Over het restaurant De Kersentuin

Klassiek en innovatief

In de informele, gastvrije ambiance verrast de chef je met bijzondere, moderne creaties bereid met biologische producten. Innovatief, met als basis de Franse keuken. Puur, klassiek en vernieuwend tegelijk.

Meer informatie over restaurant De Kersentuin

9,3

Jouw recensie over het restaurant De Kersentuin

Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
De Kersentuin heeft de verjaardag van onze elf jarige zoon met geweldige gerechten en persoonlijke service opgeluisterd.
Het eten was subliem, zoon mocht helpen in de keuken en werd verwend met heerlijke drankjes. Wij komen hier zeker terug! Wat een fijne en ontspannen sfeer bij erg lekkere en bijzondere gerechten. Heerlijk!
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het was werkelijk een zeer prettige ervaring. In het begin waren wij er nog wat verloren en alleen (omstreeks 7 uur), maar allengs kwamen er meeer gasten, waarvan het merendeel Amerikaan. De muziek wazeer aangepast aan onze leeftijd en aan de aanwezige Amerikanen.
Pim D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Zuinig met amuses (een kleintje) maar gul met brood (vers en prima boter). De porties van het 4-gangen menu zijn te karig. Eten van een ongedekte tafel hoort niet in deze prijsklasse.
Ad M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Ontspannen hotel restaurant met een prima kwaliteit en prettige service.
Alianne V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Zeer bijzondere samenstelling van de gerechten, met verrassende smaakcombinaties en mooi op de borden. Zeer adequate bediening. Een feestje!
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
prima gegeten, mooi opgemaakte gerechten, de keuken heeft haar best gedaan.
één dingetje: wij zijn drie uren binnen geweest, in die tijd kwamen er zeker vier
verschillende mensen hun diensten aanbieden, dat maakt 't onrustig.
Laura N.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Jong team, gezellig restaurant en heerlijk eten!
annna V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Hier gegeten tijdens restaurantweek en genoten. Eerst amuse en daarna 4-gangen diner, dit was afwisselend, erg lekker en zag er erg mooi uit. Koffie met heerlijke friandises maakt het helemaal af. Aanrader!
Bill A.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
We hebben gekozen voor de losse gerechten tussen de 15 en 20 euro. Prima van smaak, prachtig opgediend. De bediening was zeer vriendelijk en alert.
rv21 V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Prima plek om lekker en gezellig, tegen acceptabele prijzen te lunchen in de nabijheid van b.v. de RAI. Daarbij kan je ook nogparkeren.
Htimmer T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het eten was goed, de smaken waren prima. De ambiance was ook goed evenals de bediening. De gerechten waren in mijn optiek te weinig en dat gold zeker voor het hoofdgerecht, daarom is het naar mijn idee te duur ten opzichte van het hele couvert. We gingen weg met een voldaan gevoel, alhoewel.............
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het was fantastisch! Wij hebben erg genoten.
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
super goede bediening, zalig eten en prachtig opgemaakt. niks meer aan doen
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Prachtige gerechten in het menu van de chef, heerlijk van smaak en uiterlijk telkens een feestje op je bord, maar ietwat aan de kleine kant voor een gezonde eter. Het had voor deze prijs wel iets meer mogen zijn. Maar nogmaals, op het uiterlijk en de smaak niets af te dingen. Zelfs het zuurkoolsoepje bij een van de gerechten, toch niet direct iets waarvan het water je in de mond loopt bij het horen ervan, was zeer smaakvol. Het dessert met chocolade en yoghurt was verrukkelijk.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Betrokken, vriendelijke bediening, niemand uitgezonderd. Kwaliteit en presentatie van de gerechten boven verwachting. Een aanrader!
Pieterrink .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Fantastische creatieve gerechten. De service is van absolute topklasse! Geen lastige onderbrekingen van ons zakelijk gesprek. Aangenaam en vriendelijk.
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ontzettend lekker gegeten hier (Iens-actie). Zeer attente bediening. Smaakvol ingericht restaurant. Wat opviel was het perfecte geluidsniveau.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening!
floris V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Uitstekend eten in een informele setting met prima service.

Chefkok Patrick Kessler kookt de sterren van de hemel en de invloed van Stefan van Sprang is duidelijk zichtbaar. We begonnen met oesters en genoten vervolgens van het Chef's favourite menu, begeleid door een fles Auxerrois van Wijnhoeve De Kleine Schorre. De gerechten zijn stuk voor stuk mooi om te zien en heerlijk van smaak. Wel vond een gast achter ons de porties wat aan de kleine kant. Wat ons betreft is De Kersentuin een aanwinst - we komen zeker terug.
richard D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Verrassend goed eten, modern fris en gezellig, aanrader!