De Kei

Meer informatie over restaurant De Kei

• Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras
Cees K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Wij hebben er net (9 juni 2016) geluncht. Fijn terras, prima bier. Ik had een broodje osseworst. Mijn vrouw een broodje zalm. Osseworst prima, en de zalm ook. Jammer alleen dat bij de osseworst de truffelmayonaise vergeten was en bij de zalm de rode uien ringen en de ansjovis. Een kok met weinig passie voor het vak lijkt het
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Heerlijk gegeten, bieftstuk met eendelever voor 16,50 en opmaak zeer culinaire. Echt een aanrader Ik kom zeker terug in dit gezelige eetcafe.
Koen T.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Heb zojuist een heerlijke zeetong gegeten voor 15,50. Dat kan bijna niet!!! Erg lekker en ook heel gezellig!!!! Mijn partner had de hollandse biefstuk en ook die was helemaal goed!!!!
MartinImker .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Had een broodje gekruide kip met cappuccino. Broodje kip was op zich lekker, maar gezien de aanwezigheid van een grote zwarte haar toch een onvoldoende. Service: Moest 20 minuten op het relatief simpele broodje wachten, zonder verdere excuses voor het lange wachten. Hoeveelheid cappuccino niet erg royaal. Terras lekker in de zon, maar voor de rest niet een bijzonder decor.
Arjen K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Zaak is recent van eigenaar gewisseld en heeft een nieuwe look gekregen. Terras is zonnig en leuk, vooral omdat de gemeente Hilversum de straatkeien recent heeft vernieuwd. Eten is niet bijzonder. Voor koffie, wijn en lunch een prima zaak.