De Kei

Theo Dorrenplein 4 6301 DV Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant De Kei

Welkom bij eetcafé De Kei!

Wij zijn 5 dagen per week geopend en verwelkomen u graag voor een heerlijke lunch,diner of voor een gezellig borrel. Van dinsdag t/m zaterdag zijn wij geopend vanaf 10.00 uur 's ochtends. Doordeweeks sluiten wij 1.00 uur en op vrijdag en zaterdag sluiten wij 3.00 uur. Wij hopen u snel te mogen verwelkomen, tot snel !!

Team De Kei

Meer informatie over restaurant De Kei

6,9
Erg rustig

Jouw recensie over het restaurant De Kei

Evelien R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Reservering wordt niet herkend. 2x verkeerde drankjes. Na een uur nog geen eten gekregen. Eten zelf bestond uit taai vlees met verbrande champignonsaus. Kortom, niet echt een aanrader.
Wil F.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Super gegeten december 2017 was echt top .we hebben genoten ook na gerecht was toppie

We gaan morgen er weer eten is ook nog betaalbaar ook
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Ben juist in De Kei gaan eten.
Het was weer zoals altijd heerlijk en niet te duur. De gastvrouw was zeer vriendelijk.
Echt een aanrader
Shirley S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Met ze vieren hier gegeten was niet wat we verwachten
Me vrouw had een groentesoep die kwam uit blik!!!
Ikzelf had een zalmcocktail en ze hadden zo het blikje zal omgekeerd in het glas allemaal nog graatjes en viezigheid ernog in. ....zalm uit blik hoor je eerst schoontemaken lijkt mij!!
Biefstuk was net een schoenzool veel te doorbakken .Snitzel was maar aan 1 kant
gebakken.roer of de aardappelen gebakken waren maar die kwamen uit frituur wilde graag gebakken dat kon kreeg gekookte aardappelen met roomboter erover alles met alles heel vies en smerig nooit meer!!!!@
Steven H.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Wederom hebben we heerlijk gegeten in restaurant De Kei. Chef Albert Kusters heeft heerlijke maaltijden bereid. De entrecote was goed medium klaargemaakt. De service was weer klantgericht en er wordt rekening gehouden met de wensen van de gasten, o.a. door zijn vrouw Mw. I. Kusters, die zeer vriendelijk is. We komen er zeker terug. Klasse !
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Logerend in Kasteel Schaloen niet ook het ontbijt genomen, want dat is in hotels doorgaans veel te overdadig en dito prijzig. Wij hebben liever een klein, maar met zorg bereid ontbijtje, zoals soms nog in de kleinere hotelletjes in Frankrijk. Hier hadden ze een "Ontbijtje" voor 4,50 met spiegelei met ham, kaas en zoetigheid op twee boterhammen.
Het was precies wat we willen en erg lekker.
Bovendien zaten we in de erker boven de Geul, toch idyllisch op een koude ochtend :)
Om te onthouden, als we nog eens naar Schaloen zouden gaan en ergens weer ontbijten, maar dat dan hooguit buiten het seizoen om de storm van een bepaald type landgenoten hier te ontlopen.
Steven H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Gezellig restaurant, hun Wiener Schnitzel vond ik erg lekker. Trouwens alle andere gerechten zijn vers bereid en smaakvol. De bediening is vriendelijk en vlot.
EnricoVan .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Vanmiddag voor de lunch een aspergesoep genomen , een stevige soep met verse asperges, lekker heet geserveerd, jammer genoeg te zout, gaat echt ten koste van de smaak. Broodje hete kip was prima, de bediening is erg aardig