De Kleine Indo

Professor Romeinstraat 19 5013 BX Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant De Kleine Indo

Oeroude recepten

Geniet van authentieke Indonesische gerechten, bereid zoals alleen oma ze klaar kan maken. De chef gebruikt eeuwenoude recepten die van generatie op generatie zijn overgedragen. Je proeft de kennis die in het eten wordt gestopt. Tel daar de gastvrije, ontspannen sfeer bij op en je hebt een avond die je nog lang zal bijblijven!

Meer informatie over restaurant De Kleine Indo

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 16:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Kleine Indo

Don N.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Prima eten in een mooi restaurant.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heel lekker en voldoende eten.
Het bestellen van de drankjes duurde wat lang .
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Het begon al met binnen komen de reservering was nog niet geregistreerd want de mail was nog niet bekeken Deze keer was het minder in de bediening waardoor we lang moesten wachten op het voorgerecht en toen brachten ze er maar drie terwijl we met 4 personen besteld hadden dat kwam ook wel weer goed maar toch
Het hoofdgerecht ging redelijk de tafel was nog niet leeggehaald van het voorgerecht zodat we zelf de borden maar opgestapeld hadden. Konden we het hoofdgerecht voor ons op tafel zetten goed maar op het nagerecht moesten we 2 keer bestellen toen we het kregen was het ijs en slagroom al gesmolten twee van ons kregen een aardbei en 1 kreeg een kletskop op het ijs iets wat helemaal niet past op een vanille ijs met chocolade saus en slagroom zo ook we hadden vanille ijs besteld en kregen caramel ijs
Nu dat is ook wel best lekker maar niet als gesmolten ijs
Toen brachten ze ook nog een koffie die we niet besteld hadden maar ja die hebben ze netjes mee terug genomen
Deze keer was het echt wat minder
Bertien D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Goed Indisch eten in gezellige sfeer. Ook de nodige Indische gezichten onder de gasten, altijd een goed teken. Prima prijs-kwaliteit.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Sfeervol restaurant, gunstige prijs-kwaliteitsverhouding en vriendelijk personeel !
Tonny V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Het eten zag er goed uit maar het was naar onze mening niet warm genoeg de bamie was zelf koud warmhoudplaat werkte niet goed wij vinden voor wat wij besteld hadden in een woord gaan er niet meer eten .
Gilian S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Sommige indische gerechten zouden wat authentieker mogen smaken. Ook de keuze van vlees en vis zijn bijzonder. Tilapia ipv makreel en vatkensvlees en kip ipv rundvlees. Standaard sambal bij vragen want het eten is niet pittig en smaakt alsofbhet met gekochte kruidenmixen is gemaakt. De bediening was bij ons erg laks en waten vooral druk met elkaar bezig. Slechts een keer alsnaperatief een drankje kunnen bestellen en we kregen een biertje waarvan meer de helft schuim was.
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Bediening opletten en niet zoveel kletsen. Kan zij dat nieuw personeel ingewerkt moest worden. Bediening drankjes met een dienblad. Niet flesjes in de ene hand en glaswerk in de andere. Doet aan het eten niets af.
wim E.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
In een woord geweldig .... Het was een tip van mijn collega's die er vaak komen , en zelf indo zijn .

Gr fam Engelmann
Karin de Jong D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten!
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Weer heerlijk gegeten, kon zonder gedoe nog iemand mee waarvoor we niet gereserveerd hadden. En uiteindelijk ook nog voor een schijntje gegeten met zijn vieren. Echt een aanrader. Maar dat vinden we ook zonder de korting die we hadden ;-)
Wilko E.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Vriendelijk en behulpzame bediening, lekker gegeten.
Angélique V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Het duurde wat lang voordat het hoofdgerecht kwam maar het was lekker dus het wachten waard!
Wij hadden gereserveerd met korting via de Iens-weken. De normale prijs vond aan de hoge kant gezien de hoeveelheid van de rijsttafel.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Niet alle gerechten even warm, maar ondanks drukte vriendelijke bediening en lekker gegeten.
heermom M.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
het is een leuke locatie zeer vriendelijk en er wordt naar je geluisterd
heb je een andere wens van het menu is dat geen probleem
zeer goed wij komen er heel graag
eet smakelijk
Klaartje R.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Super lekker eten. Alleen jammer dat het kinder menu zoals overal uit friet bestaat.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Rustig restaurant waar de inrichting als toko aandoet:
Onze ervaring is dat als je los van de menu kaart besteld de porties prima zijn.
Bij bestelling van een rijsttafel met bon zijn de porties zeer matig .
Het eten is wel heel goed van smaak en goed gevarieerd.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Superlekker eten
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Vriendelijke bediening, goede menukaart, echt indonesisch. Voor een leuke prijs heerlijk eten.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
O.b.v. de goede recensies hier gaan eten (zonder korting). Een ander geluid nu. Met 2 personen de Indische rijsttafel besteld. We hadden er heel erg veel zin in:
- bij het afdekken hebben we gezegd dat het smakelijk was maar te weinig. Dat hadden ze ‘nog nooit gehoord’. De wijze waarop hier op werd gereageerd vind ik niet gastvrij en volstrekt niet Indisch. Als wij de enigen zijn die dat vinden, bied dan nog wat aan!
- na het betalen werd er geen goede dag meer gezegd tegen ons
verder:
- we kregen het heel snel
- we kregen geen opscheplepels, ook niet nadat we erom gevraagd hadden
- het was nogal moeilijk om de aandacht te krijgen voor het bestellen van een 2e drankje
- het eten was niet pittig, wat we dus wel verwachtten (er lag een 1 sliertje rode peper op de rijst)
- we kregen de keuze uit gemengde groente of sperziebonen…waarom niet allebei?
- omdat het eten niet al te warm is moet je heel snel eten en kun je dus niet praten

Marion