De Keizerskroon

Stromarkt 12 7411 PJ Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant De Keizerskroon

Eten als een keizer

Culinair genieten in een historisch pand met hoge plafonds, oude schilderijen en moderne kunst. De chef is gek op seizoensgebonden producten en die vind je dan ook veelvuldig terug op je bord. Het attente personeel legt je in de watten, het zal je aan niets ontbreken!

Meer informatie over restaurant De Keizerskroon

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

G. V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Wij hadden via de ah restaurantactie gereserveerd. Kregen lekkere verse broodjes en olijven voordat het voorgerecht kwam. En elke keer werd water bijgeschonken. Het eten was echt goed. Vlotte en attente bediening. Een echte aanrader!
Antoon T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten in dit restaurant , waarbij de bediening zeer opgwekt en gemotiveerd aan het werk is om de klant een fijne avond te bezorgen. Perfect .
Sabine F.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Hier gegeten met een AH-actie. Het restaurant doet mee aan verschillende acties. Ze hebben 1 speciale kaart voor deze actie. We waren vroeg, 17.15 uur. We kregen meteen (gratis) kraanwater en de kaart. Daarna begon het lange wachten. Het voorgerecht kregen we na een uur, het hoofdgerecht na weer een uur. Het toetje, de koffie, de rekening, eigenlijk duurde alles lang. We konden ook niet echt een systeem bedenken in de bediening. Er zat nog een stel gelijk met ons, en er werden allerlei andere tafels voor hen bediend. We zagen ze ook uiteindelijk naar de bediening stappen. Met zo'n kleine kaart moet het toch efficiënter kunnen, zou je denken.
Het was druk door Deventer op Stelten. Er kwamen steeds mensen vragen of er plaats was, omdat er nog lege tafels waren. Deze mensen moesten steeds teleurgesteld worden. Waarom dan geen bordjes op te tafel?
Gelukkig was het eten heerlijk. Alle smaken waren mooi in balans. Geen carpaccio die dreef van de pesto, bijvoorbeeld. Ook de groentenquiche en zeebaars waren perfect op smaak.
Kortom, heerlijk eten, maar kom hier niet als je een voorstelling wilt halen.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wij hebben voortreffelijk gegeten met een voucher van de A.H.-aktie. De gerechten overtroffen onze verwachting en de bediening was heel attent. Het geluidsniveau was rumoerig aangezien wij buiten op het terras aten en er tot plm. 19.00 uur bouwwerkzaamheden waren tegenover het restaurant.
Wsvdm V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Vriendelijk personeel.opmaken van de birden keurig verzorgd.het eten was zeer snakelijk.
Voor herhaling vatbaar.zowel buuten als binnen was alles keyrig verzorgd en gedekt en schoon
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten en een prettige sfeer. Goede bediening ondanks de drukte in de zaak. De entrecote had wel iets meer doorbakken kun zijn. Desert was heerlijk.
anne D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Volgens de recentie in de stentor, waarin dit restaurant er niet zo gunstig uit kwam, hierin konden wij ons niet vinden. Dit restaurant verdiend volgens ons een betere waardereing
henk E.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
heel goed!!! een topper!!!! aan te bevelen!!! alles klopte , zeer attent rekening gehouden met glutenvrij dieet , zelfs glutenvrij brood vooraf , wij komen zeker terug , Henk en Isolde Eertink Markelo
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Prima restaurant .
Hella D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heb hier gisteren met dochter en kleinzoon van nog geen jaar heerlijk gegeten in het kader van de AH actie, dus de prijs was extreem goed! Maar ook het personeel was enorm vriendelijk en behulpzaam: mijn dochter kon de gorgonzolasaus ipv roze pepersaus bij haar entrecote krijgen, en opwarmen van een potje voor de kleine was geen enkel probleem. Leuke geste: je kreeg lekker koud kraanwater bij je eten, waarbij je glas steeds gevuld werd als je het leeg had. Kortom; we hebben enorm genoten!
Annelies N.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Een heerlijk avondje uit met vrienden service was prima, de water glazen werden direct gevuld . De Italiaanse huiswijn wit en rood pasten prima bij de gerechten.
vijfberkov .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Uitermate goed bevallen. we hadden ook alles mee. Mooi weer en een niet te drukke avond. Reeds eerder hadden we een zelfde uitstekende ervaring.
Tessa M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
We hebben een heerlijke lunch gehad. We hebben buiten gezeten. Het plein wordt verbouwd, dat geeft wat lawaai. Maar het eten en de service maakten alles goed!
Mariët J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Ik vond de prijs 38.50 in verhouding met de gerechten te hoog. En de keus erg beperkt. Verder was de service goed en het personeel was erg vriendelijk. Bij binnenkomst werden we niet ontvangen wij hebben bij de witte bar gewacht tot iemand tijd voor ons had, er waren 2 personeelsleden maar zij waren druk.
ptiw .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten met AH menu.
Mooi gedekte tafel, water, olijven en broodjes vooraf.
Geen standaard gerechten. Bv bietencarpaccio.
Prima!
peterenconny1 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Eerst buiten een lekker wijntje gedronken en daarna gegeten in de mooie stijlkamer. Prachtige gedekte tafels met mooie grote glazen voor de wijn en gratis water wat bijgevuld werd. Bediening erg attent hoewel het best druk was voor ze.
liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
wel goed,maar............walchelijk lang wachten op maaltijden. reden om misschien niet meer te gaan.
te weinig personeel voor zoveel klanten,waren allemaal a.h spaarders
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Een uur wachten voorgerecht vinden wij niet normaal. Het hoofdgerecht zeebaars verstoppen onder een bruine saus stellen we evenmin op prijs. Het dessert was ronduit teleurstellend. De avond ervoor voor € 27,50 gegeten bij Engel en Bengel. De Keizerskroon meent € 38,50 te moeten vragen voor dit menu. Beslist te duur . Wij komen hier niet meer.
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst, redelijke wachttijden. Voorgerecht goed, hoofdgerecht redelijk, dessert goed.
Jammer dat zoete olijven worden gepresenteerd, daar houden wij beiden niet van. Op verzoek hebben wij wel andere gekregen. De kaart is beperkt. Wat meer keuze zou een verbetering zijn.
YmkeGH .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Lekker gegeten. Super service dat ze uit zichzelf iedereen een glas kraamwater inschenken en ook doorlopend bijschenken zonder dat je er om hoeft te vragen. Echt top!