De Kleine Indo

Professor Romeinstraat 19 5013 BX Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant De Kleine Indo

Oeroude recepten

Geniet van authentieke Indonesische gerechten, bereid zoals alleen oma ze klaar kan maken. De chef gebruikt eeuwenoude recepten die van generatie op generatie zijn overgedragen. Je proeft de kennis die in het eten wordt gestopt. Tel daar de gastvrije, ontspannen sfeer bij op en je hebt een avond die je nog lang zal bijblijven!

Meer informatie over restaurant De Kleine Indo

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 16:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Kleine Indo

H B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Wij hebben gisteren heerlijk gegeten na reservering. We waren op tijd en later liep de zaak vol en dat op een doordeweekse dag. De bediening deed uiterste best maar voor hen - met beperkte bezetting - was het onmogelijk ieder voldoende aandacht te geven . Daarvoor hadden wij begrip. Voortreffelijk eten en een aanrader !
J. V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijke Indonesische maaltijd gehad. Niets op aan te merken. We hadden twee gangen en dat was net wat teveel. Vriendelijke bediening.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Gisteren hebben wij met 6 personen gebruik gemaakt van de Social Deal van de Kleine Indo. Bij het opvragen van de voor- en hoofdgerechten werd ons verteld dat de mihoen op was. Jammer maar dan maar keuze maken uit het overige. Circa 10 minuten later kwam de dame in kwestie terug om te vertellen dat ook de kipsaté op was. De vervanger hiervoor waren kipblokjes volgens haar. Ik koos zelf voor de kipblokjes aangezien ik geen varkensvlees eet. Nadat de hoofdgerechten werden geserveerd (uitserveren via een sidetable en de gasten de borden laten doorgeven is hier kennelijk normaal) bleek dat er bij de kipblokjes kokos was verwerkt (iets wat ik absoluut niet lust) dus bord weer terug en dan maar de varkenssaté genomen. Bij het hoofdgerecht wilde wij een 2e consumptie bestellen maar er werd ons medegedeeld dat de droge witte wijn op was (vreemd dit is toch iets wat je volgens mij altijd wel op voorraad hebt). Overigens zat mijn eerste wijntje in een glas met een stukje eruit (hierop werd nauwelijks gereageerd). Bij het afrekenen heb ik aangegeven niet tevreden te zijn en dit werd (door de eigenaresse ?) weggewuifd. Volgens haar waren er teveel afhalers geweest waardoor alles op was. Op mijn antwoord dat zij 's-middags al weet hoeveel Social Dealers er komen en dat ze met haar ervaring wel kon weten wat er aan voorraad nodig was, zei ze nogmaals ……. teveel afhalers. Afhalers gaan bij de Kleine Indo dus kennelijk voor op de gasten in het restaurant. Ik vroeg haar of de afhalers dan ook de witte wijn hadden afgehaald maar hierop zei ze dat er 2 tafels waren geweest die 2 flessen wijn hadden genuttigd (vreemd dat door deze 4 flessen de hele voorraad op was). Al het al een zeer negatieve ervaring bij de Kleine Indo en ons zien ze daar niet meer terug. Als tip wil ik ze meegeven om in ieder geval eens naar de entreedeur te kijken. Het zou handig zijn om hier een deurdranger op te zetten dan hadden wij (en andere aanwezige gasten) niet telkens op hoeven te staan om de deur dicht te gaan doen omdat wij binnen in de kou zaten. En als laatste een tip voor de eigenaresse (en de andere personeelsleden): wat voor reactie je ook krijgt, zorg ervoor dat je altijd even iets tegen vertrekkende gasten zegt (en loop niet met zijn allen de keuken in als gasten vertrekken). Erg klantonvriendelijk !!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Altijd lekker eten hier voor een mooie prijs. Zeer vriendelijk personeel.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Lekker eten en vriendelijk personeel. Restaurant binnen is gezellig ingericht iets wat je van buiten niet verwacht. Goede prijs voor de gerechten.
Anouwens N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
We hadden een 3 gangen menu genomen van 15,95 euro. Was erg lekker en voor herhaling vatbaar.
Amy V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Het eten was echt heerlijk! Goede service ook!
Mia V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Het is een heerlijk restaurantje, goede sfeer,vriendelijke bediening,ik kom hier graag
Bennie S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Top gegeten. Leuk ingericht.
Ook de opmaak van je bord , leek net of je in Indonesië was.

Echt genieten
Bennie S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten.
Goede sfeer, leuke inrichting,
Goede service. Proefde alsof je in Indonesië was ????zeker voor herhaling vatbaar.

En zeker een aanrader
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Zoals ik van de kleine indo gewend ben, heerlijk traditioneel Indisch eten .. met een vriendelijke lach .
Van K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten na een bezoek aan de kermis, sfeervol en zeer vriendelijk personeel. Voldoende eten en zeker voor herhaling vatbaar.
Don N.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Prima eten in een mooi restaurant.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heel lekker en voldoende eten.
Het bestellen van de drankjes duurde wat lang .
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Het begon al met binnen komen de reservering was nog niet geregistreerd want de mail was nog niet bekeken Deze keer was het minder in de bediening waardoor we lang moesten wachten op het voorgerecht en toen brachten ze er maar drie terwijl we met 4 personen besteld hadden dat kwam ook wel weer goed maar toch
Het hoofdgerecht ging redelijk de tafel was nog niet leeggehaald van het voorgerecht zodat we zelf de borden maar opgestapeld hadden. Konden we het hoofdgerecht voor ons op tafel zetten goed maar op het nagerecht moesten we 2 keer bestellen toen we het kregen was het ijs en slagroom al gesmolten twee van ons kregen een aardbei en 1 kreeg een kletskop op het ijs iets wat helemaal niet past op een vanille ijs met chocolade saus en slagroom zo ook we hadden vanille ijs besteld en kregen caramel ijs
Nu dat is ook wel best lekker maar niet als gesmolten ijs
Toen brachten ze ook nog een koffie die we niet besteld hadden maar ja die hebben ze netjes mee terug genomen
Deze keer was het echt wat minder
Bertien D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Goed Indisch eten in gezellige sfeer. Ook de nodige Indische gezichten onder de gasten, altijd een goed teken. Prima prijs-kwaliteit.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Sfeervol restaurant, gunstige prijs-kwaliteitsverhouding en vriendelijk personeel !
Tonny V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Het eten zag er goed uit maar het was naar onze mening niet warm genoeg de bamie was zelf koud warmhoudplaat werkte niet goed wij vinden voor wat wij besteld hadden in een woord gaan er niet meer eten .
Gilian S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Sommige indische gerechten zouden wat authentieker mogen smaken. Ook de keuze van vlees en vis zijn bijzonder. Tilapia ipv makreel en vatkensvlees en kip ipv rundvlees. Standaard sambal bij vragen want het eten is niet pittig en smaakt alsofbhet met gekochte kruidenmixen is gemaakt. De bediening was bij ons erg laks en waten vooral druk met elkaar bezig. Slechts een keer alsnaperatief een drankje kunnen bestellen en we kregen een biertje waarvan meer de helft schuim was.
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Bediening opletten en niet zoveel kletsen. Kan zij dat nieuw personeel ingewerkt moest worden. Bediening drankjes met een dienblad. Niet flesjes in de ene hand en glaswerk in de andere. Doet aan het eten niets af.