De Kikker La Rana

• Amex , Mastercard , Visa

Jouw recensie over het restaurant De Kikker La Rana

Massing A.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
De paella (die je hier tevoren moet 'reserveren') is hier hoogstwaarschijnlijk het mooiste, meest complete en lekkerste gerecht van de gehele menukaart.
Gelukkig is er ook niets mis met het andere aanbod van hoofdgerechten en tapas, zo blijkt na onze bestelling.
De bediening is vanwege hun familiaire houding zeer vriendelijk en benadert ons zonder afstand.
De huiswijn/rosé smaakte ons zo goed, dat we uiteindelijk drie flessen hebben besteld.
De desserts waren in verhouding tot de hoofdgerechten iets minder uitgesproken.
De rekening was zó gunstig, dat de prijs-kwaliteitverhouding hier heel hoog is.
Kortom, een prima locatie met aardige mensen waar je buitengewoon goed kunt eten, met lekkere wijn en een leuke aangename sfeer.
Als enige kritiek zou er mogelijk kunnen worden geïnvesteerd in het upgraden van het interieur. Tja.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Chaotische en weinig relaxte sfeer vanuit de bediening. Zeer slecht en weinig gastvrij!!
Marian G.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Hele gezellige bediening en lekker eten!
Leandre88 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Deze zaak ken ik nog uit de jaren '80. Nu, na lange tijd weer eens geweest. Leuke zaak gebleven. Het eten is prima. We aten ossenhaas met champignons en aubergine. Smaakte erg goed.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Stukje Spanje in Nederland.De sfeer het eten de muziek inrichting alles klopt.De live muziek zorgt voor nog meer sfeer
Dunja D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijk eten. Vers eten. Gezellig verjaarsetentje gevierd. En personeel dat plezier heeft in het werk. Vorige keer waren er 2 Spaanse gitaristen (zij schijnen regelmatig op te treden) en dat was net als gister een topavond.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
beste Spaans restaurant in de regio met voortreffelijke specialiteiten op de kaart. ik kom hier al tientallen jaren en het kwaliteitsniveau blijft hier onveranderlijk zeer hoog.
A2S .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Laatst weer een heerlijke paëlla gegeten hier. Je moet 'm vanwege de bereidingstijd minstens een middag van tevoren bestellen maar dan wordt 'ie dus vers speciaal voor jou gemaakt, en wij zijn elke keer weer blij als we er aan gedacht hadden de paëlla te bestellen! Goeie fles wijn erbij, en smikkelen maar! (En de restjes krijg je mee naar huis want de volgende dag is 'ie nog lekker op te bakken;))
Annoek S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
In mijn studententijd was la Rana mijn ‘surrogaat’ vakantie. Je waant je in echt Spaanse sferen! Heerlijk authentiek eten, lekkere wijnen en de aankleding geven je het idee even helemaal in het mediterraanse Zuiden te vertoeven! De warme service van Raquel en de kookkunsten van Jeroen maken ieder bezoek de moeite waard! Tapas of a la carte.. smullen! In de zomermaanden krijgt de Spaanse beleving een extra dimensie, wanneer je met je glas rosé op het terras in de zon met je vingers in de tapas zit. In de wintermaanden voorziet deze leuke knusse zaak van live muziek avonden en swingt jong en uit mee met typische Spaanse klanken! Inmiddels ben ik de studententijd aan het verlaten, maar kind aan huis blijf ik bij La Rana! Kom het gewoon eens ervaren!
Marriette S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Gereserveerd via Iens. We ontvingen via SMS 2 bevestigingen. Ook onder de naam The Fork die we eerst niet begrepen. We stonden echter voor de donker restaurant dat dicht bleek. Wel een hele teleurstelling als je daar met je gezin staat en een rit hebt moeten maken. Zeer vreemd dat er wel gereserveerd kon worden en dat wij ook een bevestiging hiervan kregen.
Ik kan geen recensie achterlaten zonder beoordeling maar dat klopt dus niet. Geen beoordeling mogelijk.
Francis S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij hebben hier al een aantal keer heerlijk gegeten! Ons favoriete plekje het hele jaar door!’ In de zomer op een heerlijk mediterraans terras op twee stappen van het centrum! In de winter
Brigitte K.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
het was weer helemaal top! de tapas
en als er een gerecht niet op het tapas menu staat, wordt het gewoon geregeld! !!
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Het eten was lekker en werd flot geserveerd, helaas waren wij de enige restaurantgasten.
Geen idee of dat aan de vrijdagavond lag, niet echt gezellig zonder andere mensen.
Janneke S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Op zichzelf best lekker eten hoor maar echt ontzettend kleine porties (spreek nu over de tapasgerechten), totaal niet in verhouding tot de prijzen die ze vragen plus dat ik echt met honger van tafel ging...bediening was redelijk vriendelijk maar vergat echt wel heel veel waardoor het leek dat ze het niet onder controle hadden. Terwijl er feitelijk maar 7 tafels waren en voor 2 man lijkt dat te moeten doen lijkt me. Dus mwah, ik kan me zeker niet vinden in de hoge beoordelingen die ik hier zie staan.
Miel C.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Heerlijk op het terras gezeten met sangria en tapas! Wat hebben we weer genoten!!! Iberico ham, calamaris, gamba's, huisgemaakte frietjes, Spaanse kroketjes, voor ons het
BESTE SPAANSE RESTAURANT!!!!
Faemke Z.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Na de Ooievaart hier even aangetikt om ons gezelschap eens te laten proeven wat echte tapas zijn! Superlekker en heerlijk op het terras gezeten.
freekjanssen .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Afgelopen zaterdag met vrienden hier gegeten. Eerst gestart op het terras met een fles cava, brood met aioli en bord met pata negra, chorizo en manchego. We zaten lekker op de houten bank. Toen het wat frisser werd zijn we naar binnen verhuisd. We kregen de tafel bij het raam. Als voorgerecht namen we tapas. Croquetas, gamba's al ajillo, Chistorra en pimientos. Allen waren heerlijk. Lekker veel knoflook! Toen pollo ajillo, paella en calamares. Precies wat we er van verwachten! We komen hier al jaren en elke keer proeven we de verse ingrediënten die in dit restaurant worden gebruikt. Vaardig meisje in de bediening die alles onder controle heeft. Eigenaresse Raquel komt ook nog aan tafel langs. Ook oud eigenaar Ad schiet ons even aan om gedag te zeggen. Het interieur is inderdaad misschien wat gedateerd maar dat doet geen afbreuk aan onze ervaring! Wij hebben weer een heerlijke avond gehad! Dank!
A2S .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
De Kikker is al jaren ons favoriete plekje om even met een wijntje en wat tapas in de zon te zitten na het werk, een lekkere paella (van te voren besteld) te eten, of - zoals afgelopen dinsdag - gewoon een groot bord venusschelpjes in heerlijke witte wijn saus weg te smikkelen. Soms nemen we het misschien een beetje als vanzelfsprekend, maar dit is gewoon een beetje Andalucia in Den Haag: authentiek, ongepolijst, eerlijk en en met een gouden hart recht voor z'n raap. Wat ons betreft een begrip!
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Geschrokken van het niveau, helaas na jaren van heerlijk authentiek spaans voedsel is het over en uit voor la Rana.
Voorgerechten (tapas) zijn krijtzout, paella is een lachertje: droog, smaakloos en zonder enig spaans gevoel cq twist
desserts : soort van creme brulee wordt koud geserveerd en mag niet opgewarmd worden,omdat er geen salamander cq magnetron is ( yeah right)
Bediening is een leuke blonde vriendelijke dame, die alles alleen moet doen wat vrij opmerkelijk is.
Inrichting is gedateerd en enigzins ranzig, een fikse schoonmaakbeurt cq opfrissing zou de zaak zeer goed doen.
Jammer Rana van Top naar Flop
Donzter .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Je kunt hier in alle rust heerlijk eten. De gamba's aijilo zijn enorm lekker (kleine garnalen in knoflook). Prima bediening, kijkt regelmatig of je nog wat wilt drinken, top locatie, goed bereikbaar (genoeg parkeerplaatsen, let op: wel betaald parkeren). Al met al super.