De Kleine Balkan

Van Cappellestraat 4 7001 ZC Doetinchem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Kleine Balkan

Dreos .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Wij wonen in de buurt van Haarlem en hopen dat dit restaurant naar het Westen komt.
We hebben GEWELDIG gegeten, wat een smaaksensatie !!
Een aanrader voor iedereen, de prijs kwaliteit verhouding is meer dan goed. Bedankt voor de heerlijke avond! Paul en Annemarie .
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Vrijdagavond, 30 nov, hier wezen eten. De sfeer valt meteen op en is erg gezellig en gemoedelijk.
Het eten was heerlijk. Met genoeg keus aan bijgerechtjes.
Complimenten voor de kok (s).

Een dikke pluim voor de bediening (sorry, weet geen naam), de ober stond alleen wegens zieke collega's en het was mega druk. Ondanks de drukte was er tijd voor aandacht en bleef de ober vriendelijk, gezellig en beleefd.

Dit restaurant is een echte aanrader!
Vzn .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Uitstekend gegeten in dit sfeervolle restaurant.We dachten altijd dat alleen balkan gerechten op het menu zouden staan maar ook de Hollandse en Franse keuken worden alle eer aangedaan met veel vissoorten en zelfs oma's draadjes vlees. Je proeft dat alle produkten en ook de saus vers gemaakt zijn. Met een prima wijntje en een zeer vriendelijk en deskundige bediening hebben wij een geweldige avond gehad. Komen hier graag en zeker terug.