De Kei

Theo Dorrenplein 4 6301 DV Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Kei

Shirley S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Met ze vieren hier gegeten was niet wat we verwachten
Me vrouw had een groentesoep die kwam uit blik!!!
Ikzelf had een zalmcocktail en ze hadden zo het blikje zal omgekeerd in het glas allemaal nog graatjes en viezigheid ernog in. ....zalm uit blik hoor je eerst schoontemaken lijkt mij!!
Biefstuk was net een schoenzool veel te doorbakken .Snitzel was maar aan 1 kant
gebakken.roer of de aardappelen gebakken waren maar die kwamen uit frituur wilde graag gebakken dat kon kreeg gekookte aardappelen met roomboter erover alles met alles heel vies en smerig nooit meer!!!!@
Steven H.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Wederom hebben we heerlijk gegeten in restaurant De Kei. Chef Albert Kusters heeft heerlijke maaltijden bereid. De entrecote was goed medium klaargemaakt. De service was weer klantgericht en er wordt rekening gehouden met de wensen van de gasten, o.a. door zijn vrouw Mw. I. Kusters, die zeer vriendelijk is. We komen er zeker terug. Klasse !
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Logerend in Kasteel Schaloen niet ook het ontbijt genomen, want dat is in hotels doorgaans veel te overdadig en dito prijzig. Wij hebben liever een klein, maar met zorg bereid ontbijtje, zoals soms nog in de kleinere hotelletjes in Frankrijk. Hier hadden ze een "Ontbijtje" voor 4,50 met spiegelei met ham, kaas en zoetigheid op twee boterhammen.
Het was precies wat we willen en erg lekker.
Bovendien zaten we in de erker boven de Geul, toch idyllisch op een koude ochtend :)
Om te onthouden, als we nog eens naar Schaloen zouden gaan en ergens weer ontbijten, maar dat dan hooguit buiten het seizoen om de storm van een bepaald type landgenoten hier te ontlopen.
Steven H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Gezellig restaurant, hun Wiener Schnitzel vond ik erg lekker. Trouwens alle andere gerechten zijn vers bereid en smaakvol. De bediening is vriendelijk en vlot.
GMMD .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Voor de lunch zag ik op de kaart een stokbroodje bal gehakt (warm). Mijn vrouw bestelde een stokbroodje gezond. De serveerster bracht ons 2 prachtig opgemaakte broodjes met veel groente. Toen ik aan mijn broodje begon bleek het gehakt koud te zijn, terwijl ik duidelijk een broodje warme gehakbal besteld had. De serveerster nam het broodje weer mee naar de keuken en kwam even later terug met een kaal broodje, hiernaast wat sla en een in plakjes gesneden gehaktbal in jus in een bakje apart. Toen ik haar vroeg waar het prachtig opgemaakte broodje gebleven was antwoordde ze: "hij heeft er toch sla bij gedaan" vervolgens vertelde ze dat ze de afgelopen week niet gewerkt had en dat blijkbaar in die tijd de kaart was aangepast en dat vanaf nu de gehaktbal alleen koud werd geserveerd. Het lijkt erop dat blijkbaar de kaart was aangepast zonder de "kaart" aan te passen. Al met al een teleurstellende ervaring, en onnodig, want gezien de opmaak en smaak van het broodje gezond van mijn vrouw zijn ze wel in staat om iets goeds op tafel te zetten. Vanwege het regenachtige weer was het overdekte terras een beetje mistroostig, maar verder wel schoon en netjes. In de zaak echter en met name op de toiletten was er nog wel verbetering mogelijk wat netheid betreft.
EnricoVan .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Vanmiddag voor de lunch een aspergesoep genomen , een stevige soep met verse asperges, lekker heet geserveerd, jammer genoeg te zout, gaat echt ten koste van de smaak. Broodje hete kip was prima, de bediening is erg aardig