De Kleine Haag

Noordeinde 41B 1485 ET Noordeinde Nederland Kaart

Over het restaurant De Kleine Haag

Hollands pracht

De Kleine Haag is gelegen in een prachtig Noord-Hollands polderlandschap, met een terras aan het water. De sfeer is ongedwongen en ingericht om haar gasten in de watten te leggen. De keuken is traditioneel en er wordt met verse, biologische, duurzame of fair trade producten gewerkt. Naast de kaart is het ook mogelijk om een high tea of een buffet te reserveren. Geniet van Hollands pracht!

Meer informatie over restaurant De Kleine Haag

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 16:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant De Kleine Haag

josé B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
erg mooie plek. erg rustig en heerlijk gegeten.
vriendelijke bediening
piet K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gezellig , heerlijk en avondvullend met : MEZEN .
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
We hadden gereserveerd maar de eigenares vertelde doodleuk dat ze s’-middags niet meer op de app keek. We hadden ook nog gebeld, was ook niet genoteerd.
De vis (ik had de snoekbaars, mijn vrouw de zalm) was gortdroog, patat niet vers, jammer.
De kreeftsoep vooraf was okee.
José D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten.Wachttijd iets lang maar eten was t wachten waard.Zeer vriendelijk personeel.
M J.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar
?ob K.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
De Kleine Haag is me ooit aangeraden door mijn vader, en daar heb ik hem uitgebreid voor bedankt! Vooral het 'mezen' is een fantastische manier om een hele avond gezellig met vrienden/familie te dineren. Een echte aanrader! De bediening is ouderwets vriendelijk en het restaurant zelf is knus en landelijk ingericht. Verder heeft het restaurant een heerlijk terras met uitzicht op water, heerlijk om even bij te komen na een paar uur op de motor gezeten te hebben.
nielsenastrid .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Het eten was heerlijk en ook de sfeer was prima. Het restaurant staat niet propvol met tafels dus je hebt genoeg ruimte en privacie.
SpiderIV .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Plezierige hele persoonlijk benadering. Je bent duidelijk welkom.
Zeer uitgebreide kaart en de specialiteiten uit de houtoven zijn top!
Schitterende plek aan het polderwater (komt in andere jaargetijden beter uit de verf uiteraard)
Foefert .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Heel lekker gegeten, goede service, leuke mense. altijd nog genoeg geweest. Leuke verschillende gerechten, vooral het gebruik van de buiten keuken met een echte traditionele pizza oven. Vooral erg aan te raden zijn de varkenswangetjes, goed op smaak en nog steeds erg mals.
Maar natuurlijk de standaard gerechten zijn ook geweldig zoals de: spareribs, kleftiko en koh Chang.
Een woord geweldig!
Femke_en_Jos .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Heerlijk gegeten, alle gerechten vers wn met zorg bereid. Een hele uitgebreide kaart met vast deel en seizoen specials. Nieuw zijn langzaam gegaarde gerechten uit de houtoven, ook de moeite waard! Enig verbeterpunt is tempo, wij waren op stap met iemand met beperkte conditie en dan moet het tempo omhoog. 3 gangen duurde 3 uur, zonder thee/koffie na.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
We hebben hier weer fijn gegeten met een groep van 8. We kennen dit restaurant van vervlogen dagen en na de verbouwing is het er qua decor flink op vooruit gegaan. De bediening is vertrouwd, adrem en zorgvuldig. Voor iedereen staat er wel iets bijzonders op de kaart. De kok kookt wat hij lekker vind en veel van de gerechten heeft hij op zijn eigen reizen verzameld.

De huiswijn hadden wij bij een eerdere gelegenheid al eens afgekeurd en daarom kozen wij direct voor een flesje van de kaart die wel uitstekend smaakt. De gerechten zijn mooi opgemaakt en smaken uitstekend. Zelfs met een dieet van een van de gasten wordt perfect rekening gehouden.

Het is gezellig vol en het maakt niet uit dat de ene groep wat luidruchtiger is dan de andere. Hier komen we graag nog een keer terug.
AndreJ .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Op aanraden van vrienden naar dit restaurant gegaan. Het weer was warm maar dreigend, toch eerst buiten aan het water en met zicht op de Eilandpolder een aperitief gedronken. Prachtig! Daarna toch ook maar het voorgerecht buiten genomen, want het bleef droog. Simpel maar wel lekker. Ik had bijvoorbeeld een bombe van gerookte zalm en garnalen met geroosterd brood. Het weer werd nog beter, dus ook het hoofdgerecht maar in de avondzon. Ruime porties, vlees en vis opvallend goed gegaard, lekkere knapperige patat, prima witte huiswijn. In mijn geval was het lamsrack: veel vlees en precies goed geaard. Geen verfijnde keuken, maar wel eerlijk en lekker eten. Binnen afgesloten met een prima toetje en koffie. Binnen was de ambiance op z'n Hollands gezellig, maar de houten stoelen niet erg comfortabel. Ik zit veel liever buiten. Samenvattend: goede tent, vriendelijke en kundige bediening en een absolute aanrader als je heerlijk buiten kunt eten.