepten

Geniet van authentieke Indonesische gerechten, bereid zoals alleen oma ze klaar kan maken. De chef gebruikt eeuwenoude recepten die van generatie op generatie zijn overgedragen. Je proeft de kennis die in het eten wordt gestopt. Tel daar de gastvrije, ontspannen sfeer bij op en je hebt een avond die je nog lang zal bijblijven!

Meer informatie over restaurant De Kleine Indo

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 16:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Kleine Indo

Jack V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Lekker gegeten, verzorgd opgemaakt bord. Vriendelijke bediening en vriendelijk geprijsd.
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Lekker gegeten. Gezellige sfeer.
Nina S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten !!
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Gezellig en warm restaurant, leuke inrichting en leuk personeel. Eten was lekker

Zeker een aanrader
Daisy B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Goed en lekker voor een betaalbare prijs.
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
We hebben erg lekker gegeten. Het was alleen bij binnenkomst ontzettend koud binnen. Het warmde op doordat het restaurant na een tijdje bijna vol zat. Puntje van kritiek zijn de stoelen Die zitten zitten erg hard.
Noud V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
we hebben vanaf binnenkomst tot vertrek genoten van echt heerlijk bereid eten,prettige bediening in een
vriendelijke en leuke ambiance.we zijn eerder geweest en gaan er zeker vaker naar toe
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Eten was erg lekker.en gezellig gezeten.. vöor herhaling vatbaar.
Anthonny D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten voor een leuke prijs!!
Cees M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Een begrip geworden dit leuke no-nonsense restaurant. Lekker goed en vers indonesisch eten, aanrader!
H B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Wij hebben gisteren heerlijk gegeten na reservering. We waren op tijd en later liep de zaak vol en dat op een doordeweekse dag. De bediening deed uiterste best maar voor hen - met beperkte bezetting - was het onmogelijk ieder voldoende aandacht te geven . Daarvoor hadden wij begrip. Voortreffelijk eten en een aanrader !
J. V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijke Indonesische maaltijd gehad. Niets op aan te merken. We hadden twee gangen en dat was net wat teveel. Vriendelijke bediening.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Gisteren hebben wij met 6 personen gebruik gemaakt van de Social Deal van de Kleine Indo. Bij het opvragen van de voor- en hoofdgerechten werd ons verteld dat de mihoen op was. Jammer maar dan maar keuze maken uit het overige. Circa 10 minuten later kwam de dame in kwestie terug om te vertellen dat ook de kipsaté op was. De vervanger hiervoor waren kipblokjes volgens haar. Ik koos zelf voor de kipblokjes aangezien ik geen varkensvlees eet. Nadat de hoofdgerechten werden geserveerd (uitserveren via een sidetable en de gasten de borden laten doorgeven is hier kennelijk normaal) bleek dat er bij de kipblokjes kokos was verwerkt (iets wat ik absoluut niet lust) dus bord weer terug en dan maar de varkenssaté genomen. Bij het hoofdgerecht wilde wij een 2e consumptie bestellen maar er werd ons medegedeeld dat de droge witte wijn op was (vreemd dit is toch iets wat je volgens mij altijd wel op voorraad hebt). Overigens zat mijn eerste wijntje in een glas met een stukje eruit (hierop werd nauwelijks gereageerd). Bij het afrekenen heb ik aangegeven niet tevreden te zijn en dit werd (door de eigenaresse ?) weggewuifd. Volgens haar waren er teveel afhalers geweest waardoor alles op was. Op mijn antwoord dat zij 's-middags al weet hoeveel Social Dealers er komen en dat ze met haar ervaring wel kon weten wat er aan voorraad nodig was, zei ze nogmaals ……. teveel afhalers. Afhalers gaan bij de Kleine Indo dus kennelijk voor op de gasten in het restaurant. Ik vroeg haar of de afhalers dan ook de witte wijn hadden afgehaald maar hierop zei ze dat er 2 tafels waren geweest die 2 flessen wijn hadden genuttigd (vreemd dat door deze 4 flessen de hele voorraad op was). Al het al een zeer negatieve ervaring bij de Kleine Indo en ons zien ze daar niet meer terug. Als tip wil ik ze meegeven om in ieder geval eens naar de entreedeur te kijken. Het zou handig zijn om hier een deurdranger op te zetten dan hadden wij (en andere aanwezige gasten) niet telkens op hoeven te staan om de deur dicht te gaan doen omdat wij binnen in de kou zaten. En als laatste een tip voor de eigenaresse (en de andere personeelsleden): wat voor reactie je ook krijgt, zorg ervoor dat je altijd even iets tegen vertrekkende gasten zegt (en loop niet met zijn allen de keuken in als gasten vertrekken). Erg klantonvriendelijk !!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Altijd lekker eten hier voor een mooie prijs. Zeer vriendelijk personeel.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Lekker eten en vriendelijk personeel. Restaurant binnen is gezellig ingericht iets wat je van buiten niet verwacht. Goede prijs voor de gerechten.
Anouwens N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
We hadden een 3 gangen menu genomen van 15,95 euro. Was erg lekker en voor herhaling vatbaar.
Amy V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Het eten was echt heerlijk! Goede service ook!
Mia V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Het is een heerlijk restaurantje, goede sfeer,vriendelijke bediening,ik kom hier graag
Bennie S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Top gegeten. Leuk ingericht.
Ook de opmaak van je bord , leek net of je in Indonesië was.

Echt genieten
Bennie S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten.
Goede sfeer, leuke inrichting,
Goede service. Proefde alsof je in Indonesië was ????zeker voor herhaling vatbaar.

En zeker een aanrader