De Keizerskroon

Stromarkt 12 7411 PJ Deventer Nederland Kaart

Over restaurant De Keizerskroon

Eten als een keizer

Culinair genieten in een historisch pand met hoge plafonds, oude schilderijen en moderne kunst. De chef is gek op seizoensgebonden producten en die vind je dan ook veelvuldig terug op je bord. Het attente personeel legt je in de watten, het zal je aan niets ontbreken!

Meer informatie over restaurant De Keizerskroon

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
RonBlok .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Elvira V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Erg lekker gegeten in een prettige sfeer. Het tussengerecht, de risotto met zwarte truffel was echt voortreffelijk!!! Prettige bediening, goede wijn, kortom een hele fijne avond, die zeker voor herhaling vatbaar is.
Tim U.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Lekker gegeten, geselecteerde menu voor de restaurantactie was misschien iets beperkt maar heel erg smakelijk! Bediening was erg vlot en vriendelijk, bijschenken van water erg netjes. Chique aankleding deels modern en deels traditioneel. Voor herhaling vatbaar.
Arend Jan B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Relatief beperkte keuze, de gerechten waren goed en de opmaak van de borden prima. Daarnaast was de bediening/service goed, hetgeen bijvoorbeeld tot uitdrukking kwam door het met regelmaat bijschenken van het water en de extra broodjes. De inrichting van het restaurant is zeer sfeervol. Al met al een geslaagde avond.
Mariapia .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wij hebben gisteravond gegeten bij De Keizerskroon waar je echt een avondje uit bent. De ontvangst was hartelijk net als de rest van de avond! Erg vriendelijk personeel. De carpaccio was perfect op smaak net als het tussengerecht de langoustine soep. Als hoofdgerecht hadden we het vegetarische taartje met gorgonzola, zalig! De rib-eye was ontzettend mals en goed bereid.
We komen graag terug en vertellen t zeker verder! Dank voor de heerlijke avond!
Blootens .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Hier gegeten met de AH-restaurantactie. Daar was die avond ook alles op ingericht. Het was vol, wij zaten met een tafel in een soort van gang: vlak voor de deur en voor een hele hete verwarming. Verder wel een rustige plaats. Er was keuze uit 2-3 gerechten per gang. Bij het doorgeven van het menu werd gelijk gevraagd welk dessert we wilden hebben. Het uitserveren ging daarna in een rap tempo, voor ons wellicht iets te snel. We hadden de wijn nog niet op toen het dessert werd geserveerd, en daarna de koffie/thee.
Het eten was erg lekker! Porties niet te groot, maar met drie gangen raak je voldoende gevuld.
Kortom: prima uit eten, maar verwacht geen volledige avondvulling.
Frederike V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We vonden het een ontzettend leuke avond en hebben genoten van het lekkere eten. We werden er warm ontvangen en snel naar onze plaats gebracht. De bediening was heel vriendelijk en ze gaven op een prettige wijze informatie over de gerechten en wijnen. Ook de kaart voor de AH actie bestond uit mooie gerechten om te kiezen.
We werden door de drie gangen heen prima bedient. Ook het tafel water werd, zonder vragen, steeds aangevuld. Dat vonden we ook leuk. Het eten zag er prachtig uit en was buitengewoon lekker. Het restaurant gezellig, warm en kleurrijk aan inrichting. Het is bijzonder om in zo'n oud huis te kunnen zijn en er aangenaam te vertoeven.
Jotham .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk geluncht samen met een vriend/collega uit het buitenland die ik te lang niet ontmoet had. Vriendelijke bediening, lekker rustig, prima kwaliteit en lekker eten. Hoewel vooraf gebeld, was er een vergissing gemaakt wat betreft het (AH-)menu, financieel in ons nadeel. Dat werd heel sportief en zonder commentaar gecorrigeerd waardoor we veel te goedkoop van een heerlijk luxe diner hebben genoten. Complimenten en mede daarom een zeer warme aanbeveling!
Karin O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Leuk restaurant, gezellige inrichting en heel erg vriendelijk personeel!
Kies vooral de Risotto met truffel ! alsof er een engeltje......
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
De ontvangst wat wat onverschillig en arrogant, voelde niet erg welkom . Het eten was redelijk maar ook niet meer dan dat.
Sari V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Als tip zou ik adviseren bij deze ambiance lichte klassieke muziek te laten horen op de achtergrond. Zou helemaal passen bij het geheel.
Inpa .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Met vrienden gegeten bij de Keizerskroon, heerlijk 3-gangen menu, dat we konden kiezen uit de speciale kaart en prettige bediening en gezellige sfeer.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het eten is prima maar een 3 gangen diner is binnen 1 uur op en na 1 drankje vraagt men niet meer of je nog wat anders wilt ondanks een leeg glas. Vervolgens 30 minuten wachten of er nog koffie gedronken kon (niet dus) en daarna zelf zoeken naar je jas een ontzettende puinhoop. Goed eten dus maar verder nauwelijks service in een erg slechte akoestiek, dus niet voor herhaling vatbaar want goed eten kun je op meer plekken in deventer.
Jen- .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij hebben hier gegeten via de ahrestaurantactie. Het was echt heerlijk. Zeker de moeite waard om te gaan eten. We kregen bij binnenkomst een mandje brood en je kreeg een glas water en deze werd ook steeds bijgevuld. Echt service vind ik.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hadden het Albert Heijn menu. Het eten was heerlijk. Het visgerecht van mijn dochter uitstekend. Mijn biefstuk ook, maar het was wel wat weinig.
Nicowoudenberg .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Een warm welkom in een prachtig pand met een bijzondere ambiance! Het keuzediner was een bijzonder smakelijke samenstelling van uitstekend bereidde gerechten. De bediening was prettig aanwezig en geeft je als klant goede aandacht. Al met al een bijzonder prettige kennismaking en beslist voor herhaling vatbaar!
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
We kwamen binnen en we werden ontvangen door een zeer vriendelijke gastvrouw, deze heeft ons netjes naar onze tafel gewezen en onze jas aangenomen. Daar stonden olijven , boter en broodjes klaar, en een kan water werd geschonken. Daarna hebben wij genoten van een apperatiefje uit Italië met oesters. Daarna hebben wij een 4 gangen wild menu gegeten en bij de vier gangen heerlijk genoten van een wijn uit Sardinië Fradiles uit de streek madrolisai. Als afsluiter een kop koffie gedronken met natuurlijk de in Italië geproduceerde Grappa. Het was een geweldige avond, wij komen zeker terug!
André S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
De Keizerskroon heeft een heel goede ambiance en goed toegerust personeel: vriendelijk en direct. Tussen de gangen is voldoende tijd ter voorbereiding van de volgende gang. Op- en aanmerkingen worden z.s.m. verwerkt. De kwaliteit van de verschillende gangen staat op een hoog niveau.
Lambert E.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Goed sfeervol en goed restaurant. We hadden gereserveerd en de tafel stond al klaar en we konden zo doorlopen. Onze jassen werden keurig aangenomen en de tafels hebben allemaal voldoende ruimte en de stoelen zitten fijn.
De tijd tussen de gerechten was goed en de kwaliteit van het eten ruim voldoende.
Goede en positieve aandacht van het personeel. Erg vriendelijk.
Betsy D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
De inrichting van het restaurant is wat gedateerd maar toch past het in de omgeving van de historische binnenstad. Zeer vriendelijke bediening, snelle service en heerlijk eten.