De Keizer eten & drinken

Postelseweg 88 5521 RD Eersel Nederland Kaart

Over het restaurant De Keizer eten & drinken

De verschillende stijlen in het interieur van De Keizer Eten en Drinken zijn succesvol gemixt. Hetzelfde geldt voor de kaart. Internationale tradities smelten samen tot gedenkwaardige maaltijden. Een adres waar je zeker nog eens terugkomt om op de veranda naast het haardvuur weg te dromen of gezellig bij te kletsen in het restaurant, de serre of tuinkamer. Of om te kijken naar de hardwerkende kok, die in de open keuken de smakelijkste gerechten bereidt in de Josper houtskooloven.

Meer informatie over restaurant De Keizer eten & drinken

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant De Keizer eten & drinken

Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Wij komen hier vaker. We zijn altijd tevreden maar afgelopen zondag hebben ze ons verbaasd. Het was superdruk op het terras. Vechten om een tafeltje. Hoe de bediening zich staande heeft gehouden petje af. Zoveel plezier hadden ze dat het aanstekelijk werkte!! Het duurde wel wat langer dan normaal voordat wij wat te drinken kregen maar voor ons maakte het niet uit. De sfeer was uitmuntend en de zon scheen lekker dan kan een mens toch niet klagen.
Robert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Heerlijke gegeten! Hele mooie lokatie midden in de bossen van Eersel. Vriendelijke bediening die verstand hebben van hun vak. Chef verwende ons met een super menu. De paling en het dessert waren onze favorieten maar alles was geweldig. We komen snel terug.
Rita W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Für das Essen noch noch lecker und zu teuer, Die Bedienung unfreundlich und hat sich die Haare zwischen dem Bedienen im Fenster gerichtet und anschließend nicht mal die Hände gewaschen. Da fahren sie besser nach Eersel wenn sie mal schön speisen wollen. Für Familien mit Kinder besser nicht. Und als Paar muss man an den Katzentisch, sehr unfreundlich, obwohl das Lokal fast leer war und auch nicht gut besucht wurde. Das Service Personal kennen wohl keine Hygiene Vorschriften.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
High tea bij de Keizer. Na de soep een uur gewacht op de volgende gerechtjes. Per 4 personen een klein potje thee. Smaak moest men dus ook samen uitzoeken. Volgende gerechtjes kwamen nadat er nadrukkelijk om gevraagd is. Op de opmerking dat we al een uur niets hadden gehad vertelde de serveerster dat zij toch water had gebracht.
Er was brood maar te weinig (eisalade en tonijnsalade om die met 4 en 5 personen te besmeren. Toen we bijna naar huis wilden gaan werd nog gerookte zalm gebracht! Op het verzoek om koffie werd geantwoord dat dit geen probleem was. Later bleek die apart afgerekend te moeten worden. Geen probleem het was tenslotte een High tea maar waarom is dit niet gezegd!? In het geheel zijn 2 kleine potjes water geserveerd per 4 personen. Om alles moest gevraagd worden. Misschien te weinig personeel en hadden zij het te druk waardoor ze ook niet vriendelijk waren. Interieur zag er mooi en verzorgd uit. Geen papier bij het toilet. Kwaliteit van de soep en het eten was prima maar we komen hier niet meer terug!!
moniek V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Super lekker gegeten, alles top. Bediening is vriendelijk en kundig. Hoewel de prijs-kwaliteit wel oké, is vind ik dit restaurant wel duur.
Uiteten gaan ivm de verjaardag van 1 van onze kinderen doen we hier niet meer; het was toch wel erg prijzig met grote kids hier uit eten gaan. Niets dan goeds voor de sfeer en kwaliteit&service
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Gisteren genoten van een geweldig verzorgde brunch. Er was echt niets op aan te merken. Bij binnenkomst mochten we plaatsnemen aan een mooi gedekte ronde tafel. We startte met een lekker soepje, gevolgd door een heleboel lekkers dat op tafel werd geplaatst, zodat we met z'n allen lekker konden tafelen: diverse soorten beleg, mini-hamburger, salade, roerei, diverse broodjes en croissantjes, zoet beleg, glaasje luxe yoghurt en nog wat lekkers zoals een brownie en muffin. Voor koffie, thee en een sapje werd ook gezorgd. Alles smaakte even lekker, het was meer dan voldoende en de service was perfect! Een aanrader om hier te gaan brunchen, wel even reserveren van tevoren en zorgen dat je flinke honger hebt :)
gerardvdzanden .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Prachtige locatie met een WoW interieur, dit gecombineerd met een magnifieke keuken en leuke mooie wijnen. De bediening is vlot en correct.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
zondag ons jaarlijks familie uitje, met z'n vijfen. Deze keer de Keizer en lekker plankjes eten. Het eerste was 1 plank van de Keizer. Heerlijk met z'n vijven zitten snoepen. De volgende was de meer vlees plank. Evenzo heerlijk. Toen hebben we de Visplank overgeslagen en zijn verder gegaan met de dessert plank. En voor de kaas liefhebbers hebben we ook nog een kaasplank besteld. Het dessert zag er en was ook heerlijk. Helaas hebben we één groot minpunt bij de kaasplank moeten noteren. Dat was echt een afgang. Om voor €24 zo iets op tafel durven zetten vonden we echt een aanfluiting. Hele kleine porties en sommige nog een beetje uitgedroogd. Jammer ik hoop dat ze ons commentaar ter harte nemen.
Angeliquegenieter .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Afgelopen zondagmiddag prachtig mooi weer. Wij wilde na onze boswandeling met de hond, lekker een terrasje pakken. Toen wij uit het bos kwamen schrokken we van de drukte. We moesten wachten op tafeltje zowel buiten als binnen zat vol. Na een kwartier kwam er een tafel vrij en we zijn erop af gestormd. Al vrij snel zei een dame dat ze er zo aankwam om het tafeltje leeg te halen en de bestelling op te nemen. Ze nam ook een bak water mee voor de hond en werd verwend met een snoepje. Het duurde even voordat de drankjes kwamen maar dat maakte niet uit we zaten lekker in de zon en er heerste een fijne sfeer op terras genoeg om naar te kijken dus. Toen wij onze plateau kregen met allerlei hapjes erop. Leek het net vakantie!!
Karlijn01 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Met collega's een leuke en lekkere avond gehad.
Eten echt heel goed, ook erg fijn dat de keuken rekening houdt met dieet wensen.
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
We aten voor de derde keer bij de Keizer. De eerste 2 keren vielen wat tegen maar afgelopen zaterdag werden we blij verrast. Driemaal is scheepsrecht!
We bestelden een 4-gangen verrassingsmenu bij een zeer vriendelijke en kundige serveerster.
Het voorgerecht was heerlijk, zo ook de 2e gang. Van het hoofdgerecht vonden we het vlees, speenvarken, tegenvallen. Het was smakeloos en droog. Jammer! Dit deed wat afbreuk aan het, overige smakelijke, eten.
De entourage is erg mooi maar het was wel erg warm en deuren konden niet open vanwege de tocht. Het nagerecht hebben we buiten genuttigd. Met een deken over onze knieën was dit prima te doen.
Fijn als nogal lage verwachtingen zo overtroffen worden.
Veronique T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Het decor en de sfeer is hier echt geweldig! Zo ontzettend mooi en sfeervol en tegelijkertijd toch ook een soort van hip :)
Aardige attente bediening. We hebben hier alleen geborreld maar dat was voldoende om een recensie te willen achterlaten. Een heerlijke schotel met Spaanse/Italiaanse vleeswaren, Hollandse kazen en olijven. Lekker! Er werd ook brood bij geserveerd, dat was voldoende en het smaakte goed... maar er zat niets bij Een beetje aoli of een tappenade was wel het minste geweest. Het bier was lekker, de (te warm geserveerde) witte sauvignon blanc was naar mijn smaak iets te zoetig. De koele chardonnay viel beter in de smaak. Maar een iets drogere witte huiswijn zou hier niet misstaan. Al met al: we komen hier zeker terug om te borrelen. En we komen graag een keer dineren.
rodney71 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Dit weekend waren we samen met vrienden en onze 4 kinderen hier weer aan het eten. We hadden overdags aan onze vrienden de camping laten zien waar we afgelopen zomer zo ontzettend hebben genoten en zijn 's avonds nog gebleven om bij de Keizer te eten.
Ze hebben zich overtroffen van de vorige keer. Onze kinderen hadden het kindermenu en wij hadden het 3 gangenmenu. Vooraf gekonfijte eend of sliptong en als hoofd entrecote of kabeljauw.
We kregen een tussen gerechtje cadeau van de chef. Het eten was super. Daarnaast hebben we ontzettende lekkere wijnen gedronken. De rode wijn konden we niet kiezen want alles was zo lekker omschreven. We vroegen advies aan de dame die de wijnkaart had gemaakt en wees ons op de Laibach Pinotage. Jeeh wat hebben we van deze wijn genoten. Als na hadden we kaas en hadden de dame al gevraagd voor een portproeverij en ze zei dat ze ons wel met wat lekkers zou verrassen en dat heeft ze gedaan. 2 heerlijke lbv en als topper de colheita. Onze avond was in alles geslaagd en het beste misschien nog onze kinderen hebben zich geen minuut verveeld.
Keizerlijk bedankt en jullie zien ons terug in de zomervakantie!!
marie54 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Na lange tijd zijn we weer geweest. Nieuwe kaart met weer heerlijke nieuwe gerechtjes. De nieuwe wijnkaart was er nog niet maar werd heel goed opgelost door de dame die aan tafel kwam en ons vroeg waar we zin in hadden. Zo hebben we heerlijk genoten van een Argentijnse wijn bij ons wildmenu. We komen hier toch graag. We worden altijd enthousiast ontvangen. De zaak zat weer goed vol en hoe druk ze het ook hebben, ze hebben er altijd plezier in en maken tijd voor je. We komen snel weer terug om de rest van de kaart te proeven!!
Me70 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Over smaak valt niet te twisten, dus komen wij hier niet terug. Bij ieder onderdeel van het menu blijkt één van de gebruikte ingrediënten in smaak te sterk te overheersen. Daardoor worden de andere producten overvleugeld en dat is erg jammer. Er is dus een soort onbalans.
Een volle tomaat op het bord is ook niet te eten zonder dat de inhoud alle kanten op spuit, niet zo handig. In de open keuken zie je de kok met zijn handen de frites in je schaaltje gooien. Daarna wordt op de gebakken frites een aardewerk schaaltje met saus gezet.
De locatie is prima, het bedrijf ziet er prachtig uit en er hangt een lichte rook sfeer. Het personeel is vriendelijk en voorkomend.
Maar over smaak valt niet te twisten, dat is heel persoonlijk. Voor ons dus geen fijne belevenis.
Ghislaine C.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Onlangs een zeer gezellige besloten borrel gehad. De hapjes die werden uitgeserveerd, waaronder gehaktballetjes, scampi's (in overheerlijke dip) waren verrukkelijk. De bediening was top! Tijdens een borrel lopen mensen vaak rond, maar ze wisten je altijd te vinden met het juiste drankje. Chapeau! En het is begrijpelijk dat ze een prijs hebben gewonnen voor de inrichting.
Ik kom heel graag (weer) terug!
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Het begon met de telefonische reservering. Ik ben nog nooit zo vriendelijk te woord gestaan als bij deze dame. Aan het einde van het gesprekje zei ze zelf: We gaan er een gezellige avond van maken. Aangekomen in De Keizer is meteen de indruk dat alles goed uitzag. We werden vriendelijk ontvangen en na het bestuderen van de kaart besloten mijn vrouw en ik de 2 persoons-tapas te nemen. Heerlijk was het. Een aanrader. Het personeel blijft vriendelijk en als ons drankje op was kwamen ze vrij snel vragen of we nog iets te drinken wilde. Toen kwam het hooft gerecht. Mijn vrouw nam de Dorade en die leek niet vers en ik had de Black Angus tournedos. Ik verwachte een sappig stuk vlees met veel smaak want hij was tenslotte in hun super en op houtskool gestookte over klaargemaakt. Gort droog. Gewoon de helft laten staan. Wij waren inclusief foei 100 euro (geen champagne of wijn gebroken) kwijt aan deze teleurstelling. Te duur voor de prestaties van de kok.
Valentijn V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Heerlijk eten in een mooie entourage.
Voorgerecht, kwartel uit de Josper was heerlijk, maar het hoodgerecht de black Angus was voortreffelijk.
Het restaurant heeft een prijs gewonnen met Ijn inrichting en terecht, ziet er sfeervol uit
Es-uit-eten .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Nu het restaurant ruim een jaartje open is, is het tijd om eens een recensie achter te laten. Het risico is wel dat meer mensen dit pareltje in Eersel weten te vinden, maar het is een te fijne plek om voor mezelf te houden ;-).
Na een wat aarzelende start heeft het restaurant zich ontwikkeld tot een fijne plek om heerlijk te eten met gastvrije en attente bediening. Zelf vind ik het goed dat de vegetarische gerechten afwisselend en niet standaard zijn. De vleesetende medemens komt ruimschoots aan z'n trekken door de vleesgerechten die op de josper worden bereid (en volgens iedereen die bij mij aan tafel zat supermals zijn en grote porties!)
Ik kom hier graag om te borrelen (zoals gisteren bij Vinyl Friday met, zoals we in Brabant zeggen, veul gratis hapjes!!) maar ook na het wandelen om te lunchen of om in het restaurant of proeverij gedeelte 's avonds te eten. En als je zelf zit te lunchen of te borrelen vermaken de kinderen zich op het springkussen. En misschien moet ik dit niet verklappen, maar op de rekening zet de bediening een persoonlijke, handgeschreven boodschap.
Kortom, een aanrader!
jeroen12 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Donderdagavond bleek een goed bezette avond: het was vrijwel vol. Dat bleek niet voor niets: het restaurant is fraai, er heerst een rustige, licht chique sfeer, en het eten is er werkelijk prima. Wij hadden beide een vleesgerecht dat uitstekend was klaargemaakt en mooi van smaak was. De gerechten kwamen misschien wat te snel - het tempo mag wat ons betreft omlaag. De wijn die op de kaart als bijpassend werd genoemd had wat spannender/complexer gemogen.

Al met al een heerlijke avond eten - zondermeer een plek om nog eens terug te komen!