de Keiler

Markt 11 8071 GJ Nunspeet Nederland Kaart

Over restaurant de Keiler

Authentiek genieten

Gevestigd op de Markt in hartje Nunspeet ligt het restaurant De Keiler. De Keiler biedt je een combinatie van plaatselijke authentieke gerechten die enkel worden bereid met verse producten voor een maximale smaak sensatie. Geniet hier van de plaatselijke sfeer met een modern jasje!

Meer informatie over restaurant de Keiler

Maandag
Dinsdag t/m Zaterdag
Zondag

Ben B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Leuke gelegenheid op de markt te Nunspeet.
Gezellig rustig. Leuke, deskundige bediening.
Uitstekende gerechten, met zorg bereid.
Mijn vrouw en ik zullen er vaker naar toe gaan.
Nhagen1976 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
14/11/2016 Bij de Keiler wezen eten met zijn tweetjes.
Vriendelijk personeel de AH actie daar was een apparte kaart voor et genoeg keuze uit 3 voorgerechten 3 hoofdgerechten en 3 nagerechten.
het voorgerecht carpaccio was erg lekker daarna had mijn man de varkenshaas besteld en ik de zalm helaas kreeg ik ook varkenshaas in plaats van zalm dit wilde de kok terug nemen en dan als nog de zalm klaar maken voor me maar dan moest ik wachten en alleen eten. wel vriendelijk dat dit gevraagd werd van de kok en de bedienster verder heerlijk gegeten alleen toen we de rekening kregen en ik er buiten nog eens naar keek zag ik dat ik toch geld had betaald voor de zalm dat is een beetje jammer dat daar niet meer naar gekeken is toen de rekening gegeven is.
Bert.onwijn .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Doordat het weer slecht was en we uit de file wilde even Nunspeet in gegaan.
Bij de Keiler terecht gekomen, vriendelijk personeel.
We hebben lekker gegeten, mijn vrouw Saltimbocca van kipfilet en ik wildzwijnsteak met rode bessen saus.
Beide echt smakelijk maar om bij Saltimbocca een romige kruidensaus te serveren, noem het dan anders.
Multigrade .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
We begonnen op het terras buiten zittend op prettige banken, waar ook verwarming aanwezig is, maar door de heftige regen, die onder de zonneschermen door opspatte, kozen wij voor een plaats binnen. De bediening was zeer vriendelijk en ook behulpzaam bij de plaatswisseling. Als voorgericht een heerlijke Runder Carpaccio heerlijk zacht vlees met fijne kruiden en heerlijke dressing, daarna een mixed grill waarbij een eigen vleeskeuze mogelijk was, prima geregeld en fantastisch lekker vlees met daarbij sausen en frites, jammer dat er niet iets meer fantasie was gebruikt in de groente keuze bij/onder de mixed grill, als dessert vanilleijs met vers fruit, ook daar was met wat meer variatie in het fruit, alles smakelijker geweest .
Gezien de plaats en de prettige ambiance gaan wij hier zeker nog een keertje terug komen.
K.dijk7 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Alles was even lekker, goede en vooral vriendelijke bediening. Gezellig restaurant in het centrum van Nunspeet en voldoende parkeerplaats.
195807 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
het was goed eten de bediening was goed alleen de prijzen van het drinken vond ik aan de hoge kant ,verder werd je netjes ontvangen en alle tijd gegund om te bestellen
Rnmollema .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Wij hebben de aparte Iens/Shell menukaart gekregen en daar van een voor, hoofd, en nagerecht genomen.
Het eten was goed met daarbij een vriendelijke bediening zodat eten geslaagd was bij de Keiler.
Fam.t.kaptein .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Uit een beperkte keuze van drie gerechten konden we kiezen.Drie vooraf en drie hoofd en drie toetjes.Voorafje was prima. hoofdgerecht ook alleen goeide ze de patat om en zouden we nieuwe krijgen. Dat duurde lang we vroegen erom en toen hadden we het eten al op toen het kwam. Het ijs wat we namen was niet lekker er zat ijsvorming in.We zeiden dat later hoorde ik nog iemand dat zeggen maar ipv ze de koffie als royaal gebaar schonk zei ze nou het ijs hebben we weggegooid. Terwijl ze ons vertelde dat het niet kon zijn dat het net een nieuwe bak was.
Daarna viel de rekening dan wel tegen. 30 euro voor de maaltijd en door een glas wijn en water en koffie kwam de rekening voor ons twee toch nog op 50 euro....Tja viel ons wat tegen voor wat we kregen....
B-k .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Het eten was prima, alleen mogen de onnodige versieringen wat mij betreft achterwege gelaten worden. Op ieder bord bij voor- en hoofdgerecht strepen balsamicocrème heeft geen toegevoegde waarde (en bij gamba's past het niet echt). Geldt ook voor de dame blanche, over het hele bord strepen chocoladesaus en daardoor weinig over het ijs zelf. Ziet er leuk uit, maar is voor mij geen dame blanche. Kleine minpuntjes, maar wij komen graag weer terug.
Carolinevankranenburg .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Op mijn verjaardag gegeten bij de keiler. Het restaurant zag er goed en gezellig uit. Er was maar 1 serveerster in het restaurant maar ze hield de tafels goed in de gaten. Het voorgerecht viel me erg tegen, gamba's die niet lekker waren met een beetje sla. Het zag er uit als of het uit een zakje van de supermarkt kwam. Hoofdgerecht met zalm was op zich lekker, maar er zat veel te veel saus overheen. Mij vriend had ossenhaas die niet erg warm meer was. Het nagerecht werd opgediend en ik kreeg het verkeerde, geen probleem ze haalde meteen het bestelde op. dat was chef's choice. Verschillende toetjes op een bord gekwakt. Het cakeje was hard. Kortom, voor een leuke prijs gegeten maar ik ga niet meer terug hierheen.
Korien H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Nee, ik ga niet alles vertellen. Een paar dingen maar.
De bediening is heel aardig en voorkomend. Er is voor onze groep van 9 personen een ruime vierkante tafel gedekt. Leuk.
Het eten echter is absoluut niet verrassend. Alleen de gigantische portie pasta à la pommodore ( voor jongen van 12 jaar) zorgt voor een hilarische verrassing. Vier volwassenen moeten helpen, vinden het allen nogal zout. De zalm is droog, veel te lang in de oven geweest en wordt vergezeld door heerlijke venkel maar ook door koude worteltjes.
Het decor is verbazingwekkend, echter niet in positieve zin. Uitzicht op de spoelkeuken en op afvalcontainers draagt niet bij aan de sfeer tijdens een diner. Maar de tv aan de wand met vage filmpjes (de drie kinderen zaten er gelukkig met de rug naar toe) kan beter vandaag dan morgen weggehaald worden.
We hebben een leuke avond gehad want we waren met een leuke groep.
Jammer, we gaan de Keiler bij niemand aanbevelen.
Jcvanwonderen .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
De zalm en varkenshaas waren super! Vriendelijke en attente bediening. Alleen jammer van de twee tv schermen die in de zaak hingen en telkens van beeld versprongen.
Hilliene .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Leuk restaurant! Vriendelijk personeel. Enige nadeel is dat je lang op je eten moet wachten, maar dan ben je wel weer gedwongen om lekker lang en relaxed te tafelen :-)
Adijk560 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Heerlijk gegeten. Super lieve dame in de bediening. We kwamen eerder dan gereserveerd en dit was geen probleem. Menu lekker.
Edwig84 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
De patat bij het hoofdgerecht werd geserveerd toen wij al zo goed als klaar waren. De varkenshaas was te doorbakken, en bij het dessert werd de verkeerde keuze geserveerd. Dit kwam na onze mening doordat er te weinig personeel liep en hierdoor hebben we als afsluiter ook geen koffie besteld.
Adriaanv .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Het eten was echt geweldig! De service kon beter, hadden het idee dat we 'vergeten' gasten waren, bediening was verder goed.
Harkok1 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Prettige en hartelijke ontvangst. Er was een keuze menu, 3 gangen. Gamba's top, hoofdgerecht voor ons beiden verschillend maar ruim voldoende en smakelijk. Toetje, daar mijn vrouw geen ijs mag kwam er vers fruit met toefje slagroom, perfect !
Deapies .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Stokbroodje kruidenboter is echt een aanrader, die was super lekker, trouwens de rest ook wel. Alleen jammer dat de varkenshaas eerst op de grill ging en daarna in de oven, was best wel droog, maar voor de rest super
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Speciale kaart voor de Shell actie met keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 desserts voor 30 euro. Vooraf een pomdorisoep met pesto en lekker warm brood. Als hoofdgerecht varkenshaas, was een hele flinke portie! Frites met mayonaise en een frisse salade. Het was druk maar de bediening wist van aanpakken. Een positieve ervaring, hebben ook nog de recente Telegraaf kunnen gelezen die er lag.
Mariska163 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Prima gegeten bij restaurant Keiler. Bediening was erg aardig. Eten was prima. Rundercapacio mag de volgende keer ietsje minder koud. Dan proef je het vlees wat beter. Het afbreekbrood van 6,50, dan vonden we best duur. Algemeen: helemaal prima. Zou er zo nog een keer naartoe gaan.