de Keiler

Markt 11 8071 GJ Nunspeet Nederland Kaart

Over het restaurant de Keiler

Authentiek genieten

Gevestigd op de Markt in hartje Nunspeet ligt het restaurant De Keiler. De Keiler biedt je een combinatie van plaatselijke authentieke gerechten die enkel worden bereid met verse producten voor een maximale smaak sensatie. Geniet hier van de plaatselijke sfeer met een modern jasje!

Meer informatie over restaurant de Keiler

Maandag
Dinsdag t/m Zaterdag
Zondag

Jouw recensie over het restaurant de Keiler

Francien K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Bediening was ok, maar er zou meer drank verkocht kunnen worden als er meer personeel aanwezig zou zijn.
Naar onze mening hadden we meer geld uitgegeven aan drank als het personeel meer tijd had om wat vaker te vragen of we nog iets wilden drinken.
Thea S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was prima en het personeel super vriendelijk en attent.
We hebben wederom genoten van een heerlijk 3 gangen menu.
spar71 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten was goed , prijs/kwaliteit was ook goed voor €30,- per couvert.
De wachttijd was echter veel te lang, na 1,5 uur kregen we pas het voorgerecht. Kortom, na 4 uur daar gezeten te hebben vonden we het lang genoeg .
joop D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gewoon Goed wij kwamen hier terecht door de A.H aktie nu hebben zij er zeker een klant bij wij zijn in de aktie tijd er twee keer geweest bijde twee keer waren gewoon Goed
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Goede ambiance, vlotte bediening, eten was goed, Varkenshaas had wat meer doorbakken kunnen zijn. Is niet gevraagd of het rare, medium of well done moest zijn. Pasta was wat nat. Wij hadden een AH diner. Pompodori soep met pesto was lekker en dessert was goed.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hebben een prettige avond gehad, met goed eten en een prima service. Alle gerechten waren van een goede kwaliteit en conform onze verwachtingen. Wel wil ik het restaurant adviseren om de messen te laten slijpen, het varkenshaasje was prima van smaak en goed gebakken alleen het mes was zo bot dat het toch nog lastig snijden was.
Marten V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Lekker sfeervol buiten gegeten bij de terras heater op een avond ver in oktober (!) Heel vriendelijke bediening. Toen het hoofdgerecht lang op zich liet wachten en we op het punt stonden te gaan vragen waar het bleef, kwam de serveerster net zelf naar ons toe om aan te geven dat het in de keuken over het hoofd was gezien, maar nu heel snel kwam (en dat was ook zo). Ze boden ons een drankje namens het huis aan. Het eten was prima; goede prijs kwaliteit verhouding.
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Met de AH actie hier gegeten. Goede kwaliteit en goede porties. Werden een klaar kleine foutjes gemaakt maar werd snel opgelost.
m0t9h5a4 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Prima, voor herhaling vatbaar. We hebben genoten. Menu was goed verzorgd. De bediening vriendelijk. De ambiance gezellig en rustig. De prijs van het menu in overeenstemming met het gerecht.
Ted C.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Personeel heel vriendelijk. Eten was heerlijk alleen het dessert viel tegen. Verrassing van de chef. Zalm en varkenshaas uitstekend.
Gerhard N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten, wild zwijn was prima, verrassing van de chef als nagerecht was zeker een prettige verrassing, heerlijk! Vlotte en vriendelijke bediening.
Jacq H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Met de AH actie gegeten, hier is een speciale kaart voor met 3 voor-, 3 hoofd en 3 nagerechten.
Vlees, vis of vegetarisch. Geen dingen, zodat iedereen aan zijn trekken komt ondanks de geringe keuze.
De porties waren prima! Vergeten groentes en een puntzak friet erbij.
Ook zonder AH komen wij hier graag terug om de rest van de kaart te ontdekken.
Ans L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het leuke van speciale acties is dat je de keuken en de sfeer van restaurants in je omgeving leert kennen, om bij een goed gevoel daar weer terug te komen. Vorige jaar met de AH-actie gegeten bij De Hoeve in Nunspeet waarna wij nog verschillende keren terug zijn gegaan omdat je daar het gevoel krijgt dat uit eten een prettige en smakelijke beleving is. De Keiler roemt zichzelf met de combinatie van de plaatselijke (bosrijke) kenmerken van Nunspeet en omgeving met authentieke smaken en gerechten uit Nederland én het middellandse zee gebied. De verwachting was dus hoog. Daar hebben we helemaal niets van terug gezien op tafel. Een belofte die niet wordt waar gemaakt! Speciaal voor de AH-actie kregen wij een wit A4 geplastificeerde velletje kopieerpapier als menukaart, zonder verdere toelichting of aanbeveling. Mede door de prijsvermelding van € 30,00 was de inhoud van het keuzemenu (3 voor-, hoofd- en nagerechten) een teleurstellende en weinig verrassende aanbieding. Duidelijk een menu dat speciaal voor de actie in elkaar is gezet. Het is eten, maar niet het gevoel uit eten. Voor een prijsklasse van €30 kan je een verrassend lekker 3 gangen menu krijgen, dus niet bij de Keiler. De vriendelijke bediening is ongestructureerd georganiseerd. Bij het binnenkomen een tijdje moeten wachten totdat er iemand naar ons toe kwam, uiteindelijk kwamen er 2 medewerkers achter elkaar die allebei in het reserveringsboek moesten kijken elders in de zaak. Verschillende medewerkers die aan tafel kwamen of wij wat wilde drinken nadat dit al eerder was gevraagd/besteld en ook meerder keren van verschillende medewerkers de vraag of alles naar wens is. Het wijnassortiment dat per glas verkrijgbaar is zeer beperkt. Witte wijn: zoet of droog. Een gemiste kans dus. Jammer maar wel een ervaring rijker.
Anne-Marie R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hadden AH kortingskaart en we hebben er heerlijk gegeten. Rustig tempo met tijd tussen de gerechten door. Echt een aanrader,
Arina V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten en leuk personeel wat weet hoe ze met diverse gasten om moet gaan!

Eten zeer smaakvol, zeker een aanrader!
b.schuchard .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Een gezellig trendy restaurant met heerlijk eten,fraai opgediend, en vriendelijk personeel. Ook het buitenterras ziet er erg aantrekkelijk uit.
Lodewijk B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst, attente bediening. Lekker gegeten: verzorgde schotels, goede kwaliteit ingrediënten, perfect klaargemaakt. een aanrader!
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Prima en heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs , bediening uiterst vriendelijk
Wijnie N.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Prima restaurant. Heerlijk gegeten. Hartelijke bediening.Buiten was er kermis,maar de deur werd netjes dicht gedaan. Keurig verzorgd.
Ans A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en ook glutenvrij werd persoonlijk met ons doorgesproken en goed geregeld. Omdat het erg druk was, moesten we lang wachten op ons eten.