De Keuken van Caatje

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
henry L.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Eten prima. Dessert lekker. We zaten in het nieuwe gedeelte. Doordat de deur steeds open ging. Heel erg koud. Dat was wel jammer. Erg kind vriendelijk.
De heer R F.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Lekker eten; lunch en soep; mooi in het bos; bij de cappuccino lekker gratis likeurshotje met slagroom. Af en toe wat gasten van het bungalowpark maar niet storend. Zeer kindvriendelijk.
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Prima restaurant voor op een bungalowpark, verwacht er niet teveel van het is vooral leuk voor kinderen. Het eten was lekker, maar niet bijzonder. Amicale bediening, beetje chaotisch maar past prima in de setting.