De Kipsalon

Dinsdag t/m Zondag Gesloten

• Huisdieren welkom
Nicolette Veenstra .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Was er ondanks de goede berichtenniet echt kapot van. Vond het inspiratieloos en niet zo smakelijk als ik had verwacht. Helemaal als er aangebrande stukjes aan zitten vind ik dat uitermate vervelend. Beter hun best doen en dan komt het vast in orde
Anton S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Op het eerste gezicht lijkt de zaak een doorsnee gyroszaak (wat ze helemaal niet verkopen overigens). Maar hier grillen ze heerlijke (biologische) kip. Mals, met een mooi krokant laagje en perfect gekruid. Daarbij heerlijke frieten, of de zeer smakelijke keftachi. Genieten tegen een prima prijs. En ook duurzaam, je kunt biologische kip kiezen en ze grillen op biologisch houtskool. Als je afhaalt, wordt het verpakt in stevige en verantwoorde bakjes. Een favoriet afhaaladres!
Smaak En Sfeer .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2013
Wat een heerlijkheid! Aardige jongens maar bovenal geweldige gegrilde biologische bouten. De keftachi en homemade knoflooksaus erbij maken het helemaal af. Ons doe je geen plezier met het tajine eiergerecht, dat is nogal droog, maar dat mag de pret niet drukken. Het is ook knus binnen, erg geschikt voor een betaalbaar etentje met vrienden. We zijn erg blij dat de kipsalon ook berzogt
Lars S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2012
De Kipsalon lijkt zich op het eerste gezicht te richten op afhalen en bezorgen maar op de vide in de sobere maar stijlvol ingerichte zaak is het prima vertoeven. Vanaf de balustrade van de vide kijk je recht naar beneden de open keuken in en zie je hoe de kip op roterende spiesen boven de houtskool wordt gegaard. De kaart is verrassend en biedt naast het vanzelfsprekende kip met frites ook allerlei Tunesische gerechten. We kozen voor de biologische kippenbout met Keftachi (o.a. tomaat,pompoen, aardappel). Het duurde ongeveer een half uur voordat de kip klaar was. We waren van zowel de kip (mals, met zelfgemaakte knoflook en piri piri saus) als de Keftachi zeer onder de indruk. Het was erg lekker en ook eens heel iets anders. Een echte aanrader en we kijken al uit naar de volgende keer.