De Keizerskroon

Stromarkt 12 7411 PJ Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant De Keizerskroon

Eten als een keizer

Culinair genieten in een historisch pand met hoge plafonds, oude schilderijen en moderne kunst. De chef is gek op seizoensgebonden producten en die vind je dan ook veelvuldig terug op je bord. Het attente personeel legt je in de watten, het zal je aan niets ontbreken!

Meer informatie over restaurant De Keizerskroon

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Keizerskroon

John B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten, gezellig restaurant. Leuke bediening, kwam regelmatig water aan vullen. Eten was echt goed, wacht tijd tussen voor gerecht en hoofdgerecht avonden we iets te lang. We hebben een gezellige avond gehad.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Ben erg teleurgesteld
4 sterren en een 8,6
Dan mag je verwachten dat het meer dan goed is
Het was zonder gevoel gemaakt en kleurloos
De broeden waren vet vet, hebben het dessert terug laten halen,
wat er werd terug gebrachtwas nog even NIKS
NOOIT MEER DAAR naar toe, dit zal ik ook uitdragen
Zonde van mijn geld
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Veel gerechten op de kaart spraken ons aan. Daarom hebben we gekozen voor een verrassingsmenu van drie gangen. Het was zeer smakelijk! Met als voorgerecht gebakken coquilles, gamba's en huisgerookte zalm was de toon gezet. Het hoofdgerecht (lam en dry aged rund) had een mooie cuisson en was goed op smaak, met een heerlijke jus erbij. Als afsluiter een goed geportioneerd nagerecht en een lekkere espresso. Er wordt met passie gekookt en kundig bediend. We hebben een heerlijke avond gehad!
mavl V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en mochten in overleg een tafeltje uitkiezen, het was heel goed weer dus iedereen zat buiten op het terras.
Er was een vaste keuze voor ah actie een aparte kaart met 3 gangen menu's met steeds keuze uit 3 voor 3 hoofd en 2 desserts. Vlees vis of vega beperkte keuze dus maar we hebben heerlijk gegeten, het dessert met mascarponne was heerlijk.
paulawoudstra1961 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten op het sfeervolle terras, de bediening was vlot, de wijn was heerlijk, de gerechten zagen er super uit en de kwaliteit was zeer goed. Vooral de zeebaars met de kreeftensaus was lekker krokant gebakken samen met de saus een topgerecht. We komen zeker nog een keer terug.
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We aten het Albert Heijn menu. Prijs kwaliteit verhouding klopt niet. De vers geschaafde truffel komt met een rasp als een soort pasta op je bord. Wil je het zelf met je mes de verse truffel even van de rasp halen? Vraagt de serveerster? Het eten mist smaak. Niet voor herhaling vatbaar.
dehaan-verduyn .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Sfeervol restaurant, mooi gedekte tafels, alsof je in een feestzaal kwam. Vriendelijk personeel, die ook stijlvol bedienden zoals het hoort. Mooi opgemaakte borden, zag er smaakvol uit. Goede combinatie van ingredienten.
Martha T.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Zeer Stijlvol, vriendelijk, goede kwaliteit, gastvrij restaurant
Wij komen als we in de buurt zijn zeker nog eens terug
Kan deze locatie aan bevelen in deze gezellige stad
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We hadden na het zien van de menukaart hogere verwachtingen. Mijn carpaccio zwom in de truffelolie. Het hoofdgerecht was opzich goed, maar het nagerecht proefde niet echt als zelfgemaakt.
Mijn gevoel zegt dat je hier wel goed kunt eten, maar dat je dan beter zonder de ah actie kunt gaan . Jammer, want deze actie is een mooie promotie van je restaurant.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
alles top bij dit restaurant, zeker ook door de persoonlijke aandacht van eigenaar Mario.
Alleen jammer, dat er geen rekening is gehouden met onze wens bij het raam te zitten.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
De gerechten waren heerlijk, de muziek was verschrikkelijk, opera en continue herhaling dat is natuurlijk een kwestie van smaak maar het bracht voor ons niet de juiste sfeer. De bediening liet ook te wensen over, als er 4 x door dezelfde persoon goedenavond tegen je wordt gezegd dan heb je toch niet goed opgelet. Daarnaast werd er zonder te vragen water bijgeschonken en er werd geen oogcontact gemaakt wat ik persoonlijk heel gek vind. Volgens mij hoor je dit toch te vragen en je dan ook aankijken. Ik hoef in ieder geval hier niet mee naartoe. Heel erg jammer want het pand is prachtig en nogmaals het eten was erg goed!
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Fantastische lokatie en ga beslist binnen eten! Je voelt je echt gast en welkom.Heerlijk gegeten en vooral de truffelrisotto nemen!.Hier kom je niet met honger van tafel!! Bravo,zijn we in de buurt dan schuiven we beslist weer aan
Lydia B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Overheerlijk gegeten, wij hadden via de ah restaurantactie gereserveerd, vriendelijk ontvangen door de eigenaar, attente bediening erg vriendelijk. Een echte aanrader
bianca D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk 4 gangen diner gehad, vooraf gegrilde gamba's met een zacht pittige kreeftensaus, als tussengerecht een risotto met vers geschaafde zwarte truffel, het hoofdgerecht was een gebakken zeebaarsfilet met een kerriesaus en mosselen, een lamscarre met een jus van knoflook en roze pepers, het nagerecht een crème van vanille en mascarpone met een warme chocoladesaus en vers fruit! Al met al was alles voortreffelijk!! Voor herhaling vatbaar!! Dank jullie voor deze fijne avond
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heel lekker gegeten. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, stelde voor om nog even buiten iets te drinken in het zonnetje, waardoor wij ruim een uur later aten dan dat we gereserveerd hadden. Was een geslaagd etentje
JA B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
heerlijk gegeten in het mooie restaurant en daarna buiten op terras koffie gedronken
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Top gegeten vanavond. 3gangemenu met een extra truffelrisotto als bonus. Echt waard om voor om te rijden! Mooi restaurant
F.W. Z.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
vriendelijke ontvangst. bediening zeer net en goed. Het eten heerlijk. De sfeer is er één van de oude grandeur.
Door de bediening wordt je goed in de gaten houden of er nog iets gewenst is, zonder opdringerig te zijn.
Leenhek .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Het eten smaakte goed. Wel werd er wat weinig groente geserveerd, had wat meer gemogen. Degelijke gerechten, niet heel flitsend.
Ronald G.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
vanavond heerlijk gegeten bij dit restaurant. eerste keer, maar zeker niet de laatste keer. zowel service als eten helemaal top