De Kleine Indo

Professor Romeinstraat 19 5013 BX Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant De Kleine Indo

Oeroude recepten

Geniet van authentieke Indonesische gerechten, bereid zoals alleen oma ze klaar kan maken. De chef gebruikt eeuwenoude recepten die van generatie op generatie zijn overgedragen. Je proeft de kennis die in het eten wordt gestopt. Tel daar de gastvrije, ontspannen sfeer bij op en je hebt een avond die je nog lang zal bijblijven!

Meer informatie over restaurant De Kleine Indo

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 16:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen
cor L.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Jammer dat het in een industriegebied zit. De mooie inrichting verwacht je niet in combinatie met de lelijke gevel.
De rijsttafel was prima. Niet teveel gerechten en de hoeveelheid precies goed. We gaan beslist nog eens terug.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Zoals altijd was het eten weer erg lekker.
Gray D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Fijn en goed restaurant, jammer dat het wat afgelegen ligt van het centrum, ze verdienen een betere locatie.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Gewoon super lekker eten en een erg vriendelijke vlotte bediening. Gewoon top!
Kerstin T.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Bij binnenkomst bleek onze online reservering niet opgenomen te zijn, het was erg druk maar gelukkig hadden ze nog wel een tafeltje voor twee. we hebben gekozen voor de rijsttafel. Kieskeurig als ik ben wilde ik graag ipv de smoor, daging rendang. Dit bleek erg lastig maar na overleg onderling in de bediening en tegen extra betaling was dit mogelijk. Het eten kwam vlot en een grote schaal werd snel op tafel neer gezet, zonder uitleg. De smaken op het bord waren allemaal een beetje hetzelfde en niet echt uitgesproken, de mini portie gado gado was overgeblacheerd en verdronk in de pindasaus maar de sate ayam was lekker! Ook de toetjes waren lekker, de pisang goreng en een super verse spekkoek.
Hermi D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, alles was goed, alleen de saté koelde snel af.
Betty M.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Vriendelijke bediening en heerlijk mals vlees. We hebben genoten!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Vriendelijke bediening en het eten is er heerlijk!
Mare A.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Het was heel rustig in het restaurant en dat maakte dat we een leuk intiem plekje konden vinden. De bediening is vriendelijk en vlot.
Wij hebben heerlijk Indonesisch gegeten. De kinderen hebben een nasi goren speciaal (hoofdgerecht) gedeeld en dat was exact goed. Ietwat aan de scherpe kant. Verder is de rendang een aanrader!
De sfeer binnen is wel oké, maar met plastic plantjes kom je niet meer weg vandaag de dag.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Aangekomen, zag het er aan de buitenkant niet veelbelovend uit, maar éénmaal binnen ziet het er allemaal netjes en gezellig uit.
Een vriendelijk welkom en snelle service, ook vragen werden goed beantwoord en er werd ook meegedacht.
Het eten kwam vlot, rijsttafel,maar ook niet te. Alles zag er goed uit, en het smaakte nog beter. de smoor was heerlijk zacht en de frikadel djagoen knapperig, en voldoende voor 4 personen, en bij het bestellen van het nagerecht, kwamen ze zelf met nog wat ideeén, de groene flensjes waren heerlijk.
Het was een gezellig en vooral lekker bezoek.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Goed restaurant en het eten was heerlijk na thuiskomst bleek dat de beloofde korting niet was verrekend, dat was jammer. ( wij zij zelf ook vergeten om erom te vragen )
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Onze verwachtingen waren hoog, gezien de hoge scores, maar wij vonden het eten wat tegenvallen. Rendang was droog, smoor was lekker, maar het mist het Indische raffinement.
Eduard V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We komen zeker terug.
S. B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Voor het eerst bij "de kleine indo" gegeten. Wat een aangename verrassing! Authentiek Indisch eten, zoals mijn oma's en tantes dat kookten...is iets totaal anders dan zoals het gemiddelde Chinese restaurant het klaarmaakt. Nasi goreng en bami goreng zoals ik het uit mijn jeugd ken, alle gerechten heerlijk van smaak. Wij hebben genoten en komen hier zeker terug!
ABijlsma .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Voor de AH restaurantactie was er een speciaal samengestelde kaart. De keuze was gevarieerd, het fijne was dat je bv kon kiezen tussen pittige boontjes of gemengde groente
Het eten was heerlijk!!! Echt een aanrader voor iemand die echt Indisch wil eten.
Mijn man komt uit Indonesie en zelfs hij vond het eten heerlijk. Dat wil wel wat zeggen.

Kortom voor herhaling vatbaar!
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
De eigenaresse/gastvrouw is een topper! Altijd een praatje,vriendelijk en zeer gastvrij.
Het eten is er altijd prima,en de opmaak van de gerechten is mooi om te zien.
Het smaakt altijd even goed! Complimenten voor deze gezellige,niet te grote zaak met een constante goede kwaliteit!
wveiens .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gisteren voor de 2e maal bij De Kleine Indo gegeten. Ditmaal met de AH aktie (2e menu gratis). Voor de AH aktie was er een speciale kaart met een 3 gangen keuzemenu. Voldoende keuze voor iedere eter. Zowel vlees, vis als vegetarisch was mogelijk.

Als voorgerecht had mijn vrouw de loempia's gevuld met kip en groenten. Deze waren goed van smaak, voldoende warm en werden met een zoetzuur sausje opgediend. Zelf had ik gekozen voor satesaus met stokbrood. De satesaus was heerlijk, met een pittig accent.

Als hoofdgerecht had mijn vrouw de nasi goreng speciaal. Deze kwam met 2 kipsate, krupuk, gado gado, een gebakken ei en een schaaltje komkommersalade. Zelf had ik gekozen voor de bami goreng speciaal, die met dezelfde bijgerechten kwam als de nasi. Smaken waren heerlijk en niet te pittig. Persoonlijk vond ik de kipsate stokjes er uitspringen, mijn vrouw de gado gado.

Tenslotte hadden we spekkoek met ijs, en ijs met chocoladesaus en slagroom. Niets op aan te merken, een goede afsluiting.

Bij de maaltijd een droge witte wijn gedronken, die prima was. Afsluitend nog gewone koffie op, die ook goed smaakte.

Bediening vriendelijk, attent en niet te gehaast. We hadden niet het gevoel dat we afgewerkt werden, en regelmatig werd gevraagd of het naar wens was, en of er nog bijgeschonken moest worden.

Kortom weer eens heerlijk gegeten in een vriendelijk, kleinschalig restaurant. We gaan zeker weer eens terug.
heermom .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
wij zijn altijd zeer tevreden over het eten en de bediening wij zij al diverse malen
daar gaan eten en steeds tot volle tevredenheid voor ons is het een restaurant waar je gerust
met vrienden naar toe kunt gaan wij zullen er zeker vaker naar toe gaan
Gertje B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het was de eerste keer dus we gingen met het gezin voor de rijsttafel. Prima gegeten! Niets op aan te merken. Fijne bediening.

Werkelijk het énige minpuntje was het feit dat we vlakbij de deur zaten. Er is geen halletje, je staat meteen in het restaurant, dus elke keer wanneer de deur openging rilde je van de kou.

We komen zéker terug, maar dan wel als het niet zo koud is ;)
Jaimy F.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Super lekker eten! Echt iets om voor terug te komen maar wij zijn er nu drie keer geweest en het duurt elke keer weer mega lang voordat er iemand voor de opname van drinken of voor eten komt. Kindermenu waren ze vergeten terwijl je vaak zorgt dat een kindje eerst eet zodat hij niet toe hoeft te kijken op onze bordjes.