De Keizerskroon

Stromarkt 12 7411 PJ Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant De Keizerskroon

Eten als een keizer

Culinair genieten in een historisch pand met hoge plafonds, oude schilderijen en moderne kunst. De chef is gek op seizoensgebonden producten en die vind je dan ook veelvuldig terug op je bord. Het attente personeel legt je in de watten, het zal je aan niets ontbreken!

Meer informatie over restaurant De Keizerskroon

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Keizerskroon

Bob L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Wij hebben fantastisch gegeten in de Keizerskroon! Keuken op hoog niveau en de bediening weet dit super aan te vullen met de juiste wijnen. Bovendien beschikt de bediening over voldoende vakkennis en komt kundig over. De entrecote was super gebakken en het nagerecht om de vingers bij af te likken. Wij hebben een super avond gehad in dit heerlijke restaurant!
miranda V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk gegeten in prima sfeer met Social Deal! Goede smaken, lekkere wijnen en leuke locatie in het centrum van het mooie Deventer! Vooral de zalm als voorgerecht van de Green Egg is super! Ook het nagerecht met mascarpone, ijs en rood fruit is heerlijk. De kabeljauw met witte wijnsaus is een aanrader. De witte huiswijn uit Sardinie is heerlijk.
Juul V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
De sfeer, ambiance en de gastvrijheid van gastheer Mario is in een woord fantastisch. Het eten was verfijnd en gebalanceerd. Kortom een heerlijke avond om je culinair te laten verwennen.
Peter Paul H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Middels social deal hier voor het eerst gegeten. Eten was okay. De carpaccio en de kabeljauw waren wat flauw van smaak . De zalm en de entrecote waren heerlijk. Het chocolade dessert en het mascarpone dessert waren ook erg lekker. Jammer dat de dessertwijn (die we niet lekker vonden) pas kwam toen we het dessert bijna op hadden.
De bediening was op zich okay maar miste elke vorm van gastvrijheid. Heel jammer want dat bepaalt wel of je terug komt en dat doen we dus niet.
Stephan K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Zeer gastvrij ontvangen en een prachtige tafel gekregen aan het raam. Het eten was formidabel en de service als vanouds gastvrij met prachtige Italiaanse muziek op de achtergrond. Kortom: een echte aanrader en wij komen zeker terug.
xanderjw .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Hier hangt een hele bijzondere sfeer. Het is net een klucht. Een soort 'haunted house' met hoge plafonds, kandelaren aan de muur, bijzondere eigenaren en een accordeon spelend familielid. Eten was prima en we hebben ons prima vermaakt. Zeker een aanrader. We hebben het er nu nog over.
Gerdie H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Sfeervolle plek met lekker eten en vriendelijke bediening. Ben hier nu een paar keer geweest en iedere keer weer is het leuk.
Marjon W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Tijden tussen de gerechten erg lang. Eten niet in verhouding met de prijs, maar ja daar betaal je ook naar op kerst, de prijzen gaan gelijk omhoog. Jammer
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Super luxe en super lekker gegeten tegen een betaalbaar tarief.
ageethtewinkel .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Genoten van ons 5 gangen diner. Er zat voldoende tijd tussen de gangen, zodat we de hele avond konden genieten. Eten mooi en heerlijk, vriendelijk personeel, comfortabele binnentemperatuur, water werd steeds bijgevuld., mooie eetzaal. Een echte aanrader voor een hele avond uit!
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Voor een bijzonder etentje blijven jullie favoriet voor mij. Wat een onzin van die 120 tekens..........................................
Christy V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Súper lekker gegeten, heerlijke wijn gedronken en een uitstekende bediening. Sfeervolle ambiance en buiten ging het sneeuwen kortom een tópavondje!
Merit H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Prachtig restaurant met authentieke inrichting. Warm, sfeervol, prettige muziek. Fantastisch eten en goede uitleg daarover.
Collin S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Gisteren een heerlijke lunch gehad bij de Keizerskroon! Wat een mooi restaurant en fijn personeel! Zeker een aanrader en we komen hier zeker nog eens terug!
Joost G.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Wauw, wat een heerlijke dag hier gehad. Prachtige ontvangst door gastheer Mario, waarna we hebben mogen proeven van Italiaanse gerechten met verse truffel, aan tafel afgemaakt. Daarbij ook nog wijnen gedronken uit het geboortedorp van Mario, mooi verhaal, mooie wijnen, mooie gerechten, heerlijke dag. Aanrader voor iedereen!
Rein B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Smaak van de gerechten is prima, bediening en verzorging uitstekend.
De porties zijn zeer klein en wat teleurstellend.
Prijs voor het gebodene aan de hoge kant.
Aad D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Goed en smakelijk eten, vriendelijke en goede bediening, jas werd netjes aangenomen. Extra mandje stokbrood vooraf. Een aanrader
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
wat stugge, vlakke bediening.
zalm droog ipv halfgaar. niet gevraagd hoe de entre cote gegaard moet worden. Weinig groente
koffie prijzig.
R.J. L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Na een korte aarzeling bij de ontvangst hebben wij genoten van het drie-gangenmenu en het tussengerecht.
De lauw-warme zalm beviel ons uitstekend en de geserveerde wijnen pasten prima.
Corry P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Flexibel in vragen naar een ander gerecht. Hoeveelheid mager tov de prijs, sober maar kwalitatief goed eten. Vriendelijk personeel.