De Kleine Indo

Professor Romeinstraat 19 5013 BX Tilburg Nederland Kaart

Over restaurant De Kleine Indo

Oeroude recepten

Geniet van authentieke Indonesische gerechten, bereid zoals alleen oma ze klaar kan maken. De chef gebruikt eeuwenoude recepten die van generatie op generatie zijn overgedragen. Je proeft de kennis die in het eten wordt gestopt. Tel daar de gastvrije, ontspannen sfeer bij op en je hebt een avond die je nog lang zal bijblijven!

Meer informatie over restaurant De Kleine Indo

Debabyface .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heermom .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
wij hebben heerlijk gegeten de ontvangst is heel vriendelijk
het eten was lekker en voldoende
zeker voor meer keren naar volgbaar
wij zijn zeer tevreden
Silleke79 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het is altijd heerlijk het eten. We komen graag daar. Met die korting zeker. We kunnen niet kiezen wat we eten. Het was super
JAKoreman .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Mijn man en ik hebben hier al vaker gegeten en het is en blijft een heerlijk restaurant. Gezellige sfeer, aardige bediening en heerlijk eten. De kaart is beperkt maar alles wat er op staat smaakt goed!
Anouwens .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We zijn hier al meer geweest en alles was weer top, net zoals de voorgaande keren.
Een MIN punt was, dat de reservering NIET was doorgegeven aan het restaurant De Kleine Indo.
We mochten ondanks dat toch eten met de bonnen van ahrestaurant actie.
Putjesonroad .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk eten, iedere keer weer als we er komen. Fijne inrichting met geen top 40 muziek maar uit Indonesië.
Het was deze keer erg druk en ik ben bang dat de andere gasten wat langer op alles moesten wachten omdat er weinig personeel aanwezig was, wij waren toen zowat klaar met eten. Wij hebben daar dus geen last van gehad, behalve dat op het einde de glazen lang leeg bleven. Maar het eten is er altijd goed en dat is het belangrijkste.
A.M.A. C.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
leuk restaurant met een leuke inrichting. Bedienend personeel was rustig ondanks dat het druk was. Goede service. Voorgerecht was goed (loempia's), hoofdgerecht (bami speciaal) was lekker. Geen nagerecht, alleen koffie.
Aanrader om een keer teug te gaan als de AH actie is afgelopen.
John V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het eten is goed, je krijgt niet meer korting dan dat de goedkoopste gerechten kosten, het is er te koud, we zijn er al meerder keren geweest, het eten is goed en dan hoop je toch dat de kachel word aangezet, maar helaas weer niet,dus dit was de laatste keer,er dringt ook veel herrie binnnen van de buren.
MKerr .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Gisteren hier voor het eerst gegeten (met A.H. actie) en is voor herhaling vatbaar.
Kwaliteit en smaak eten was prima, opgediend door zeer vriendelijk en vrolijk personeel.
Wie de Indische keuken kent geniet hier met volle teugen.
P.S.
Er is geen vast 3 gangen menuprijs en voor het 2e gratis menu wordt het goedkoopst gebruikte menu gerekend.
Marcel
Bram-mulder1 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
jammer dat je alleen van de alber heijn kaart kunt bestellen want mensen die van de gewone kaart bestelden werden gewoon sneller bediend wij moesten meer dan een uur wachten tussen voorgerecht en hoofdgerecht
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Het is een mooi en goed restaurant.
Het is zeker aan te bevelen om eens een keer te gaan eten.
Ik ga er zeker een keer terug.
Met vriendelijke groet, Paul.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Lekker gegeten met leuke bediening. Voor herhaling vatbaar. Het hoofdgerecht was erg lekker van smaak en voldoende. We waren er voor de tweede keer dus wisten wat we konden verwachten.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Met de AH aktie hier gegeten. Is erg goed bevallen en voor herhaling vatbaar.
Voorgerecht Lemper, mijn man de loempiaatjes. Als hoofdgerecht Semoor voor beide. Vlees was lekker gaar en smaakte heerlijk. Nagerecht spekkoek met ijs en mijn man had ijs met warme chocoladesaus. Bediening was vriendelijk en we hoefden niet lang te wachten.
Gerda G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Al vaker gegeten.Heerlijk eten zoals moeder het kookte.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Bij de kleine indo heerlijk gegeten in een gezellige omgeving,bediening was erg vriendelijk, voldoende keuze op de menukaart.zeer zeker voor herhaling vatbaar, komen zeker terug.
Joeri M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Met een grote groep vrienden de rijsttafel genomen met een voorgerecht. Alle gerechten waren erg lekker, de rijsttaffel was echt geweldig. Voor een goede prijs heb je een flinke maaltijd die heerlijk is, ik ga hier zeker vaker komen!
Gerrievanberkel .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Afgelopen vrijdag weer heerlijk gegeten! Bediening attent en vriendelijk, zoals we daar gewend zijn. Genoeg te praten als je met z'n achten aan tafel zit, maar volgende keer de tijd tussen de gangen graag korter.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten was naar onze smaak zeer goed, en het was goed op temperatuur. Over de bediening zijn wij goed te spreken zeer vriendelijke mensen,het was voor ons de eerste keer maar gaan zeker terug.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Sinds de vorige AH-restaurant zijn we regelmatig bij De Kleine Indo gaan eten. Het is iedere keer weer genieten van het lekkere eten, de gezellige sfeer en de vriendelijke bediening. Echt helemaal TOP!
Martina.roelfsema .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het was niet de eerste keer dat wij hier komen. Het eten was weer super en de bediening ook.
zijn allemaal even vriendelijk.
we komen niet voor niks uit Den Bosch
We hadden de AH rest.actie, er stond voldoende op de menukaart.
De nagerechten zijn altijd mooi opgemaakt.
Zeker een aanrader