De Keuken van Wijchen

Touwslagersbaan 2A 6602 AK Wijchen Nederland Kaart
31-246419595

Over restaurant De Keuken van Wijchen

het mediterrane hart van Wijchen

Welkom bij De Keuken van Wijchen, een mediterraan restaurant in hart en nieren. Wijchen is dan wel een klein stadje, maar herbergt grootse eetgelegenheden. En deze mediterrane parel is daar een van! Hier word je niet alleen ontzettend hartelijk ontvangen, nee, hier is de zuidelijke sfeer zichtbaar en proefbaar in alle gerechten! De mooiste producten worden door de chef gebruikt om jouw smaakpapillen op hol te brengen en wat maakt zo’n prachtig gerecht beter af dan een goed glas wijn?

Meer informatie over restaurant De Keuken van Wijchen

Leo_starrenburg .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Eten was smakelijk en voldoende. Restaurant was smaakvol ingericht. Voldoende variatie en voldoende tijd tussen de diverse gangen in.
1 opmerking: Bij de deur zitten kan in deze tijd nogal wat kou opleveren als mensen naar buiten gaan of binnen komen.
A.b.drolenga .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Kwaliteit van het eten: niets op aan te merken.
Echter de hoeveelheid was absurd weinig. Piepkleine schaaltjes. Alles afgemeten. Wij hebben dit ook medegedeeld, kregen helaas geen terugkoppeling hierop. Thuisgekomen hebben we allemaal eieren gebakken. dat zegt genoeg....
Hortensia .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het was allemaal heerlijk; het enige dat ons heeft gestoord, is dat er behoorlijk wat tijd zat tussen de verschillende mezze gerechtjes (zeker telkens een klein half uur). Hier wordt duidelijk voor gekozen zodat er meer consumpties worden besteld.
PieterDiesveld .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Ongewdwongen sfeer, vriendelijke bediening, wij vonden het concept meer voor vegetariers iets teveel rijst en wij hadden graag wat meer vlees willen zien en hadden daar ook wel extra voor willen betalen, het opscheppen moest wel met je eigen vork gebeuren en daar is niet iedereen van gediend. Ook vonden wij de porties wel heel erg klein. Mensen die van dit concept houden zijn hier op het goede adres en ik zal dit dan ook aanbevelen m.v.g Pieter
Ajh.van.rijen .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Decor is me niet zo opgevallen. We waren met z'n vieren en hadden vooral aandacht voor elkaar en voor het eten. Dat laatste was prima, telkens verrassend (tapas-achtige presentatie, meerdere kleinere porties van diverse origine en alles was heerlijk, goede wijn). Geheel ondersteund door attente bediening, keurig jassen aangenomen, oog voor onze beleving en tevredenheid. Top. Leuke avond uit gehad.
Bastiaankapteyn .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Het menu was uitgebreid en je krijgt zeker waar voor je geld. Het restaurant zelf is wat klein, waardoor de indeling niet ideaal is. Goede service, goed eten, daar is niets op aan te merken.
Leoniepas .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
De mediterrane proeverij bestaat uit allemaal kleine gerechtjes die prima smaken. Wij hadden graag wat meer vleesgerechten erbij gehad. Vooraf nog extra brood met dip erbij genomen, dat is een aanrader. Voor grote eters is het menu te weinig.
Cocokes .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Het eten dat we kregen was ERG lekker maar vrij weinig, zelfs wij, 2 vrouwen, hebben er frietjes bij besteld ! Voor mannen lijkt het me echt te weinig. En dan is € 26,50 p.p. niet in verhouding...Verder was het erg koud ! Het trok op van je voeten naar je rug ! Je zit hierdoor niet prettig, heel erg jammer. De bediening, 2 meisjes, was prettig, erg aardig
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Eerste kennismaking met de keuken van Wijchen samen met vrienden van ons.
Heerlijke smaakvolle mediterraanse proeverij, maar ruim voldoende en vriendelijk personeel. wij hebben in ieder geval genoten en vinden het een echte aanrader.
Marboogaard .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Anders dan we verwacht hadden. Voor mijn man was het een teleurstelling, maar ik vond het wel leuk om eens iets anders te eten dan normaal
Lientjestree .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Lekker en leuk. Alleen waren de porties te klein. Meer couscous bijvoorbeeld. En fris binnen. Ruimte is slecht te verwarmen.
Kippenhok .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
het eten was goed, wij hadden ah actiezegels, hiervoor was een speciaal samengesteld menu . dit was leuk gedaan en was ook lekker, service was erg goed.
2 dames van 13 jaar vonden frieten lekkerder, dat was geen probleem ,dit kregen ze van het huis.
super!
Jameer .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Het eten is goed, ook wanneer je vegetarier bent. Bediening is zeer vriendelijk. Enige minpunt is dat het erg tocht en koud wordt als er een nieuwe klant binnenkomt. Verder een aanrader voor wie van de mediterrane keuken houdt.
Bertvbal .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Wij werden heel vriendelijk ontvangen door het personeel. De ambiance is gezellig en het eten smaakten ons heerlijk. Wij lieten ons verrassen met verschillende kleine gerechten en kregen uitleg van wat wij op ons bordje kregen.
De wijn smaakte er prima bij, de naam is mij ontschoten.
Wij komen zeker een keertje terug en ook aan bekende zullen wij dit adres doorgeven.

Noortjese .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Leuk concept dat je niks hoeft te kiezen maar allemaal verschillende gerechtjes krijgt. Het is lekker, maar niet bijzonder.
Lies.lelie .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
We hebben ons met z'n vieren goed geamuseerd!
Maar, De Keuken is krap ingericht; je zit mekaar in de weg.
De kleine tafel wordt helemaal volgezet met hoofdgerechtjes, waarvan er 'n aantal algauw koud werd; geen opscheplepels. We hebben zelf serviesgoed gestapeld om meer ruimte te hebben.
De bediening is vriendelijk, maar de dames moesten roeien met de riemen die ze hadden; ze konden het niet echt aan.
Voor de nazit zijn we naar elders vertrokken.
Joke.vink .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
lekker gegeten, gevarieerd, iets om vaker te doen.
Op naar Wijchen !!!! In het land van maas en waal!! Meer tekens weet ik niet vol te maken ha ha
Josefien1967 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Erg aardige bediening. Hoofdgang was lauw, werd wel opgelost maar daardoor kon je niet alles samen eten. Meer tafels hadden dit "probleem". Prijs kwaliteit prima.
Rjdrenth .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
De individuele gerechtjes waren prima, maar al met al was ik niet onder de indruk. Goede service en prettige sfeer. Verder wordt ik gedwongen dit tekstvak vol te maken door iens.nl.
Riannejansen040 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Restaurant verdiend een pluim voor de vriendelijke bediening. We hebben gegeten met de ah actie en het eten was gevarieerd en lekker.
De inrichting is knus en maakt het door de grote spiegel ruim lijkend.
Kortom een aanrader