De Kleine Geer

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
Mivonha .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Een gastvrij eetcafé met een beperkte kaart. Vijf dames hebben donderdagavond een gezellige, goed verzorgde avond gehad. Carpaccio, zalm en geitenkaasje waren prima. Eensgezind alle 5 de slibtongetjes, waren een beetje aan de vette kant. De bediening was vriendelijk en creatief in het samenstellen van een dessert op verzoek, complimenten.
Willem .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Vorige week weer een keer gegeten. De laatste keer was dat 2 jaar geleden, daarvoor kwamen we hier regelmatig aangezien we hier vlakbij woonden.
Het restaurant is niet veel veranderd, de indeling wel wat, maar verder nagenoeg gelijk gebleven.
Een plus is nog steeds de geweldige spareribs. Verder zijn ook de andere gerechten vergelijkbaar met een paar jaar terug, zelfs de blikken trommel bij de koffie met suiker en melk was nog onveranderd. We hebben hier prima gegeten maar probeer eens wat nieuws! Dan komen we ook een volgende keer graag weer terug!
Een plus trouwens voor die 2 leuke meisjes in de bediening. Ze deden het prima!
Angelo W.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Heb afgelopen zaterdag weer ontzettend lekkere spareribs gegeten. Heb ze nog nergens zo lekker gegeten dan bij de kleine Geer. Jammer alleen dat je geen spareribs af kan halen ???? de bediening was weer Super vriendelijk, dus een gezellig en lekker etentje gehad !!!
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Wezen eten bij de kleine geer omdat we zin hadden in spareribs en die waren heerlijk, een echte aanrader. Het voor en nagerecht hadden echter wel wat spannender/ beter gekund. Zo hadden we vooraf carpaccio en kaaskroketjes. De carpaccio was goed maar niet bijzonder. De kaaskroketjes waren bijzonderder en de chorizomayonaise erbij heel goed. Minpuntje was echter wel dat ze vloeibaar waren van binnen waardoor ze helemaal leegliepen als je ze sneed of een hap nam.
Als dessert de proeverij van nagerechten genomen en dit viel heel hard tegen. De trifle van perzik was geen fijne combinatie. Zo leek het een in stukjes gehakte perzik uit blik met daarop een dikke laag hangop. Verder een bolletje straciatella ijs, een banoffee cake met toffee saus en een klein stukje cheesecake. Hierbij was de cake wat aan de droge kant en de cheesecake heel slap.

De bediening was zeer vriendelijk en attent op het juiste moment en was er wanneer hij nodig was. Het decor kan echter wel een opknapbeurt gebruiken en ook de placemats kunnen wel een update gebruiken.
Maaike_R .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Het eten was matig. Gerechten die niets aan de verbeelding overlaten en opgediend worden met ouderwets servies en papieren placemats. Er mag echt iets spannenders op de kaart komen en de huidige gerechten (carpaccio, zalm, lam) mogen wat hipper met een twist. Een slaatje met een ei had ik thuis ook kunnen maken. Decor (kerstverlichting in juli??) was meer kantine achtig dan dat het ambiance oproept. En service, zeker vriendelijk, maar mag ook wat enthousiaster en professioneler. Al met al, ik heb het idee dat ze al 10 jaar stilstaan en dat kan prima zijn, maar ik was er helaas door teleurgesteld.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Met vrienden (en kinderen) een hapje wezen eten ... gestart met heerlijk kalfsvlees met rabarber (mooie combi). Daarna een lekkere lamsstoofpot, begeleid door een tweetal Steenbrugge Dubbel Bruins. Prima avond!
Hesje .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
De spareribs waren weer onovertroffen heerlijk. Hadden wij de vorige keer een chagrijnige bazin die ons bediende, nu was het de baas die ook niet overliep van enthousiasme. Voorheen werden we geholpen door een vriendelijke serveerster, dat toch mede het visitekaartje van de zaak is. Verder is er weinig afwisseling, maar gezien de prijs / kwaliteit is het prima.
Ik herken me niet echt in deze recensie en heb lekker gewerkt die avond. Blijkbaar toch niet goed overgekomen waarvoor sorry. ( Verder: bazin is Truus? heeft hier bijna 9 maanden niet gewerkt en komt nu beetje bij beetje weer terug dus wie er toen gewerkt heeft weet ik niet)

Reactie van proever:

Geaccepteerd! Het blijft lekker eten, zoals ik al aangaf.
Martijn .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Eens in de zoveel tijd eten we hier en dat is altijd een succes. Ontspannen sfeer met attente, aardige bediening. Het eten varieert van prima klassiekers met soms een leuke verrassing. De Kleine Geer zit tussen een eetcafe en een restaurant in. Welk label je deze plek ook geeft, je kunt er met plezier eten.
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
De kleine geer ziet er na jaren nog hetzelfde uit, meer is ook niet nodig voor gezellig een snel hapje eten. Vooraf de carpaccio, een goed gevuld bord. Het hoofdgerecht, mosselen in witbier. De saus op basis van witbier is wat sterk. Bediening was attent en alert. Jammer dat we niet buiten konden zitten, vanwege twee besloten feesten. Hier hebben we trouwens totaal geen last van gehad.
Audry V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2013
Kom ik hier graag eten prijs kwaliteit verhouding is top!! Voor de spare ribs liefhebbers hebben ze hier de beste uit de provincie Utrecht! Hou je niet zo van spareribs dan is er altijd nog genoeg andere keuze.. De kwaliteit van het eten is goed en het personeel is altijd erg vriendelijk.. Kom ik hier graag eten..
Rezaa .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2012
Ik heb hier een aantal keer gegeten, vooral omdat de mannen in ons gezelschap zo van de spareribs houden. Deze zijn inderdaad goed bij de Kleine Geer. De gerechten die ik daar heb gegeten vond ik maar zo-zo. Laatste keer een visje wat echt gortdroog was, en zonder begeleidende saus. Niet lekker om te eten dus. Niet duur, maar voor eetcafe ook niet goedkoop. Bediening was bijna alle keren oké, laatste keer minder. Er waren misschien twee tafels bezet, toch duurde het een kwartier voordat we hun aandacht hadden getrokken om de rekening te vragen. Niet heel slecht, maar ook geen eetcafe om terug te keren, behalve dan voor de spareribs.