de Keiler

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant de Keiler

Authentiek genieten

Gevestigd op de Markt in hartje Nunspeet ligt het restaurant De Keiler. De Keiler biedt je een combinatie van plaatselijke authentieke gerechten die enkel worden bereid met verse producten voor een maximale smaak sensatie. Geniet hier van de plaatselijke sfeer met een modern jasje!

Meer informatie over restaurant de Keiler

Maandag
Dinsdag t/m Zaterdag
Zondag

Jouw recensie over het restaurant de Keiler

Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Nora K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wat hebben we daar héérlijk gegeten, voldoende keus, nergens voor bij te betalen, hartelijk ontvangen, als we weer in deze omgeving logeren komen we zeker terug.
Ans A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en ook glutenvrij werd persoonlijk met ons doorgesproken en goed geregeld. Omdat het erg druk was, moesten we lang wachten op ons eten.
Margriet K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Eten was eenvoudig maar smaakte heerlijk. Bediening was onderbezet maar er werd hard gewerkt om ieder redelijk op tijd te bedienen.
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het is een gezellige atmosfeer in het restaurant gelegen aan het dorpsplein. De gastvrouw en -heer zijn heel vriendelijk en de gerechten zijn lekker en worden netjes opgediend.
mfgblom .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden. Warm eten (op verwarmd bord) en door vriendelijke (italiaanse) serveerster alle ingredienten uitgelegd. Aten met AH bon maar het eten was heerlijk. Ook met lactose probeem werd rekening gehouden en kwam men met een alternatief. Kortom een gezellig restaurant met goed eten en vriendelijke bediening. Een aanrader !
Diny H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
De locatie van dit restaurant is ook het vermelden waard. Op een plein, met meerdere terrassen, in het centrum van Nunspeet.
jan Z.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten er wordt echt werk van gemaakt ook hoe het eruit ziet.
Het was heel druk maar de bediening liep vlot.
De prijs was ook redelijk
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heel vriendelijk personeel ,
Lekker gegeten
Zeker een aanrader
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Geweldige bediening en service eten top met veel variatie, het personeel ter zake kundig alles kon bijna ook al stond het niet op de kaart bijvoorbeeld een kaasplateau meer kan ik niet zeggen nogmaals chapeau
E B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
beste eigenaar van het restaurant jullie hebben een perfecte locatie
we hebben lekker gegeten
vriendelijke bediening.
ga zo door.
aan te raden bij velen.
vandenbrink2 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Gelukkig deed De Keiler ook dit jaar weer mee met de AH-actie. Wij hebben er in de afgelopen jaren meerdere malen gegeten, en elke keer tot volle tevredenheid.
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Vriendelijke en vlotte bediening, Restaurant was modern doch sfeervol ingericht. Tafels stonden op voldoende afstand van elkaar. Het geluidsnivo was zeer aangenaam.
Dirk S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
2 personen met ah kaart gegeten, aparte keuze kaart hier voor, goed te doen.Met de sfeer en de kwaliteit van dit restaurant was het voor ons een uitstekende keus.
M D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wij hebben met 2 personen via de AH restaurantactie gegeten. De gerechten waren hartstikke goed, service goed en het personeel erg vriendelijk.
Ondanks dat we via de actie het 2e menu gratis kregen waren de gerechten gewoon volwaardig (dit hebben we wel eens anders meegemaakt!).
Zeker een aanrader!!
Bertina D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Heerlijk 3 gangen menu gegeten. In een mooie zaak met prima bediening.
r.h.t.witte .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten tijdens een weekendje weg met vrienden. Van de AH bonnen. Echt een aanrader
Vriendelijke bediening. Heerlijke carpacco en varkenshaas prima bereidt.
Mariëlle B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Tijdens een weekeindje weg hier gegeten, er was te weinig personeel waardoor we een tijdje hebben moeten wachten op onze tafel en eerste drankje. Speciale ah gerechten, daar was genoeg keuze in. Alleen jammer dat de patat hard/ vet en doorbakken was. Ook hadden we gebakken aardappelen op ons bord, hier zou ik liever meer groenten voor zien (we hadden tenslotte ook patat) het dessert panna cotta was vloeibaar, niet wat ik er van verwacht had.
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heel erg lekker gegeten.Er is aandacht aan besteed.Veel oog voor kleine details.Helemaal af.Grote porties en supervriendelijke bediening.Een topper wat ons betreft.
Nel B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
We hebben een gezellige avond gehad. Het eten was erg lekker en we hebben er van genoten. We komen zeker nog een keer terug.