De Keizerskroon

Stromarkt 12 7411 PJ Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant De Keizerskroon

Eten als een keizer

Culinair genieten in een historisch pand met hoge plafonds, oude schilderijen en moderne kunst. De chef is gek op seizoensgebonden producten en die vind je dan ook veelvuldig terug op je bord. Het attente personeel legt je in de watten, het zal je aan niets ontbreken!

Meer informatie over restaurant De Keizerskroon

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
leocarry.meijer .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Je voelt je hier meteen thuis. Interieur is mi begin 19 eeuw. Kwaliteit eten is zeker goed maar kan mi wat spannender. Ik heb niet voldoende aan 'n paar spercibonen bij m'n vlees op het bord maar doe het in 'n klein schaaltje erbij. Ook de frites op 'n groot bord is niet zo'n fraai gezicht. De huiswijn is van zeer goede kwaliteit.
De gastheer en het bedienend personeel zijn zeer gastvrij, een woord TOP.
Wij komen zeer zeker nog eens terug.!!
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Uitstekende locatie en perfect eten(mensen weten waar ze mee bezig zij) Zeker voor herhaling vatbaar!!geven goede adviezen
Jacques G.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
De kok verstaat zijn vak, de vis was uitstekend gebakken. Ook de voorgerechten waren goed verzorgd. De kwaliteit van vis- en vleesproducten was top. De bediening uiterst vriendelijk. Een ouderwetse grandeur schiep de gezelligheid en de akoestiek - vaak een hedendaags minpuntje - optimaal. Kortom: een aanrader als je eens een avondje lekker uit wilt eten.
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
voorgerecht (poon) heel goed.
hoofdgerecht (ribeye met rozepeper-saus) redelijk; wij houden niet van een saus over vlees, liever apart.
nagerecht ( mascarpone met fruit) te veel chocola uit een flesje op de mascarpone.
Bas G.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Prettig gedineerd op 2e kerstdag in een sfeervol restaurant met een prima bediening. Heerlijk hoofdgerecht met een prima huiswijn. Voor en nagerecht iets te eenvoudig. Prijs ligt dichter bij wat het wil zijn dan wat het eigenlijk is. Niettemin een fijne avond gehad
RonBlok .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Een erg leuke avond in dit sfeervolle restaurant met een perfecte bediening en een heerlijk diner. Zeker voor herhaling vatbaar.
Han E.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wij waren met 4 personen en met de AH-aktie. Dat in ogenschouw nemend is sprake van een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. De oorspronkelijke prijs (40 euro) is dan weer van te veel. Het vleesgerecht was goed en zeker niet te weinig. De huiswijn wint geen prijzen, maar kan er mee door. Kortom het eten is van voldoende kwaliteit en kwantiteit. De Keizerskroon noemt zich Mario's Keizerskroon, maar de Italiaande suggestie (ook op de website) wordt in het interieur en de gerecht niet waar gemaakt; er is niets Italiaans aan.
Monica S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Goede bediening! Vooral de timing van de bediening was prima! En dat terwijl het restaurant vol zal. Chapeau.
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Drie kwartier voor reserveringstijdstip aangekomen, geen enkel probleem. Ontzettend vriendelijke ontvangst, jassen worden aangenomen en wordt je naar je tafeltje begeleid. Waterglazen worden constant gevuld. Het driegangenmenu werd in een zeer goed tijdschema geserveerd. Eten was voortreffelijk. Jassen werden opgehaald en bij de deur werd je nog een prettige avond toegewenst.. hulde! Zo hoort het in de horeca te werken.
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een heel prettige sfeer. Niet alledaagse gerechten die verrassend lekker smaakten. Voor herhaling vatbaar
Charles D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Ondanks grote drukte veel aandacht voor de klant en corracte service. Enthousiaste medewerkers die eerlijke inhoudelijke reactie geven.
David K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De akoestiek is op een drukke zaterdagavond niet optimaal,maar de gezellige ongedwongen sfeer maakt daarentegen een hoop goed.
Het eten zag er goed verzorgd uit al konden de door ons bestelde ribeye appeltjes wel iets warmer.
De wijn was prima.
Als met al een aanrader!!
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Prima gegeten met de AH actie. Prettige ontvangst en direct werden de waterglazen gevuld. Voldoende keuzemogelijkheden. De 3 gangen waren alle van goede kwaliteit en smakelijk. Jammer dat er een groot gezelschap aanwezig was wat de nodige geluidsoverlast gaf. Dit had beter vooraf gemeld kunnen worden.
Bediening, kwaliteit en wachttijd leden hier niet onder.
RonBlok .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Opnieuw prima gedineerd in dit sfeervolle restaurant. De gerechten waren uitstekend bereid en de service in een prettig tempo.
Elvira V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Erg lekker gegeten in een prettige sfeer. Het tussengerecht, de risotto met zwarte truffel was echt voortreffelijk!!! Prettige bediening, goede wijn, kortom een hele fijne avond, die zeker voor herhaling vatbaar is.
Tim U.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Lekker gegeten, geselecteerde menu voor de restaurantactie was misschien iets beperkt maar heel erg smakelijk! Bediening was erg vlot en vriendelijk, bijschenken van water erg netjes. Chique aankleding deels modern en deels traditioneel. Voor herhaling vatbaar.
Arend Jan B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Relatief beperkte keuze, de gerechten waren goed en de opmaak van de borden prima. Daarnaast was de bediening/service goed, hetgeen bijvoorbeeld tot uitdrukking kwam door het met regelmaat bijschenken van het water en de extra broodjes. De inrichting van het restaurant is zeer sfeervol. Al met al een geslaagde avond.
Mariapia .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wij hebben gisteravond gegeten bij De Keizerskroon waar je echt een avondje uit bent. De ontvangst was hartelijk net als de rest van de avond! Erg vriendelijk personeel. De carpaccio was perfect op smaak net als het tussengerecht de langoustine soep. Als hoofdgerecht hadden we het vegetarische taartje met gorgonzola, zalig! De rib-eye was ontzettend mals en goed bereid.
We komen graag terug en vertellen t zeker verder! Dank voor de heerlijke avond!
Blootens .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Hier gegeten met de AH-restaurantactie. Daar was die avond ook alles op ingericht. Het was vol, wij zaten met een tafel in een soort van gang: vlak voor de deur en voor een hele hete verwarming. Verder wel een rustige plaats. Er was keuze uit 2-3 gerechten per gang. Bij het doorgeven van het menu werd gelijk gevraagd welk dessert we wilden hebben. Het uitserveren ging daarna in een rap tempo, voor ons wellicht iets te snel. We hadden de wijn nog niet op toen het dessert werd geserveerd, en daarna de koffie/thee.
Het eten was erg lekker! Porties niet te groot, maar met drie gangen raak je voldoende gevuld.
Kortom: prima uit eten, maar verwacht geen volledige avondvulling.
frederike V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We vonden het een ontzettend leuke avond en hebben genoten van het lekkere eten. We werden er warm ontvangen en snel naar onze plaats gebracht. De bediening was heel vriendelijk en ze gaven op een prettige wijze informatie over de gerechten en wijnen. Ook de kaart voor de AH actie bestond uit mooie gerechten om te kiezen.
We werden door de drie gangen heen prima bedient. Ook het tafel water werd, zonder vragen, steeds aangevuld. Dat vonden we ook leuk. Het eten zag er prachtig uit en was buitengewoon lekker. Het restaurant gezellig, warm en kleurrijk aan inrichting. Het is bijzonder om in zo'n oud huis te kunnen zijn en er aangenaam te vertoeven.