De Keizerskroon

Stromarkt 12 7411 PJ Deventer Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Gerookte zalm met kappertjes en kwarteleitje
      Carpaccio met verse truffel
      Salade met geitenkaas, olie van Mario’s olijfgaard en aceto balsamico
  • Hoofdgerechten
    • Zeebaarsfilet met witte wijnsaus
      Enterecote van MRIJ-rund met knoflookjus
      Quiche van mozzarella en gedroogde tomaatjes met pestosaus
  • Nagerecht
    • Dame blanche
      Cheesecake
      Crème van mascarpone met rood fruit

Over het restaurant De Keizerskroon

Eten als een keizer

Culinair genieten in een historisch pand met hoge plafonds, oude schilderijen en moderne kunst. De chef is gek op seizoensgebonden producten en die vind je dan ook veelvuldig terug op je bord. Het attente personeel legt je in de watten, het zal je aan niets ontbreken!

Meer informatie over restaurant De Keizerskroon

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Keizerskroon

I H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
ik vond de prijs voor een 3-gangenmenu aan de hoge kant.
Anna D.
Heel vriendelijke bediening.
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Het eten was netjes opgediend.
Jammer dat de groente en het vlees wat koud was, kon warmer.
Ook vond ik dat wij weinig kregen voor de prijs, een beetje karig.
Het werd ook niet aangevuld en te weinig groente.
Geen aanrader.
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
De baas is niet klantvriendelijk. Het personeel allemaal maar de baas is echt slecht bezig! Zal dit restaurant ook niet aanbevelen
Dmitry K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Zeer leuke antiek inrichting, unieke zaal. Zeer leuke desserten. Vriendelijk personeel.
Rode wijh van huis echt redelijk qualiteit-prijs. Geen te jonge mensen die doen soms lawai in andere restaurants.
Unieke gelegenheid rustig zitten en echt gezellig praten genietende van leuke diner en antieke sfeer.
Angela G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
We hebben heerlijk gegeten bij de Keizerskroon. Heerlijk eten en een super aardige en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaalling vatbaar
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Heerlijk gegeten in alle rust
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Op kerstavond een plekje gereserveerd via de actie online, dineren voor 24 euro pp van Social deal. De ruimte is verdeeld in 2 ruimtes voor zover ik zag. Een mooi aangeklede warme luxe ruimte en een soort halletje met matige aankleding waar ook de bediening vanuit werkt en mensen naar binnen lopen. We zaten wel leuk maar toch voelde het een beetje alsof we een b-keuze plaats hadden.
Bediening was wel erg goed, leuke mensen. De quiche die ik had besteld was veel te zout, dit was natuurlijk netjes doorgegeven naar de keuken.
Leuke kerstavond gehad maar zal hier waarschijnlijk niet snel opnieuw heen gaan.
Trineke O.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Er werd zeebaars besteld, maar het werd schol zonder vooroverleg. De bestelde quiche miste het korstdeeg.
Martien H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige atmosfeer, een aanrader!
Versilia C.
Mooie ambiance, sfeervol!
Eten voldeed aan verwachtingen, die wij hadden gezien eerdere ervaringen en de bediening was correct!
Koos D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
We hadden gereserveerd met een AH-restaurantbon en dat was in het restaurant ook goed te merken. We werden min of meer gediscrimineerd. We hadden geen tafellaken, dat was een tegenvaller. De gewone tafels zagen er keurig gedekt uit, met tafellaken dus, de onze niet. Het menu wat speciaal voor deze actie was samengesteld, was zeer eenvoudig, de kok had zich er makkelijk vanaf gemaakt. De carpaccio en de risotto, als extra tussengerecht, smaakten wel goed. De entrecote, in wijnsaus met groenten, was goed. Echter de saus met groenten was niet lekker, die smaakte aangebrand. Het wijnarrangement wat ik bij de gerechten besteld had, werd steeds vergeten. De bediening was wel vriendelijk, maar was duidelijk niet bij de les. Alles bij elkaar een teleurstellende avond.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Een privacyherinnering van Google

Scrol omlaag om belangrijke punten uit het Privacybeleid van Google door te nemen. We vragen u dit vanwege de geldende wetgeving rond gegevensbescherming, niet omdat we wijzigingen hebben aangebracht.

Gegevens die we verwerken wanneer u Google gebruikt

Wanneer u bijvoorbeeld een restaurant zoekt op Google Maps of een video bekijkt op YouTube, verwerken we informatie over die activiteit, inclusief informatie over de video die u heeft bekeken, apparaat-ID's, IP-adressen, cookiegegevens en locatiegegevens.We verwerken de hierboven beschreven informatie ook wanneer u apps of sites gebruikt die gebruikmaken van Google-services, zoals advertenties, Analytics en de YouTube-videospeler.
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Geweldig goed verzorgd diner met voortreffelijke smaak
Hanneke K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Onze tafel stond bijna in de vestibule direct naast de deur weggedrukt in een hoek . Bediening heel gehaast . Wij voelden ons niet echt welkom.
P K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Voor de derde keer héérlijk gegeten, prettige bediening, mooi restaurant, goed eten!
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
We komen zeker nog eens terug
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Goed eten en een vriendelijke bediening in een sfeervolle ambiance. Een aanrader!
John B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Heerlijk gegeten . Prima bediening!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Gebruik gemaakt van Ah actie.
Mooie ambiance en goede service.
Lekkere geitenkaas salade.!
Vond de groenten en jus bij entrecote te zout. Werd meteen in orde gemaakt.
Mascarpone toetje ook lekker. Zeker aanrader. Menu is 3 gangen keuze menu.