De Kempen

Meer informatie over restaurant De Kempen

Erg rumoerig
Floraa .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Deze zomer hier meerdere keren geweest met familie, maar helaas niet erg te spreken over de kwaliteit van het eten. Service is heel goed, personeel is ontzettend vriendelijk en de wachttijd is kort. Maar over het eten zijn we niet zo te spreken...

De salades die je zelf samen kunt stellen zijn erg leuk, deze smaakten prima. Maar het vlees was erg flauw en te doorbakken. De pasta's zijn erg zout en de roomsaus is erg vet. Kwaliteit gaat boven kwantiteit, maar daar lijken ze hier anders over te denken.
Daarnaast was er een vegetariër met ons mee en die had erg weinig keuze, aangezien er bijvoorbeeld geen vegetarische voorgerechten waren.
De keuze tussen desserts is vrij mager, tenzij erg van ijs houdt. Het nogatine-taartje hebben we laten staan.

Leuke locatie, fijne sfeer, goede service, maar voor het eten hoef je hier niet heen!
Wil H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2015
Wij zijn met 2 personen gezellig gaan eten bij De Kempen.
Alles was perfect we hebben een 3 ngangen keuze menu gedaan.
De biefstuk was prima en het nagerecht was ook erg lekker.
Parkren is daar ook geeen probleem.
De bediening was ook erg vriendelijk en atent.
Tot de volgende keer.
WendyRoks .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Super lekker gegeten. Vooral de zelf samen te stellen is een perfect. Iedereen kan kiezen wat hij/zij lekker vindt en heeft dus altijd een salade naar zijn/haar smaak. De salade is zo groot dat je bijna genoeg hebt aan de salade alleen.
Prijs/kwaliteit verhouding is heel goed. Ook de service is prima, erg aardige bediening.
Heerlijk avondje uit gehad.
Nanko V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Mijn vrouw en ik gaan graag uit eten. Wij komen in vele restaurants. De Kempen staat met stip op 1 en komen daar dus het liefst. Het eten is van topkwaliteit en de bediening is erg vriendelijk. Heerlijk relaxed om daar of binnen of buiten te eten. Ook met Kerst dikwijls van de partij en dan is het ook uitstekend. Wij komen graag terug en het liefst met enige regelmaat. Top!!!!!
JeroenSt .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Lekker gegeten gewoon goed en voor een mooie prijs. Ook glutenvrij eten ging goed, geen last van gehad. Wij komen hier vaker, meestal na een lekkere wandeling in de omliggende bossen.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Vandaag de lunch gebruikt op het terras van "De Kempen" in Knegsel. Ik koos voor het "Menu-tje", bestaande uit een klein kopje tomatensoep, een bolletje huzarensalade en twee kroketten met twee sneetjes brood en mosterd. De tomatensoep smaakte goed, maar de rest, vooral de huzarensalade, was geen succes. Het serveersters doen hun best, maar kunnen het niet bijbenen.
RobDe .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Een tijdje terug niet zo'n goede ervaring bij 'de Kempen' opgedaan. Gister geweest met 7 personen voor een 'herkansing' en deze keer was het helemaal top! De zelf-samen-te-stellen salade viel erg in de smaak; het maandmenu is een absolute aanrader en zeer aantrekkelijk geprijsd. De bediening duurt soms wat lang, maar voor de rest was het prima. Zeker voor herhaling vatbaar!
Adriënne S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2014
Er is in een paar jaar veel verandert bij de Kempen. De service en het eten hollen achteruit. Men werkt hard, maar de kwaliteit laat te wensen over. Koude biefstuk met friet. Lang wachten voor een eenvoudig gerecht. Ik moet helaas de conclusie trekken, dat het succes leidt tot mindere prestaties. De Kempen is te groot geworden om nog goed te functioneren.
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Afgelopen weekend erg lekker gegeten hier. Zeer ruime porties! Hele aardige bediening en niet te lang hoeven wachten op het eten. Ook erg leuk vonden we de enorme keuze aan speciaal bieren. Ik had zelf een schnitzel xl en kon het niet op! Mijn partner een spies met erg lekker mals vlees eraan. Kortom een aanrader!
Kayleigh A.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Met 5 personen naar De Kempen gegaan. Keuze uit gerechten van de kaart en speciale menu's met geselecteerde gerechten. We hebben ervoor gekozen om gerechten van de kaart te bestellen. Als voorgerecht had ik de tomatensoep. Dit was een grote kom lekkere tomatensoep met balletjes. Er werd vers brood met kruidenboter bij geserveerd. Als hoofdgerecht had ik de zalmfilet. Dit was een goed gegaard en groot stuk zalm met daarbij ook kleine blokjes gerookte zalm. De saus die hierbij werd geserveerd was naar mijn mening te vettig. Deze van de zalm afgehaald. Als desert had ik kersenijs met kersen en witte chocolade snippers. Erg lekker en fris ijs. Ook de personen met wie ik uiteten was hadden lekker gegeten. Het enige wat aan het eten tegenviel was een droge schnitzel. Het personeel was erg vriendelijk. Het duurde alleen wel een tijdje voordat ze kwamen vragen of we nog wat te drinken wilde. Dit had wel sneller kunnen gaan.