De Keizerskroon

Stromarkt 12 7411 PJ Deventer Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Gerookte zalm met kappertjes en kwarteleitje
      Carpaccio met verse truffel
      Salade met geitenkaas, olie van Mario’s olijfgaard en aceto balsamico
  • Hoofdgerechten
    • Zeebaarsfilet met witte wijnsaus
      Enterecote van MRIJ-rund met knoflookjus
      Quiche van mozzarella en gedroogde tomaatjes met pestosaus
  • Nagerecht
    • Dame blanche
      Cheesecake
      Crème van mascarpone met rood fruit

Over het restaurant De Keizerskroon

Eten als een keizer

Culinair genieten in een historisch pand met hoge plafonds, oude schilderijen en moderne kunst. De chef is gek op seizoensgebonden producten en die vind je dan ook veelvuldig terug op je bord. Het attente personeel legt je in de watten, het zal je aan niets ontbreken!

Meer informatie over restaurant De Keizerskroon

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Keizerskroon

Jochem W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Hebben hier op terras gegeten via AH actie. Eten was niets bijzonders, ook niet slecht. Service was redelijk maar moesten vrij lang wachten, zelf vragen om drinken en rekening, etc.

Er zijn naar onze mening betere restaurants in Deventer, zeker als je zonder kortingsactie ergens gaat eten.
Bea K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Het was een leuk menu. Goede keus. Attente en zeer vriendelijke bediening. Een aanrader!
Annemiek M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Met de AH kortingsactie dit mooie restaurant uitgekozen. Het keuzemenu was uitgebreid en zeer de moeite waard. Keuze uit vis, vlees of vegetarisch dus voor ieder van ons viel er iets lekkers te kiezen. De hoeveelheid ruim voldoende en de wijn was heerlijk. Kortom een volgende bezoek staat zeker in de planning. Aanrader !!
Rosaake R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Wij zaten heerlijk op het terras en hebben genoten van het menu. Zalm en carpaccio vooraf en we kozen beiden voor zeebaars als hoofdgerecht. Zonder meer uitstekend. Goed bereid, mooi opgediend en buitengewoon smakelijk.
En ook heel voorkomend in de wijnkeuze: de rose heerlijk en de witte wijn die minder in de smaak viel werd onmiddellijk vervangen door een andere. Wij vinden het jammer dat Deventer voor ons zo ver weg is, want dit is een fijn adres!
Rita S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
De carpaccio met truffel was carpaccio goed van smaak ,echter er stond niet op de menukaart dat het truffelolie was .Dat moet wel duidelijk op de kaart vermelden worden ,anders hadden we de olie die rijkelijk van het vlees afdroop niet willen hebben. Dus geen oude kaas en geen pijnboompitten daarvoor dus in de plaats veel te veel olie er overheen. Jammer dit vonden wij een misser . Het hoofdgerecht was prima en ook het dessert was goed. De glazen wijn vonden we aan de dure kant , 'n half glas voor euro 5.50.
Vriendelijke groet Rita en Herman Spijker
Heleen S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Met het menu van de AH-actie hadden we geen keuzemogelijkheid verwacht, elke gang had er 3. Complimenten voor de kok, zo lekker was het! Alles, zelfs de bonbons bij de koffie....
Clasien V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Vriendelijk personeel, goed gegeten.
Nanouk B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijk gegeten
Babette M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijke wijn, goed eten in prachtige oude ambiance.
Hennie H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk gegeten van het driegangen menuvan de chef. Super lekkere zalm van de Green Egg en heerlijk malse entrecote. Mijn vriendin en ik komen zeker nog eens vaker. Ook heerlijk op het terras kunnen zitten.
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Personeel let niet op zijn gasten. Personeel geeft geen gastvrije indruk. Personeel is niet vriendelijk. Personeel heeft geen goede tafel etiquette.
Bob L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Wij hebben fantastisch gegeten in de Keizerskroon! Keuken op hoog niveau en de bediening weet dit super aan te vullen met de juiste wijnen. Bovendien beschikt de bediening over voldoende vakkennis en komt kundig over. De entrecote was super gebakken en het nagerecht om de vingers bij af te likken. Wij hebben een super avond gehad in dit heerlijke restaurant!
miranda V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk gegeten in prima sfeer met Social Deal! Goede smaken, lekkere wijnen en leuke locatie in het centrum van het mooie Deventer! Vooral de zalm als voorgerecht van de Green Egg is super! Ook het nagerecht met mascarpone, ijs en rood fruit is heerlijk. De kabeljauw met witte wijnsaus is een aanrader. De witte huiswijn uit Sardinie is heerlijk.
Juul V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
De sfeer, ambiance en de gastvrijheid van gastheer Mario is in een woord fantastisch. Het eten was verfijnd en gebalanceerd. Kortom een heerlijke avond om je culinair te laten verwennen.
Peter Paul H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Middels social deal hier voor het eerst gegeten. Eten was okay. De carpaccio en de kabeljauw waren wat flauw van smaak . De zalm en de entrecote waren heerlijk. Het chocolade dessert en het mascarpone dessert waren ook erg lekker. Jammer dat de dessertwijn (die we niet lekker vonden) pas kwam toen we het dessert bijna op hadden.
De bediening was op zich okay maar miste elke vorm van gastvrijheid. Heel jammer want dat bepaalt wel of je terug komt en dat doen we dus niet.
Stephan K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Zeer gastvrij ontvangen en een prachtige tafel gekregen aan het raam. Het eten was formidabel en de service als vanouds gastvrij met prachtige Italiaanse muziek op de achtergrond. Kortom: een echte aanrader en wij komen zeker terug.
xanderjw .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Hier hangt een hele bijzondere sfeer. Het is net een klucht. Een soort 'haunted house' met hoge plafonds, kandelaren aan de muur, bijzondere eigenaren en een accordeon spelend familielid. Eten was prima en we hebben ons prima vermaakt. Zeker een aanrader. We hebben het er nu nog over.
Gerdie H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Sfeervolle plek met lekker eten en vriendelijke bediening. Ben hier nu een paar keer geweest en iedere keer weer is het leuk.
Marjon W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Tijden tussen de gerechten erg lang. Eten niet in verhouding met de prijs, maar ja daar betaal je ook naar op kerst, de prijzen gaan gelijk omhoog. Jammer