de Keiler

Markt 11 8071 GJ Nunspeet Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant de Keiler

Authentiek genieten

Gevestigd op de Markt in hartje Nunspeet ligt het restaurant De Keiler. De Keiler biedt je een combinatie van plaatselijke authentieke gerechten die enkel worden bereid met verse producten voor een maximale smaak sensatie. Geniet hier van de plaatselijke sfeer met een modern jasje!

Meer informatie over restaurant de Keiler

Maandag
Dinsdag t/m Zaterdag
Zondag

Tinekevan .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Gezellig sfeervol restaurant!
Heerlijk gegeten buiten op het verwarmde gezellige terras.
Met de AH spaarkaart.
De gerechten waaruit je kon kiezen waren beperkt maar voortreffelijk.
Zeer vriendelijk personeel en het eten was uitstekend!
Yolanda E.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
uiterst vriendelijke en correcte bediening. leuk geserveerd smaakvol voedsel in voldoende hoeveelheid. Maaltijd genuttigd op een tot het etablissement behorende, gezellige terras op een deel van de "Markt"
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Leuk en sfeervol restaurant. We kwamen hier eten met de restauarantbonnen van de AH. Lekker gegeten, alleen de varkenshaas was beetje doorgeslagen! Verder prima gegeten voor een leuk prijsje! Bediening vriendelijk.
wimenelsdejong .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Vriendelijke benadering door personeel. Eten smaakvol en goed verzorgt. Opmaak was ook aandacht aan besteed. Gezellige inrichting. Alles zag er schoon uit.
Denise H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Vanavond met mijn zus en zwager en 3 kinderen bij de Keiler gegeten als afsluiter van de vakantie. We begonnen goed met een drankje op het terras, maar bij de hoofdgerechten ging het fout. Mijn zus had de mixed grill, maar de kip was nog rauw. Mijn zwager had zijn entrecote medium rare besteld, maar kreeg deze medium/well done. Toen we de bediening erbij haalden om aan te geven dat we graag een ander stuk vlees wilden, werden we geïrriteerd aan gekeken. Toen mijn zus later, misselijk van het idee dat ze al een hap rauwe kip op had, binnen aan ging geven dat ze kip uit de mixed grill wilde houden, hoorde het personeel binnen over ons roddelen! We zouden het verschil niet weten tussen medium rare en medium en bovendien beweerde de ober dat mijn zwager helemaal niet om rare had gevraagd! Dit was de laatste keer dat wij bij de Keiler hebben gegeten! Dat je vindt dat je klanten "zeuren" of dat je vindt dat je klanten ongelijk hebben moet je helemaal zelf weten, maar de klant heeft ALTIJD gelijk, en klagen over je klanten doe je maar als deze naar huis zijn! Bovendien zijn excuses dan zeker op zijn plaats en kom de entrecote niet terug brengen met de mededeling dat deze wat "meer rare" is, alsof de klant dat zelf niet weet!
Ruth B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Zeer vriendelijke en snelle bediening. Het eten was zeer goed verzorgd en alle gerechten smaakten voortreffelijk.
R.Bos en J.Stal
C. P. B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Bediening buitengewoon vriendelijk.
Hoewel het niet echt druk was aan wachttijd en de kwaliteit van de gerechten merkbaar dat de keukenbrigade handen te kort kwam, iets waar de bediening zich uit zichzelf voor kwam verontschuldigen.
Helaas had de kok ook een ruime hand van zout gebruik waardoor de smaak van de gerechten wat op de achtergrond gedrongen werd.
Fanny V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
We hebben heerlijk buiten gegeten met vriendelijke bediening.We komen zeker nog een keer terug. Toon en Fanny
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Leuke gelegenheid op de markt te Nunspeet.
Gezellig rustig. Leuke, deskundige bediening.
Uitstekende gerechten, met zorg bereid.
Mijn vrouw en ik zullen er vaker naar toe gaan.
nhagen1976 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
14/11/2016 Bij de Keiler wezen eten met zijn tweetjes.
Vriendelijk personeel de AH actie daar was een apparte kaart voor et genoeg keuze uit 3 voorgerechten 3 hoofdgerechten en 3 nagerechten.
het voorgerecht carpaccio was erg lekker daarna had mijn man de varkenshaas besteld en ik de zalm helaas kreeg ik ook varkenshaas in plaats van zalm dit wilde de kok terug nemen en dan als nog de zalm klaar maken voor me maar dan moest ik wachten en alleen eten. wel vriendelijk dat dit gevraagd werd van de kok en de bedienster verder heerlijk gegeten alleen toen we de rekening kregen en ik er buiten nog eens naar keek zag ik dat ik toch geld had betaald voor de zalm dat is een beetje jammer dat daar niet meer naar gekeken is toen de rekening gegeven is.
bert.onwijn .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Doordat het weer slecht was en we uit de file wilde even Nunspeet in gegaan.
Bij de Keiler terecht gekomen, vriendelijk personeel.
We hebben lekker gegeten, mijn vrouw Saltimbocca van kipfilet en ik wildzwijnsteak met rode bessen saus.
Beide echt smakelijk maar om bij Saltimbocca een romige kruidensaus te serveren, noem het dan anders.
Multigrade .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
We begonnen op het terras buiten zittend op prettige banken, waar ook verwarming aanwezig is, maar door de heftige regen, die onder de zonneschermen door opspatte, kozen wij voor een plaats binnen. De bediening was zeer vriendelijk en ook behulpzaam bij de plaatswisseling. Als voorgericht een heerlijke Runder Carpaccio heerlijk zacht vlees met fijne kruiden en heerlijke dressing, daarna een mixed grill waarbij een eigen vleeskeuze mogelijk was, prima geregeld en fantastisch lekker vlees met daarbij sausen en frites, jammer dat er niet iets meer fantasie was gebruikt in de groente keuze bij/onder de mixed grill, als dessert vanilleijs met vers fruit, ook daar was met wat meer variatie in het fruit, alles smakelijker geweest .
Gezien de plaats en de prettige ambiance gaan wij hier zeker nog een keertje terug komen.
k.dijk7 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Alles was even lekker, goede en vooral vriendelijke bediening. Gezellig restaurant in het centrum van Nunspeet en voldoende parkeerplaats.
195807 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
het was goed eten de bediening was goed alleen de prijzen van het drinken vond ik aan de hoge kant ,verder werd je netjes ontvangen en alle tijd gegund om te bestellen
rnmollema .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Wij hebben de aparte Iens/Shell menukaart gekregen en daar van een voor, hoofd, en nagerecht genomen.
Het eten was goed met daarbij een vriendelijke bediening zodat eten geslaagd was bij de Keiler.
fam.t.kaptein .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Uit een beperkte keuze van drie gerechten konden we kiezen.Drie vooraf en drie hoofd en drie toetjes.Voorafje was prima. hoofdgerecht ook alleen goeide ze de patat om en zouden we nieuwe krijgen. Dat duurde lang we vroegen erom en toen hadden we het eten al op toen het kwam. Het ijs wat we namen was niet lekker er zat ijsvorming in.We zeiden dat later hoorde ik nog iemand dat zeggen maar ipv ze de koffie als royaal gebaar schonk zei ze nou het ijs hebben we weggegooid. Terwijl ze ons vertelde dat het niet kon zijn dat het net een nieuwe bak was.
Daarna viel de rekening dan wel tegen. 30 euro voor de maaltijd en door een glas wijn en water en koffie kwam de rekening voor ons twee toch nog op 50 euro....Tja viel ons wat tegen voor wat we kregen....
b-k .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Het eten was prima, alleen mogen de onnodige versieringen wat mij betreft achterwege gelaten worden. Op ieder bord bij voor- en hoofdgerecht strepen balsamicocrème heeft geen toegevoegde waarde (en bij gamba's past het niet echt). Geldt ook voor de dame blanche, over het hele bord strepen chocoladesaus en daardoor weinig over het ijs zelf. Ziet er leuk uit, maar is voor mij geen dame blanche. Kleine minpuntjes, maar wij komen graag weer terug.
carolinevankranenburg .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Op mijn verjaardag gegeten bij de keiler. Het restaurant zag er goed en gezellig uit. Er was maar 1 serveerster in het restaurant maar ze hield de tafels goed in de gaten. Het voorgerecht viel me erg tegen, gamba's die niet lekker waren met een beetje sla. Het zag er uit als of het uit een zakje van de supermarkt kwam. Hoofdgerecht met zalm was op zich lekker, maar er zat veel te veel saus overheen. Mij vriend had ossenhaas die niet erg warm meer was. Het nagerecht werd opgediend en ik kreeg het verkeerde, geen probleem ze haalde meteen het bestelde op. dat was chef's choice. Verschillende toetjes op een bord gekwakt. Het cakeje was hard. Kortom, voor een leuke prijs gegeten maar ik ga niet meer terug hierheen.
Korien H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Nee, ik ga niet alles vertellen. Een paar dingen maar.
De bediening is heel aardig en voorkomend. Er is voor onze groep van 9 personen een ruime vierkante tafel gedekt. Leuk.
Het eten echter is absoluut niet verrassend. Alleen de gigantische portie pasta à la pommodore ( voor jongen van 12 jaar) zorgt voor een hilarische verrassing. Vier volwassenen moeten helpen, vinden het allen nogal zout. De zalm is droog, veel te lang in de oven geweest en wordt vergezeld door heerlijke venkel maar ook door koude worteltjes.
Het decor is verbazingwekkend, echter niet in positieve zin. Uitzicht op de spoelkeuken en op afvalcontainers draagt niet bij aan de sfeer tijdens een diner. Maar de tv aan de wand met vage filmpjes (de drie kinderen zaten er gelukkig met de rug naar toe) kan beter vandaag dan morgen weggehaald worden.
We hebben een leuke avond gehad want we waren met een leuke groep.
Jammer, we gaan de Keiler bij niemand aanbevelen.
jcvanwonderen .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
De zalm en varkenshaas waren super! Vriendelijke en attente bediening. Alleen jammer van de twee tv schermen die in de zaak hingen en telkens van beeld versprongen.