De keuken van Thijs

Biltstraat 41 3572 AD Utrecht Nederland Kaart
31-302319070

Over restaurant De keuken van Thijs

Een wortel op de muur

Gelijk valt op hoe kleurrijk en creatief Thijs is! Dat is te zien aan de stoelen waarop je zit, het feit dat alles vers en zelfgemaakt is en de vrolijke wortels, bieten en uien die op de muur geschilderd zijn. Deze lunchroom verzorgd ook bedrijfslunches door heel Utrecht. De open keuken is tevens de menu kaart- dus zoek een heerlijk broodje of soepje uit!

Meer informatie over restaurant De keuken van Thijs

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 08:30 - 16:30
Zaterdag en Zondag 10:00 - 16:30

Voordelig
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wij werden hartelijk ontvangen en mijn man werd ook gefeliciteerd met zijn verjaardag, omdat ik dit via de reservering had doorgegeven. Inrichting is gezellig, bediening is attent. Het is gewoon een no-nonsense lunchzaak. We hadden 1 soep besteld om samen te delen en ieder een clubsandwich. De soepkom was echt heel groot en je krijgt 2 halve boterhammen en boter daarbij. De clubsandwich hadden we beter ook kunnen delen, want voor mij was dit met de soep echt te veel. De clubsandwich is gemaakt van 3 sneden verschillend brood. De korst van het brood was lekker, maar van ons mag het brood zelf wat steviger zijn. De soep was een bietensoep. Deze was vrij zoet van smaak en niet echt gekruid. We hebben zelf nog flink wat peper en wat zout erbij gedaan en toen vonden wij de soep meer op smaak. Dit hadden we ook nog als tip doorgegeven. Met een kleine jus d'orange, een thee en een bionade kwamen we precies op € 25 uit.
Al met al: gezellig, goed, niet te duur.
Jeanine W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Helaas. Ons favoriete lunch tentje is zoveel ongezelliger sinds de verhuizing naar het grotere pand. Het is vaak leeg en de inrichting is totaal ondoordacht. Gratis tip: gezellige stamtafel in het midden, en betere verlichting.
De zaak lijkt zich voor 90% te richten op catering en als gast voel je je een beetje erbij. De bediening wisselt veel, is onprofessioneel en onoplettend. Kent vaak delen van de kaart niet.
Vroeger waren de broodjes heerlijk met nootjes en peterselie bestrooid en rijkelijker belegd. Het fruit dat je bij alle bijbehorende gerechten krijgt geeft misschien een mooi beeld, maar smaakt totaal niet. Druiven, sterfruit en besjes zijn nou niet de lekkerste vruchten bij pannekoeken of wentelteefjes.
De koffie is helaas nooit goed geweest. Slappe en te dunne melklaag.
De winter dranken kaart vind ik top, evenals de club sandwich. Helaas ....
Liek M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Lekker broodje gegeten, heerlijk vers. Goede koffie, was lekker.
Vriendelijk bediening en ook niet onbelangrijk, schoon toilet.

Leuke sfeer.
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Zojuist hier een boterham met tonijnsalade genuttigd met een verse jus erbij. Zowel het brood als de tonijnsalade waren erg lekker. Mijn vrouw had een Club Sandwich met gerookte Rib Eye, die was nog veel lekkerder! Prima lunch adres dit.
Carmenvhelvoort .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Ik ben echt dol op de keuken van Thijs! Heb al verscheidene keren, op verschillende tijdstippen hier ontbeten of geluncht. Elke keer weer dagverse producten en het wordt letterlijk voor je neus klaargemaakt. Waar vind je dat nog voor die prijs? Bovendien ontzettend leuke bediening en ze doen het ook leuk onderling met een duidelijke rolverdeling. Echt alleen maar lof!
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Heerlijke lunch op een mooie dag. Met drie personen lekkere broodjes gegeten. Mijn lief een Petit pain met brie, lekker rijp. Mijn dochter biologische gerookte zalm, ik carpaccio. Mooi opgemaakt, heel goed brood, superverse ingrediënten. Koffie: flat white, ristretto, goed gezet. Personeel heel attent en relaxed. Blijvertje!
Oguzhan387 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Lekker voor een kopje koffie met zelf gebakken taart, maar ook voor heerlijke broodje, en niet geheel onbelangrijk goede enthousiaste service
Francy2 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Leuke persoonlijke lunchroom. Het duurde best lang voordat we ons bestelde broodje kregen. Daarom kregen we een gratis kopje thee en koffie aangeboden. Dat vonden we heel netjes en een goede service. Aan de akoestiek kan nog veel verbeterd worden. Er is nu alleen gebruik gemaakt van harde materialen. Ook de oorverdovende herrie als je je stoel verschuift, is niet prettig.
Marlou K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Superlekkere lunch, persoonlijke bediening, gezonde sapjes en goede koffie. Alle ingrediënten zijn dagvers en biologisch, het brood is lekker met een knapperige korst. Fijne plek om gezellig te kletsen en een heerlijk broodje te eten, maar ook met een goed boek in je eentje zit je hier goed!!
Roel1994 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Afgelopen vrijdag ben ik met mijn vriendin bij de nieuwe keuken van Thijs gaan eten. Het zag er van binnen goed verzorgd uit. Zelf had ik een broodje carpaccio en dit smaakte mij erg goed. Ook de versgeperste jus was heerlijk. Op de service was voor de rest niks aan te merken. Zeker een van de kwalitatief betere lunchrooms in dit gedeelte van Utrecht.
Odette817 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Thijs is een zaak waar je biologisch kan eten. De ingrediënten zijn vers en lekker, dat proef ik terug op mijn broodje gerookte zalm. De bionade van gember-sinaasappel smaakt heerlijk. Een schone kleine zaak die wordt gerund met grote liefde.
Chantalbot .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Heerlijke broodjes met natuurlijke ingrediënten in een smaakvolle brood! Verse sappen en een gezellige plek! Zeker organic-eten!! Ten zeerste aanbevolen als u willen kwaliteit eten!
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Prima geluncht bij De Keuken van Thijs op een maandagmiddag. De bediening is aardig en snel, heel prettig vind ik dat. De broodjes werden ter plekke klaar gemaakt en smaakten prima. Ook de koffie was goed. De prijzen van Thijs zijn zeer schappelijk, voor € 20 hebben we met z'n tweeën geluncht, incl. koffie en sap. De lunchroom is nogal klein, dat betekent dat het snel vol zit en een beetje krapjes is, maar dat maakt het ook gezellig en knus.
Saar1234 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Wanneer je je lunch bent vergeten is dit echt een aanrader! Alles heerlijk vers en van goede kwaliteit. Een normale prijs voor een belegd broodje, maar dan echt een stuk lekkerder! Ik kom hier sowieso vaker terug.
Fiona33 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Mooie prijzen voor heerlijke broodjes, een goed belegd broodje gezond die meer vulde als brunch dan als lunch, geweldig zaakje met hele vriendelijke bediening, goede lunchplek.
Benny21 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
salade en club clubsandwich zijn top goed smaak vers gemaakt dat proef je ook eigenaars erg vriendelijke prijs kwaliteit past goed bij deze zaak een leuk adres voor de lunch
Agnes H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Zo gezellig gegeten in het hartje van Utrecht. In de Biltstraat is dit een hippe lunchroom waar je nog voor eerlijke en goedkope prijzen en producten heerlijk kunt eten!
Top zaak!!
Zeker de moeite waard om nog eens te gaan.
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Kleine maar zeer knusse lunchroom waar zeer vriendelijke mensen werken. Het eten smaakte nog lekkerder dan het er uit zag toen het geserveerd werd. Petin pain gezond was ook echt gezond met vooral verrassend veel geraspte wortel, smaakte echt lekker en ruimschoots voldoende als lunch. Het mankeerde de uitsmijter ham kaas aan niks en naast 2 heerlijke boterhammen vergezeld van heerlijke sla met walnoot en pijnpoombitten. De dames die ons eten serveerden belooft bij ons volgende bezoek aan Utrecht weer te komen lunchen bij de Keuken van Thijs.
Greetje S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
Mijn vaste lunchzaak om eens in de week een vers gemaakt broodje te eten ;-) Ze hebben er zeer smakelijke broodjes, zoals carpaccio en zalm, en wekelijks een ander broodje. De prijzen van de broodjes zijn redelijk voor de kwaliteit die je krijgt, en de mensen die er werken zijn vriendelijk en beleefd. Enige puntje is dat de zaak zelf vrij klein is en dus snel vol zit.
Mohamed B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Ben langs gelopen na een afspraak. De plek sprak me aan. Ben naar binnen gelopen voor om te lunchen. Bio boterham met tonijnsalade, je proeft de verse ingrediënten, de lekkere brood, een goede kopje capuccino en een heerlijke sapje; een goede lunch om mee verder te gaan.