De Keizerskroon

Stromarkt 12 7411 PJ Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant De Keizerskroon

Eten als een keizer

Culinair genieten in een historisch pand met hoge plafonds, oude schilderijen en moderne kunst. De chef is gek op seizoensgebonden producten en die vind je dan ook veelvuldig terug op je bord. Het attente personeel legt je in de watten, het zal je aan niets ontbreken!

Meer informatie over restaurant De Keizerskroon

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
Harriette D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
KeizersKroon klinkt goed, maar daar is ook alles mee gezegd,
Vis was te lang door gebakken, groente was koud, aardappelen waren kei hard en koud, Vlees was veelste taai.
Netje door gegeven, maar vervolgens geen feedback van uit de keuken, bij het betalen werd ook nergens naar gevraagd, gewoon betalen, toch even uit geledg hoe en wat, de eigenaar Mario kwam er maar eens bij, maar vervolgens zonder iets te zeggen een nieuwe rekening met 20% korting. bedankt en tot ziens meneer, nou denk het niet. Wat een slechte gastheer.
Marjolein N.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Vergane glorie,prijs kwaliteit niet in verhouding en personeel ongeïnteresseerd en bij het maken van een opmerking over het eten lossen zij dit helaas niet professioneel op.
Wouter W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
In plaats van gepocheerde poon kreeg ik een klein droog gebakken staartstukje poon.
De Rib Eye daar in tegen was voortreffelijk.
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heel vriendelijk ontvangst, jassen werden aangenomen en toen naar onze tafel begeleid.
Zonder vragen werden glazen gevuld met water; zeer attent. Gezellige sfeer en wij hebben heerlijk gegeten.
Goede kwaliteits / prijsverhouding.
Ad N.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We waren hier, net als veel mensen, via de AH-actie. Het was er erg druk. Complimenten voor het
personeel die toch overzicht hielden. Bediening was ondanks de drukte toch vlot en netjes. Eten was heerlijk.
Komen zeker nog een keer terug als het minder druk is.
De gerechten en de sfeer in de zaak zullen dan zeker nog meer tot hun recht komen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prima restaurant in een mooie ambiance, goed eten in ruime porties en een vriendelijke bediening. Kortom een aanrader in een zeer mooie oude stad
jazzthemann .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We zaten in het gangpad bij de deur, de inrichting is verouderd, niet sfeervol. Het personeel is niet goed opgeleid, heeft weinig tijd doordat er te weinig personeel aanwezig is. Het eten duurde lang en was lauw/ koud. Het hoofdgerecht was niet lekker. Jammer, had er meer van verwacht. Helaas niet voor herhaling vatbaar.
Laurens J.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gereserveerd om half acht, onze tafel was echter pas klaar om 8 uur. Tijdens het wachten werden we verwezen naar de bar voor een aperitief. Niet echt een gezellige bar, we voelden ons meer in de weg staan voor het bedienend personeel die duidelijk zichtbaar gestrest waren. Eenmaal aan tafel kregen we de kaart letterlijk onder onze neus geschoven, zonder te vragen of we eventueel nog iets te drinken wilden hebben. Uiteindelijk na een half uur werd de bestelling opgenomen.
Vanaf toen kon je merken dat de drukte was afgenomen en dat ze meer aandacht voor je hadden en kwam de sfeer en kwaliteit van het restaurant pas echt goed tot zijn recht. Het eten en de wijnen waren goed.
Al met al een redelijke ervaring gehad met de Keizerskroon. Misschien tot een volgende keer....
janvr .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
AH-restaurantactie, voor 2 personen op donderdagavond 18 uur. Correcte ontvangst, geleid naar ongedekt houten tafeltje in prachtige eetzaal, monumentaal pand. Bleek zeer rumoerig toen het vol zat, we konden elkaar nauwelijks verstaan. Gekozen uit AH-menu: rode poon op aardappelsalade (koud voorgerecht, lekker), extra tussengerecht (verse risotto met geraspte truffel), ribeye met groente garnituur en een bakje frites (het vlees was rood, ze hadden moeten vragen hoe we deze biefstuk gebakken wilden hebben), mascarpone met chocolade als dessert. Wijnarrangement uit Sardinië: interessant!
Rika S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten
Wel jammer dat het heel rumoerig was door de vele gasten. Het lijkt erop dat het geluid niet 'weg' kan terwijl het plafond heel hoog is. Aardige bediening.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Prima plek, goed menu, goed wijnadvies. Vriendelijke en snelle bediening. Prima prijs. Parkeerplek dichtbij.
Kortom: aanrader!
G. G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten, ambiance wat je van een "Keizerskroon" mag verwachten. Tijd tussen de gerechten prima (niet te lang, niet te kort).
leocarry.meijer .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Je voelt je hier meteen thuis. Interieur is mi begin 19 eeuw. Kwaliteit eten is zeker goed maar kan mi wat spannender. Ik heb niet voldoende aan 'n paar spercibonen bij m'n vlees op het bord maar doe het in 'n klein schaaltje erbij. Ook de frites op 'n groot bord is niet zo'n fraai gezicht. De huiswijn is van zeer goede kwaliteit.
De gastheer en het bedienend personeel zijn zeer gastvrij, een woord TOP.
Wij komen zeer zeker nog eens terug.!!
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Uitstekende locatie en perfect eten(mensen weten waar ze mee bezig zij) Zeker voor herhaling vatbaar!!geven goede adviezen
Jacques G.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
De kok verstaat zijn vak, de vis was uitstekend gebakken. Ook de voorgerechten waren goed verzorgd. De kwaliteit van vis- en vleesproducten was top. De bediening uiterst vriendelijk. Een ouderwetse grandeur schiep de gezelligheid en de akoestiek - vaak een hedendaags minpuntje - optimaal. Kortom: een aanrader als je eens een avondje lekker uit wilt eten.
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
voorgerecht (poon) heel goed.
hoofdgerecht (ribeye met rozepeper-saus) redelijk; wij houden niet van een saus over vlees, liever apart.
nagerecht ( mascarpone met fruit) te veel chocola uit een flesje op de mascarpone.
Bas G.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Prettig gedineerd op 2e kerstdag in een sfeervol restaurant met een prima bediening. Heerlijk hoofdgerecht met een prima huiswijn. Voor en nagerecht iets te eenvoudig. Prijs ligt dichter bij wat het wil zijn dan wat het eigenlijk is. Niettemin een fijne avond gehad
RonBlok .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Een erg leuke avond in dit sfeervolle restaurant met een perfecte bediening en een heerlijk diner. Zeker voor herhaling vatbaar.
Han E.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wij waren met 4 personen en met de AH-aktie. Dat in ogenschouw nemend is sprake van een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. De oorspronkelijke prijs (40 euro) is dan weer van te veel. Het vleesgerecht was goed en zeker niet te weinig. De huiswijn wint geen prijzen, maar kan er mee door. Kortom het eten is van voldoende kwaliteit en kwantiteit. De Keizerskroon noemt zich Mario's Keizerskroon, maar de Italiaande suggestie (ook op de website) wordt in het interieur en de gerecht niet waar gemaakt; er is niets Italiaans aan.
Monica S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Goede bediening! Vooral de timing van de bediening was prima! En dat terwijl het restaurant vol zal. Chapeau.