De Keizerskroon

Stromarkt 12 7411 PJ Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant De Keizerskroon

Eten als een keizer

Culinair genieten in een historisch pand met hoge plafonds, oude schilderijen en moderne kunst. De chef is gek op seizoensgebonden producten en die vind je dan ook veelvuldig terug op je bord. Het attente personeel legt je in de watten, het zal je aan niets ontbreken!

Meer informatie over restaurant De Keizerskroon

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
J S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Evenals de vorige keer : Uitstekend. Deze maal met z'n vieren gegeten. Onze vrienden hebben dezelfde indruk/mening over dit restaurant.
A.H.'s rest. actie beantwoordt wat dit restaurant betreft geheel aan het doel : Hebben nog deze week hier opnieuw gereserveerd met 2 andere vrienden. Deze keer z o n d e r A.H. spaarkaart !
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Vrijdag 19 mei genoten mijn dochter en ik een diner bij de Keizerskroon in Deventer. Een mooie ambiance in hartje Deventer. We werden gastvrij ontvangen en naar een mooi ingedekte tafel gebracht. We kwamen via de AH-restaurant actie bij het restaurant terecht. Het speciale AH keuze menu werd uitgebreid toegelicht. Ik koos voor een Carpatio Classico. Altijd goed en ook hier echt mooi verzorgd. Daarna de zeebaarsfile in een kreeftensaus. Een uitstekende keuze. Een genuanceerde smaak. Echt mooi. De vraag of het nagerecht mocht worden vervangen voor een glas wijn leverde geen enkele terughouding op. Natuurlijk ! De rekening was inclusief een fles mooie wijn net boven de € 70. Geweldig, voor de kwaliteit die geboden werd. Dank ook aan AH
Annemieke L.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Lekker, goed gegeten, maar miste het 'wauw, wat lekker' gevoel. Daarbij was de bediening drukker met hun vaste vrienden/gasten dan met anderen, dus klantgericht en service was ver te zoeken.
Wij waren er met de ah actie, misschien verklaart dat het..
Maar de normale prijs van 38,50 voor het menu vind ik het zeker niet waard .. helaas. Zal niet snel weer komen
aj H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
ERG AARDIGE MENSEN ;WE KOMEN ZEKER NOG EENS TERUG IN DE MOOIE STAD DEVENTER EN WILLEN NOGMAALS GAAN ETEN BIJ DE KEIZERKROON, HOPELIJK WAT MEER GEZELSCHAP KOMT DE SFEER TEN GOEDE
EEN OUDERWETSE ZAAL
Trees R.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
De 2 gangenlunch was een verrassing van de kok. En het was een verrassing! Beter kon niet.
We hebben genoten. Zeker voor herhaling vatbaar.
J S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
De typisch Zuid Europese gastvrijheid doet weldadig aan in vergelijking met zoveel voorkomende onpersoonlijke zakelijke benaderingen in restaurants !
Gebruik gemaakt van de A.H. spaaractie. Voortreffelijk menu.
Gelijktijdig reservering gemaakt voor 4 personen (Géén A.H. actie). Spreekt voor zich.
paulvan .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Prima gegeten en gerechten waren met aandacht bereid. Gaan zeker nog een keer. Bediening was in het begin een beetje stroef maar na verloop van tijd prima.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Prima gelegenheid , heerlijk verrasingsmenu met asperges en uiterst vriendelijke en correcte service. Mooie wijnen uit eigen wijngaard in Sardinië.
Julia R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We werden enthousiast ontvangen door Mario, de eigenaar van De Keizerskroon. Hij gaf ons het gevoel dat we van harte welkom waren. Ook het personeel was vriendelijk en attent.
Naast ons zat een groot gezelschap. Dit bracht nog meer leven in de toch al gezellige ambiance.
Het eten smaakte verrukkelijk. De Keizerskroon kunnen wij met genoegen aanbevelen!
suzanna01 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
De wachttijd was wel erg lang, ook al hadden we gezegd dat we een afspraak hadden na de lunch. Druk was het niet, er was maar een ander tafeltje bezet. Misschien even uitleg geven waarom het zo lang duurt.
L.E. V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerlijk gegeten bij de keizerskroon. Fijne sfeer, de pata negra was mals en de frieten zalig. Mijn zoon had de steak en ook hij vond het erg lekker. Mijn dochter koos voor de garnalen, ze kreeg er zoveel dat ze ons er één liet proeven. Goed bereid en een lekkere saus. Fijne gastheer, Mario Lai. Hij adviseert en controleert. Een aanrader
Sytske S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Een prettig restaurant met persoonlijke aandacht voor de gasten in een relaxte sfeer. Het eten was heerlijk! De tafels waren keurig gedekt.
Harriette D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
KeizersKroon klinkt goed, maar daar is ook alles mee gezegd,
Vis was te lang door gebakken, groente was koud, aardappelen waren kei hard en koud, Vlees was veelste taai.
Netje door gegeven, maar vervolgens geen feedback van uit de keuken, bij het betalen werd ook nergens naar gevraagd, gewoon betalen, toch even uit geledg hoe en wat, de eigenaar Mario kwam er maar eens bij, maar vervolgens zonder iets te zeggen een nieuwe rekening met 20% korting. bedankt en tot ziens meneer, nou denk het niet. Wat een slechte gastheer.
Marjolein N.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Vergane glorie,prijs kwaliteit niet in verhouding en personeel ongeïnteresseerd en bij het maken van een opmerking over het eten lossen zij dit helaas niet professioneel op.
Wouter W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
In plaats van gepocheerde poon kreeg ik een klein droog gebakken staartstukje poon.
De Rib Eye daar in tegen was voortreffelijk.
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heel vriendelijk ontvangst, jassen werden aangenomen en toen naar onze tafel begeleid.
Zonder vragen werden glazen gevuld met water; zeer attent. Gezellige sfeer en wij hebben heerlijk gegeten.
Goede kwaliteits / prijsverhouding.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prima restaurant in een mooie ambiance, goed eten in ruime porties en een vriendelijke bediening. Kortom een aanrader in een zeer mooie oude stad
Ad N.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We waren hier, net als veel mensen, via de AH-actie. Het was er erg druk. Complimenten voor het
personeel die toch overzicht hielden. Bediening was ondanks de drukte toch vlot en netjes. Eten was heerlijk.
Komen zeker nog een keer terug als het minder druk is.
De gerechten en de sfeer in de zaak zullen dan zeker nog meer tot hun recht komen.
jazzthemann .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We zaten in het gangpad bij de deur, de inrichting is verouderd, niet sfeervol. Het personeel is niet goed opgeleid, heeft weinig tijd doordat er te weinig personeel aanwezig is. Het eten duurde lang en was lauw/ koud. Het hoofdgerecht was niet lekker. Jammer, had er meer van verwacht. Helaas niet voor herhaling vatbaar.
Laurens J.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gereserveerd om half acht, onze tafel was echter pas klaar om 8 uur. Tijdens het wachten werden we verwezen naar de bar voor een aperitief. Niet echt een gezellige bar, we voelden ons meer in de weg staan voor het bedienend personeel die duidelijk zichtbaar gestrest waren. Eenmaal aan tafel kregen we de kaart letterlijk onder onze neus geschoven, zonder te vragen of we eventueel nog iets te drinken wilden hebben. Uiteindelijk na een half uur werd de bestelling opgenomen.
Vanaf toen kon je merken dat de drukte was afgenomen en dat ze meer aandacht voor je hadden en kwam de sfeer en kwaliteit van het restaurant pas echt goed tot zijn recht. Het eten en de wijnen waren goed.
Al met al een redelijke ervaring gehad met de Keizerskroon. Misschien tot een volgende keer....