De Kleine Indo

Professor Romeinstraat 19 5013 BX Tilburg Nederland Kaart

Over restaurant De Kleine Indo

Oeroude recepten

Geniet van authentieke Indonesische gerechten, bereid zoals alleen oma ze klaar kan maken. De chef gebruikt eeuwenoude recepten die van generatie op generatie zijn overgedragen. Je proeft de kennis die in het eten wordt gestopt. Tel daar de gastvrije, ontspannen sfeer bij op en je hebt een avond die je nog lang zal bijblijven!

Meer informatie over restaurant De Kleine Indo

Decor7,9/10
Voordelig
Gerda G. 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Al vaker gegeten.Heerlijk eten zoals moeder het kookte.
Peter H. (0 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Gerrievanberkel . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Afgelopen vrijdag weer heerlijk gegeten! Bediening attent en vriendelijk, zoals we daar gewend zijn. Genoeg te praten als je met z'n achten aan tafel zit, maar volgende keer de tijd tussen de gangen graag korter.
Jan P. 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten was naar onze smaak zeer goed, en het was goed op temperatuur. Over de bediening zijn wij goed te spreken zeer vriendelijke mensen,het was voor ons de eerste keer maar gaan zeker terug.
Yvonne B. Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Sinds de vorige AH-restaurant zijn we regelmatig bij De Kleine Indo gaan eten. Het is iedere keer weer genieten van het lekkere eten, de gezellige sfeer en de vriendelijke bediening. Echt helemaal TOP!
Martina.roelfsema . Fijnproever (7 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het was niet de eerste keer dat wij hier komen. Het eten was weer super en de bediening ook.
zijn allemaal even vriendelijk.
we komen niet voor niks uit Den Bosch
We hadden de AH rest.actie, er stond voldoende op de menukaart.
De nagerechten zijn altijd mooi opgemaakt.
Zeker een aanrader
Veerle U. Bourgondiër (2 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Lekker gegeten bij de kleine Indo, pittige tilapia is gelukkig ook echt pittig dan. Spekkoek is ook een aanrader, evenals de vegetarische loempiatjes als voorgerecht.
Jolleke J. Bourgondiër (2 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
De kleine Indo is voor ons een van favoriete restaurants, alles in gemoedelijke sfeer en heerlijke menu 's voor een betaalbare prijs, wij zullen dit ook aan iedereen doorgeven.
Ga gerust eens daar eten en geniet van alles
Engel1968 . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij de kleine Indo. Volop keus, meer dan genoeg en ook nog overheerlijk.
Fijne bediening, kortom een heerlijke avond gehad.
Snetje48 . 1e beoordeling (1 recensie) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Vriendelijke bediening maar vergissing bij het voorgerecht en ruim een half uur wachten op nagerecht, jammer. Daardoor geen koffie meer genomen en misschien gaan we ook nooit meer terug. Gerechten goed maar niet extra aandacht aan uiterlijk, veel boontjes en verder geen groenten alleen klein bakje komkommersalade. Visgerecht vooral heet maar verder weinig smaak
Mm.santo . 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Met de Actie kun je maar kiezen uit een kleine kaart , begrijpelijk maar wel jammer ! Het eten was oké ,mijn bami niet ! Niet lekker en in mijn ogen was het noodles . Bediening heel vriendelijk, sfeer goed , hoofd gerecht moesten we wel wat lang op wachten. Wij willen nog wel een keertje terug om van de menukaart te eten. Groetjes Marry Torremans.
Anouwens . Bourgondiër (4 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Ten opzichte van de ah restaurant actie, is er nu een speciale menukaart voor ah klanten.
Men kan dus niet meer kiezen uit het gehele menu aanbod.
Nu zijn helaas de lekkerste Voor- en Nagerechten NIET meer te bestellen met de AH restaurant actie, wat een grote achteruit gang is.
Dus zullen we er niet meer zoveel er naar toe gaan
Debabyface . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Het eten was heerlijk, de serveersters waren vriendelijk, duidelijke uitleg bij de gerechten en het werd ook mooi opgediend. Genoeg voor de normale eter. Een aanrader dus. Wij hadden een leuke avond. A. V.
Arenencaroline . Fijnproever (6 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Het restaurant ziet er van binnen gezellig uit. De bediening was prima. Er is een ruime kaart waar je uit kunt kiezen. Het eten is ok maar niet meer dan dat.
Marjaxhermans . Bourgondiër (2 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Het duurde erg lang voordat we eten kregen. De bediening deed erg hun best maar ze waren met tweeën en dat was te weinig daar het druk was. Het eten viel ons tegen we hadden er meer van verwacht. Vooral omdat het om een Indonesisch restaurant ging. Had liever een gerecht goed klaar gemaakt dan een keuze menu uit drie gangen wat niet spectaculair was.
Leovosters . Fijnproever (7 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Wederom lekker gegeten en goede bediening.
Mooie sfeer en omgeving.
Het lijkt er wel op dat je minder eten op je bord krijgt en je hebt minder keus dan bij de vorige ah restaurant actie.
Maar nog steeds een aanrader.
Hans56verhagen . 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het eten "grote indo" is een aanrader, goede prijs kwaliteitsverhouding. Nette uitstraling, en de bediening is vlot en vriendelijk
Lianvermeer . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Prima gegeten voor de kleine beurs.volop keuze van een goede kwaliteit. Alleen mag er iets meer keuze zijn in het dessert
Ad.weijters . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Goede bediening HEERLIJK GEGETEN Alles was lekker warm Een echte aanrader Alleen ze draaide sfeervolle muziek maar dat werd soms overstemd door de muziek van het daarnaast gelegen biljart centrum Maar voor de rest was het TOPPY. Ik geef het een dikke 9
Mail88 . Bourgondiër (2 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Hele vriendelijke gastvrouwen die ook oog hebben voor de kinderen. Nemen er de tijd voor.
Het eten is gewoon heel erg goed. Zeker te vergelijken als op Bali zelf.