De Klapperboom

Maandag 14:00 - 21:30
Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 21:30

Astrosjak .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Zeker de beste Indische traiteur in limburg. De gehaktballetjes van lam zijn helemaal top! Eingelijk is alles heel erg goed. Ook de roti is erg verslavend. Aanrader!!
Verkuil .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Ik vind het een heel lekker afhaal EN restaurant. Beide gegeten en hele goede ervaring. Erg lekker, goede tips en ook voor kinderen. Wij halen heel regelmatig een maaltijd voor het hele gezin. Super lekker, fijne bediening. Goede keuze ook Rotti inmiddels op ons menu. Zeker aan te raden.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Allereerst, De Klapperboom is geen restaurant maar aan afhaaltraiteur, je kunt er wel een hapje eten, maar dat is niet de hoofdzaak van De Klapperboom.
Vanaf dag één, nou ja vanaf het begin, zo'n 15 jaar geleden haal ik er geregeld een , door mijzelf samengestelde!, rijsttafel. De vele gerechten vind ik eigenlijk steeds lekkerder worden. Geraffineerd gekruid, vers en vooral niet te zoet; het is een groot feest om thuis alles uit te stallen en langzaam op te eten. Uci's inkvisjes zijn niet na te maken en een andere favoriet is het scherpe asem padéh rundvlees. Vraag eens om de indonesiche kroketten. De inrichting? Who cares, ik heb alleen oog voor het eten in de vitrine. Wel soms een beetje geduld meenemen.
Ilja H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
"Flauw" is het overkoepelende woord. De smaak van de lam was opzichzelfstaand wel goed, dit kan helaas niet van de kip, kousenband en aardappelen worden gezegd. Rotti's lijken "vers" uit de verpakking te komen, wat toch wel aan de smaak afdoet en eigenlijk de basis is van het gerecht. Helaas is de ene oma niet de andere als het om rotti maken gaat!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
geen restaurant maar een afhaaltoko. op zich goed eten, maar vond het qua hygiene niet optimaal. het is een beetje een vervallen pandje waar ik toch mijn twijfels had over de uitstraling. tijdens het eten kon ik dit helaas niet onderdrukken waardoor het me niet gesmaakt heeft helaas.
Canard1962 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2012
Helaas kan ik de meningen van mijn voorgangers niet delen. Ik vond het eten smakeloos. Als je echt Indonesisch wilt eten moet je toch echt naar de Randstad (Den Haag e.o.). Dit heeft helemaal niets met Indonesich eten te maken.
Jacco B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2012
Dit is een afhaal-restaurant, dus de vraag is dan ook meteen of het decor er wat toe doet? Hoe dan ook, een likje verf en hier en daar wat nieuwer meubilair kan gaan kwaad :-) Maar het eten dat men bereid is geweldig en zoals het hoort te zijn. Prijzen liggen wat hoger dan de normale afhaal-chinees maar dat mag ook best. Vriendelijke bediening maar je moet geen haast hebben. Al met al meer dan goed.
René P.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Dit is dé beste traiteur qua indisch, surinaams of canthonees eten. De gerechten zijn zoals ze behoren te zijn, je proeft de passie van de aziatische keuken. Ruime keuze in gerechten en prijs kwaliteit is prima.De zaak opzich is iets verouderd en zou wel een opknapbeurt kunnen gebruiken maar dit is minder van belang want het is alleen om af te halen. Wel redelijk lang wachten als er een aantal mensen voor je zijn maar dat komt door de ruime keuze die men heeft en de aantal handelingen die men dan moet verrichten. Sinds kort ook een restaurant geopend!